Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Harley Davidson Nightrod Special

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ağustos 2016
    Benim ilk HD maceram superlow ile başladı, benden önce ki sahibi kırık beyaz ve kahve tonlarına boyatıp bir kaç işlem yaptırmış. Üzerinde sarı sargı ile satın alıp çok da beğenmiştim. Avatar fotoğrafım da ki o. Iron çıkınca siyah aşkım tuttu satıp ıron aldım. Iron da bloktan vidasını kadar siyah, dedim ki buna da siyah sargı yapalım.

    Tabi dediğim gibi benim ki tamamen zevk ve cahil aklımla daha az ısı yansıyacak mantığı ile yapılmış bir işlem.

    Şuan kullandığım modelde herhangi bir sargı yok. Sebebi ise, üzerinde ki aşırı krom renk ağırlığı. Ne siyah ne sarı yakışmayacaktır diye sade biniyorum. Blok siyah olsa idi ve kromlar olmasaydı sanırım yine siyah sargı yapardım egzoz ile oynatıp.

    Greyhorse, teknik açıdan güzel yorumlamış bu durumu. Ona da ayrı teşekkür ederim. Sayesinde işin teknik kısmını da öğrenmiş olduk.

    Benim yetim bu;



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı blumenberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim, adı üstünde tarz meselesi



    vance and hines markası ile görüşme yaptım, adamlar egzozun ömrünü kısaltıyor diyorlar
    adventure denemeni tavsiye ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------

    Alıntı blumenberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim, adı üstünde tarz meselesi



    vance and hines markası ile görüşme yaptım, adamlar egzozun ömrünü kısaltıyor diyorlar
    adventure denemeni tavsiye ederim
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  3. #23

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    ilk denemem 883 ve 250'lik motor ile oldu.ilk denemem de benim için görüntü ön planda olmuştu 1 yıl sonunda 250'lik motorun egzoz sürtmelerinden dolayı sargı yırtılmıştı.söktüğümde manifold'un şeklinin bozulduğunu ve pas yapmaya başladığını fark ettim.hemen diğerinin de sargısını söktüm onda da karıncalanma ile birlikte hafif deformasyon vardı.(orijinal egzozlar)
    Düz boru egzoz yapıp tekrar sargı kullanmayı düşündüm.Motorun ayarlarını bozuyorsunuz bir yerde.Yanlış bir algı var hayvanın çok rahat nefes vermesi her zaman iyi bir şey değil.Güç kaybına neden oluyor.Sargı ile manifold'daki ısıyı arttırsanız bile silindire daha fazla yakıt ve hava göndermeniz gerekli.
    Amyant mevzusu epey tartışılmıştı ,eski konular arasında duruyor olmalı.

  4. #24
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Nightrod Special
    Alıntı U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim ilk HD maceram superlow ile başladı, benden önce ki sahibi kırık beyaz ve kahve tonlarına boyatıp bir kaç işlem yaptırmış. Üzerinde sarı sargı ile satın alıp çok da beğenmiştim. Avatar fotoğrafım da ki o. Iron çıkınca siyah aşkım tuttu satıp ıron aldım. Iron da bloktan vidasını kadar siyah, dedim ki buna da siyah sargı yapalım.

    Tabi dediğim gibi benim ki tamamen zevk ve cahil aklımla daha az ısı yansıyacak mantığı ile yapılmış bir işlem.

    Şuan kullandığım modelde herhangi bir sargı yok. Sebebi ise, üzerinde ki aşırı krom renk ağırlığı. Ne siyah ne sarı yakışmayacaktır diye sade biniyorum. Blok siyah olsa idi ve kromlar olmasaydı sanırım yine siyah sargı yapardım egzoz ile oynatıp.

    Greyhorse, teknik açıdan güzel yorumlamış bu durumu. Ona da ayrı teşekkür ederim. Sayesinde işin teknik kısmını da öğrenmiş olduk.

    Benim yetim bu;

    https://i.hizliresim.com/s7h0V1.png
    maşallah çok güzel, ben harley'in klasikleşmiş kült modellerini çok sevmiyorum, sportiflik arabalarımda olduğu gibi motorumda da olsun istedim ve bu yüzden nightrod tercih ettim. Yeni modellerden Fxdr 114 modeli de hoşuma gidiyor, yine aynı şekilde 2020 Fatbob.

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adventure denemeni tavsiye ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------



    adventure denemeni tavsiye ederim
    maalesef o tarzlara çok uzağım

    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk denemem 883 ve 250'lik motor ile oldu.ilk denemem de benim için görüntü ön planda olmuştu 1 yıl sonunda 250'lik motorun egzoz sürtmelerinden dolayı sargı yırtılmıştı.söktüğümde manifold'un şeklinin bozulduğunu ve pas yapmaya başladığını fark ettim.hemen diğerinin de sargısını söktüm onda da karıncalanma ile birlikte hafif deformasyon vardı.(orijinal egzozlar)
    Düz boru egzoz yapıp tekrar sargı kullanmayı düşündüm.Motorun ayarlarını bozuyorsunuz bir yerde.Yanlış bir algı var hayvanın çok rahat nefes vermesi her zaman iyi bir şey değil.Güç kaybına neden oluyor.Sargı ile manifold'daki ısıyı arttırsanız bile silindire daha fazla yakıt ve hava göndermeniz gerekli.
    Amyant mevzusu epey tartışılmıştı ,eski konular arasında duruyor olmalı.
    Birebir tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim,İlk gün ayakkabı yanığı oluşmuştu, sonraki sürüşlerde alıştm iyice, sargıdan şuan kesinlikle vazgeçtim.

  5. #25

    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Manisa/Turgutlu
    Motosikleti
    Kawasasaki ZX-6R
    blumenberg bunu beğendi.

  6. #26
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Nightrod Special
    Alıntı maxell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paylaşım için teşekkürler, izlemiştim bunu, yalnız bazı teknik bilgileri yanlış aktarmışlar.


    Ekipmanlarımı farklı şehirlerdeki mağazalardan temin edebildim, bir tek eldiven kaldı. Korumaları bile bulmak güç oldu, pantolon almadım, ilerde full face karbon bir kask düşünüyorum. Covid'den dolayı ürün çeşidi ve temininde sorun var şuanda.



  7. #27
    blumenberg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Nightrod Special
    arkadaşlar motorumun aynısının 1/18 Diecast'ini buldum aldım bugün. Egzoz modifikasyonunu bir tanıdık arkadaşıma yaptırıcam



    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)