Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

r25 2015 arka lastik onerisi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    rosso 2, michelin yada baska ne onerirsiniz acaba?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(&#998
    Rosso 2 iyidir hocam. Ama set olarak değişmenizi öneririm. Pilot street sakın takmayın.

  3. #3
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    michelin alma. daha doğrusu o pilot street denen illeti sakın alma. ben eskiden hep michelin derdim. sonra pulsar 200 alınca pilot street taktırıp kullandım.

    dedim parası neyse vereyim de kafam rahat etsin. 800 lira verip taktırdım. eve dönerken hep girdiğim viraja pulsarın üstündeki stok lastiklerle hiç kaymadan dönerken daha ilk günden itibaren pilot street dansöz gibi oynuyodu.

    dedim lastik üzerindeki mumdandır herhalde. sonra işte o virajda kaymalarım 2 sene hiç kesilmedi ben de daha düşük hızla girmek zorunda kaldım aynı viraja.

    1 sene sonra da lastik sertleşip taş gibi oluyor. pulsarda abs olmasaydı ben sayısız defa yeri öpmüştüm. alabiliyorsan ver parayı rosso 2 al. şu an çifti 1700 lira ama lastikten dolayı ilk düşmende zaten en az bu kadar para ödeyeceksin servise. ikinci elde satış olayı da cabası.

    seçim senin tabi.

  4. #4
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    michelin alma. daha doğrusu o pilot street denen illeti sakın alma. ben eskiden hep michelin derdim. sonra pulsar 200 alınca pilot street taktırıp kullandım.

    dedim parası neyse vereyim de kafam rahat etsin. 800 lira verip taktırdım. eve dönerken hep girdiğim viraja pulsarın üstündeki stok lastiklerle hiç kaymadan dönerken daha ilk günden itibaren pilot street dansöz gibi oynuyodu.

    dedim lastik üzerindeki mumdandır herhalde. sonra işte o virajda kaymalarım 2 sene hiç kesilmedi ben de daha düşük hızla girmek zorunda kaldım aynı viraja.

    1 sene sonra da lastik sertleşip taş gibi oluyor. pulsarda abs olmasaydı ben sayısız defa yeri öpmüştüm. alabiliyorsan ver parayı rosso 2 al. şu an çifti 1700 lira ama lastikten dolayı ilk düşmende zaten en az bu kadar para ödeyeceksin servise. ikinci elde satış olayı da cabası.

    seçim senin tabi.
    İlginç CBR500'de hiç sıkıntı yaşamadım ki baya zorladım.DRZ400'de kayma yapıyor ama.Süspansiyonun ayarsız olmasından da olabilir sanırım

  5. #5
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlginç CBR500'de hiç sıkıntı yaşamadım ki baya zorladım.DRZ400'de kayma yapıyor ama.Süspansiyonun ayarsız olmasından da olabilir sanırım
    belki lastik ebati buyuk ondandir. ben ilk motorumda da pilot street kullanmistim. o 125 likti. o da cok olmasa da kayiyordu. dedim belki motor dandik ondandir. pulsarda da kaymaya devam edince artik bu lastikten uzak durmaya başladim. 800 lira verdim bana koyan o oldu. stok lastikler daha iyiydi.pulsarda baya baya ciddi felaketler yasamadiysam abs sayesindedir. ilk yilin sonunda lastik de çatlamaya başlamisti iki motorumda da. şu an dunlop kullaniyorum r25'te. yemin ederim motordan zevk almaya başladım

  6. #6
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Ben mayıs ta aldım motorumu. Aldığımda üzerinde bridgestone battlax bt 023r marka lastik vardı. 120-160 ebatında geniş yani. Çok olmasa da profili hafif düzleşmeye başlamış. Ben top speed değil viraj yapmayı seviyorum ve imkan buldukça viraj yapmaya giderim. Lastiklerimden memnunum tavsiye edebilirim.
    Memnunum ama nasıl memnunum. Bir kere hangi marka model lastik olursa olsun. Hava basınçları düzgün ve değerinde olmalı yoksa rosso bile olsa hikaye. Şöyle bir örnek vereyim. Cumartesi sürüşe çıkacaktım. Basınç ölçerim var motor ısınırken ölçtüm 27.5- 31 civarı dedim pek farketmez idare eder dedim. Çıktım yola lastiği ısıtmak için slalom a başladım slalom da abi ben hafif hafif bırakıyorum ona göre demeye başladı. Döndüm geriye benzinliğe baktım lastik ısınmış bende 31-35 bastım. Yeniden yola çıktım başladım slalom a lastiğim "abi ben tamamım karışma bende" dedi başladım viraj yapmaya hiç sıkıntı yaşamadım. Tabi bu demek değil ki lastiği sınırlarına kadar zorluyorum. 160 ebatlı arka lastiğimde 1-1,5 cm korku çizgim var. Ama bu lastik kaynaklı değil asfalt a güvenememe korkusu.
    Ayrıca lastiğiniz ne marka olursa olsun. Lastiğinizin size performansını vermesini istiyorsanız, ona ısınması için biraz müsade edin. Isınmamış lastik rosso bile olsa soğukken kayabilir. O yüzden hem lastiğiniz hemde kendiniz ısınmadan lastiğinizin sınırlarını zorlamayın lütfen.
    Uzun oldu ama bu iş biraz da maddiyat meselesi. Para da sıkıntı yoksa rosso al geç. Bu zamana kadar rosso ya kötü diyen görmedim. Maddiyat kısıtlı ise Anlaş viento ya bakabilirsin. Onu da baya övüyorlar. Sevdiğim bir söz var "Hayatta herşeyin bedeli var" sözü. Lastik te de böyle herşeyin bedeli var. Hem lastik uzun ömürlü olsun, hem iyi yol tutsun hem de ucuz olsun. Böyle bir lastik yok. Önce nasıl bir sürüş yapıyorsun. Ona göre ebatını seçmelisin. Sonra seçtiğin ebatları da hangi markaların hangi modelleri var ona bakmalısın. Seçeneklerin arasından kararsız kaldığın olursa yine yazarız hep birlikte ;)

  7. #7
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı Thesinner83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben mayıs ta aldım motorumu. Aldığımda üzerinde bridgestone battlax bt 023r marka lastik vardı. 120-160 ebatında geniş yani. Çok olmasa da profili hafif düzleşmeye başlamış. Ben top speed değil viraj yapmayı seviyorum ve imkan buldukça viraj yapmaya giderim. Lastiklerimden memnunum tavsiye edebilirim.
    Memnunum ama nasıl memnunum. Bir kere hangi marka model lastik olursa olsun. Hava basınçları düzgün ve değerinde olmalı yoksa rosso bile olsa hikaye. Şöyle bir örnek vereyim. Cumartesi sürüşe çıkacaktım. Basınç ölçerim var motor ısınırken ölçtüm 27.5- 31 civarı dedim pek farketmez idare eder dedim. Çıktım yola lastiği ısıtmak için slalom a başladım slalom da abi ben hafif hafif bırakıyorum ona göre demeye başladı. Döndüm geriye benzinliğe baktım lastik ısınmış bende 31-35 bastım. Yeniden yola çıktım başladım slalom a lastiğim "abi ben tamamım karışma bende" dedi başladım viraj yapmaya hiç sıkıntı yaşamadım. Tabi bu demek değil ki lastiği sınırlarına kadar zorluyorum. 160 ebatlı arka lastiğimde 1-1,5 cm korku çizgim var. Ama bu lastik kaynaklı değil asfalt a güvenememe korkusu.
    Ayrıca lastiğiniz ne marka olursa olsun. Lastiğinizin size performansını vermesini istiyorsanız, ona ısınması için biraz müsade edin. Isınmamış lastik rosso bile olsa soğukken kayabilir. O yüzden hem lastiğiniz hemde kendiniz ısınmadan lastiğinizin sınırlarını zorlamayın lütfen.
    Uzun oldu ama bu iş biraz da maddiyat meselesi. Para da sıkıntı yoksa rosso al geç. Bu zamana kadar rosso ya kötü diyen görmedim. Maddiyat kısıtlı ise Anlaş viento ya bakabilirsin. Onu da baya övüyorlar. Sevdiğim bir söz var "Hayatta herşeyin bedeli var" sözü. Lastik te de böyle herşeyin bedeli var. Hem lastik uzun ömürlü olsun, hem iyi yol tutsun hem de ucuz olsun. Böyle bir lastik yok. Önce nasıl bir sürüş yapıyorsun. Ona göre ebatını seçmelisin. Sonra seçtiğin ebatları da hangi markaların hangi modelleri var ona bakmalısın. Seçeneklerin arasından kararsız kaldığın olursa yine yazarız hep birlikte ;)
    tesekkurler. bu seviyede artik parasina bakmayacagim. rosso 3 fazla bence rosso 2 alacagim tabi ama sunu merak ediyorum: kalinlik bir gorunus ve ben gorunusu seviyorum. maksimum 160 lik mi takilabiliyor? ve nereden almami onerirsiniz? bilinen bir websitesi yada nereye gitmeliyim? tesekkurler.

  8. #8
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(&#998
    Sarıyer motolastik. Orjinal ebattan şaşmayın derim. Rosso 2 kesin ise orjinali var. Rosso 3 takmayı düşünürseniz (para olsa aldığımda rosso 3 takmak istiyorum bende) arkaya orjin ölçüsü yok 150 60 lığı olur. Fazla büyütmeye gerek yok motosikletin dinamikleri bozulabilir. En iyi ölçü orjinal ölçüdür.

  9. #9
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Bende @fb_ömer arkadaşa katılıyorum orijinal ebat konusunda. Sonuç olarak mühendisler belirli hesaplamalar sonucunda bu ebatları belirliyor. Geniş lastik görünüş güzel fakat @fb_ömer in dediği gibi sürüş dinamikleri değişiyor. Lastiğin yere temas alanı arttığı için hızlanma ivmesi düşecek, yakıtı da az da olsa arttıracak. Yine ebat büyüdüğü için motorun kıvraklığı azalacak. Yavaş kısa keskin virajlarda motor yatmak istemeyecek ama uzun geniş hızlı virajlarda stabilite artacak. Önceki mesajımda nasıl bir sürüş tarzınız var ona göre ebat seçin dememdeki kasıt buydu. Ayrıca evet 160 tan sonrası zincir korumaya sürtüyor. Sorun sürtmesı değil sürten kısmı biraz traşlanıp takılabilir. Ama bence gerek yok abartmaya dediğimiz gibi dinamikler etkilenecek. Ki daha geniş bir ebata jant uyar mı o da muallak!

  10. #10
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı Thesinner83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende @fb_ömer arkadaşa katılıyorum orijinal ebat konusunda. Sonuç olarak mühendisler belirli hesaplamalar sonucunda bu ebatları belirliyor. Geniş lastik görünüş güzel fakat @fb_ömer in dediği gibi sürüş dinamikleri değişiyor. Lastiğin yere temas alanı arttığı için hızlanma ivmesi düşecek, yakıtı da az da olsa arttıracak. Yine ebat büyüdüğü için motorun kıvraklığı azalacak. Yavaş kısa keskin virajlarda motor yatmak istemeyecek ama uzun geniş hızlı virajlarda stabilite artacak. Önceki mesajımda nasıl bir sürüş tarzınız var ona göre ebat seçin dememdeki kasıt buydu.
    ben bu durumu ilk kez yasadigim icin henuz kestiremiyordum. degerli bilgiler, tesekkurler.

  11. #11
    Thesinner83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2018
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Xmax 250-R25
    Bu arada şöyle bir baktım da viento sport ta orijinal ebat yok malesef. 120-160 ebat var uyabilecek.

  12. #12
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı Thesinner83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada şöyle bir baktım da viento sport ta orijinal ebat yok malesef. 120-160 ebat var uyabilecek.
    160 lık top görünüyor. Motolastik'te 1005 TL fiyatı var. günün birinde gelip okuyan birisi de bunu görüp fiyat artışını yakalasın diye bırakıyorum buraya.
    Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler