Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cb250r hakkında

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Ağustos 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 250
    Arkadaşlar 1 yıldır motosiklet kullanıyorum. İşe gidip geliyorum ve şehir içerisinde kullanıyorum. 125cc motorum artık yetersiz kalıyor. Cb250r almayı planlıyorum. Honda kalitesi olduğu için pek kuşkum yok fakat özellikle titreşim, frenler ve fabrika çıkışlı lastikleri konusunda merak içindeyim. Kullanıcılar bu konular hakkında bilgi verirse memnun olurum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Nisan 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200ns - Yamaha mt-25abs
    birkaç ay önce sizinle aynı durumdaydım. baya da niyetlenmiştim. çok yakışıklı güzel bir motosiklet. fakat boyutlar biraz küçük. tek silindir olması(titreşim ses vs) kronik zincir sesi ve ikinci el sebebi ile bayiinin çok çok uygun bir fiyat vermesine rağmen almadım. gittim tekrar mt25abs aldım tavsiyem bütçenizi biraz artırabilirseniz bu sınıfta BENCE en konforlu en performanslı ikinci el açısından da avantajlı ve nispeten de yakışıklı bir 2018 ve sonrası (euro4 yakıt olarak da gayet iyi ve abs avantajı) temiz bir mt25 bakın pişman olmazsınız.

  3. #3

    Üyelik
    07 Ağustos 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 250
    Alıntı coderbiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birkaç ay önce sizinle aynı durumdaydım. baya da niyetlenmiştim. çok yakışıklı güzel bir motosiklet. fakat boyutlar biraz küçük. tek silindir olması(titreşim ses vs) kronik zincir sesi ve ikinci el sebebi ile bayiinin çok çok uygun bir fiyat vermesine rağmen almadım. gittim tekrar mt25abs aldım tavsiyem bütçenizi biraz artırabilirseniz bu sınıfta BENCE en konforlu en performanslı ikinci el açısından da avantajlı ve nispeten de yakışıklı bir 2018 ve sonrası (euro4 yakıt olarak da gayet iyi ve abs avantajı) temiz bir mt25 bakın pişman olmazsınız.
    Görüşleriniz için teşekkürler. Mt25'de aklımı çelmiyor değil. 2. el ilanlarına baktım ve şaşırdım. 1000km deki motora 0 fiyatına yazmışlar(serbest piyasa yapacak bir şey yok maalesef). Bu durumda da fiyatlar epey yükseliyor.

    Birde Yamaha'nın İstanbul Avrupa yakasında yetkili servis ağı ne durumda? Honda kadar yetkili servis ağı geniş mi?

    Teşekkürler.

  4. #4
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    cb 250r baya küçük. honda malzemeden kısmış baya. motora binince eğer biraz da iriysen motor altında kayboluyor

  5. #5

    Üyelik
    07 Ağustos 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 250
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cb 250r baya küçük. honda malzemeden kısmış baya. motora binince eğer biraz da iriysen motor altında kayboluyor
    Boyum 1.80 ve kilom 76. Sizce bu boyutlarda motor altımda çok küçük mü kalır?

  6. #6
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    cb250r commuter gibi bir şey. zaten honda sonra yıllarda kaliteden çok kıstı. maliyet odaklı motorlar yapıyor çoğu zaman. honda yerine başka bir şey düşünün derim.

  7. #7

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    İyice saçmalamış yorumlar :D kalitesi gayet yerinde motorun dostum. Gözün kapalı alabilirsin.

  8. #8
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı laz61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyice saçmalamış yorumlar :D kalitesi gayet yerinde motorun dostum. Gözün kapalı alabilirsin.
    evet saçmalıyoruz. yıllarca çeşit çeşit honda kulandım. eski hondalar ile yeniler arasında dağlar kadar fark olduğunu ben biliyorum.

  9. #9
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    2018 de cb250r ilk çıktığında sıfır alıp 5600 km kullanmıştım. Şu an 2020 mt25 'im var. Hondanın titreşimi rahatsız edici değil ama mt25 ten fazla. Fren olarak ise honda daha iyi.
    Bizde şöyle bir şey vardır: eski mallar daha sağlam, eski arabalar taş gibi, bak yeni araçlar daha hafif, incecik saç var, malzemeden çalmışlar gibi aslı astarı olmayan inanışlarımız vardır halk arasında. Halbuki yeni araçlar daha teknolojik oldukları için daha hafif olsa bile daha güvenliler. Kaza anında sürücüyü arabanın saçının kalınlığından çok nasıl darbe emdiği koruyacaktır.
    Motosiklet sektöründe de durum aynı malesef. Yani demem o ki cb250r asla eski hondalardan daha kalitesiz değil. Honda cbf250' ler tamam uzun ömürlüydü ama ne freni, ne motor bloğu, ne sürüş hissiyatı, ne de amortisörü cb250r ın yanına yanaşamaz. Cb250r ın yanında kamyon gibi hissiz, ağır ve hantal kalır. Biz millet olarak ince detaylara inmeyi beceremiyoruz. Uzun ömürlü ve sorunsuz ise en iyi araç o oluyor hemen. Bu arada Cb250r' ın uzun ömürlü olmayacağını da düşünmüyorum. Türkiye' de ilk alanlardanım. Ve bu sene motosiklet üzerindeki 23. senem. Kalite konusunda asla şüpheniz olmasın.

  10. #10
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz millet olarak ince detaylara inmeyi beceremiyoruz. Uzun ömürlü ve sorunsuz ise en iyi araç o oluyor hemen.
    nasıl yani anlamadım? ömrü kısa ve sorunlu araçlar mı iyi araç oluyor?

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Haziran 2020
    Alıntı Disturbed34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 1 yıldır motosiklet kullanıyorum. İşe gidip geliyorum ve şehir içerisinde kullanıyorum. 125cc motorum artık yetersiz kalıyor. Cb250r almayı planlıyorum. Honda kalitesi olduğu için pek kuşkum yok fakat özellikle titreşim, frenler ve fabrika çıkışlı lastikleri konusunda merak içindeyim. Kullanıcılar bu konular hakkında bilgi verirse memnun olurum.

    40 yaşındayım sürücü değilim mart ayında motora girmeye karar verdim koronavirüs önlemlerinin alınmaya başladığı ilk zamanlardı...2. el mt25 veya cb250r almaya karar verdim

    0 km cb250r 29 bindi ve 20 binlere 2. el bulunabiliyordu izmirden bir motor denk getirip alırım dedim koronavirüs önlemleri yüzünden şehir dışından alamayacaktım...motosiklet sezonunun (motorculuk felsefesinde böyle bir tabir olmasa da ekonomik olarak böyle bir gerçek var) yaklaşması doların yükselişi ve yüzde 10 ek gümrük vergisi derken 0 km fiyatları arttıkça 20 binler 22 binlere 22 binler 24 binlere 24 binler 26 binlere 26 binler 28 binlere 28 binler 30 binlere çıktı...bu süreçte 0 km fiyatı 29 binden 33 bine (şu anki 36 bini saymıyorum tamamen şişirme bir fiyat amaç 36 bini gösterip "kampanya" ile 33e sattım diye alıcıyı psikolojik olarak rahatlatmak) çıkmışken 2. el fiyatları 20 binden 30 bine çıktı...gözü dönmüş ikinci elcilere beş kuruş vermem dedim 36 bine 0 km 2020 mt25 aldım

    martta 20 bine 2. el motor alacak adam mayısta 36 bine 0 km motor almak zorunda kalabiliyor bu ulkede

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

    Alıntı Disturbed34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boyum 1.80 ve kilom 76. Sizce bu boyutlarda motor altımda çok küçük mü kalır?
    1.70lik adama anca uyuyor 1.75 idare eder ama 1.80 cok kasar

    koskoca honda 125 cc ile 250 cc modellerini hemen hemen ayni boyutta uretmis

  12. #12
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    145 kilo ve gücü, yakıt ekonomisi verileri gayet iyi, işe gidip gelmek için fazlasıyla yeterli. İlla çift silinidir olsun, haftasonu gazlarız diyorsanız MT25. CB'nin Dunlop olması lazım fabrika lastikleri, değiştirirsiniz kafanız rahat olur. Küçük diyen arkadaşlar izbandut olabilir bilmiyorum ama bana gayet yeterli geldi. Boy 178 bu arada. Şu ZERO özellikle diğer konulara da böyle yazıyor o küçük bu küçük ama kendisi, yanlıs anlamasın, normalin üstünde bir arkadaş anladıgım kadarıyla

  13. #13
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl yani anlamadım? ömrü kısa ve sorunlu araçlar mı iyi araç oluyor?
    Hayır tabii ki. Ama tek kıstas uzun ömürlülük ve sorunsuzluk değildir. Zaten cb250r da uzun ömürlü olacaktır buna eminim. Benim demek istediğim, zaten ömrü kısa olmayan japon motorları için çok daha önemli kriterler var seçim yapmak için. Hem günümüzde kim 250 cc lik bir motoru alıp 100000 km ve üstü kullanıyor da ömrünün sınırlarına getiriyor ?
    Ki öyle bile olsa cb250r eski hondaları asla aratmayacaktır. Ve üstelik bu süreci çok daha zevkli bir motora binerek geçirmiş olacak kullanıcı.

  14. #14
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır tabii ki. Ama tek kıstas uzun ömürlülük ve sorunsuzluk değildir. Zaten cb250r da uzun ömürlü olacaktır buna eminim. Benim demek istediğim, zaten ömrü kısa olmayan japon motorları için çok daha önemli kriterler var seçim yapmak için. Hem günümüzde kim 250 cc lik bir motoru alıp 100000 km ve üstü kullanıyor da ömrünün sınırlarına getiriyor ? Ki öyle bile olsa cb250r eski hondaları asla aratmayacaktır. Ve üstelik bu süreci çok daha zevkli bir motora binerek geçirmiş olacak kullanıcı.
    valla bizdeki algı 20 bini devirmişse motosiklet bitmiştir olduğu için o motorların bir çoğunu göremeyeceğiz. bunda haklılık payı var aslında. çünkü bizler ister motor ister araba veya ne olursa olsun kullanmaktan çok ırzına geçtiğimiz için motosiklet için 20 bin psikolojik sınır oldu. çoğunun mantığı ben alır anasını ağlata ağlata binerim benden sonra alacak olan düşünsün maalesef. amma velakin avrupalı böyle yapmıyor. avrupada 100 bin km yi devirmiş yüzbinlerce motor bulabilirsin. adam alıyor ve biniyor. öyle her sene motor değiştireyim gibi bir dertleri yok bizde olduğu gibi. mantalitelerimiz siyahla beyaz kadar farklı.

    şunu da eklemem lazım, honda eski honda değil artık. ben bu yeni nesil 250cc motorların bir çoğunun gelecek on yıllar içinde avrupa'da bile görülebileceğini sanmıyorum.

  15. #15
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla bizdeki algı 20 bini devirmişse motosiklet bitmiştir olduğu için o motorların bir çoğunu göremeyeceğiz. bunda haklılık payı var aslında. çünkü bizler ister motor ister araba veya ne olursa olsun kullanmaktan çok ırzına geçtiğimiz için motosiklet için 20 bin psikolojik sınır oldu. çoğunun mantığı ben alır anasını ağlata ağlata binerim benden sonra alacak olan düşünsün maalesef. amma velakin avrupalı böyle yapmıyor. avrupada 100 bin km yi devirmiş yüzbinlerce motor bulabilirsin. adam alıyor ve biniyor. öyle her sene motor değiştireyim gibi bir dertleri yok bizde olduğu gibi. mantalitelerimiz siyahla beyaz kadar farklı.

    şunu da eklemem lazım, honda eski honda değil artık. ben bu yeni nesil 250cc motorların bir çoğunun gelecek on yıllar içinde avrupa'da bile görülebileceğini sanmıyorum.
    Aslında gelecek için iddia etmem doğru değil tabi, bekleyip görmek lazım. Şöyle bir durum da var: eski hondaları aklı başında orta yaş insanlar da kullanıyordu ama bu cbr250r, cbr125r tayfası motorların ırzına geçen genç kitle olduğu için ömürleri eski hondalar gibi olamadı malesef. Bu da markaya az da olsa prestij kaybettirdi. Şunu da duymuştum: cbr250r ların krank kesme probleminden ötürü cb250r da güncelleme yapılıp devir kesici aşağıya çekilmiş. Bakalım motorlar 40000 km lere gelsin ne olacak. 25000 km de krank kesen cbr250r lar vardı.

  16. #16
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    Alıntı Disturbed34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boyum 1.80 ve kilom 76. Sizce bu boyutlarda motor altımda çok küçük mü kalır?
    1.83 boy. 122 kiloyum. afedersiniz motor bana saplanmış gibi kalıyor binince bi gidin binin üzerine deneyin isterseniz. belki bana kilodan öyle gelmiştir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------

    Alıntı cıbılduck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    145 kilo ve gücü, yakıt ekonomisi verileri gayet iyi, işe gidip gelmek için fazlasıyla yeterli. İlla çift silinidir olsun, haftasonu gazlarız diyorsanız MT25. CB'nin Dunlop olması lazım fabrika lastikleri, değiştirirsiniz kafanız rahat olur. Küçük diyen arkadaşlar izbandut olabilir bilmiyorum ama bana gayet yeterli geldi. Boy 178 bu arada. Şu ZERO özellikle diğer konulara da böyle yazıyor o küçük bu küçük ama kendisi, yanlıs anlamasın, normalin üstünde bir arkadaş anladıgım kadarıyla
    valla bindim üzerine. ben biraz kalıplı olduğumdan malesef küçük motor gerçekten de küçük kalıyor. duke serisi ve cb 250 benim için korku filmi gibi ergonomi konusunda. evet normalin baya üstündeyim. vitaminsiz olmaktan iyidir diye düşünüyorum

  17. #17

    Üyelik
    07 Ağustos 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 250
    Yorumlarınız için teşekkürler. Biraz daha araştırma yapıp son duruma göre karar vereceğim. Ve cb250r ile test sürüşü yapmak istiyorum. Bakalım motor dedikleri kadar küçük mü?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)