Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kaynak yaparken konjektörü yaktım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ark kaynağı yerine argon kaynağı tercih edilmeli. Ark kaynağında elektrik sisteminr zarar riski hep vardır.
    Argon yani tig kaynağı da ark kaynağıdır.
    Farkı cürüf oluşmaması için argon veya helyum kullanılmasıdır. Gazaltı da denir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Nisan 2020
    Motosikleti
    MT-09 SP
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnşallah başka hasar yoktur. Bende bu konularda hiç yetenek yok, dün depo kapağımı söktüm evde boya atayım dedim. Rezil ettim depo kapağını, bugün gittim nalburdan boya sökücü ve zımpara aldım ki dün berbat ettiğim depo kapağını toparlayayım diye

    https://i.hizliresim.com/NjjQbK.jpg
    Sprey boyaya benzin deydiği anda boyayı çözüp akıtıyor. Depo kapağı için oto boyası doldurtmanı öneririm.

  3. #23
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Ozan arıcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sprey boyaya benzin deydiği anda boyayı çözüp akıtıyor. Depo kapağı için oto boyası doldurtmanı öneririm.
    İşte benim için de tecrübe oldu, daha da normal sprey boyayla girişmem.

  4. #24

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı celikat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kim diyor bunu? hayatımda böyle saçma sapan bir tavsiye görmedim.
    Topraklama devresini akü üstünden tamamlayıp elektronik aksama zarar vermemesi için motor çalıştırılır.
    Sizin "saçma tavsiye" dediğiniz şey elektronik aksamı yanmakan korumak için bir yöntemdir.

  5. #25

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    [QUOTE=tommygun

    selamlar aslında bence konu başlığı karar vermek için yeterli bir sebep.akü kutup başını sökmek veya (-) ve (+) kutuptaki sigortaları(her motorda olmayabilir) sökmek yeterli.tedbir diyelim yoksa aşağıdaki sayfada okumuştum 30 senedir kaynakyapıyorum bir şey olmadı yazan var

    [url]https://advrider.com/f/threads/can-i-weld-on-a-motorcycle-frame-without-messing-up-the-electronics.105973/[/url]

    30

    argon,karbon veya elektrot kaynağı bir çeşit elektrik kaynağıdır.Nihayetinde devre tamamlanıp ark oluşturuyor diğerinin tek farkı koruyucu gaz kullanması.

  6. #26

    Üyelik
    20 Mart 2020
    Motosikleti
    Rks Newlight 125 Pro - Rks Rk 150
    Bende daha önce 3 ayrı motora yaptım bir zararını görmedim. Şuan ki konjektör yanması tamamen benim hatam yoksa kutup başını söküp yaptığım zaman bir sıkıntı çıkmıyordu ama kutup başını söküp söktüğün kabloya kaynak makinesinin pensesini değdirirsen(benim gibi) zarar veriyor :D

  7. #27

    Üyelik
    20 Mart 2020
    Motosikleti
    Rks Newlight 125 Pro - Rks Rk 150
    Konjektör bugün geldi taktım ve tesisatı aydınlatmaları kontrol ettim başka bir yerde hasar yok sadece konjektör ile yırttım :D


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)