naked motosiklet ile enduro yapmak
-
Merhaba, naked motosikleti çeşitli aksesuarlarla şekillendirerek yol endurosuna çevirmek mümkün mü merak ediyorum. Aslında şekil olarak enduroya benzetmek kolay fakat 250 cc bi motosikletin (nk250) lastikler ve çamurluklarını değiştirip yan çanta demiri ile ön cam taktırsam kamp yapmak için elverişli olur mu bilmiyorum malum 250 cc motosiklet bu amaç için aslında çok düşük. Bu segmentte hazır alınabilecek tek motosiklet rx3 fakat malzeme kalitesi ve kronik arızalar yüzünden pek yaklaşmak istemiyorum. Fikir ve görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Reklamlar
-
Enduro'dan tam kastini ogrenmek lazim oncelikle baba. Arada bir camura comaga giricem kalaninda da yolumdayim asfalttayim diyorsan dual purpose lastik ve camurluk ile o is olur.
Ama isin icine hoplama ziplama girerse amortisorleri de yuksek bir setle degistirmen, belki on tekerin jant capiyla da oynaman gerekebilir.
Bunun disinda maksat kamp yapmaksa motorda hic bir oynama yapmadan guzel bir lastik takimi ile istedigin yere gider kamp yapabilirsin.
-
Mersin İl Temsilcisi
Hocam, kastınız enduro değil tuoring sanırım.
Denildiği gibi, uygun lastik ile o iş olur.
Çanta vs kısmını yükünüze göre planlanlayarak elbette yapabilirsiniz.
Ama önce, tarzı, yolu, yükü belirleyin.
Yoksa o iş için mondial drift bile olur..
-
Teşekkür ederim, öncelik asfaltta kullanım ama bozuk topraklı yollarda da bırakmayacak bir lastik öneriniz var mı ve jantı değiştirmem gerekiyor mu? Ön 110/70 arka 140/60r17
-
Tabii, Pirelli MT60 RS su an bilinen en iyi arazi-yol lastiklerinden biri olup ayni zamanda hiz endeksi yuksek asfaltta da sahane giden bir lastiktir. Ama omru 8-10 bin km demeden bitebilir. Tabi o 8-10 bin km ruya gibi gezer gazlarsin.
-
siz enduro değil touring modeli istiyorsunuz sanırım veya biraz daha melez bi şeyler, yani hafif araziye de girebilecek bi şeyler, sadece lastikle biteceğini sanmam, tel jant, dişli lastik, daha iyi suspansiyonlar vs gerekebilir
-
Asfaltı iyi tutmak için dizayn edilmiş, kısa mesafeli ve kısmen sert süspansiyonla araziye girilmez bence... Bir motosikletin toprak ve çakıl yolda rahat, güvenilir ve dayanıklı olması için sadece lastik değil, uygun süspansiyon da şart.
-
boyle hedefiniz var ise en uygun motor pulsardir. nedenmi? ucuz parcasi ve bol akseuari ile.
eger böyle bir niyetiniz var ise instagramdan bana yazin yardimci olurum emr.cll
-
buteo adlı üyeden alıntı
siz enduro değil touring modeli istiyorsunuz sanırım veya biraz daha melez bi şeyler, yani hafif araziye de girebilecek bi şeyler, sadece lastikle biteceğini sanmam, tel jant, dişli lastik, daha iyi suspansiyonlar vs gerekebilir
Süspansiyonların işimi göreceğini düşünüyorum önerebileceğiniz bir tek jant var mı
-
CRF 250, WR 250, Xpulse 200 vs varken NK 250 ile uğraşmak biraz fantezi olur.
-
yokon adlı üyeden alıntı
CRF 250, WR 250, Xpulse 200 vs varken NK 250 ile uğraşmak biraz fantezi olur.
Amacım çok zorlu arazilerde kullanabileceğim motorlar değil, yük taşıyabilen, hafta içi şehir içinde kullanabileceğim, kamp yaparken çok zorlu olmayan arazi yollarına girebileğim bi motosiklet benim için daha uygun amacım kross değil
-
Cüneyt Arkın adlı üyeden alıntı
Amacım çok zorlu arazilerde kullanabileceğim motorlar değil, yük taşıyabilen, hafta içi şehir içinde kullanabileceğim, kamp yaparken çok zorlu olmayan arazi yollarına girebileğim bi motosiklet benim için daha uygun amacım kross değil
Söylediğim motorlar da kros değil zaten. Tam olarak senin ihtiyaçlarını karşılayacak motorlar.
-
CD moto 250 NK sahibiyim. Bu motor %100 asfalt motoru. Ha ben 50 km stabilize yolda orman yollarına girdim ama rx3 i evosu olan rahat rahat giderken ben kaya kaya gittim.
-
sen yeterki kamp yapmayı iste, kısa mesafe olduğu sürece biraz zorlasada her motor her yola gider.
ilk önce bir tur camı takıp gidersin, baktın tatlı geldi soft yan çantalar takarsın. sonra ilerletir çanta demiri vs.
2007 yılında defalarca çilingoz a kampa gittim haftasonları. son 17 km si toprak orman yoluydu ozamanlarda asfaltlanmamıştı daha. 150cc çinli cruiser motorla kaya kaya giderdim, çok keyifliydi
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)