Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

naked motosiklet ile enduro yapmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    24 Mayıs 2020
    Merhaba, naked motosikleti çeşitli aksesuarlarla şekillendirerek yol endurosuna çevirmek mümkün mü merak ediyorum. Aslında şekil olarak enduroya benzetmek kolay fakat 250 cc bi motosikletin (nk250) lastikler ve çamurluklarını değiştirip yan çanta demiri ile ön cam taktırsam kamp yapmak için elverişli olur mu bilmiyorum malum 250 cc motosiklet bu amaç için aslında çok düşük. Bu segmentte hazır alınabilecek tek motosiklet rx3 fakat malzeme kalitesi ve kronik arızalar yüzünden pek yaklaşmak istemiyorum. Fikir ve görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Enduro'dan tam kastini ogrenmek lazim oncelikle baba. Arada bir camura comaga giricem kalaninda da yolumdayim asfalttayim diyorsan dual purpose lastik ve camurluk ile o is olur.

    Ama isin icine hoplama ziplama girerse amortisorleri de yuksek bir setle degistirmen, belki on tekerin jant capiyla da oynaman gerekebilir.

    Bunun disinda maksat kamp yapmaksa motorda hic bir oynama yapmadan guzel bir lastik takimi ile istedigin yere gider kamp yapabilirsin.
    BOO_74 bunu beğendi.

  3. #3
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Hocam, kastınız enduro değil tuoring sanırım.
    Denildiği gibi, uygun lastik ile o iş olur.
    Çanta vs kısmını yükünüze göre planlanlayarak elbette yapabilirsiniz.
    Ama önce, tarzı, yolu, yükü belirleyin.
    Yoksa o iş için mondial drift bile olur..

  4. #4

    Üyelik
    24 Mayıs 2020
    Teşekkür ederim, öncelik asfaltta kullanım ama bozuk topraklı yollarda da bırakmayacak bir lastik öneriniz var mı ve jantı değiştirmem gerekiyor mu? Ön 110/70 arka 140/60r17

  5. #5
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Tabii, Pirelli MT60 RS su an bilinen en iyi arazi-yol lastiklerinden biri olup ayni zamanda hiz endeksi yuksek asfaltta da sahane giden bir lastiktir. Ama omru 8-10 bin km demeden bitebilir. Tabi o 8-10 bin km ruya gibi gezer gazlarsin.

  6. #6

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    siz enduro değil touring modeli istiyorsunuz sanırım veya biraz daha melez bi şeyler, yani hafif araziye de girebilecek bi şeyler, sadece lastikle biteceğini sanmam, tel jant, dişli lastik, daha iyi suspansiyonlar vs gerekebilir

  7. #7
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Asfaltı iyi tutmak için dizayn edilmiş, kısa mesafeli ve kısmen sert süspansiyonla araziye girilmez bence... Bir motosikletin toprak ve çakıl yolda rahat, güvenilir ve dayanıklı olması için sadece lastik değil, uygun süspansiyon da şart.

  8. #8
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    boyle hedefiniz var ise en uygun motor pulsardir. nedenmi? ucuz parcasi ve bol akseuari ile.


    eger böyle bir niyetiniz var ise instagramdan bana yazin yardimci olurum emr.cll

  9. #9

    Üyelik
    24 Mayıs 2020
    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siz enduro değil touring modeli istiyorsunuz sanırım veya biraz daha melez bi şeyler, yani hafif araziye de girebilecek bi şeyler, sadece lastikle biteceğini sanmam, tel jant, dişli lastik, daha iyi suspansiyonlar vs gerekebilir
    Süspansiyonların işimi göreceğini düşünüyorum önerebileceğiniz bir tek jant var mı

  10. #10

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    CRF 250, WR 250, Xpulse 200 vs varken NK 250 ile uğraşmak biraz fantezi olur.

  11. #11

    Üyelik
    24 Mayıs 2020
    Alıntı yokon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF 250, WR 250, Xpulse 200 vs varken NK 250 ile uğraşmak biraz fantezi olur.
    Amacım çok zorlu arazilerde kullanabileceğim motorlar değil, yük taşıyabilen, hafta içi şehir içinde kullanabileceğim, kamp yaparken çok zorlu olmayan arazi yollarına girebileğim bi motosiklet benim için daha uygun amacım kross değil

  12. #12

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı Cüneyt Arkın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amacım çok zorlu arazilerde kullanabileceğim motorlar değil, yük taşıyabilen, hafta içi şehir içinde kullanabileceğim, kamp yaparken çok zorlu olmayan arazi yollarına girebileğim bi motosiklet benim için daha uygun amacım kross değil
    Söylediğim motorlar da kros değil zaten. Tam olarak senin ihtiyaçlarını karşılayacak motorlar.

  13. #13

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Cf Moto 250 nk
    CD moto 250 NK sahibiyim. Bu motor %100 asfalt motoru. Ha ben 50 km stabilize yolda orman yollarına girdim ama rx3 i evosu olan rahat rahat giderken ben kaya kaya gittim.
    hasmet bunu beğendi.

  14. #14
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    sen yeterki kamp yapmayı iste, kısa mesafe olduğu sürece biraz zorlasada her motor her yola gider.
    ilk önce bir tur camı takıp gidersin, baktın tatlı geldi soft yan çantalar takarsın. sonra ilerletir çanta demiri vs.
    2007 yılında defalarca çilingoz a kampa gittim haftasonları. son 17 km si toprak orman yoluydu ozamanlarda asfaltlanmamıştı daha. 150cc çinli cruiser motorla kaya kaya giderdim, çok keyifliydi
    Cüneyt Arkın bunu beğendi.
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)