Custom yapacaksan daha basit yapılı daha az teknolojik motorları düşün, gv250 ye custom yapmaya kalkarsan hem sana hem motora yazık olur
Custom yapacaksan daha basit yapılı daha az teknolojik motorları düşün, gv250 ye custom yapmaya kalkarsan hem sana hem motora yazık olur
Amac custom ise arızalarla ugrasırım sıkıntı değil diyorsan mct al. motoru milyon farklu custom yapıyorlar. ama sanayiden cıkmazsın işi bilmiyorsan.
gv250 i zaten arkadaşlar söylemişler.
Gerçi custom dediğin şeyler ufak tefek revizeler, SL200 karadüzen makina, mekanik zaten al onu yap. ben gidon yükseltme ile gördüm hoş duruyordu. fotolarda cirkin ama realde güzel olmus
Benim Gv250 de ape gidon vardı. tüm kabloların (gaz, fren, debriyaj, elektrik) uzatılması gerekli. Fren hortumu çelik seçilmeli ki sıktığında balon yapıp frenlemeyi düşürmesin. stanbul gibi bir yerde ape gidon pişmanlıktır (kendi görüşüm) trafikte bilekleri ağrıtır. Elektrik sistemine yapacağınız hertürlü müdahale FI lambasını yakar ve bildiğiniz ustalar bunun nasıl çözüleceğini pek bilmez.
Standart olarak kullanılacak malzeme kalitesi en yüksek motordur burda sayılanlar içinde. Bende olduğu sürece keyifle kullandım. 2 kişi için yetersiz gelmeye başlayınca (uzun yol için) satışa çıkardım.
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
1 veya 3
Küba superlight çok paranı yemez bakım yapar kullanırsın başını agritmaz çok kuvvetli değildir ama şehir içi işini görür.
Daelim çok kaliteli malzemeye sahip kendini kanıtlamış bir motor kuvvetlidir fakat piyasası çok yok parça bulunabilirligi araştırılması lazım.
Diğer tüm motorlar seni 1 senede usta yapar uğraşmaktan bıkarsın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)