Şahsen kullanmıyorum. Bir kere düştüğümde faydadan çok zararını gördüm.
Lazımmış gibi alıyoruz ama dizayn edenin hiç zannetmiyorum düşüldüğü anda motosikletin ve sürücünün dinamiklerinin nasıl etkileneceğinin ARGE'sinin yapıldığını.
Şahsen kullanmıyorum. Bir kere düştüğümde faydadan çok zararını gördüm.
Lazımmış gibi alıyoruz ama dizayn edenin hiç zannetmiyorum düşüldüğü anda motosikletin ve sürücünün dinamiklerinin nasıl etkileneceğinin ARGE'sinin yapıldığını.
Vibrasyon zamanla gevşetiyor, benim motor takozlarım normalden daha uzun, bu yüzden özel yapım bir civata taktırmıştım, şimdi ikisi birden gevşiyor, bende çözümü ara ara loctite yaparak sıkmakta buldum. Yine de tam bir çözüm değil, ne zaman gevşeyeceğini bilemiyorum aynı sizin iki yıl sonra olması gibi.
650f lerde bu cok başa geliyor. Motor titresimli vidalarda tek noktadan bağlantılı hemen düşünüyor. Bide cok tehllieli kulak kırıyor. Kulakda sorun olmuyor ama derin olursa problem yaratir.
650f de o kadar cok titreşim var ki .. Gercek titreşimden söz ediyorum benim basıma bu olay 2 kez ayrı zamanlarda geldi. Yolda giderken dikiz aynasında yerden baya yukarıya seken siyah bir cisim görüyorsanız evet tahmininiz dogru
Bendede biri yok biri hala duruyor yerinde çıkartmayı denedik takozu çıkartamadık. Cok zorlamayalım alüminyum blok zaten kötü son ile sonlanabilir (yalama vs)
Motor bloğuna takıldığı zaman genelde düşüyor, benim de 2.kez düştü, fakat nedense hep tek bir taraf düşüyor, daha doğrusu takozu tutan içindeki demir kırılıyor ve düşüyor ..
Artık kullanmıyorum ben de ancak içeride kalan demiri çıkartmak için tornacıya da gidebilirsin .. hatta tornacıda diğer tarafın takozunu model olarak verip aynısını da yaptırabilirsin ...
Edit ; Gerçi açılan konu cilalı taş devrinden ancak belki okuyan başka birine faydası olur ..
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)