Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Belli bir süre gittikten sonra motor boguluyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Ekim 2019
    Selamun aleyküm, motoru suzuki servisine götürdüm güzelce ayar cektiler kabriratörü temizlediler, sorun servisten önce de vardi servisten sonra da devam ediyor.
    Motorum Suzuku gs 500e, sag tarafta FUEL: PRI, RES, ON hepsini denedim hepsiyle sürdüm res de kullaninda daha uzun gidebiliyorum gibi gibi.

    50km hiz ile giderken sehir ici devir 4 5 den 3 e iniyor 4 e cikiyor 3 e iniyor 4 e cikiyor falan sonra komple stop ediyor, bi 10 dk bekleyince düzeliyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Gs500 lerde olan kronik sorunlar:

    1-Karburator diyafram lastigi(zamanla sertlesir)

    2-Yağ soğutmali olduğu için yüksek hararet(fazla sıkıştırmaktan)önde radyator yoktur ama kulbutor ust kisminda yag ceketleri bulunur.

    3-Debriyaj uğultusu

    4-Nadirde olsa,statör sargı yakması.

    1.Maddeye odaklanin.
    tommygun ve NeoHuman bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Aynı durum eski motorumda vardı özellikle hızlı giderken stop eder 2 dk sonra calisirdi ben benzin hortumlarinda pislik oldugunu düşündüm karburatöre yeteri kadar benzin gelmeyip biraz bekleyince benzin geliyor motoru baya bi zorladık falan pisligi attı heralde düzeldi.sana tavsiyem depodan karburatöre giden hortuma basınçlı hava tut
    NeoHuman bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Eski motorumda aynısını yaşadım, benzin hortumunda hava vardı. Bir süre normal gidiyordu daha sonra çekiş düşüyordu ve en son stop ediyordu. Bekleyince çalışıyordu. Tavsiyem benzin hortumlarını, filtreyi ve varsa karbüratör girişindeki süzgeci kontrol edip temizlemeniz.
    NeoHuman bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    10 Ekim 2019
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gs500 lerde olan kronik sorunlar:

    1-Karburator diyafram lastigi(zamanla sertlesir)

    2-Yağ soğutmali olduğu için yüksek hararet(fazla sıkıştırmaktan)önde radyator yoktur ama kulbutor ust kisminda yag ceketleri bulunur.

    3-Debriyaj uğultusu

    4-Nadirde olsa,statör sargı yakması.

    1.Maddeye odaklanin.
    lastikler yumusacik

    ama hava ve benzini ayarladigimiz vidayi bana biraktilar, motor uzun süre duyrudu icin icinde pas olmustur 1000km kadar sürdükten sonra yagini degistir ve o vidalari kafana göre ac yada kapa dedi adam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

    Alıntı zeynelhazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski motorumda aynısını yaşadım, benzin hortumunda hava vardı. Bir süre normal gidiyordu daha sonra çekiş düşüyordu ve en son stop ediyordu. Bekleyince çalışıyordu. Tavsiyem benzin hortumlarını, filtreyi ve varsa karbüratör girişindeki süzgeci kontrol edip temizlemeniz.

    karbüratörü suzuki servisi temizledi, contalarini falan degistirdi tel ayarlarini yapti hortumlar iyi ama benzin filtresinin bagli oldugu kablo cok bükük duruyor sanki tikiyormuscasina
    60° açısı var hortumun baya baya bükük duruyor kisaca ama aldigimdan beri böyleydi. kadin sorun yasamamis bana mi denk geldi diye soruyorum kendime

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

    Alıntı EMRE_R19 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı durum eski motorumda vardı özellikle hızlı giderken stop eder 2 dk sonra calisirdi ben benzin hortumlarinda pislik oldugunu düşündüm karburatöre yeteri kadar benzin gelmeyip biraz bekleyince benzin geliyor motoru baya bi zorladık falan pisligi attı heralde düzeldi.sana tavsiyem depodan karburatöre giden hortuma basınçlı hava tut
    yarin deniycem dedigini

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

    ve bi ilgisi varmi bilmiyorum ama yanik gibi koku geliyor sanki kablo yada hortum yaniyomus gibi, birsey oldugu yok ama o koku geliyor biryerden

  6. #6

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Boş düz bir yolda boğulma başladığı sırada depo kapağını açıp kapatmayı deneyin. Contadan hava almıyor olabilir.

  7. #7

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    karb iyi temizlendiğinden emin olun jetlerin arasını ince tel ile temizleyebilirsiniz , jikle açık kalmış olabilir, kaliteli buji takın öyle deneyin bir de

  8. #8

    Üyelik
    10 Ekim 2019
    Alıntı zeynelhazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boş düz bir yolda boğulma başladığı sırada depo kapağını açıp kapatmayı deneyin. Contadan hava almıyor olabilir.
    Denedim iyi geliyor aynen fark var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

    Alıntı allegromod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karb iyi temizlendiğinden emin olun jetlerin arasını ince tel ile temizleyebilirsiniz , jikle açık kalmış olabilir, kaliteli buji takın öyle deneyin bir de
    Aynen tel soka soka temizlemistim hem ben temizledim hemde garanti olsun diye suzuki servisine temizlettim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

    Hava ve benzin ayarini yaptigimiz bir vida var, motor isininca devir 0.9 lardan durdugu yerde 3 lere 4 lere cikiyor. Demin hava benzin vidasini biraz kapattim, sicak durumda eski rölantiye getirdim galiba sorun o vidadaydi


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)