Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Arkadaşlar Merhaba Yeni Motor Alacam Ktm Abs o kadar önemlimi bi bakarmısınız

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    ABS kesinlikle şart valla bana göre abs devreye girmişse zaten sen düşme diye devreye giriyor. Abs olmasa ya düşmüş oluyosun ya da elini frenden çekmek zorunda kalıyorsun ki bu olay mesafeyi uzatır. Abs hem seni düşürmüyor kitlenmemesini sağlayarak hemde kaçış zamanı veriyor. Başıma bikere geldi bu olay dalgındım o gün aniden frene bastım abs girdi zaten girmeseydi yatıracaktım motoru bende hemen arabanın solundaki araya girip devam edebildim.

    KTM RC200 benim ilk motosikletim oturuş pozisyonunu tam bilmememden ve çok spor oturuş pozisyonu olduğundan devamlı bileklerim ağrırdı bacağım ağrırdı
    Ama çok zevkliydi çok 130-140 gitsem yeter diyorsunuz ama rc200 o hızlarda gidemez. Top speed 137 felandı sanırım hal böyle olunca sizin uzun süre gitmeniz durumunda hızınız en sağlıklı 105-115 arasında olur sanırım. Yakıtına bayılıyordum ama kız arkadaşımla biniyordum o binince daha dikkatli ve stabil sürüyordum 1.7 litre yakıyordu tek başıma agresif kullanınca 2.7 yi geçemedim. Titreşim ellerde ve depoda yoktu ama ayaklarda vardı. Selesi taştan farksızdır toton uyuşur İlla ktm rc 200 veya 250 den birisini alacaksan kesinlikle 250 daha iyidir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Eeeeee yönetim sitenin ABS cisine ceza verirse olacağı bu.
    Bence Salihin cezası devam ederkende ABS konularına cevap verme hakkı olmalı
    emenyasin bunu beğendi.

  3. #23
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Umut_1981 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kuru asfaltta bir kaç kere başıma geldi. Devreye girdi normal şekilde 1-2 saniye sonra kitledi arka tekeri. Olayı atlattıktan sonra dedim; abs olmasaydı arka lastiği hissederek verdiğim fren basıncıyla çok daha rahat dururdum. Belki benim motorun abs'sinde sorun vardır ya da modelde bilemiyorum. Üst düzey motosikletlerde çok daha verimli çalışıyor olabilir. Ama yağmurda fıstık oluyor gayet iyi.
    Tekeri kitlemesi ilginc, cunku sistemin amaci tekerin kitlenmemesi.

  4. #24

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    ABS bütün dünya için önemli, bizim için ise önemsiz ve zararlıdır. Oysa gerçekte ABS motosiklette otomobilde olduğundan çok daha önemli ve gereklidir. Bana kalsa ABS'si olmayan motor satışına izin vermem. Bilinçli adam motorunu ABS yokmuş gibi kullanır ve gerektiğinde ABS onu kurtarır. Bilinçsiz adam ise her frenlemede nasılsa ABS var diye frenlere abanır, sonra gelir ABS zararlı diye forumlarda yazar durur. Her kalkışta gaza köküne kadar abanıp 100 cc scooter çok yakıyor diye şikayet eden adamdan farkı yoktur.

    O yüzden, alabiliyorsan mutlaka ABS'li al. Arkadaşların da belirttiği gibi RC serisinin oturuş pozisyonu oldukça yatıktır. Mutlaka Duke serisine de bir oturup kıyasla. Ayrıca bu motorlar oldukça titreşimli makinalardır, ona da dikkat et. Ben titreşimlerden rahatsız oluyorum, kimi de olmuyor.

  5. #25
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı Huseyin9595 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABS kesinlikle şart valla bana göre abs devreye girmişse zaten sen düşme diye devreye giriyor. Abs olmasa ya düşmüş oluyosun ya da elini frenden çekmek zorunda kalıyorsun ki bu olay mesafeyi uzatır. Abs hem seni düşürmüyor kitlenmemesini sağlayarak hemde kaçış zamanı veriyor. Başıma bikere geldi bu olay dalgındım o gün aniden frene bastım abs girdi zaten girmeseydi yatıracaktım motoru bende hemen arabanın solundaki araya girip devam edebildim.

    KTM RC200 benim ilk motosikletim oturuş pozisyonunu tam bilmememden ve çok spor oturuş pozisyonu olduğundan devamlı bileklerim ağrırdı bacağım ağrırdı
    Ama çok zevkliydi çok 130-140 gitsem yeter diyorsunuz ama rc200 o hızlarda gidemez. Top speed 137 felandı sanırım hal böyle olunca sizin uzun süre gitmeniz durumunda hızınız en sağlıklı 105-115 arasında olur sanırım. Yakıtına bayılıyordum ama kız arkadaşımla biniyordum o binince daha dikkatli ve stabil sürüyordum 1.7 litre yakıyordu tek başıma agresif kullanınca 2.7 yi geçemedim. Titreşim ellerde ve depoda yoktu ama ayaklarda vardı. Selesi taştan farksızdır toton uyuşur İlla ktm rc 200 veya 250 den birisini alacaksan kesinlikle 250 daha iyidir.
    Dostum senin yakıt tüketimi konusunda yanlışın var. Geçen de R25 için 7-8 litre diyordun rc200 1.7 litre imkansız. 3 litreden az yaktıramazsın ne yaparsan yap. Ya anlık tüketime bakıyorsun yada bir yerde bir yanlış var. 125cc mt125 bile 2 litrenin altına düşmüyor sen 200cc Gazcı bir motosikleti artçılı kullanmaktan bahsediyorsun. O motor artçını taşımak için ekstra yüksek devir ister zaten biryer de yanlışlık var

  6. #26

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    uzun uzun abs´nin hayati önemi hakkinda birseyler yazabilirim ama gerek yok
    abs olmayan modeli alipta, panik frene ihtiyac duydugun bir anda (umarim hic olmaz) ki milisaniyeler icerisinde olacak bu, aklina keske abs modelini alsaydim diye gelecek.
    sonrasi artik sag ve sakat kalmazsan konusuruz yine

  7. #27

    Üyelik
    18 Temmuz 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONSTER 696 DUCATİ
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum senin yakıt tüketimi konusunda yanlışın var. Geçen de R25 için 7-8 litre diyordun rc200 1.7 litre imkansız. 3 litreden az yaktıramazsın ne yaparsan yap. Ya anlık tüketime bakıyorsun yada bir yerde bir yanlış var. 125cc mt125 bile 2 litrenin altına düşmüyor sen 200cc Gazcı bir motosikleti artçılı kullanmaktan bahsediyorsun. O motor artçını taşımak için ekstra yüksek devir ister zaten biryer de yanlışlık var
    Kesinlikle eminim artçıyla kullandığım zaman devamlı 1.7 yakmıyordum ama en fazla 2 litre yakıyordum. O zaman benzin ne kadardı bilmiyorum deposu zaten küçük bişeydi 20tl atıyordum baya gidiyordum ilk motorumdu ben hep motorlar böyle yakıyor zannediyordum duke 250 e geçtim rc den sonra 3-4 arası yakıyordu artçıyla kullandığım zaman trafikte zaten hemen hemen hiç kalmıyordum 80-100 arası gidiyordum 100 e bile nadir çıkıyordum.

    r25 kesinlik o kadar yakıyordu şuan mt07 kullanıyorum yeni geçtim biraz basıyorum devamlı ara gaz veriyorum hevesimi alamadım ekranda 5.2 yazıyor

    Sakin kullandım biraz 150-200 km kadar 4.5 yazıyordu o zamanda


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)