Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hadi Bakalım

Katılımcı sayısı
44. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Street Triple 675

    23 52.27%
  • mt09

    16 36.36%
  • monster796

    5 11.36%
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

triumph street triple 675

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili kardeşim ,

    Sürüş geometrisi ve oturuş pozisyonu tamamen farklı iki modele oturup da nasıl aynı hissiyatı alabildiğine inanamıyorum. Bence gidip bir elini yüzünü yıka ondan sonra konuşalım.

    Sevgilerimle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

    Hiç birşey bilemiyorsan Yamahanın sayfasına girip teknik özellikler kısmında boyutlara bir göz at bakalım aynılar mı ?
    hocam konu safkan nakedla alakalı ben safkan bir nakedın nasıl olacağını anlattım siz ise iki motor aynı değil diyorsunuz ama istediğiniz kadar farklı düşünün bu motorlar aynı. birinde yatık kullanıyorsun diğerinde dik kullanıyorsun diye motorun sürüş hissiyatı değişmiyor ben benzer tatları alıyorum. aynıdan kasıt birebir aynı olması değil tabiki de motorların birbirlerine çok benzer olmalarına dikkat çekmeye çalışıyorum. mt09 ve tracer 900 gibi. hızlanma, hissiyat aynı ama tracer biraz hantal kaçıyor o yüzden daha güven veriyor gibi mesela.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    mt07 nin ülkemizde iyi satmasının tek sebebi fiyat ve ikinci elinin iyi olması değil sesinin de oldukça gür, gök gürültüsü gibi olması durumundan dolayı iyi satıyor bu makine. Biliyorsunuz ki bizim ülkemizde işlevsellikten önce şekilcilik gelir. Sonra belki işte ikinci el piyasası, yedek parça fiyatlarına bakıyordur insanlar.

    Street triple için çirkin diyenler de mt serisi motorlara çok yakışıklılar demeyecektir herhalde
    ahe bunu beğendi.

  3. #63
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt07 nin ülkemizde iyi satmasının tek sebebi fiyat ve ikinci elinin iyi olması değil sesinin de oldukça gür, gök gürültüsü gibi olması durumundan dolayı iyi satıyor bu makine. Biliyorsunuz ki bizim ülkemizde işlevsellikten önce şekilcilik gelir. Sonra belki işte ikinci el piyasası, yedek parça fiyatlarına bakıyordur insanlar.

    Street triple için çirkin diyenler de mt serisi motorlara çok yakışıklılar demeyecektir herhalde
    hahahaha tam olarak öyle diyorlar ayrıca st vs 07 hem kalkış hem rollda imkanı yok yakalayamaz st yi mt 07 2016 model absli düşük km 35 bin st de aynı fiyatlar. rakibi mt09 olabilir

  4. #64
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt07 nin ülkemizde iyi satmasının tek sebebi fiyat ve ikinci elinin iyi olması değil sesinin de oldukça gür, gök gürültüsü gibi olması durumundan dolayı iyi satıyor bu makine. Biliyorsunuz ki bizim ülkemizde işlevsellikten önce şekilcilik gelir. Sonra belki işte ikinci el piyasası, yedek parça fiyatlarına bakıyordur insanlar.

    Street triple için çirkin diyenler de mt serisi motorlara çok yakışıklılar demeyecektir herhalde
    şekilcilik dünyanın her yerinde var rahmetli AEA barkın abininde bu konuyla alakalı bir videosunda 15 saniyeliğine şekilcilik birtek bize özel değilmiş gibisinden bahsediyordu

  5. #65
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    narin motosiklet falan diyorlar da yağ yakıyo demiş en kral motosiklet bile bugün yağ yakıyor kontrol etmiyorsan yağını suyunu zaten sıkıntı kullanıcıda olmuş oluyor. Bide şöyle bir mantık olabilir mi ya 40 bin liraya motor alıyorsun yedek parçası pahalı diye vazgeçiyorsun ? o zaman alma 40bintl lik motosiklet ybr al geç
    atalayalper bunu beğendi.

  6. #66
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam konu safkan nakedla alakalı ben safkan bir nakedın nasıl olacağını anlattım siz ise iki motor aynı değil diyorsunuz ama istediğiniz kadar farklı düşünün bu motorlar aynı. birinde yatık kullanıyorsun diğerinde dik kullanıyorsun diye motorun sürüş hissiyatı değişmiyor ben benzer tatları alıyorum. aynıdan kasıt birebir aynı olması değil tabiki de motorların birbirlerine çok benzer olmalarına dikkat çekmeye çalışıyorum. mt09 ve tracer 900 gibi. hızlanma, hissiyat aynı ama tracer biraz hantal kaçıyor o yüzden daha güven veriyor gibi mesela.
    Sevgili Kardeşim,

    Bu şekilde tartışmak hoşuma gitmiyor ama seni ikna edemiyorum. Ortak şase ve blok kullanmaları iki motorun aynı olmasını gerektirmiyor. Aşağıya eklediğim link i incelersen aralarındaki farkın sadece yazılım olmadığını açıkça görebilirsin. İki motor benzer ama aynı olmayan makinalara sahipler. Muhtemelen kapaklar farklı. Bu nedenle sıkıştırma oranları , dolayısı ile güç ve tork eğrileri bambaşka. Ukalalık etmek istemiyorum ama her iki motoruda sıkça kullanıyorum hatta MT 10 kendi motorum gibi oldu diyebilirim. Bence ikisi çok farklı karakterlere sahipler.

    https://motoperf.com/motorcycles/Yam...R1-2015-284011

    Sevgilerimle

  7. #67
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Kardeşim,

    Bu şekilde tartışmak hoşuma gitmiyor ama seni ikna edemiyorum. Ortak şase ve blok kullanmaları iki motorun aynı olmasını gerektirmiyor. Aşağıya eklediğim link i incelersen aralarındaki farkın sadece yazılım olmadığını açıkça görebilirsin. İki motor benzer ama aynı olmayan makinalara sahipler. Muhtemelen kapaklar farklı. Bu nedenle sıkıştırma oranları , dolayısı ile güç ve tork eğrileri bambaşka. Ukalalık etmek istemiyorum ama her iki motoruda sıkça kullanıyorum hatta MT 10 kendi motorum gibi oldu diyebilirim. Bence ikisi çok farklı karakterlere sahipler.

    https://motoperf.com/motorcycles/Yam...R1-2015-284011

    Sevgilerimle
    Hocam özellikle kendi görüşümü yazıyorum ben iki motor arasında çok az fark hissediyorum. mt10 un tek farkı alt devirleri daha canlı onun dışında karakteristik olarak elle tutulur bir fark yok

  8. #68
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    SS'ten naked'a devşirme konusunda Honda için net konuşabilirim, ki özellikle eski nesil 919cc Fireblade motoru için Honda çok iyi iş çıkarmıştı. Lakin yazılım dışında motorda ciddi değişiklikler vardı. İlk başta "throttle body" ler yüzde on daha küçük. Bu da motorun gücünü azaltıp üst devirlerini öldürüyor, lakin alt devirler daha düzenli çalışıyor, tork eğrisi düzleşiyor, maksimum tork alt devirlere çekiliyor.

    Lakin bu değişiklik 900cc ve üstü motorda oluyor. 600cc motorda bu kadar rahat değişiklik yapamıyorlar sanki, çünkü güç ciddi azalıyor. O yüzden 919cc Hornet müthiş zevkliyken 599cc Hornet bir naked için idealden çok uzak gelmişti bana.

    Bakın 1050cc Speed triple ile 765cc Street triple arasında 3 beygir fark yok arka tekerde. Lakin tork ve güç egrisi açıklıyor bu acaip durumu:



    Alt devir performansı ve tork farkı muazzam. Street triple performanslı sürüş için mükemmel, lakin günlük kullanım için iyi bir tercih değil bence. En azından ben tercih etmezdim öyle söyleyeyim...

  9. #69
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA



    st675 in tork hp eğrisi bence tork alt devirlerden itibaren geldiği için günlük kullanım için uygun olabilir aynı şeyi barkın da söylüyordu. Tork alt devirlerden itibaren geliyor diye doğru söylüyor. Bu kadar doğrusal tork eğrisi olması açıkçası beni çok şaşırtıyor çok iyi değil mi ya

  10. #70

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Sinek gibi patlak gözlü bişey bu be

  11. #71
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/WX983Y.jpg


    st675 in tork hp eğrisi bence tork alt devirlerden itibaren geldiği için günlük kullanım için uygun olabilir aynı şeyi barkın da söylüyordu. Tork alt devirlerden itibaren geliyor diye doğru söylüyor. Bu kadar doğrusal tork eğrisi olması açıkçası beni çok şaşırtıyor çok iyi değil mi ya
    Tork da göreceli bir kavram

    Yüksek cc naked'larin tork eğrileri:



    Street triple'ın 9000 devir sonrası sıçrayıp yaklaştığı tork değerinin fazlasına yarısı 3000 devirde sahip. En kötüsü de 4200 devirde.

    Açıkçası Street Triple yine de iyi iş çıkarmış, lakin sınırlar belli. Karşılaştırdığım motorsikletlerle hacim farkı az değil. Lakin demek istediğim o ki orta hacimli SS motorundan pratik bir naked devşirmek çok mümkün değil... Yüksek hacimli SS motorunun gücünü azaltarak yeterli miktarda düşük devir torku elde etmek mümkün ama.

    Tabii ki burada "yeterli" kelimesi göreceli kavram.
    Cyan bunu beğendi.

  12. #72
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    haşmet hocam benim demek istediğim bakın sizin attığınız grafikte de öyle aralarında ki en düzenli olan st hemen hemen yani buda hem gaz kontrölüne yansıcak hemde konfora yansıyacak demek istediğim bu tarzda idi. Belkide ben öyle sevdiğim için bana öyle geliyor olabilir

  13. #73
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bakın burada durum daha da net:

    Nakedlarda hacim artışı güç için kullanılmıyor. Hacim avantajı direk torka yönlendiriliyor. Maksimum güç çok değişmiyor çünkü hacim arttıkça maksimum devir azalıyor. Ancak belli bir devirdeki güç farkı muazzam, özellikle de düşük devirlerde. Bu da günlük kullanımda daha rahat ve zevkli bir sürüş demek...

  14. #74
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    street triple hakkında bilgim yok
    mt07 yi zaten herkes biliyor
    monster 796 hakkında bi kaç bişey diyebilirim en azından.
    hava soğutmalı. (su soğutması yok) desmodronik çalışıyor (o ne oluyorsa artık)
    zamanlama zinciri yok(yani motorun içinde motor yağı ile her zaman yağlanıp kendi bakımını yapan birşey yok)
    onun yerine zamanlama kayışı var. (kuru kuru çalıştığı için belli aralıklarla değiştirilmesi lazım)
    mesela toyota arabalardan bitanesinin (belkide hepsi-bilmiyorum) zamanlama kayışı motorun içinde ve motor yağı ile hep temas halinde olduğundan ömürlük- diye bir yorum yapılmıştı, araba uzmanları tarafından.
    ducatinin "dediği 24 binde motoru getir kayışları gergileri ve subab ayarı yapalım"
    ducati hakkında daha çok yazarımda bunlar yeterli.


    maddi durumun ve gelirin iyiyse ducati alınır ama su soğutmalı olanı alınır.
    yağ soğutmalı olanda alınır ama 2 binde bir yağ değiştirmen gerekir.

    hakkında hiç bilgim olmadığı için triumph hakkında yorum yapamam

    piyasada en çok devir daim yapan motor mt07 almak daha mantıklı
    tabi kaza yapmamış temizini bulmak zor.

    bunlar benim şahsi düşüncelerim...

    not: monster 796 alınırsa desmo bakımı için korlasa gitmek istemeyenler bana ulaşabilir.
    triger kayışları ve gergileri ucuz yolla nasıl temin edilir anlatırım.

  15. #75
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haşmet hocam benim demek istediğim bakın sizin attığınız grafikte de öyle aralarında ki en düzenli olan st hemen hemen yani buda hem gaz kontrölüne yansıcak hemde konfora yansıyacak demek istediğim bu tarzda idi. Belkide ben öyle sevdiğim için bana öyle geliyor olabilir
    Dümdüz bir tork eğrisi ideal olan. Daha da önemlisi yüksek torkun düşük devirlere uzayabilmesi. Bakın naked dizayn edilmiş motorların tork eğrileri:





    Daha 2000 devirde motorlar canlılar. Mesele sadece tork da değil, motor daha düzenli ve sağlıklı çalışıyor düşük devirde. Öksürüp aksırmıyor, insan "hele bi devir arttırayım da motor kendine gelsin" hissine kapılmıyor...

    Açıkçası SS devşirmesi hiç bir motosikletin tork eğrisi bu kadar ideal değil. Lakin motor hacmi yüksek olunca gücü azaltıp bu şekle sokmak kısmen mümkün oluyor anladığım kadarıyla. Ama orta hacim SS motorunu n'aparsanız yapın naked için pratik hale getirmek çok mümkün değil sanki...

  16. #76
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Haşmetcim,

    Hornet 900 ile 600 arasındaki dramatik fark streettriple ile speedtriple arasında söz konusu değil. Ayrıca streettriple de 9000 devirde bir sıçrama yok tork sadece 41 den 44 e çıkıyor sürüşte bunu neredeyse hissetmiyorsun. Üç silindirli makinaların alameti farikası da bu dümdüz tork eğrisi. Street Triple ı Sperd triple dan ayıran en önemli özelliği bu dümdüz tork eğrisini 10000 devirlik bir aralıkta sunması aynı aralık speed triple için 7000 in altında. Özellikle dar virajlı parkurlarda bu geniş devir aralığı hiç vites değişimine ihtiyaç bırakmadan motoru geniş bir hız bandında tutabilmemizi sağlamakta. Bunun üzerine gelen ağırlık avantajı da street triple ı bu tür virajlı yollarda ağabeylerine göre çok daha üstün kılmakta. Düz yol için haklı olabilirsin ama bir naked asla düz gitmek için kullanılmamalı bence.

    Sevgilerimle

  17. #77
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Sevgili Okan,

    Street triple'ın virajlı dağ yollarında üstün olduğuna katılıyorum. Açıkçası bahsettiğin aynı sebepten ötürü bu tür yollar için 1000cc değil 600cc SS tercih ediyorum.

    Lakin benim naked performansından kastım sadece düz veya virajlı yol karşılaştırması değil, düşük devir performansı. Malesef bu noktada Street triple ağabeylerinden geride gibi duruyor, yapısı gereği...

    Selamlar.

  18. #78
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    bir kaynakta okuduğum yazı aynen şöyle:


    3 silindirin avantajından bahsedeyim biraz da ;
    içinizde 4 silindir ile 2 silindirin farkını benden çok çok daha iyi bilenleriniz vardır. ancak bu alet 3 silindir. 3silindir deneyimi olmayan birinin pek de anlayamayacağı cinsten tepkileri var. bir kere viraj deneyimi ve gaz kolu tepkileri bambaşka.
    4 silindir bir motorla viraja girdiğinizde motor pistonlarının iniş çıkışı arası zaman o kadar kısadır ve güç devamlılığı o kadar hazırdır ki, viraja girdiğinizde eğer ki erken gaz açarsanız arka teker yere tutunacak vakti bulamaz ve o hazır güç ve pistonlar arası zamanın kısalığı yüzünden tutunamaz ve kaymaya başlar. ancak 4 silindirle düzlükte gaz açtığınız vakit, hem hızlı devirlenirsiniz hem de devriniz arttıkça max beygire ve max torka hızlı ulaştığınız için o kadar güzel uzarsınız ki farkı kapatırsınız. 2 silindirli bir motorda ise silindirlerin çalışması arasındaki zaman farkı yüzünden motor erken gaz açsanız da virajda tutunacak zamanı bulur, virajda kaymadan gaz açarak uzayabilirsiniz, ancak düzlüğe geldiğinizde bir 4 silindir gibi kopamadığınızdan (göreceli bi durum tabi ) virajda açtığınız farkı burada verirsiniz. peki 3 silindirde durum nasıldır ? motor hem gazı açınca kopar, hem de virajda teker tutunacak zamanı bulduğu için 2 ve 4 silindirin eksiklerini fazlasıyla tamamlarsınız ve çok farklı bir viraj deneyimi verir size.



    Ben dümdüz bir tork daha çok seviyorum yani 3 devirde aldığım tork ile 8bin devirde aldığım tork tabiki aynı olmuyacak ama ona en yakın street triple olarak gözüküyor.



    Her motorun olayı tabikide ayrı ama konu dışı olacak biraz ama cb1000r mantığını hala anlamış değilim açıkcası bana komik geliyor yani

  19. #79
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok büyük yanılgı içerisindesiniz. R1 MT 10 ile daytona street triple aynı motorlar diyebilmek mümkün değildir. Günümüz mororlarında kullanılan ateşleme ve yakıt püskürtme sistemlerinde yapılan yazılım değişiklikleri ile makinanın karakteri tamamen değiştirlebilnektedir. Ayrıca her iki örnekte de vites oranlarında da farklılıklar mevcuttur. Bu arada SV 650 vstrom motoru kullanmaz aksine v strom sv 650 motorunun ehlileştirilmiş halini kullanır.

    Sevgilerimle
    Eğitmen abi haklı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------

    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir kaynakta okuduğum yazı aynen şöyle:


    3 silindirin avantajından bahsedeyim biraz da ;
    içinizde 4 silindir ile 2 silindirin farkını benden çok çok daha iyi bilenleriniz vardır. ancak bu alet 3 silindir. 3silindir deneyimi olmayan birinin pek de anlayamayacağı cinsten tepkileri var. bir kere viraj deneyimi ve gaz kolu tepkileri bambaşka.
    4 silindir bir motorla viraja girdiğinizde motor pistonlarının iniş çıkışı arası zaman o kadar kısadır ve güç devamlılığı o kadar hazırdır ki, viraja girdiğinizde eğer ki erken gaz açarsanız arka teker yere tutunacak vakti bulamaz ve o hazır güç ve pistonlar arası zamanın kısalığı yüzünden tutunamaz ve kaymaya başlar. ancak 4 silindirle düzlükte gaz açtığınız vakit, hem hızlı devirlenirsiniz hem de devriniz arttıkça max beygire ve max torka hızlı ulaştığınız için o kadar güzel uzarsınız ki farkı kapatırsınız. 2 silindirli bir motorda ise silindirlerin çalışması arasındaki zaman farkı yüzünden motor erken gaz açsanız da virajda tutunacak zamanı bulur, virajda kaymadan gaz açarak uzayabilirsiniz, ancak düzlüğe geldiğinizde bir 4 silindir gibi kopamadığınızdan (göreceli bi durum tabi ) virajda açtığınız farkı burada verirsiniz. peki 3 silindirde durum nasıldır ? motor hem gazı açınca kopar, hem de virajda teker tutunacak zamanı bulduğu için 2 ve 4 silindirin eksiklerini fazlasıyla tamamlarsınız ve çok farklı bir viraj deneyimi verir size.



    Ben dümdüz bir tork daha çok seviyorum yani 3 devirde aldığım tork ile 8bin devirde aldığım tork tabiki aynı olmuyacak ama ona en yakın street triple olarak gözüküyor.



    Her motorun olayı tabikide ayrı ama konu dışı olacak biraz ama cb1000r mantığını hala anlamış değilim açıkcası bana komik geliyor yani
    Bu 2 silindir ve 4 silindir viraj, silindirler arası zaman vs yi burada “hmm evet aynen böyle” diyebilecek kaç kişi var? Eşşeek gibi yarışçı olması lazım, haftada en az 4 antrenman yapması lazım ki adam 2-3-4 silindiri böyle tarif edebilsin. Aradaki farkı anlasın.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  20. #80

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu 2 silindir ve 4 silindir viraj, silindirler arası zaman vs yi burada “hmm evet aynen böyle” diyebilecek kaç kişi var? Eşşeek gibi yarışçı olması lazım, haftada en az 4 antrenman yapması lazım ki adam 2-3-4 silindiri böyle tarif edebilsin. Aradaki farkı anlasın.
    O kadar da uzun boylu değil, bariz farklar var...


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler