Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Hadi Bakalım

Katılımcı sayısı
44. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Street Triple 675

    23 52.27%
  • mt09

    16 36.36%
  • monster796

    5 11.36%
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

triumph street triple 675

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla araya girip iki üç dört silindir hakkında bir kamyon bilgi dökmeyi çok istiyorum ancak tartışma o kadar keyifli ve akıcı gidiyorki teorik bilgi bombardımanı ile bozmaya kıyamıyorum. MT de uzun zamandır gördüğüm en güzel tartışma ortamı bu başlıkta devam ediyor. Umarım bir süre daha devam edip insanlara örnek olabiliriz.

    Sevgilerimle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------



    Triumph aslında o makinayı belediye otobüsleri ile tasarlamıştı ama fabrikada karışıklık olmuş cruiser şasesine takıvermişler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

    https://youtu.be/rla9KU0m808
    Hocam açıklayın lütfen ya konu hazır çok canlı hem bilgisi olmayan arkadaşlarımız faydalanır

    Ben konuyu açtım ama konunun bu kadar iyi ilerleyeceğini tahmin etmemiştim herkes böyle muhabbete açmış


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani size göre 3 silindir gereksiz mi ?_
    Bilakis, bence güzel bir seçenek. Dört silindirden daha ince, düz ikiden daha titreşimsiz.

    "düpedüz saçmalık" demek yerine "anlamadım" deseymişim daha iyi olurmuş. Hakikat payı vardır illa ki, hatta daha ayrıntılı açıklansa anlardım kim bilir?

  3. #103
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilakis, bence güzel bir seçenek. Dört silindirden daha ince, düz ikiden daha titreşimsiz.

    "düpedüz saçmalık" demek yerine "anlamadım" deseymişim daha iyi olurmuş. Hakikat payı vardır illa ki, hatta daha ayrıntılı açıklansa anlardım kim bilir?
    hahahah ben de sizin dediğinizi anlamadım dedim alla alla haşmet abi neler diyor böyle

  4. #104
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Okan Sinan Beye katılıyorum konu çok düzeyli ve keyifli ilerliyor, muhabbet güzel.. Amaç sadece bilgi paylaşıp sohbet etmek olunca ve biraz da seviyeye dikkat edince demek ki bu forum da zevkli bir hal alabiliyormuş..
    Okan Sinan Ocan bunu beğendi.

  5. #105
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2750 devirde 221 nm tork... 2750 devirde sadece..
    Gel gelelim 2300cc motosiklet arka tekerde street triple'dan güçsüz hem ikisini de üreten aynı firma! Nasıl mümkün?



    Rocket'ın maksimum gücü daha az olabilir ama sadece 1500 devirde ürettiği güce Street Triple 5000 devirden sonra ulaşıyor... Yine sadece 2000 devirde ürettiği güce ise diğeri 7000 devre doğru ulaşıyor. Bilin bakalım hangisinden daha iyi bir naked motoru olur?

    Avatarımdaki motosikletin tork eğrisi de efsane, 6 silindirli olmasına rağmen:



    1500 devirdeki torkuyla 6000 devirdeki torku aynı. Vites koymasalar da olurmuş sanki
    oialdemir bunu beğendi.

  6. #106
    yigozya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Los Adanos
    Motosikleti
    SUZUKİ Gsx250r
    Çünkü param yok param
    Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..

  7. #107
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gel gelelim 2300cc motosiklet arka tekerde street triple'dan güçsüz hem ikisini de üreten aynı firma! Nasıl mümkün?

    https://ridermagazine.com/wp-content...RT-300x156.jpg

    Rocket'ın maksimum gücü daha az olabilir ama sadece 1500 devirde ürettiği güce Street Triple 5000 devirden sonra ulaşıyor... Yine sadece 2000 devirde ürettiği güce ise diğeri 7000 devre doğru ulaşıyor. Bilin bakalım hangisinden daha iyi bir naked motoru olur?

    Avatarımdaki motosikletin tork eğrisi de efsane, 6 silindirli olmasına rağmen:

    http://ridermagazine.com/wp-content/...dyno-chart.jpg

    1500 devirdeki torkuyla 6000 devirdeki torku aynı. Vites koymasalar da olurmuş sanki
    o maşşallah hocam bu grafikleri nereden buluyorsunuz ya

  8. #108
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    tork eğrilerinden ziyade teknik karşılığını tam olarak bilemediğim durumlardan bahsetmek istiyorum
    okan hoca "sürüş geometrisi" diye bir tabir kullandı
    sanırım kastetmek istediğim şeyin motosiklet teknolojisinde karşılığı bu ama nedense eksikmiş gibi geliyor
    şöyle anlatmaya çalışayım:
    paket gibi oluyorsun tabiri kullanılır ya, motosikletle bütünleşmek, yere bastığını hissetmek, yatırıp kaldırırken amortisörlerin senden bağımsız hareket etmemesi, gücü aktarırken bunu senin de anında hissediyor olman, motosikletin ping değeri diyeceğim (hareketlerine karşılık verme süresi) , sert dalışlar yapabilmek vb konularda japonlardan çok olumlu bir geri dönüş alamadım
    bu açıdan tasarımsal bir üstünlük var avrupa menşeli motorların kimisinde
    tabi kısıtlı bir yelpazeden yapıyorum bu çıkarımı, muhakkak istisnai durumlar var
    gerçi çok ta üstüne binmeye gerek yok, şeklinden şemalinden anlaşılabiliyor bu konu
    Okan Sinan Ocan bunu beğendi.

  9. #109
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    ya aslında durum çok karışık

  10. #110
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı atalayalper adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducatilerdeki desmodromik subap mekanizmasında diğer mekanizmalarda bulunan alıştığımız yay yoktur yay olmadığı için de belli km'ler sonra mutlaka desmo bakımı yapılması gerekiyor.

    Hava soğutmalı motor alınmaz, uzun yola gelmez klişesi de bana göre çok doğru değildir. Bakınız harley davidson, bakınız ducati, bakınız triumph bakınız moto guzzi bir sürü diğer premium markada bir çok hava soğutmalı model hala üretimde. Çok da efektif çalışıyorlar. Siz bu makineleri istanbul gibi bir yerde iş çıkışı trafiğine sokarsanız elbette normalden daha fazla ısınacaklardır. Kullanım alanı ve şekli önemli.
    Hay ağzını sağlık :D
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  11. #111

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya aslında durum çok karışık

  12. #112
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aklfda kesinlikle . Abi konu uzadıkça uzuyor ama şuna inandım desek ağa toplanın bütün st kullanıcıları türkiyede 9a9 halı maçı yapamayız

  13. #113
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Para çokomel ilişkisi. Para kazanmak artık dert değil ise Ducati, Agusta, KTM alın geçin. Yoksa genel gibi paraya sıkışınca satayım ikinci el ıvır zıvır düşünüyorsanız japon motosikletleri iyi. Ondada Yamaha ve Honda dışındakiler yine üzer bizim güzide ülkemizde.

    Sırf tasarım olarak bile Ducati ve Agusta garajı müzeye çevirir. Sürüş hissiyatı vs olaylarına girmiyorum dahi. Zaten hissiyat vs olayına giren japon'a bakmıyor imkanı var ise.
    hasmet bunu beğendi.

  14. #114
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Para çokomel ilişkisi. Para kazanmak artık dert değil ise Ducati, Agusta, KTM alın geçin. Yoksa genel gibi paraya sıkışınca satayım ikinci el ıvır zıvır düşünüyorsanız japon motosikletleri iyi. Ondada Yamaha ve Honda dışındakiler yine üzer bizim güzide ülkemizde.

    Sırf tasarım olarak bile Ducati ve Agusta garajı müzeye çevirir. Sürüş hissiyatı vs olaylarına girmiyorum dahi. Zaten hissiyat vs olayına giren japon'a bakmıyor imkanı var ise.
    Konu para değil hocam burada yani 6 sayfa konuşuldu kimse para konusunu açmadı

  15. #115
    mfBulut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Şehir
    Adana
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu para değil hocam burada yani 6 sayfa konuşuldu kimse para konusunu açmadı
    Biz yazdık birkaç fakir olarak da, siz zenginler elit sohbetinizde bizi farkedemediniz sanırım
    yigozya bunu beğendi.

  16. #116
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz yazdık birkaç fakir olarak da, siz zenginler elit sohbetinizde bizi farkedemediniz sanırım
    estağfurullah hocam motosiklete binen herkes zengindir
    yigozya bunu beğendi.

  17. #117
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Para çokomel ilişkisi. Para kazanmak artık dert değil ise Ducati, Agusta, KTM alın geçin. Yoksa genel gibi paraya sıkışınca satayım ikinci el ıvır zıvır düşünüyorsanız japon motosikletleri iyi. Ondada Yamaha ve Honda dışındakiler yine üzer bizim güzide ülkemizde.

    Sırf tasarım olarak bile Ducati ve Agusta garajı müzeye çevirir. Sürüş hissiyatı vs olaylarına girmiyorum dahi. Zaten hissiyat vs olayına giren japon'a bakmıyor imkanı var ise.
    Ne alakası var. Suzuki nin kawasaki nin de çok başarılı motorları var. Suzuki vstrom seni niye üzsün mesela? Motor diyince aklınıza hep bi racing geliyo arkadaş. Vstrom yamaha ve hondadakş muadilelrinin içinden geçer. Açın çakraları biraz tonla motoaiklet seçeneği ve tarzı var.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  18. #118
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne alakası var. Suzuki nin kawasaki nin de çok başarılı motorları var. Suzuki vstrom seni niye üzsün mesela? Motor diyince aklınıza hep bi racing geliyo arkadaş. Vstrom yamaha ve hondadakş muadilelrinin içinden geçer. Açın çakraları biraz tonla motoaiklet seçeneği ve tarzı var.
    Eski vstrom kullanıcısıyım motorların kendisi için demedim. İkinci el piyasası için dedim. Pasif agresifliğe gerek yok. Sakin okuyun yazımı yine aynı şekilde anlarsanız ben özrümü dilerim.


    @ahe
    Kimse para konusunu açmadı ama çoğunluğun bilinç altındaki gerçekleri inkar etmemek gerek. Bizim ülke de avrupa menşei motorlardan her zaman korkulur dolayısı ile uzak durulur. O yüzden alan pek yok.

    2017 Yılının orta segment en iyi motosikleti seçilmesi rağmen ülkemizde yeterince hatta hiç rağbet görmeyen modeli olan triumph street triple 675
    neden kimse almıyor veya neden forumda hiç bir şekilde konusunu göremiyoruz. Üzerinde öhlinsler m50ler 3 silindir 170 kilo 105 bg linear tork eğrisi vs olmasına rağmen neden hiç binen adam yok. 2 el piyasası yok vs gibi şeyler yazmayın onu herkes biliyor acaba başka bir sıkıntısı mı var motorun alasım var o yüzden çok araştırdım çok fazla bir şey bulamadım
    yigozya ve hasmet bunu beğendiler.

  19. #119
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Arkadaşlar ben motorumu ikinci el MT 07 den daha ucuza aldım hatta diyebilirimki 600 lükleriçinde en hesaplı motorlardan birisi. Karşılaştırmayı doğru yapmak lazım. İkinci elde şu anda bu motorlar olması gerekenin çok altında ( yada diğerleri çok şişiriyor)

  20. #120
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Para çokomel ilişkisi. Para kazanmak artık dert değil ise Ducati, Agusta, KTM alın geçin. Yoksa genel gibi paraya sıkışınca satayım ikinci el ıvır zıvır düşünüyorsanız japon motosikletleri iyi. Ondada Yamaha ve Honda dışındakiler yine üzer bizim güzide ülkemizde.

    Sırf tasarım olarak bile Ducati ve Agusta garajı müzeye çevirir. Sürüş hissiyatı vs olaylarına girmiyorum dahi. Zaten hissiyat vs olayına giren japon'a bakmıyor imkanı var ise.
    Gördüğüm kadarıyla doğru tespitler. Burada da Avrupa motosiklet ve arabaların ikinci elleri çok ucuz. 5-6 yaşında S ve 7 serileri orijinal fiyatının dörtte birine kadar iniyor. Ama insanlar tercih etmiyor, çünkü hem bakımları pahalı, hem de sorun çıkaran araçlar (Japonlara göre). Buna karşın Japonlar ikinci el değerlerini koruyorlar. Her zaman dediğim gibi, ikinci Ducati almak ucuz, ama kullanmak ucuz değil.

    Bunlar genelleme tabii ki. Okan hoca almış kullanıyor ne güzel. Ortalama kullanıcı o kadar şanslı değil ancak, ki fiyatlar böyle.

    Şimdiki motosikletimi sıfır alıyorken bile ekstra üç sene garanti satın aldım. Bir yaşını doldurduktan kısa süre sonra silindir ve piston değişti ikinci bir patlamaya karşı hazırlıklıyım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

    Alıntı mfBulut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz yazdık birkaç fakir olarak da, siz zenginler elit sohbetinizde bizi farkedemediniz sanırım


    Nasil kapak ama?


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler