İncelemeye çalıştık.
İncelemeye çalıştık.
İncelemeyi yapan siz misiniz acaba?
Eline sağlık , rahmetliden sonra ilgimi çekmeyen bir araç da olsa ne demiş diye izlemdiğim bir youtuber oldunuz ,
Tabi bunlar daha yeni ilk işleriniz ilerde çok çok daha iyi olacagınızı eminim ..
CBR650F ilgimi çekmiyor du , hala da çekmiyor ama ne demişsiniz diye video yu izledim ..
Seleyi açmayı / kapatmayı öğrenince tek harekette oluyor, ama tek parça olmasının vermiş olduğu bir handikap var. R1200GSA'nın selesini açıp kapatmak daha zor.
Her motosiklette titreşim bir nebze vardır, bunda da var ama 500 km sonra çok rahat işediğimi biliyorum O kadar gömmeye gerek yok, diğer taraftan tekerin bırakma eğilimi lastik ile alakalı olabilir mi? Rosso III kullanıyorum, hiç öyle bir hissiyat yaşamadım. Gaz tepkisi gerçekten çok güzel ve dediğin gibi linear, ama azımsanacak bir gücü de yok, kalkıp 1000rr ile kıyas tutmak doğru olmaz sonuçta 87 beygir alet. Yakıt ekonomisi de gerçekten çok optimum.
Fiyat konusunda maalesef şuanki fiyat çıldırmış durumda, 2016 'da 2.000 kmdeki 650F'i 28 bin'e almıştık, şimdi 63.500 TL istiyor Honda, bu rakam gerçekten komik.
Bunun dışında gidon amortisörü istiyor, arada sırada sallayabiliyor, dikkat etmek lazım
Benim de R25 den sonra almak istediğim bir motordu. Bu fiyatlardan sonra da öyle kalacak sanırım. 2017 modelini test etmiştim. Gidondan çok ayak peglerinde ciddi titreşim vardı. 4 silindir ve nispeten "dizginlenmiş" motorda bu kadar titreşim olması çok ilginçti. Vites geçişleri gerçekten çok keskin ve kararlı dolayısıyla bir miktar da kemikliydi. Henüz test etme şansım olmadı ama belki CBR650R da bu sorunlar giderilmiştir.
Güzel incelemeler devam ediyor, emeğine sağlık hocam
Titreşim olayı çok ilginç geldi, birkaç kişiden daha duyduydum ama "4 silindirde titreşim de ne ola ki?" dediydim kendi kendime Demek ki alette gerçekten bir titreşim var.
İlk fırsatta bir deneyeyim, merak ettim şu titreşimi şimdi
Elinize saglik, guzel olmus.
CB1000R'da da 5000-6000 devir civarlarinda gidonda yuksek frekansli bir titresim mevcut. Cok degil ama var. Eski CB900F Hornet'te hic yoktu.
Bu zamanda seleyi niye tek parca yapmis ki Honda acep? Cok pratik degil.
dediklerine aynen katılıyorum. bayramdan sonra rosso corsa 2 leri alınca motorun gidişinin daha da bi güzel olacağını düşünüyorum.
bu arada gidon amortisörü ile ilgili tavsiye edebileceğin bi marka model var mı hocam?
bi çubuk gibi olanı var bi de topuz gibi olanı, hangisi daha iyidir?
aliexpressteki ürünler iş görür mü?
Aslında gelecekteki hayalim bu motosikletti ancak anlatan arkadaş " araştırmacı ve işi bilen " birine benziyor, bu sebeple beni motosikletten soğuttu sağolsun Sayesinde, gelecekteki hayalim başka bir 4 silindirli olacak sanırım.
Bir de şu vites göstergesi işinde yanılmıyorsam bizzat Honda'dan birinin açıklaması vardı, belki 10 sene önce. Aklımda kaldığı kadarı ile yazayım.
" Vites göstergesi koymuyoruz çünkü supersport motosiklet kullanan birinin gösterge ile uğraşmasını riskli buluyoruz,bu motosikletlere terfi etmiş bir sürücü vitesin kaç olduğu ile ilgilenmez, motosikletin olması gereken vitesin altında mı ? üstünde mi ? olduğunu sesinden anlar. "
Tabii yarısını salladım ama açıklamanın mantığı böyleydi
Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]
Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]
Motosikletten soğutmak için söylemedim bir çok şeyi sadece motosikleti kendimce anlatmaya çalıştım. Bazen birileri diyor ki "saçmalama o motorda titreşim var demişsin ama yok, motor çok güzel." ama bunu söyleyen kişilerin motosiklet deneyimine bakınca tek haneli rakamlar olduğunu görüyorum. benim bu konuda iyi olduğunu düşündüğüm bir yönüm var, çok fazla motosiklet değiştirdim, çok fazla deneyimim oldu. her motosikletten tattım desem kısmen doğru olabilir. bu yüzden incelerken bir motosikleti aynı klasmandaki diğer motosikletlerle karşılaştırabiliyorum nispeten. teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)