Ön Amörtisör Çok Sallıyor motoru. Yukarı aşağı sallanıyor. Sürekli bozuk yoldaymış gibi
Ön Amörtisör Çok Sallıyor motoru. Yukarı aşağı sallanıyor. Sürekli bozuk yoldaymış gibi
amortisör borusu darbe sonucu eğrilmiş olabilir.. yakın zamanda tamir gördüyse yağı fazla veya kalın konulmuşda olabilir..
Düz yolda sabit hızda yapıyorsa ve hız yükseldikce dahada sallanıyorsa, tekerlerin tek yönlü aşınmıştır veya çukura filan sert girdiysen şekli bozulmuş olabilir. Çantında deforme olmuş olabilir. Bende firma çıkışı lastiklerin üzerinde naylon yazıyordu. Isındıkce yağ gibi kaymaya başlıyordu, birkere çukura çarptım, birde üzerinde yazan havayı bastım. Arka lastiğin yanaklarında yırtıklar oluşmaya başladı, œnde bir tarafda balon oluşdu. Ondan sonra hızlandıkca yukarı aşşağı sallamaya başladı. Bir çift taze Anlas aldım. Cennetle cehennem gibi fark etti. Sallanma diye birşey kalmadı. Tutuş harika, Temiz asfaltda ısınınca slik lastik gibi yapışıyor.
Tekerlerini ve jantıni kontrol etmeni tavsiye ederim. Lastikse Anlas tavsiye ederim.
Lastiklerimi lastikcide taktırırkej, bir genç mt-25'iyle geldi. O bir çift metzeler almıştı. Fiyatı, bildiğim kadar benimkinin 2-3 katı, Ama beklerken lastiklerini bir bakayım derken, arkadaşın arka lastiği, benim Anlasla anca aynı derecedeydi, ama ön lastiği rengi bile biraz farklıydı. Zaten o yüzden yakından bakmak istedim. Aynı model metzeler, sade ön ve atka için, ama œn lastik, benim söktürdüğüm naylon lastik kadar sert ve tuhafdı. Umarım yanılıyorumdur. Tekeriniz düz bassın.
Tam tersi yüksek hızda öyle bir sorun yok. Herhangi bir çukurada girmedim. Tamir falanda görmedi. Yağ değişimi falan yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------
Tam tersi yüksek hızda öyle bir sorun yok. Herhangi bir çukurada girmedim. Tamir falanda görmedi. Yağ değişimi falan yok.
Jant ve lastik değilse, sad3 amortisör kalıyor, dimi. Keçeler kaçırır, yağ yayın yaylanmasını durdurmazsa, her dikey hareket, yaylar sayesinde yukarı aşağı gidip gelir, dimi? İşiniz rasgele.
Sorunu çözdüm. Maalesef servislerin bi b..k bildiği yok. Sorun rölantinin düşük olmasından kaynaklıymış kendim buldum maalesef. Rölantiyi 1-2 arasına getirince sorunum düzeldi. Motosiklet çekişi düşük rölantide sağlayamadığı için sallanıyormuş. Çünkü amörtisörde herhangi bir sallanma söz konusu bile değil.
Ön amortisör sallanıyor diğince, balanssız teker veya amörtisör diye tahmin ettim. Motosikleti çalışırken veya gürürken görmeden, başka birşey söylemekde mümkün değil.
Servisin sorunu bulamaması gerçekten kötü
rolantisi düşük motorun amortisörlerinden nasıl şikayetçi oldun pes vallahi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)