Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Honda Debriyaj Balatasından 8.500 TL İstedi....

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Kamyona 250 liraya almıştım 😀
    Olcay Avşar bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    Hocam siz neler konuştuğunuzun farkında mısınız? Far 8 bin lira, sis farı 4 bin lira, debriyaj 8500 lira. Noluyoruz nereye gidiyoruz. Ben otomotiv yedek parça ithalatı yapıyorum. cadillac escaladenin 2 farını beyinlerle birlikte 5000e vermiştim. (2 dolu escalade farı). Yani bir protesto bir başkaldırış gerek bu işe, dicem ama bu konuya gelene kadar daha ne meseleler var memlekette.
    espresso bunu beğendi.

  3. #123

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Bu kafa ve ekonomik durumla 3 vakte alayı kalmaz (harbi ucuz dandik modelleri hariç...)

  4. #124
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Yüksek teknoloji kalite falan diye diye bu fiyatlara çıktılar. Bazı hesap bilmezler de bunu yiyip 200 liralık mala 8500 lira vermeyi normal karşılıyor. Arkadaşlar ortada özel üretim yüksek teknoloji falan yok pavyon hesabı var.

    Ortada çok ciddi bir orantısızlık var. Motosikletin kendisi 50.000 lira ama debriyaj balatası, far, fren diski ve birkaç ufak parçanın toplam fiyatı 50.000 lirayı geçiyor. Bu parçalar bu değerde ise bütün motosiklet nasıl 50.000 lira oluyor? Balata ve far alınca motosikletin kalanını bedavaya mı veriyorlar? Kedi buradaysa et nerede et buradaysa kedi nerede hesabı.

    Peki bu parçaları almak yerine sıfır motosiklet alıp üzerinden parçaları söksek daha ucuza gelmez mi? Alalım bir tane nc 750 parçalayıp satalım. Zaten 3 parça satınca kendi parasını çıkarır kalanı da elimize kar kalır.
    espresso bunu beğendi.

  5. #125

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı demirarch adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...

    EBC balatayı satın aldım , ilk fırsatta taktıracağım , benden sonra bu sorunu yaşabilen olur , onlara yardımcı olur ,
    mutlaka burdan bilgi yazacağım ,


    selamlar
    Konuda gelişme var mı? Alınan balatalar takıldı mı, ya da uydu mu?
    blueway2 bunu beğendi.

  6. #126

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Serbest piyasa savunucularına duyurulur. Memlekete acilen fahiş fiyat koymaya ceza uygulatacak bir yasa gerekiyor. Anasını ağlatacaksın bunların.
    Cloud bunu beğendi.

  7. #127

    Üyelik
    11 Aralık 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CBR600RR
    Arkadaşlar benimde yakın zamanda buraya yazdıgım benzer bi sıkıntım vardı. hiç şaşırmadım. Gerçekten honda bu yedek parça işini abartmaya başladı son zamanlar. Banada 600RR için hemde 2007 model, 6,900 tl ye sadece ön disk fiyatı oldugunu söyledi. gerçekten fiyatlar çok abartı ve çok gülünç. Bende harıl harıl çıkma arıyorum. ARKADAŞIN VERDİGİ NUMARADAN BENDE ŞİKAYET ETTİM. SİZİNDE BAŞINIZA BÖYLE DURUMLAR GELDİYSE SİZDE GÖRÜŞ ÖNERİLERİNİZİ O NUMARAN YAPIN, TOPLU SES ÇIKARTILIRSA ONLARDA ABES OLDUGUNU ANLARLAR.

  8. #128
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuda gelişme var mı? Alınan balatalar takıldı mı, ya da uydu mu?
    merhaba ,
    hava çok soğuk gidemedim ustaya , gelecek hafta gitmeyi planlıyorum ,
    mutlaka bu konu başlığından bilgi vereceğim
    maktama bunu beğendi.

  9. #129

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    diskler 7000 bin tl, balatalar 8500 bin tl, far 8000 bin tl, hey yavrum heyy ..

    iş ekonomiye geldimi 100km de 3.5 litre yakıyor .. bir farı kırsan, bir debriyajı yesen motorun yıllık ortalama yakıtına 8000-8500 tl ekle oldu sana 100 km 6 litre..
    Mertcan39, YERUÇAĞI, espresso ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #130
    Seramik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1
    Şikayet etmeyi, Böyle firmaları etiket edip bu haberleri sosyal medyaya taşımayı alışkanlık haline getirmemiz gerek.

    Geçenlerde Yamaha bayisinden yağ alalım dedik. Servisteki ustayla sohbet muhabbet derken "Yamaha fabrika, bayilere fazla yağ vermiyor depolarında tutuyor" dedi.

    Bizde Tamam Yağlarda da geçmiş olsuna hazır olalım dedik.

    Yazık ne diyelim.

  11. #131

    Üyelik
    21 Aralık 2017
    2013 yazıydı yanlış hatırlamıyorsam.Elimdeki 2003 model cg titan s modeli için ön amortisör iç borıularını değiştirmem gerekti.İzmirde birim fiyat 1600.00 tl.toplamda 3200.00 tl,Manisada birim fiyat 1.700.00 tl.toplamda 3400.00 tl.fiyat verildi.Motor alacak olsam kaç para dedim parça satışında fiyat veren görevlye,yüzüme bakıp ben ne yapayım durum bu şeklinde bişeyler söyledi.Bu kadar paraya bu parçayı sen olsan alırmısın dedim,yeni motor alırım dedi.2017 yazında tamirci bi kardeşim 40.00 tl.ye kaplama yaptırdı şimdi öyle kullanıyorum.Sözü uzattım belki ama şu sonuca vardım.Motorumu seviyorum ama adı Honda diye haketmediği bu rakamı verirde alırmıyım,bir daha Honda marka motor düşünürmüyüm asla.Fena soğudum senden Honda.

  12. #132

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Bu yüzden çok satan motor iyidir

    Honda böyle pavyon hesabı çıkarmış BMW,Ducatti ,yamaha ,Suziki,Triump farklı mı hepsi aynı

    Çok satan motor iyidir neden OEM yan sanayi bu parça fiyatından dolayı çok satıgı için üretim yapar parça ya muadil bulanilirisiniz ,

    Az satan bir motor olsaydı OEM de bulmazdınız SS(sevile sevile) almak zorunda kalırıdınız .

    YAtın kalkın dua edin yan sanayisi var ya az satan motor tipi olsaydı ve almak zorunda olsaydınız .(7000 TL ye balataları )

    HEpimizin hoşuna giden ama az satmış motorlar var fiyatları da uygun neden almıyoruz (bu gibi durumlardan dolayı yan sanayi parçası olmaması ve SS servisden parça almak zoruda oldugumuz için)

    Pavyon hesabı her servisde var malesef onlarda ekmegini burdan çıkarıyor..

  13. #133

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bmw triumph ducati gibi butik üretim yapan motorlarla honda gibi dünyanın 5 bir yanında konvesiyonel üretim yapan bir markayı kıyaslayamassın bakım ve parça masrafı ve diğer unsurlarda.. bu reanult ile gidip lamborghini ferrari'yi kıyaslamak gibi bir şeydir.. yedek parça olarak..

    çok satan markanın tam aksine parçası her zaman ucuz olur.. bu yeni hondacılar ya bilmiyor yada çabuk unutmuş hondanın türkiyede en çok tercih edilmesinin iki nedeni vardı biri sağlamlığı ama ikinci en büyük nedeni parçasının her zaman uygun olması ekonomik olması idi.. bunun muadili çok olur diye parça pahalı ama yan sanayi parçası çok var manasında arkasına saklanmakda yeni moda yada avuntu galiba.

    hiç bir yan sanayi orjinal parçanın yerini kalitesinide tutamaz.. kaliteli yan sanayi markalar da zaten orjinal parçalar kadar pahalı oluyor.. değişen bir şey olmuyor.

    benim motorum piaggio piyasada x10 en çok parçası pahalı olarak bilinen motor komple sağ paneli değiştirdim kocaman parça resmen motorun yarı kaplaması 800 tl parçaya 200 tl işçiliğe para verdim benim motorumun farı 3500 tl idi ekim ayı gibiki piaggio normal pahalıdır demişdim komple dolu far ledi angeli merceği ile..

    honda böyle yatın kalkın dua edin mantığında laf etmek ne demek yahu.. bu kafadan işte oem dede sizden dünya para alıyorlar servis 8 bin lirada oem çokmu ucuz al işte arkadaş konuda yazmış 3 bin liraya bulmuş oem balata setini.. 3 bin lira azmı.. ben size şöyle diyim bu parçanın orjinali 8 bin değilde misal 4 bin lira olsaydı bugün 3 bin liraya satılan yan sanayiside 500tl olurdu. çünkü hiç bir oem üretici orjinal parçanın yarısı fiyatına satmaz hatta onun çok çok daha altına satmak isterki cazip olsun.. büyük markalar dışında dediğim gibi onların buna ihtiyacı yok isimleri yeter..
    Mertcan39 ve levend84 bunu beğendiler.

  14. #134
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Ağustos 2018
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bmw triumph ducati gibi butik üretim yapan motorlarla honda gibi dünyanın 5 bir yanında konvesiyonel üretim yapan bir markayı kıyaslayamassın bakım ve parça masrafı ve diğer unsurlarda.. bu reanult ile gidip lamborghini ferrari'yi kıyaslamak gibi bir şeydir.. yedek parça olarak..

    çok satan markanın tam aksine parçası her zaman ucuz olur.. bu yeni hondacılar ya bilmiyor yada çabuk unutmuş hondanın türkiyede en çok tercih edilmesinin iki nedeni vardı biri sağlamlığı ama ikinci en büyük nedeni parçasının her zaman uygun olması ekonomik olması idi.. bunun muadili çok olur diye parça pahalı ama yan sanayi parçası çok var manasında arkasına saklanmakda yeni moda yada avuntu galiba.

    hiç bir yan sanayi orjinal parçanın yerini kalitesinide tutamaz.. kaliteli yan sanayi markalar da zaten orjinal parçalar kadar pahalı oluyor.. değişen bir şey olmuyor.

    benim motorum piaggio piyasada x10 en çok parçası pahalı olarak bilinen motor komple sağ paneli değiştirdim kocaman parça resmen motorun yarı kaplaması 800 tl parçaya 200 tl işçiliğe para verdim benim motorumun farı 3500 tl idi ekim ayı gibiki piaggio normal pahalıdır demişdim komple dolu far ledi angeli merceği ile..

    honda böyle yatın kalkın dua edin mantığında laf etmek ne demek yahu.. bu kafadan işte oem dede sizden dünya para alıyorlar servis 8 bin lirada oem çokmu ucuz al işte arkadaş konuda yazmış 3 bin liraya bulmuş oem balata setini.. 3 bin lira azmı.. ben size şöyle diyim bu parçanın orjinali 8 bin değilde misal 4 bin lira olsaydı bugün 3 bin liraya satılan yan sanayiside 500tl olurdu. çünkü hiç bir oem üretici orjinal parçanın yarısı fiyatına satmaz hatta onun çok çok daha altına satmak isterki cazip olsun.. büyük markalar dışında dediğim gibi onların buna ihtiyacı yok isimleri yeter..
    logaritma,kusura bakma ama sen başta olmak üzere birçok kişi burada bomboş konuşuyor.

    "Honda parça fiyatlarıııı çok pahalıııııı africa twin led farı 7000-8000 TL miş ohaaa yaneee"

    Bak güzel arkadaşım parça fiyatları pahalı mı ? Tabiki pahalı.Peki bu durum Honda'ya mı özgü ?

    Buyrun arkadaşlar Africa Twin'in full set far fiyatı; https://www.fowlersparts.co.uk/parts...twin/headlight
    toplam 8 parça 700 poundcuk.Kabul ediyorum acı bir durum.

    Al bu da afedersin ducatinin cukum kadar bişeyi https://www.ebay.co.uk/p/Genuine-Duc...31B/1772417116

    nasıl hoşunuza gitti mi ?

    Olm boşuna paragraf paragraf yazılar yazmayın.Honda'nın parçaları muadili motorların parçalarından pahalı olmaz.

    "Amaaaa o ducati sen ne sacmalıyonnn" diyecekler gitsin bi zahmet kendisine ducati alsın.Honda led far koyunca ucuz olmalı,ducati koyunca pahalı olmalı, neden? Çünkü o Ducatiiiiii. Kesin saçmalamayı lütfen.

    Ha bu arada Bmw,Triumph,Ducati ye butik üretici demişin ? Bunların hiçbiri butik falan değil.Bunların hangisi el emeği goz nuruyla motor yapıyor ?
    Az satınca butik olmuyor bebito.Zaten Bmw hayvanı bir çok modelde lider üretici.

    İşin özü şu aslında arkadaşlar,Honda'nın bu fiyatları vermesine şaşırıyosunuz sebebide "Honda düşük seviye motorlar üretiyor ee parcasıda ucuz olsun"(Honda için Renault,diğerleri için Lamborgini benzetmesi yapmış zaten)

    Boyle düşünüyosanız çok yanlışlar içindesiniz soyleyim.Başlığı açan arkadaş şansız bir durum yaşamış hepsi bu.
    Ben Japonlara özellikle de Honda'ya güvenirim.Hele motosiklet konusunda avrupalıları falan kapımdan içeri sokmam deli miyim ben :p
    dyavol-77 ve hasmet bunu beğendiler.

  15. #135

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    haklısın ......

  16. #136
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Ağustos 2018
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haklısın ......
    kesinlikle haklıyım.Biraz daha iyi örneklerle akıllardaki son soru işaretlerini temizleyelim hemen,

    buyrun arkdaşlar

    https://www.motorcyclespareparts.eu/...cles/headlight

    Tracer 900'un led farları daha da pahalıymış ? Yamaha Türkiye'ye bi telefon açıp sorun bakalım tracer 900'un led farı(türkiye gönderilen modeller led li gelmediyse ucuz olur) kaç kuruşmuş ?

    Hadi size bir odev vereyim;on disk fiyatlarını da siz araştırın vallahi bakmadım,inanın bilmiyorum

    Demekki oyle atıp tutmayacak,genel duruma bakacakmışız.Teşekkür ederim.
    logaritma ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  17. #137

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bmw triumph ducati gibi butik üretim yapan motorlarla honda gibi dünyanın 5 bir yanında konvesiyonel üretim yapan bir markayı kıyaslayamassın bakım ve parça masrafı ve diğer unsurlarda.. bu reanult ile gidip lamborghini ferrari'yi kıyaslamak gibi bir şeydir.. yedek parça olarak..

    çok satan markanın tam aksine parçası her zaman ucuz olur.. bu yeni hondacılar ya bilmiyor yada çabuk unutmuş hondanın türkiyede en çok tercih edilmesinin iki nedeni vardı biri sağlamlığı ama ikinci en büyük nedeni parçasının her zaman uygun olması ekonomik olması idi.. bunun muadili çok olur diye parça pahalı ama yan sanayi parçası çok var manasında arkasına saklanmakda yeni moda yada avuntu galiba.

    hiç bir yan sanayi orjinal parçanın yerini kalitesinide tutamaz.. kaliteli yan sanayi markalar da zaten orjinal parçalar kadar pahalı oluyor.. değişen bir şey olmuyor.

    benim motorum piaggio piyasada x10 en çok parçası pahalı olarak bilinen motor komple sağ paneli değiştirdim kocaman parça resmen motorun yarı kaplaması 800 tl parçaya 200 tl işçiliğe para verdim benim motorumun farı 3500 tl idi ekim ayı gibiki piaggio normal pahalıdır demişdim komple dolu far ledi angeli merceği ile..

    honda böyle yatın kalkın dua edin mantığında laf etmek ne demek yahu.. bu kafadan işte oem dede sizden dünya para alıyorlar servis 8 bin lirada oem çokmu ucuz al işte arkadaş konuda yazmış 3 bin liraya bulmuş oem balata setini.. 3 bin lira azmı.. ben size şöyle diyim bu parçanın orjinali 8 bin değilde misal 4 bin lira olsaydı bugün 3 bin liraya satılan yan sanayiside 500tl olurdu. çünkü hiç bir oem üretici orjinal parçanın yarısı fiyatına satmaz hatta onun çok çok daha altına satmak isterki cazip olsun.. büyük markalar dışında dediğim gibi onların buna ihtiyacı yok isimleri yeter..
    BMW,Ducati butik üretici değil kesinlikle....Butikler; MV Agusta,İndian,EBR'dir....;)
    The Power of The Dreams.

  18. #138
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    İndian da butik degil. Scout yok satiyor.

    Bu arada yuksek yedek parca fiyati elestirisini tum Honda modellerine genellemek yanlis. Yine yuksek hacimli bazi Honda motosikletlerde far $40. Ancak Africa Twin modelinde belli ki pahali ve tek parca bir modul uretmisler. Malesef fiyati yuksek. Motosiklet kaza gecirmedigi muddetce omur boyu dayanmasi gereken bir parca. Bahsi gecen "debriyaj balatasi" da oyle. Aslinda sanzimanin pir parcasi ve belli araliklarla mutat degismesi beklenen bir parca degil. Belli ki ender rastlanan bir sorun soz konusu. Bir sure sonra degismesi beklenen bir parcayi 8500TL olarak fiyatlandirmak Honda'nin yapacagi bir sey gibi gozukmuyor acikcasi.

    Bu arada, diger Japonlar dahil bilindik markalari incelerseniz, onlarin da bazi modellerinin farlari AT ile benzer fiyatta. Sadece Honda'ya has bir durum soz konusu degil yani.

    Bir de LED far olayi biraz karisik. Duz fardan farkli olarak elektronik devre iceriyor, ve belli bir kalitenin uzerinde olmak zorunda. Cunku guvenilir sekilde senelerce degisim istemeden, cok soguk ve cok sicakta, titresim altinda, toz kir pis icinde, turlu iklim kosullarina ve yagisa dayanikli olarak calismasi gerekli. Ciddi isi uretiliyor. Isi disari ciksin, ama nem yagmur vs girmesin istiyorsunuz. Belki de onun icin fabrikadan yekpare uretiyorlar.

  19. #139

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BMW,Ducati butik üretici değil kesinlikle....Butikler; MV Agusta,İndian,EBR'dir....;)
    hondanın yanında butikdir ..

    honda 7 kıtada üretilir... her modelinden milyonlarca üretilir ..

    ducati triump yılda kaç adet yada kaç bin tane üretilir..

    hondanın yanında alayı butik kalır.. honda konvansiyonel bir markadır ducati ve triumpa konvansiyonel diye bilmen için honda ayarında 7 kıtada konvasniyonel operasyonel bir faaliyeti olması gerekir..

    bugün honda dediğin marka afrikadan moğolistandan ,bagladesh den avusturalyaya kadar ekvatora kadar satış yapan bir marka.. ducati triumph da bu varmı yok tabiki..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

    neyse bu konuyada artık yazmıycam fanboy seviyesine geldiyse konu tartışılıcak bir şey kalmaz.. gözü kararmış insana bir alf anlatamassın bildiğini okur bildiğini papağan gibi tekrarlar devamlı kendini haklı çıkarmaya çalışır .. benimde böyle şeylerle uğraşıcak vaktim yok..

    eğitimli kültürlü okumuş aklını kiraya vermemiş kullanabilen insanlar konuyu okurlar kim doğru kim yanlış özgür iradeleri ile karar verirler..
    maktama bunu beğendi.

  20. #140
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda 7 kıtada üretilir... her modelinden milyonlarca üretilir ..
    Goldwing
    RC213V
    Valkyre Rune

    Olmuyor işte... Zorlamayın. Marka merkezli düşünme tarzı ve genelleme eğiliminize engel olabilirsiniz


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)