Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial RX1İ Evo Alınır mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Gerçekte iklim olarak hani neredeyse Erzurum'dan sonra Ankara sıraya girer hemen. Serhat sen motorunu çok mu sıkıştırıyordun Ya da belki teknik bir
    problem olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    Arada yazılanları sonradan farkettim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Serhat rx3i evo yu 40 aydan bu güne kullanıyorum . 2016 - 2017 - 2018 olmak üzere ,Bursa'dan Çeşme İzmir'de yaz tatilimi yapıyorum. Bursa - Çeşme 450 km. Asfalt 35-40 santigrat derece. Motorumun üzerinde yaklaşık 280 - 290 kilo yük, molalarla birlikte yaklaşık 8 saat sürüyor. Motor ,abi ne
    güzel gidiyorduk işte niye sağa yanaşıyorsun diyor . Bizde yaş bugün 64 . Mola sebebi motor değil , bizim ihtiyarlık. Rx3i kullanıcıları sayfa 256 da
    fotolara bakılabilir.
    Roof roof Erzurum'da yaşadığı için motosikleti hiç bir zaman şişmez. Alet +20 dereceyi hiç görmüyor ki. Saygılarımızla.
    Değerli abim, yolunuz açık olsun. Yolunuz düşerse Ankara/Çubuk ilcesine beklerim. Rx1 uzun yol için tasarlanmış bir motor. Fakat tek eksiği su sogutmalı olmaması. Bana göre uzun yol yapılacak motorun performans kaybetmemesi için su sogutmalı olması lazım. Bu yüzden bu motorun satış rakamlarının düşük oldugunu göreceğiz. Bir yandan da 125 cc bir motorun ne kadar uzun yol motoru olabileceģini düşünmüyor degilim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçekte iklim olarak hani neredeyse Erzurum'dan sonra Ankara sıraya girer hemen. Serhat sen motorunu çok mu sıkıştırıyordun Ya da belki teknik bir
    problem olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    Arada yazılanları sonradan farkettim.
    Abi şahsen Erzurumluyum oranın iklimi bilirim. Ankaranın ayazı Erzurumun ikliminden daha soguktur. Yaz ayı için konuşacak olursak Erzurum serin Ankara cok sıcaktır. Yaz ayında cf150 ile Çankırıya gittim, yolda en ufak yokuşta tıkanmaya basladı. Hemde yüksüz. Suan cbr 250 onu yapmıyor. Rx1 i düşünen arkadaşlar için temiz ikinci el rx3 tavsiye ediyorum.
    bursalıali bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Cbr650 F
    Rx3i evo almak isterdim ancak ehliyet sorunu ��
    bursalıali bunu beğendi.

  4. #24
    06Serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara / Çubuk
    Motosikleti
    Suzuki Gsxr 600 K4
    Alıntı eyupsivrikay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rx3i evo almak isterdim ancak ehliyet sorunu ��
    O zaman idareten ybr veya cb125, cbr 125 al, a2 aldığında yüksek cc ye geçersin. O kadar çok masraf yapmaya gerek yok.

  5. #25
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı mkolia adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence gayet güzel motor fiyatı tabi pahalı ama hiç 125 lik gibi durmuyor pek bir sorun çıkaracağını sanmıyorum fincan motorlu hava soğutmalı basit bir motor sonuçta.
    Malum sitede 12 lira yazıyor zaten bu nasıl indirim nakit alacaksıniz 11i masaya koyun sonra bakin satıyor mu satmiyor mu
    masaya koymak çok önemli, masaya nakiti koydumu tamam iş

    msx 125 niye almıyon?

  6. #26

    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Cbr650 F
    Msx tarzı motorlar hoşuma gitmiyor,boyuma göre küçükte motor bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

    Açık söylemek gerekirse benim için görünüşü önemli ybr,cbf gibi motorların görünüşünü beğenmiyorum.Rx1i'nin görünüşü ve özellikleri hoşuma gitti,fiyatıda uygun geldi.Sadece 160 kg olması ve hava soğutmalı olması sorun gibi duruyor.Ayrıca motoru alırsam 11.000 tl gibi bir fiyata almış olacağım satabilme konusundada tereddütlüyüm çünkü millet" Çin Malı " diyince bi 10 adım geri gidiyor halbuki bu motorlarla(rx3i gibi) 50.000 kmyi gecen insanlar var.

  7. #27
    Rhombeuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2018
    Şehir
    Ankara
    Araç alırken her zaman piyasasına bakılmalı. Bir ihtiyaç olur veya para geçer eline satıp değiştirecem dersin aylarca sürünğr motor 2. el sitelerde fiyatı düşe düşe bir hal olursun .. Çıkabilecek sorunlarda bir başka konu .. Siz 2 arkadaş 2 ybr 125 alın hiç başınız ağrımasın satarkende kolayca değer kaybetmeden elden çıksın benim tavsiyem budur


    Zamanında ben cbf 150 alırken arkadaş regal raptor 150 aldı .. Ben sattım aylarca uğraştı en son sattımı bilmiyorum

  8. #28
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başkan nerden aklıma soktun gene Terra yı, vazgeçmişitim. Hiç bindin mi bu motora, nasıl bişey? Kağıt üstünde ve resimlerde baya iyi.
    Benimde tipi hoşuma gidiyor. Fiyatıda tipine göre gayet iyi bence. Bide çinli değil çok sıkıntı çıkaracağını sanmıyorum. Ben görmedimde kullanmadımda.

    Rx1'de gayet güzel motor tip olarak. Ama 12 bin verilmez. O paraya alınabilecek onlarca motor var. 4-5 bin olsa alınırdı.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  9. #29

    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Cbr650 F
    Pazartesi günü almayı düşünüyorum son fikirlerinizi söyler misiniz?Özellikle kullanıcıları dönerse sevinirim
    bursalıali bunu beğendi.

  10. #30
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Eyüp rx1 bilmediğim kullanmadığım bir motor . Biraz da sezon sonu Ülkeme giriş yaptığı için henüz kullanıcılarıyla muhatap olamadık . Rx3i evoyu soruyor
    olsaydın hiç tereddüt etme, al diyecektim. Kullanmadığım bir motoru nasıl başkalarına tavsiye edebilirim . Zaten bizim en büyük hatalarımızdan biri ,
    neredeyse yüzünü bile görmediği makineler hakkında - Çin malı değil mi çöp çöp - diye ahkam kesilmesi. Az önce UMA Bursa serviste çalışan Mustafa kardeşimi aradım. Rx1 hakkındaki düşüncelerini sordum. Söylediklerini aynen aktarıyorum. (( Abi Bursa'da 3 - 4 tane sattık , birinin 5000, diğerinin 2500
    bakımlarını yaptım. Titreşim hiç yok . Kullananlar memnun . Ama performans evonun yarısı kadar.)) Ne bir eksik , ne de bir fazla , direk aynısını
    aktardım . Selamlar.
    eyupsivrikay bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    terra yı kesinlikle önerirdim ama hem çok eskidi yüzü 2006 dan beri aynı motor piyasada minik biraz farıyla falan oynadılar bir usb çıkışı taktılar o kadar galiba.. hemde yedek parça eskisi gibi hala distiribütör sorunları varmı derbi nin bilmiyorum.. yoksa zamanında scorpion lastiklerle geliyordu ön arka disk falandı.. işçiliği malzeme kalitesi iyi motordur..
    bir düz birde adventure modeli vardı.. 2006 yılında en iyi dizayna sahip motor ödülünü falan almışdı..

    Şahsen bende Rx1 ağır basardı ona kaliteli iki lastik attınmı her tür uzun yola çıkarsın.. ultra light enduro gibi düşünün..

    benim için rx1 in üç artısı var birincisi yedek parçası mondiale bel bağlamasan bile zebille aliexpress de her tür parçası var.. zongshen rx1 yada çinde satılan model ismi neyse onu yazın aliexpress de vidasınan somonundan farından pistonundan komple motorun kendine kadar a dan z ye her tür yedek parçasını bulabiliyorsun Rx3 içinde bu geçerli..

    ikincisi cbs yani kombine fren sistemi varki bence bir artıdır kaliteli ebc tarzı balata ile kaliteli lastiklerle cbs hem fren mesafesini kısaltır hemde daha güvenli bir sürüş sağlar.. üçüncüsü efi enjeksiyonlu motor buda demek oluyorki karbüratörlü değil daha az yakıcaktır..

    ekstra artıları çantaları var buda güzel bir şey rx3 deki gibi.. tam bilmiyorum ama herhalde rx3 deki gibi çakmak girişi,usb girişi falanda vardır.. her yerde mondial servisleri var .. ikinci elide derbiden çok daha hızlı gidicektir..

    birde derbi cross ile enduro arası bir duruşu var tam enduro diyemiyorsun ama rx1 tam enduro duruşu var..

    Hava soğutma olayını ynei okudum , benim bir sürü hava soğutmalı motorum oldu hiç biri hararet yapmadı ne şehir içi ne şehir dışı , zaten uzun yolda bir motorun hararet yapması teknik bir sorunu yoksa çok zor çünkü devamlı motor basınçlı hava yiyor devamlı bir soğutulma halinde yediği rüzgar tarafından ancak mola verirsen mevcut ısısından harareti artabilir oda biraz yola çıkdınmı gene düşer.
    eyupsivrikay bunu beğendi.

  12. #32

    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Cbr650 F
    Abi öncelikle benim için kalkıp arkadaşını arayıp motoru sormuşsun bunun için çok teşekkür ederim.1 tane kullanıcısıylada ben konuşmuştum verdiği bilgilerde doğruymuş demekki çünkü oda motordan memnun olduģunu,az yaktığını ancak performans açısından biraz altta kaldığını söylemişti.Bence performans olayı benim için sıkıntı yaratmaz çünkü henüz 16 yaşındayım ve önce güzelce motor sürmesinj öğrenmem gerekiyor aksi taktirde çıktığım her yüksek hız benim için tehlike.Tekrardan teşekkür ederim,pazartesi hayırlısıyla alıyorum o zaman.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------

    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    terra yı kesinlikle önerirdim ama hem çok eskidi yüzü 2006 dan beri aynı motor piyasada minik biraz farıyla falan oynadılar bir usb çıkışı taktılar o kadar galiba.. hemde yedek parça eskisi gibi hala distiribütör sorunları varmı derbi nin bilmiyorum.. yoksa zamanında scorpion lastiklerle geliyordu ön arka disk falandı.. işçiliği malzeme kalitesi iyi motordur..
    bir düz birde adventure modeli vardı.. 2006 yılında en iyi dizayna sahip motor ödülünü falan almışdı..

    Şahsen bende Rx1 ağır basardı ona kaliteli iki lastik attınmı her tür uzun yola çıkarsın.. ultra light enduro gibi düşünün..

    benim için rx1 in üç artısı var birincisi yedek parçası mondiale bel bağlamasan bile zebille aliexpress de her tür parçası var.. zongshen rx1 yada çinde satılan model ismi neyse onu yazın aliexpress de vidasınan somonundan farından pistonundan komple motorun kendine kadar a dan z ye her tür yedek parçasını bulabiliyorsun Rx3 içinde bu geçerli..

    ikincisi cbs yani kombine fren sistemi varki bence bir artıdır kaliteli ebc tarzı balata ile kaliteli lastiklerle cbs hem fren mesafesini kısaltır hemde daha güvenli bir sürüş sağlar.. üçüncüsü efi enjeksiyonlu motor buda demek oluyorki karbüratörlü değil daha az yakıcaktır..

    ekstra artıları çantaları var buda güzel bir şey rx3 deki gibi.. tam bilmiyorum ama herhalde rx3 deki gibi çakmak girişi,usb girişi falanda vardır.. her yerde mondial servisleri var .. ikinci elide derbiden çok daha hızlı gidicektir..

    birde derbi cross ile enduro arası bir duruşu var tam enduro diyemiyorsun ama rx1 tam enduro duruşu var..

    Hava soğutma olayını ynei okudum , benim bir sürü hava soğutmalı motorum oldu hiç biri hararet yapmadı ne şehir içi ne şehir dışı , zaten uzun yolda bir motorun hararet yapması teknik bir sorunu yoksa çok zor çünkü devamlı motor basınçlı hava yiyor devamlı bir soğutulma halinde yediği rüzgar tarafından ancak mola verirsen mevcut ısısından harareti artabilir oda biraz yola çıkdınmı gene düşer.

    Abi bahsettiğin artılar benim içinde çok önemli tek hava soğutmalı olmasından korkuyordum sıcak bir bölgede yaşadığım için bu beni biraz rahatlattı.Ayeıca ekstraları toplasan 2000 tlye kadar yaklaşıyor sanırım.Etrafımdaki insanların "Çin malı o motor çöp" demesinden ötürü biraz çekimser olmama rağmen sanırım rx3 kullanıcıların yorumlarına güvenerekte pazartesi hayırlısıyla bu motoru alacağım.
    bursalıali bunu beğendi.

  13. #33
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Hayırlısı olsun o zaman
    eyupsivrikay ve bursalıali bunu beğendiler.

  14. #34
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    Suzuki van van 125 baktın mı?

  15. #35
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı eyupsivrikay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .....Bence performans olayı benim için sıkıntı yaratmaz çünkü henüz 16 yaşındayım ve önce güzelce motor sürmesinj öğrenmem gerekiyor aksi taktirde çıktığım her yüksek hız benim için tehlike.Tekrardan teşekkür ederim,pazartesi hayırlısıyla alıyorum o zaman.
    Sorunun cevabını kendin vermişsin.
    Yaş 16. Büyük bir ihtimalle öncelikle mahalle arasında çalışacaksın. Şimdi bu motor emsallerinden daha ağır bir motor. Çok fazla dur kalk yapacaksın ve tahminin ettiğinden çok daha fazla yoracak.
    Aynı tip olsa bile arasında 20kg fark olan iki motorun kullanımı arasında dağlar fark var (özellikle yeni başlayan için). O arkadaki çantalar zaten öğrenme döneminde olan seni tehlikeye sokacak (tirbülans, sağa sola takılma, denge sorunu gibi).

    Birde bunun rodajı var. İlk 1000-1500 km inanılmaz sıkıcı olacaktır.

    Bu motor olayında elbette kullandığın motoru sevmek önemli. Ama şöyle bir etrafına bakarsan sevebileceğin, beğenebileceğin çok motor çıkacaktır.

    Sözün özü, şimdilik RX1 den uzak dur, gereğinden kat kat fazla ağır. İkinci el 5-6 binlik bir motor al. Ağırlığı en fazla 125 kg civarı olan birşey olsun. Kalan paraylada ekipman. Ne rodajla uğraş ne de başka bir şeyle. Sadece motoru tanımaya kullanmaya odaklan. Üstelik yaş 16. İki yıl içerisinde vücut yapın hızla değişecek ekipman yenileyeceksin. Paranı ekipmana harcarsın.

  16. #36

    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Cbr650 F
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorunun cevabını kendin vermişsin.
    Yaş 16. Büyük bir ihtimalle öncelikle mahalle arasında çalışacaksın. Şimdi bu motor emsallerinden daha ağır bir motor. Çok fazla dur kalk yapacaksın ve tahminin ettiğinden çok daha fazla yoracak.
    Aynı tip olsa bile arasında 20kg fark olan iki motorun kullanımı arasında dağlar fark var (özellikle yeni başlayan için). O arkadaki çantalar zaten öğrenme döneminde olan seni tehlikeye sokacak (tirbülans, sağa sola takılma, denge sorunu gibi).

    Birde bunun rodajı var. İlk 1000-1500 km inanılmaz sıkıcı olacaktır.

    Bu motor olayında elbette kullandığın motoru sevmek önemli. Ama şöyle bir etrafına bakarsan sevebileceğin, beğenebileceğin çok motor çıkacaktır.

    Sözün özü, şimdilik RX1 den uzak dur, gereğinden kat kat fazla ağır. İkinci el 5-6 binlik bir motor al. Ağırlığı en fazla 125 kg civarı olan birşey olsun. Kalan paraylada ekipman. Ne rodajla uğraş ne de başka bir şeyle. Sadece motoru tanımaya kullanmaya odaklan. Üstelik yaş 16. İki yıl içerisinde vücut yapın hızla değişecek ekipman yenileyeceksin. Paranı ekipmana harcarsın.
    Hocam aslında benim için en önemli şeylerden biriside görüntüsü bu yüzdende çok hoşuma gidiyor o yüzden cb 125f,ybr125 vs. Motorları almak istemiyorum.Babam 2. El almaya sıcak bakmadığı içinde pek bi seçeneğim yok.Bulunduğum yer(Marmaris) şehir içi dur-kalkı fazla yaptıracak bir yerde değil(Yazları hariç).10 yaşımdan beri aktif spor(Futboll+fitness) yaptığım için motorun ağırlığının fazla yorucağını düşünmüyorum,tabi ne kadar sporda yapmış olsam bu işi benden iyi bilirsiniz.Yorumunuz biraz karamsızlaştırdı beni
    bursalıali bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    pulsar ns200
    Ben kullanımda çok sıkıntı olacağını sanmıyorum zaten 125 lik motorla eğitim alıp direksiyon sınavına giriyorsunuz o motorlar da en az 120 130 kg dir. Motoru alınca hemen trafiğe kapalı alanda dur kalk fren slalom sekiz çalışmalarıyla en fazla bir kaç saatlik çalışma ile üstesinden gelebileciginizi düşünüyorum. Hayırlısı olsun tekrar 11 500 yazıyor malum sitede 11 e kadar mı iniyorlar?

  18. #38

    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Cbr650 F
    Alıntı mkolia adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben kullanımda çok sıkıntı olacağını sanmıyorum zaten 125 lik motorla eğitim alıp direksiyon sınavına giriyorsunuz o motorlar da en az 120 130 kg dir. Motoru alınca hemen trafiğe kapalı alanda dur kalk fren slalom sekiz çalışmalarıyla en fazla bir kaç saatlik çalışma ile üstesinden gelebileciginizi düşünüyorum. Hayırlısı olsun tekrar 11 500 yazıyor malum sitede 11 e kadar mı iniyorlar?
    Şuanda enflasyon indirimi var 11.500 fiyatlarında ancak bayide küçük bi indirim daha yaptırılabilir.

  19. #39

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    şahsen ülkemizde hacim merkezli bir motora başlama olayı olduğu için ben katılmasamda çok.. her hacime bir sınıf belirlenmiş acemi , orta sınıf sürücü , prof falan diye bana anlamsız geliyor..

    bana sorsan rx1 acemi bir insanın başlaması gereken bir motor değil bak görmedim sürmedim ona rağmen nerdeyse 25 yıla yakın bir motor tecrübesine dayanarak diyorum.. 16 yaşında kardeşimin altna vermezdim ben şahsen.

    enduro yanlarda çantalı bir motor arkadaşın dediği gibi gereksiz yorar öğrenirmisin tabiki kralını öğrenirsin ama ekstradan bir yorgunluğunda olur..

    ben öyle hacim takıntılısı bir insan değilim benim arkadaşım adam motor sürücem dedi ne önerirsin ehliyetini aldı eğitimini aldı herkez git 250 likle başla falan dedi adam 100-110 kiloluk 2 metrelik adam dedim nc700 al başla onla başladı nc700 bile adamın altında mobilet gibi kaldı.. şimdi altında 1000c.c lik motor var..

    kısaca bana sorarsan yaşdan ötürü 125 likden sanırım yukarı alamıyorsun.. ben olsam tavsiye olarak naked önerirdim sana.. ben 125 cc lik piyasaya hakim değilim ne var ne yok bilmiyorum ama naked motor çok rahat edersin zaten çoğu fabrikasyon koruma demiriyle geliyor yada sıfır alırken 200-300 tl ektra verirsen takıyorlar ..

    yanmı yatırdın , düşürdünmü umrunda olmaz en fazla koruma demiri ezilir çizilir bezle silersin yola devam.. diğerinde greanjı ile uğraşırsın çantası kırılsa onu bulmak almak ile uğraşırsın.. naked motor sürüş olarak bence şahsen en rahatı yada kafa grenajı olan yarı naked bir touring makina da olabilir..

    illa sıfır alıcasan zaten japon alman zor ihtimal bence yerli büyük markalara bak mondiale bakmışsın , kübaya bak, motorana bak aklıma gelmiyorda diğer türkiyede altyapısı sağlam firmalara bak..

    rx1 kağıt üstünde güzel motor bol aksesuarlı özellikli binmedim sürmedim hatta görmedim bile sadece kağıt üstünde verilerini okuyup kıyaslama yaptım öğrenirsinde gayet güzel ama arkadaşın dediği gibi biraz yorabilir.. seninle aynı anda motora başlamış bir arkadaşından o arkadaşının naked aldığını düşün sen ondan daha fazla yorulursun .. ama artısıda varmı var şekili yakışıklı motor uzun yoldada stabil 80-90 gibi hızlarda güzel lastiklerle gayetde naked motora göre 5 misli rahat keyifli gidersin..

    bu arada ben rx1 sürmediğim için peşin konuşmak istemiyorum bazı makineler ağırdır ama fabrika o kadar güzel bir ağırlık denge dağılımı yapmıştırki altında o ağırlığı hissetmessin , bazı motorlarda hafif olmasına rağmen altında adamı çok yorar..

  20. #40

    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Cbr650 F
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şahsen ülkemizde hacim merkezli bir motora başlama olayı olduğu için ben katılmasamda çok.. her hacime bir sınıf belirlenmiş acemi , orta sınıf sürücü , prof falan diye bana anlamsız geliyor..

    bana sorsan rx1 acemi bir insanın başlaması gereken bir motor değil bak görmedim sürmedim ona rağmen nerdeyse 25 yıla yakın bir motor tecrübesine dayanarak diyorum.. 16 yaşında kardeşimin altna vermezdim ben şahsen.

    enduro yanlarda çantalı bir motor arkadaşın dediği gibi gereksiz yorar öğrenirmisin tabiki kralını öğrenirsin ama ekstradan bir yorgunluğunda olur..

    ben öyle hacim takıntılısı bir insan değilim benim arkadaşım adam motor sürücem dedi ne önerirsin ehliyetini aldı eğitimini aldı herkez git 250 likle başla falan dedi adam 100-110 kiloluk 2 metrelik adam dedim nc700 al başla onla başladı nc700 bile adamın altında mobilet gibi kaldı.. şimdi altında 1000c.c lik motor var..

    kısaca bana sorarsan yaşdan ötürü 125 likden sanırım yukarı alamıyorsun.. ben olsam tavsiye olarak naked önerirdim sana.. ben 125 cc lik piyasaya hakim değilim ne var ne yok bilmiyorum ama naked motor çok rahat edersin zaten çoğu fabrikasyon koruma demiriyle geliyor yada sıfır alırken 200-300 tl ektra verirsen takıyorlar ..

    yanmı yatırdın , düşürdünmü umrunda olmaz en fazla koruma demiri ezilir çizilir bezle silersin yola devam.. diğerinde greanjı ile uğraşırsın çantası kırılsa onu bulmak almak ile uğraşırsın.. naked motor sürüş olarak bence şahsen en rahatı yada kafa grenajı olan yarı naked bir touring makina da olabilir..

    illa sıfır alıcasan zaten japon alman zor ihtimal bence yerli büyük markalara bak mondiale bakmışsın , kübaya bak, motorana bak aklıma gelmiyorda diğer türkiyede altyapısı sağlam firmalara bak..

    rx1 kağıt üstünde güzel motor bol aksesuarlı özellikli binmedim sürmedim hatta görmedim bile sadece kağıt üstünde verilerini okuyup kıyaslama yaptım öğrenirsinde gayet güzel ama arkadaşın dediği gibi biraz yorabilir.. seninle aynı anda motora başlamış bir arkadaşından o arkadaşının naked aldığını düşün sen ondan daha fazla yorulursun .. ama artısıda varmı var şekili yakışıklı motor uzun yoldada stabil 80-90 gibi hızlarda güzel lastiklerle gayetde naked motora göre 5 misli rahat keyifli gidersin..

    bu arada ben rx1 sürmediğim için peşin konuşmak istemiyorum bazı makineler ağırdır ama fabrika o kadar güzel bir ağırlık denge dağılımı yapmıştırki altında o ağırlığı hissetmessin , bazı motorlarda hafif olmasına rağmen altında adamı çok yorar..
    Abi öncelikle son bahsettiğin denge konusunda konuşayım,motorun üstüne oturduğumda ağırlığını hafifte hissettirse dengesi iyiydi bi sağ sol yatırdım motoru rahat kaldırabilecek durumdaydı yani denge konusunda ilk izlenimimde başarıliydı.

    Dediğiniz gibi japon almak çok zor ve bence gereksiz 125 lik motora 20.000 tl vermek içimi acıtır ne kadar motoru sevsemde pişman ettirirdi.O yüzden birde kuba ve motoronada bakayım.

    Motoru alırsam çantalarını hafta içleri gereksiz olduğu için sökerim,hafta sonu bir yere gideceksem takarım diye düşünüyorum.

    Diğer yorumlarınızıda dikkate alarak bir seçim yapacaģım.
    bursalıali bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler