Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

KTM RC 390 Pişmanlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ktm de ticari kaygılarla küçük hacime geçdi .. eskiden biz ktm yi yüksek hacimleriyle cross modelleriyle bilirdik 640 duke lar falan yokmuydu düşük hacimlileri junior serileri tabiki vardı 50 lik 60 lık 125 likleri vardı ama cross du hepsi ktm deyince bizim kalımıza hep cross gelirdi enduro bile gelmezdi.. biri bize 90 lılarda 2000 lilerde ktm alıcam dese ne yapıcan crossa mı heves sardın dağa taşamı çıkıcan derdik ...

    adamlar bu naked enduro kırması yani kısaca konvansiyonel asfalt makinesi olayına duke200 lerle girdiler daha yeni bu konuda tecrübesi olan bir firma değil konvensiyonel yönetim açısından acemi bir firma bu kadar global değildi daha butikdi eskiden .. böyle sorunlar çıkması haliyle normal..
    Yapmasalardi muhtemelen batarlardi. Superduke, dusuk cc Duke'lar sayesinde var. Ne kadar guzel olursa olsun, o kadar az satan makina sirketi cevirmez. Eli mahkum gelismekte olan dunyaya is gorecek uygun fiyatli motosiklet uretmek zorundalar. Muhtemelen karlarinin cogu oradan geliyor. Bunu diger Avrupali firmalardan once yaptiklari icin de onlara fark atip buyuduler. Simdi hepsi yapiyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapmasalardi muhtemelen batarlardi. Superduke, dusuk cc Duke'lar sayesinde var. Ne kadar guzel olursa olsun, o kadar az satan makina sirketi cevirmez. Eli mahkum gelismekte olan dunyaya is gorecek uygun fiyatli motosiklet uretmek zorundalar. Muhtemelen karlarinin cogu oradan geliyor. Bunu diger Avrupali firmalardan once yaptiklari icin de onlara fark atip buyuduler. Simdi hepsi yapiyor.
    "ktm de ticari kaygılarla küçük hacime geçdi.." zaten yazdığımın açılımı sizin dedikleriniz..

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    [QUOTE=hasmet;4369174]Ben memnunum şahsen.

    Daha yaşını doldurmadan dört ay serviste kaldı, Pistonları ve silindiri değişti

    Ama motor güzel. 1300cc olmasına rağmen yazın sıcağında hararet yapmadan şehir içi geziyor. Fanlar sadece ışıklarda bekleyince açılıyor, açılınca da o kadar rahatsızlık vermiyor. Bir önceki 1000cc Hondam öyle değildi.

    Velhasıl hiç bir Avrupalı marka, Japonlar kadar dayanıklı motor yapmıyor. Ancak aletler bazen güzel olabiliyor.


    hocam bahsettiğiniz super duke 1290 ise 0 alınıp eğer 4 ay yatıyorsa serviste ağır mühendislik hatasıdır bu olay.bu kadar titiz hazırlanıp bu kadar yüksek bir fiyata satılan bir motorda hatta egzotik sayılabilicek bir motorda bu kadar ağır hata olmamalı.ktm gerçekten güven vermiyor artık.hatasız olanlar var kullananlar ama bir hata çıktımı arkası kesilmiyor ve ciddi sıkıntı çıkıyor.benim gördüğüm okuduğum bu.benim başıma gelse cidden kaldıramam bu durumu

  4. #24
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekrar söylüyorum,Türkiye şartlarına en mantıklı motor markası şuanlık Honda'dır. kıçı kırık cbf aldı diye böyle demiyorum da sorunsuzlukta tek geçerim.
    hiç ybr kullanmadığını bu kadar belli etme
    küçük cc de sağlamlık konusunda ybr nin eline kimse su dökemez
    ybr 150000 km orj silindirle gider cbf bu km yapana kadar 4 5 defa silindir piston atar
    öyle yağ yakar ki arkadan gören köfte ci zühtü sanar :p
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  5. #25
    Stock Sever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS200
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç ybr kullanmadığını bu kadar belli etme
    küçük cc de sağlamlık konusunda ybr nin eline kimse su dökemez
    ybr 150000 km orj silindirle gider cbf bu km yapana kadar 4 5 defa silindir piston atar
    öyle yağ yakar ki arkadan gören köfte ci zühtü sanar :p
    74000 kmdeki motorum orj piston silindirli. Ama yağ yakması dediğiniz gibi olmasa da var. Tek farkı bence yola daha oturaklı. 3 125-50 cc yi de bindim en son cbf dedim. Ama dediğiniz gibi ybr namı bilinen bi motor.
    HONDA

    #BZ3082

  6. #26
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç ybr kullanmadığını bu kadar belli etme
    küçük cc de sağlamlık konusunda ybr nin eline kimse su dökemez
    ybr 150000 km orj silindirle gider cbf bu km yapana kadar 4 5 defa silindir piston atar
    öyle yağ yakar ki arkadan gören köfte ci zühtü sanar :p
    haklısınız. benim iş arkadaşı senelerce ybr ile işe gitti geldi. gözümün önünde 100.000'i devirdi, tık yoktu motorda.

    yine de sağlamlık konusunda ybr ile cbf burun farkıyla kapışır derim.

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç ybr kullanmadığını bu kadar belli etme
    küçük cc de sağlamlık konusunda ybr nin eline kimse su dökemez
    ybr 150000 km orj silindirle gider cbf bu km yapana kadar 4 5 defa silindir piston atar
    öyle yağ yakar ki arkadan gören köfte ci zühtü sanar :p
    evet ybr kullanmadım,sorunsuz olabilir,cbf facebook grubunda da km sayacını deviren arkadaşlar var.yağ yakmasına kurban en azından koltukta gidiyor gibiyiz

  8. #28
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bahsettiğiniz super duke 1290 ise 0 alınıp eğer 4 ay yatıyorsa serviste ağır mühendislik hatasıdır bu olay.bu kadar titiz hazırlanıp bu kadar yüksek bir fiyata satılan bir motorda hatta egzotik sayılabilicek bir motorda bu kadar ağır hata olmamalı.
    Ducati daha kötü. BMW ler üretimde daha iyi ama kullanımda abuk subuk ve pahalı sorunlar çıkarıyorlar. Bi de araçlar genelde İtalyanlar kadar zevkli değil. KTM bu ikisinin arası gibi. Ama hiç biri dayanıklılık konusunda Japonlar gibi değil.

    Ekzotik ürünlerin durumu zaten genelde böyle. Millet Ferrari'yi iyi araba sanır Araç güzel de dayanıklılık rezalet. Hele 90 öncesi modeller iyice beter. Herşey yolunda gitse bile 30bin de bir motorun inmesi gerekiyor. Yenilerde motor inmese bile 30bin bakımı $20000 civarı. Bu sorun çıkmadığı durum Audi öncesi Lamborghiniler de rezalet. Sonraları da bir A4 kadar dayanıklı değil yanlış anlamayın. İlk çıkan NSX'in en manyak özelliği, bir süper araba olup, bir Civic kadar dayanıklı olmasıdır. Benzeri Valkyre Rune için de geçerli. Japonlar her zaman zevkli araç yapmıyorlar, ancak yaptıklarında da dayanıklılıktan ödün vermiyorlar.

    Velhasıl bir Tuono, bir Monster 1200S, bir Superduke, Japon benzerleri kadar dayanıklı dizayn edilmemişler. Ancak kullanım ve performans olarak Japonlar'dan iyi dizayn edilmişler. Araçlar çok zevkli. Kullananlar da onun için problemlerine katlanıyorlar.
    burak burk bunu beğendi.

  9. #29
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati daha kötü. BMW ler üretimde daha iyi ama kullanımda abuk subuk ve pahalı sorunlar çıkarıyorlar. Bi de araçlar genelde İtalyanlar kadar zevkli değil. KTM bu ikisinin arası gibi. Ama hiç biri dayanıklılık konusunda Japonlar gibi değil.

    Ekzotik ürünlerin durumu zaten genelde böyle. Millet Ferrari'yi iyi araba sanır Araç güzel de dayanıklılık rezalet. Hele 90 öncesi modeller iyice beter. Herşey yolunda gitse bile 30bin de bir motorun inmesi gerekiyor. Yenilerde motor inmese bile 30bin bakımı $20000 civarı. Bu sorun çıkmadığı durum Audi öncesi Lamborghiniler de rezalet. Sonraları da bir A4 kadar dayanıklı değil yanlış anlamayın. İlk çıkan NSX'in en manyak özelliği, bir süper araba olup, bir Civic kadar dayanıklı olmasıdır. Benzeri Valkyre Rune için de geçerli. Japonlar her zaman zevkli araç yapmıyorlar, ancak yaptıklarında da dayanıklılıktan ödün vermiyorlar.

    Velhasıl bir Tuono, bir Monster 1200S, bir Superduke, Japon benzerleri kadar dayanıklı dizayn edilmemişler. Ancak kullanım ve performans olarak Japonlar'dan iyi dizayn edilmişler. Araçlar çok zevkli. Kullananlar da onun için problemlerine katlanıyorlar.
    ducatiye laf söyletmem :D
    şaka bi yana ducatinin ben 821 lerdeki elektronik gelişimsizliğinden başka bi arıza hiç duymadım.
    eğer ducatinin kötü olmasının nedenini elektroniğe bağlı söylüyorsan haklı payın vardır ama eski motorlarda
    hayır motor bloğu ile ilgili ise tezini çürütebilirim.

  10. #30
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ducatiye laf söyletmem :D
    şaka bi yana ducatinin ben 821 lerdeki elektronik gelişimsizliğinden başka bi arıza hiç duymadım.
    eğer ducatinin kötü olmasının nedenini elektroniğe bağlı söylüyorsan haklı payın vardır ama eski motorlarda
    hayır motor bloğu ile ilgili ise tezini çürütebilirim.
    Superduke alma esnasinda diğer bir alternatif te Multistrada'ydı. Test sürüşü de yaptım. Forumlarına bakınca vazgeçtim. Problemsiz kullanan da var, ama çok fazla kişinin başına gelen ciddi sorunlar da. Arızalar neyle alakalı unuttum, ama motoru yolda bırakan pahalı cinsten. Superduke forumlarına da bakmıştım. O da sorunluydu. Ama forumları karşılaştırınca, Multistrada'nin bariz daha problemli olduğu anlaşılıyor. Buna karşın daha önce sahip olduğum CB1000R forumunda neredeyse sıfır sorun yazılmış. Tek tük aküsü biten tip yazmış o kadar...

    O yüzden Superduke'u alıyorken ekstra ödeme yapıp 3 sene daha garanti satın aldım. Bugün karar veriyor olsam MT10 alırdım muhtemelen. Gerçi test sürüşü yapmadığım için kesin de konuşamam. Bulsam test sürüşü yapacağım ama yok satıyor.
    mavzer-i bunu beğendi.

  11. #31

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    benim ingilterede kaldığım yıllarda bir ingiliz arkadaş çevrem vardı hala görüşürüz şimdi çoğu 40 lı yaşlarda tabii.. onlar super motocular ekipleri var . kendi motorlarını custom yapıyorlar parçalıyorlar garajlarında her şeyin iyisinden yapıyorlar motor yamahadamı iyi onu alıyorlar kasa hondanınkimi iyi onu alıyorlar custom works işte..

    onlar misal ktm konusu geçdimi garbage derler.. ama tabii onlar supermoto kafasıyla bakıyorlar olaya..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)