Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motosiklet demirine kaynak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    XT 660z Tenere
    Merhaba arkadaşlar yan çanta demirlerine kaynak yaptırmam lazım.Demirleri çıkarmadan motorun üzerinde kaynak yapabilirler mi yani tehlikeli midir?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Bende motorun egzozuna kaynak yaptırmıştım oksijen kaynağı yaptırırsanız sıkıntı olmaz
    topgun1111 bunu beğendi.

  3. #3
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Akünüzün Pozitif(+) ve Negatif(-) kutup başlarının her ikisinin de sökülü ve şaseye temas etmeyecek şekilde durduğundan emin olun. Aksi halde ElektrikArk kaynağında elektronikleri yakabilirsiniz. Mutlaka her iki kutup başı da sökülü ve kutup başları şaseye temas etmeyecek şekilde duruyor olsun.

    Bu kadarına gerek yok diyen arkadaşlara şimdiden "kutup başları sökülü ancak şaseye temas eden bir araçta elektrik kaynağı esnasında ECU' yu kızarttım" demek isterim.

    Bir de kaynak curufu ve sıçramaları olmadık yere gelmesin diye deri bir örtü kullanırsa sorun çıkma ihtimali iyice düşer.
    topgun1111 bunu beğendi.

  4. #4
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Ben olsam sökerdim.

    Çünkü elektrik aksamına zarar verebileceği gibi kaynağın dumanı ve ısısından dolayı yakındaki boyaya da zarar verebilir - verir.
    demirin kendisine de kaynak sonrası boya - zımpara vs gerekecek muhtemelen.
    topgun1111 bunu beğendi.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  5. #5

    Üyelik
    17 Ağustos 2017
    Ben ayaklığa yaptırdım eksoz kaynağı bir sorun olmadı
    topgun1111 bunu beğendi.

  6. #6
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akünüzün Pozitif(+) ve Negatif(-) kutup başlarının her ikisinin de sökülü ve şaseye temas etmeyecek şekilde durduğundan emin olun. Aksi halde ElektrikArk kaynağında elektronikleri yakabilirsiniz. Mutlaka her iki kutup başı da sökülü ve kutup başları şaseye temas etmeyecek şekilde duruyor olsun.

    Bu kadarına gerek yok diyen arkadaşlara şimdiden "kutup başları sökülü ancak şaseye temas eden bir araçta elektrik kaynağı esnasında ECU' yu kızarttım" demek isterim.

    Bir de kaynak curufu ve sıçramaları olmadık yere gelmesin diye deri bir örtü kullanırsa sorun çıkma ihtimali iyice düşer.
    Bende bi kere statörü yaktım. Birindede şase kablosu eridi. Eksi kablo yani motordaki.
    topgun1111 bunu beğendi.

  7. #7
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Elektrik kaynağı yapılacaksa kaynak kablolarından -(eksi) pensini kaynak yaptığınız yere mümkün olduğunca yakın tutturunuz.
    Akü kutup başlarının sökülmesi şarttır ve kablolar şaseden izole edilmelidir.
    Hatta mümkünse ECU, Regülatör gibi elektronik devreleri soketlerinden sökerek motordan uzaklaştırın.
    topgun1111 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)