Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar'ın Avrupa'da Bozulması ve Biten Avrupa Turu Maceram

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    HappyPuppy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Geçmiş olsun umarım çözülür. Bu da Kuralkan'a ders olsun, web sitesinde yurtdışı yardım adı altında bi bölüm açılarak servis hizmeti veremeseler dahi yedek parça tedarikini sağlamalılar diye düşünüyorum. Dhl, ups, fedex gibi global kargo/lojistik şirketleriyle bi anlaşma yaparak istenilen ürünleri kısa sürede ulaştırabilirler.
    Motosiklet kalitesine gelirsek, pulsar kullanmadım pek yorum yapamam.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk motorum olan Bajaj Pulsar 200NS'i sıfır alıp 5500 km. kullanmıştım. İlk olduğu için ikinci ele bulaşmak istememiş ve fiyat / performans oranını iyi bulduğumdan almıştım. Lakin teknik konularda bilgisiz değilim. Elim anahtar da tutar. Açıkçası üst kapak contasının yarılıp dışarı yağ fışkırtması dışında büyük bir sorun yaşamadım. Bunun da tamiri kolaydı ve hızlıca yapıldı. Ama inanması zor olsa da contanın parası benden alındı. O anda servise notu vermiştim. Serviste, "Çok şükür bir conta parası verebilirim ama bana açık açık söyleyin, bu sorunun benden kaynaklı olduğunu mu söylüyorsunuz?" diye açık açık sordum. Hayır dediler. Parayı verdim ve çıktım. Motoru ilk alırken girdikleri rollerin de farkındaydım ama umursamadım. Sonrasında satana kadar olan süreçte de bazı sorularıma ve taleplerime bilgiden çok uzak, tamamen kandırmaya yönelik cevaplar almıştım. Bilirsiniz, karşınızdaki size iyi bildiğiniz bir konuda göz göre göre yalan söylüyordur ve içinizden ona acıyarak boş boş bakarsınız. Ben bu durumda çok kaldım.

    Neticede motorumda başka büyük bir sorun yaşamadım. Stop da etmezdi, aküsü de sorunlu değildi. Sadece kışın bir iki kere gösterge resetledi. Onu da dert etmedim. Neticede parasının karşılığını aldım. Fakat Türkiye'de Bajaj'dan teknik ve müşteri ilişkileri konularında bir profesyonellik beklememenizi öneririm.

    Sizin yerinizde olsaydım bir yurt dışı gezisinde destek anlamında kimseye güvenmezdim. Bu tür tabiri caiz ise "işkembeden sallayıp" her türlü garantiyi ve sorunsuzluğu vaadetselerde bunlar suya yazı yazmak gibidir ve malı satana, parayı alana kadardır. Yanlış anlaşılmasın, başka markalara da güvenmem. O ülkede servis var mı buna bakarım. Gerisinin umrunda olmadığımı da bilirim.

    Bajaj'ı çinlilerden daha kaliteli ve iyi buluyorum ama elbette belli başlı markalar kadar tutarlılık ve kalite bekleyemem. Servis güvensizliği nedeniyle de tercih etmem.

    Sizi haksız bulduğum tek nokta yüksek beklentileriniz. Sizin durumunuzda açıkçası kimsenin bana yardım etmeyeceğinden emin olarak başımın çaresine bakardım. Neticede bu kurumların amacı kâr etmekten başka bir şey değil.
    İki yıl önce aldığım bu motor benim ilk motorum. Titrese de, stop etse de, ekran resetlese de, konforsuz olsa da bir şekilde birbirimizin nazını çekiyorduk. Son olaya kadar sadece bir kez yolda bırakmasına, sakin kullanımıma güvenerek olumsuz bir şey yaşamayacağım diye düşündüğüm için Türkiye'den yola çıkmadan önce yanıma sadece filtreler, debriyaj ve gaz teli, bir çift balata harici almıştım. Fazla iyimser davranmışım bu motora karşı. İki yıllık motorcuyum altı üstü ve bu benim ilk ve tek motorum. Tecrübesizliğimden ve deneyimsizliğimden dolayı motora adeta bir GS1200 müş gibi güvendim malesef. Bir sürü yer gezdim motorumla ve yaşayarak tecrübe ettim ki gezeceğim ülkelerde servis ağının olup olmaması çok hayati önem taşıyormuş. "O ülkede servis var mı buna bakarım. Gerisinin umrunda olmadığımı da bilirim." Bu cümlenize aynen katılıyorum :(

    Anlatmayla bitmez bu konular. Marka holiganlığı yapmak için beni linç etmeye çalışmasın kimse, rica ediyorum. Zaten bir kaç kez motorumla, yedek parça erişimi ile yurt dışında olduğum süre içerisinde sıkıntılar yaşadım ve destek talebim reddedilmesinin ardından bunlarla tek başıma mücadele ederek üstesinden geldim. Bu süreç beni hem ruhen hem mental olarak yeterince yordu zaten. Bunun üzerine kalkıp bana sen vizyonsuzsun, yeni nesil böyle tembel, ne bekliyordun ki, senin hatan, söylenme bla bla diye söylemeyin artık.

    Benim tememnnim, umarım ben, bajaj yetkilileri, bu motorla yurt dışına çıkmayan isteyenler dahil herkes şapkası önüne koyup düşünmüş ve dersini çıkarmıştır. Umarım Bajaj Türkiye için emsal teşkil edecek birisi olmuşumdur da bundan sonra Bajaj ile yurt dışına çıkmayı düşünen arkadaşlara daha hassas, özverili, ilgili olup, marka desteğini hissettirirler de kimse bu tatsız durumları yaşamaz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

    Alıntı HappyPuppy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun umarım çözülür. Bu da Kuralkan'a ders olsun, web sitesinde yurtdışı yardım adı altında bi bölüm açılarak servis hizmeti veremeseler dahi yedek parça tedarikini sağlamalılar diye düşünüyorum. Dhl, ups, fedex gibi global kargo/lojistik şirketleriyle bi anlaşma yaparak istenilen ürünleri kısa sürede ulaştırabilirler.
    Motosiklet kalitesine gelirsek, pulsar kullanmadım pek yorum yapamam.
    İşte budur arkadaşım. Ağzından salyarak saçarak tüm suçlu benmişim gibi içi boş yorum yapmak, marka fanatikliği yapmak yerine ne güzel çözüm odaklı bir öneride bulundun. Bu olay oldu bitti. Bitmiş olayın üzerine konuşmak, karanlığa konuşmaktan başka bir şey değil. Herkesin, başta kuralkan ın bu olaydan ders çıkarıp benden sonraki yurt dışındaki gezgin arkadaşların sıkıntı yaşaması durumunda hızlı bir hizmet vermesi gerekiyor. Bunu yapacak vizyona sahip yöneticilerin olması veya mevcut yöneticilerin bu konuda son kullanıcıya destek olması gerekiyor. Aksi takdirde bu olayların benzerleri yaşanmaya, bu sitede yeni konular açılmaya devam edecek ve bu marka imajını, satışını olumsuz etkileyecektir.

  3. #103

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    1 Yıl kadar pulsar kullandım. Bir çoğumuzun yaşadığı titreme,gösterge sorunu,konfor vs yaşadım. Fiyat performans olarak yine de beklediğimin üzerinde ihtiyaçlarımı karşıladı. Fakat servis konusunda bu şekilde bir olayın yaşanması ve hala üzerine suçlu aranıyor olup sonuç odaklı konuşma yapılmaması üzücü ve bir o kadar da Bajaj'ın imajını zedeleyici olmuş. Hani deriz ya sürekli müşteri her zaman haklıdır, burada biraz insanların başına gelen olaydan sebep haksız bile olsa kendini haklı gibi görmesini firmanın profesyonel! yöneticilerinin anlaması ve biraz nabza göre şerbet vermesi gerekir. Tabi konuyu kandırma boyutuna taşımadan. Arkadaş da belki baştan sona düşündüğün de eksikliklerini görecek fakat bu motosikletine güvenmeyeceği anlamına gelemez. Herkes motoru evden işe gitmek için almıyor sonuçta. O şekilde kullanacak olsa 50cc'lik bir elektrikli alır derdini çözer. Sonuç olarak umarım bu hem kullanıcılar hem firma hemde uzun yol yapacak arkadaşlara ders olmuş olur. Tekrarı yaşanmamak üzere geçmiş olsun diyelim.

  4. #104
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Ekrem bey Ahmet usta ile irtibata geçip mesaj attırmış bana.Motorumdaki sorunu öğrenebilirse uygun bir zamanda düzeltebiliriz diyor.Alakanızdan ötürü teşekürler ekrem bey şuan ahmet ustaya gidip motorumu kurcalatamam niye acaba.Siz bilirsiniz diyeceksiniz doğal olarak.Evet ben bilirim.Gazipaşadaki servise arıza tespit kiti gönderin.Yazık gazipaşadakilerde müşteri sorun yaşadıklarında alanyaya gelmek zorunda değiller.

  5. #105

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Forumun en renkli konularından biri olmaya aday görünüyor.
    Bazı şeyleri müsaadenizle biraz daha açıklamak isterim.
    - Öncelikle bir firmanın üst yöneticisi olarak bu forumda ne işiniz var? Kurumsallığa yakışıyor mu? Niçin çoğu zaman bire bir kullanıcılar ile muhatap oluyorsunuz sorusuna cevap vermeliyim.

    - Tamamen kişisel kararımdır. Marka olarak çok değil, çok çok çok faydasını gördüm. Geri planda anketler, bakım sonrası kontroller, servis denetimleri yürümekle beraber bu sayfada firmaların çoğu zaman kurumsal resmi, soğuk yüzleri haricinde sıcak bir temasla irtibatı devam ettirdim. Varsın bazı arkadaşlarımız kurumsallıktan uzak bir yaklaşım desinler. Kurumsallığın ne olduğunu ukalalık kabul etmezseniz tüm kursları ve bütün belgelere sahip birisi olarak ifade edeyim, biliyorum. Ama yüzlerce teşekkür mesajı bana kuvvet veriyor.


    - Bahse konu hadise nedir?

    - Aslında motosikletçinin başına gelebilecek basit bir hadisedir. Netice itibari ile motoru yurt dışı seyahatinde arıza yapmıştır. Bu arıza küçük de, büyük de olabilir. Sebebi de onlarca olabilir. Yurt dışına seyahate için çıkan bir motorseverin başına benzer hadise her markada gelebilir.

    Buraya kadar normal görünmekle beraber anlaşılmayan bazı muğlak konular var. Onlar tam yansıtılmıyor ve ustaca savuşturuluyor?

    Önce şunu ifade edeyim. Yurt dışına kim çıkıyorsa eğer bize başvurulursa genel olarak bakımını karşılıksız hediye ediyoruz, tecrübi konuları söylüyoruz ve bazı parçaları da yanına veriyoruz. Ya da dönüşte bakım desteği sağlıyoruz.

    Bu arkadaşımız 14 ağustos 2017 tarihinde benden sponsorluk talebinde bulunmuş, maalesef demişiz ve kabul etmemişiz. Zira böyle uygulamamız yok. Hoş da olmuyor. En güzel reklam tabi reklamdır. Açıkça bizim yaptığımız küçük küçük bakım destekleri, bazen de yakıt desteği sağlıyoruz. Bazen de küçük hediyeler sunuyoruz. Hiç ayrım yapmadan. Arkadaşlarım bilirler.

    Sonrasında kendi imkanları ile seyahatini yapmış. Gerçekten güzel resimler paylaşmış. Kendisine 24 kasım 2017 tarihinde teşekkür mesajı yazmışım. Seyahatinden facebook sayfamdan paylaşmış olduğum resim sebebi ile kendisi de teşekkür etmiş.

    Sonrasında nisan-2018 ayında tekrar sponsorluk talebi olmuş. Ben de gerçekten ne yapabiliriz konusunda kesin söz vermemekle beraber bakacağım dedim. Bu ifadeyi net kullandım. Son olarak 10 nisan 2018 tarihine kadar bunları yazışmışız.

    Tüm bunlar olurken 22 mayıs 2018 tarihinde facebook sayfasından şikayet geldi ve telif ihlali yapmışım ve bu paylaşımı hemen kaldırmam gerekiyormuş. Tabi ki kaldırdım ve Sercan bey’e de kimsenin rıza göstermediği paylaşımı yapmam diye de mesaj yazdım.

    Firma paylaşmış olduğum resim ile alakalı bedava kendi üzerinden reklam yapıyor denilen konu budur. Bunun onlarcasını yapıyorum ve bundan kullanıcılar da mutlu oluyor. Bazı örnekleri aşağıdadır. Açıkçası beni çileden çıkaran da budur. Bunca yıldır aktif facebook kullanıyorum. İlk defa böyle bir ikaza maruz kalıyorum. Hem de daha önce paylaşım için teşekkür edildiği halde. Etik olmayan bu davranış çok yanlıştı.

    Diğer konu benim kazadan haberim olmadı diyorum. Çok açık ve net. Oktay motor ile bir şeyler konuşulmuş, haberim yok. Oktay motor da buradan açıklayabilir. Neler konuşuldu ise.

    Bazı yedek parça listeleri gönderilmiş. Herhalde kazadan önce. Zannedersem seyahat desteği için. Ama açık söylüyorum, ‘ekrem abi ben yolda kaldım. Kaza yaptım. Başıma şu iş geldi. Acil yardım istiyorum’ denilse idi elimden geleni yapardım. Yüzlercesini yaptım. Ayrıca hangi marka yurt dışında seyahatte olan kendi motoru için ne garantisi verebiliyor?

    Sonuç olarak buraya kadar gelindi.

    Ben kendisine mail ile de ifade ettim. Kızdığım yönleri açıkça yazdım. Burada firmanın hiçbir suçu olmadığı halde bazı ağır ithamları olduğunu söyledim. Beni kimse dikkate almadı, buraya yazınca mı beni dikkate aldınız konusu da doğru değil. Bütün bunları moral bozukluğu ve gençliğine vermek istiyorum. Hepsini yukarda ifade ettim.

    Buna rağmen duygusal değilim. Vazifemi en iyi şekilde yapmak isterim.

    Bugün bildiğim kadarı ile parçaları kendisine ulaşacak. İnşallah en güzel şekilde Türkiye’ye gelir. Kendisini fabrikaya davet ettim. İnşallah kendisine bazı nasihatlerim de olacak bir abi olarak. Bazı memnun edeceğim jestlerim de tabi ki. Netice olarak ben kendisini yurt dışında bizi temsil eden geleceği aydınlık bir genç olarak görüyorum ve öyle görmek isterim.

    Ama hatalarını da kendisine söyleyeceğim. Hayatının başında yolunu doğru çizmesi için. Tamamen bir abi olarak. Kabul edip etmemesi kendi tercihi olacaktır.

    Mübarek Ramazan günlerinde bir çok arkadaşın başını ağrıttım.

    Aşağıda Sercan bey'in reklam olarak ifade ettiği onlarca paylaşımdan bazılarını sunuyorum. Kendi paylaşımını sildiğim için sizlerle paylaşamıyorum. benzerlerini paylaşıyorum. Hepsi de izinlidir.








    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

    Hafta sonu seyahatini tamamlayıp misafirim olan alman çift...




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------

    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem bey Ahmet usta ile irtibata geçip mesaj attırmış bana.Motorumdaki sorunu öğrenebilirse uygun bir zamanda düzeltebiliriz diyor.Alakanızdan ötürü teşekürler ekrem bey şuan ahmet ustaya gidip motorumu kurcalatamam niye acaba.Siz bilirsiniz diyeceksiniz doğal olarak.Evet ben bilirim.Gazipaşadaki servise arıza tespit kiti gönderin.Yazık gazipaşadakilerde müşteri sorun yaşadıklarında alanyaya gelmek zorunda değiller.
    Değerli mavellen; gazipaşa servisimiz aktif değil. genelde boxer ve discover modelimizin satıldığı bu noktadan ziyade alanya servisimize gitmenizi öneririz. Yakıt bedelini de karşılarız.
    y.selimbatu bunu beğendi.

  6. #106
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumun en renkli konularından biri olmaya aday görünüyor.
    Bazı şeyleri müsaadenizle biraz daha açıklamak isterim.
    - Öncelikle bir firmanın üst yöneticisi olarak bu forumda ne işiniz var? Kurumsallığa yakışıyor mu? Niçin çoğu zaman bire bir kullanıcılar ile muhatap oluyorsunuz sorusuna cevap vermeliyim.

    - Tamamen kişisel kararımdır. Marka olarak çok değil, çok çok çok faydasını gördüm. Geri planda anketler, bakım sonrası kontroller, servis denetimleri yürümekle beraber bu sayfada firmaların çoğu zaman kurumsal resmi, soğuk yüzleri haricinde sıcak bir temasla irtibatı devam ettirdim. Varsın bazı arkadaşlarımız kurumsallıktan uzak bir yaklaşım desinler. Kurumsallığın ne olduğunu ukalalık kabul etmezseniz tüm kursları ve bütün belgelere sahip birisi olarak ifade edeyim, biliyorum. Ama yüzlerce teşekkür mesajı bana kuvvet veriyor.


    - Bahse konu hadise nedir?

    - Aslında motosikletçinin başına gelebilecek basit bir hadisedir. Netice itibari ile motoru yurt dışı seyahatinde arıza yapmıştır. Bu arıza küçük de, büyük de olabilir. Sebebi de onlarca olabilir. Yurt dışına seyahate için çıkan bir motorseverin başına benzer hadise her markada gelebilir.

    Buraya kadar normal görünmekle beraber anlaşılmayan bazı muğlak konular var. Onlar tam yansıtılmıyor ve ustaca savuşturuluyor?

    Önce şunu ifade edeyim. Yurt dışına kim çıkıyorsa eğer bize başvurulursa genel olarak bakımını karşılıksız hediye ediyoruz, tecrübi konuları söylüyoruz ve bazı parçaları da yanına veriyoruz. Ya da dönüşte bakım desteği sağlıyoruz.

    Bu arkadaşımız 14 ağustos 2017 tarihinde benden sponsorluk talebinde bulunmuş, maalesef demişiz ve kabul etmemişiz. Zira böyle uygulamamız yok. Hoş da olmuyor. En güzel reklam tabi reklamdır. Açıkça bizim yaptığımız küçük küçük bakım destekleri, bazen de yakıt desteği sağlıyoruz. Bazen de küçük hediyeler sunuyoruz. Hiç ayrım yapmadan. Arkadaşlarım bilirler.

    Sonrasında kendi imkanları ile seyahatini yapmış. Gerçekten güzel resimler paylaşmış. Kendisine 24 kasım 2017 tarihinde teşekkür mesajı yazmışım. Seyahatinden facebook sayfamdan paylaşmış olduğum resim sebebi ile kendisi de teşekkür etmiş.

    Sonrasında nisan-2018 ayında tekrar sponsorluk talebi olmuş. Ben de gerçekten ne yapabiliriz konusunda kesin söz vermemekle beraber bakacağım dedim. Bu ifadeyi net kullandım. Son olarak 10 nisan 2018 tarihine kadar bunları yazışmışız.

    Tüm bunlar olurken 22 mayıs 2018 tarihinde facebook sayfasından şikayet geldi ve telif ihlali yapmışım ve bu paylaşımı hemen kaldırmam gerekiyormuş. Tabi ki kaldırdım ve Sercan bey’e de kimsenin rıza göstermediği paylaşımı yapmam diye de mesaj yazdım.

    Firma paylaşmış olduğum resim ile alakalı bedava kendi üzerinden reklam yapıyor denilen konu budur. Bunun onlarcasını yapıyorum ve bundan kullanıcılar da mutlu oluyor. Bazı örnekleri aşağıdadır. Açıkçası beni çileden çıkaran da budur. Bunca yıldır aktif facebook kullanıyorum. İlk defa böyle bir ikaza maruz kalıyorum. Hem de daha önce paylaşım için teşekkür edildiği halde. Etik olmayan bu davranış çok yanlıştı.

    Diğer konu benim kazadan haberim olmadı diyorum. Çok açık ve net. Oktay motor ile bir şeyler konuşulmuş, haberim yok. Oktay motor da buradan açıklayabilir. Neler konuşuldu ise.

    Bazı yedek parça listeleri gönderilmiş. Herhalde kazadan önce. Zannedersem seyahat desteği için. Ama açık söylüyorum, ‘ekrem abi ben yolda kaldım. Kaza yaptım. Başıma şu iş geldi. Acil yardım istiyorum’ denilse idi elimden geleni yapardım. Yüzlercesini yaptım. Ayrıca hangi marka yurt dışında seyahatte olan kendi motoru için ne garantisi verebiliyor?

    Sonuç olarak buraya kadar gelindi.

    Ben kendisine mail ile de ifade ettim. Kızdığım yönleri açıkça yazdım. Burada firmanın hiçbir suçu olmadığı halde bazı ağır ithamları olduğunu söyledim. Beni kimse dikkate almadı, buraya yazınca mı beni dikkate aldınız konusu da doğru değil. Bütün bunları moral bozukluğu ve gençliğine vermek istiyorum. Hepsini yukarda ifade ettim.

    Buna rağmen duygusal değilim. Vazifemi en iyi şekilde yapmak isterim.

    Bugün bildiğim kadarı ile parçaları kendisine ulaşacak. İnşallah en güzel şekilde Türkiye’ye gelir. Kendisini fabrikaya davet ettim. İnşallah kendisine bazı nasihatlerim de olacak bir abi olarak. Bazı memnun edeceğim jestlerim de tabi ki. Netice olarak ben kendisini yurt dışında bizi temsil eden geleceği aydınlık bir genç olarak görüyorum ve öyle görmek isterim.

    Ama hatalarını da kendisine söyleyeceğim. Hayatının başında yolunu doğru çizmesi için. Tamamen bir abi olarak. Kabul edip etmemesi kendi tercihi olacaktır.

    Mübarek Ramazan günlerinde bir çok arkadaşın başını ağrıttım.

    Aşağıda Sercan bey'in reklam olarak ifade ettiği onlarca paylaşımdan bazılarını sunuyorum. Kendi paylaşımını sildiğim için sizlerle paylaşamıyorum. benzerlerini paylaşıyorum. Hepsi de izinlidir.


    https://i.hizliresim.com/8zlGZA.png
    https://i.hizliresim.com/nlAvr5.png
    https://i.hizliresim.com/b6lObG.png
    https://i.hizliresim.com/JDp52W.png
    https://i.hizliresim.com/3z9Xo5.png

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------

    https://i.hizliresim.com/2a2MnN.png

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

    Hafta sonu seyahatini tamamlayıp misafirim olan alman çift...

    https://i.hizliresim.com/vPg0bD.png
    https://i.hizliresim.com/lZkobp.png

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:47 ----------



    Değerli mavellen; gazipaşa servisimiz aktif değil. genelde boxer ve discover modelimizin satıldığı bu noktadan ziyade alanya servisimize gitmenizi öneririz. Yakıt bedelini de karşılarız.
    Bak bak bak.Gazipaşa bayii dominarda satıyor pulsarda.3 adet pulsarı gazipaşadan aldım.Kim demiş sadece boxer ve discovery satıldığını
    Banane aktif olsun.O zaman enjeksiyonlu motoru neden gazipaşada satıyorsun derler adama.Yada şöyle söyleyeyim ben sana.Motoru satarken servisi arkada demeyecek bayii servisi alanyada diyecek.Burdaki servisde işte boxer ve discovery türü motorlara bakıyor diyecek.Benim yakıt paramı karşılayacağına şu servise bir el atıver sana zahmet.

    Hiç haz etmediğim birisi eskideb bir hikaye anlatmıştı.Şimdi tam yeri.

    Şimdi bir robot var.Bir eli ile yemek yediriyor diğer eli ile devamlı siliyor.Yemek yediren el bozuk ama silen çalışıyor.Sizinki devamlı siliyor ekrem bey.

    Bu başlıkda aladığım şu oldu malesef.Yazılanlar çizilenler size vız gelmiş tırıs gitmiş.Yukarıda sana resim atıp mutluluklarını paylaşan kişiler senin markanın sorunsuzluğunu teyit etmişler.Ne ala.Herkes yoluna.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  7. #107

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Bajaj Avrupada neden yok? Ukrayna'yi Avrupadan saymazsak tabii ki !!! Madem çok kaliteli, çok iyi neden medeniyetin beşiği sayılan Avrupa birliği ülkelerde satılmıyor? Yoksa o piyasalara açılmış olsa yüzüne bakan mı olmayacak?
    The Power of The Dreams.

  8. #108

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Dyavol-77;

    Eskiden beri bajaj’a karşı acımasız eleştirilerini çok iyi takip ediyorum. Sakin olursanız cevap vereyim.

    Öncelikle Bajaj Avrupa’da KTM ile var. % 47 sahibi olarak ağırlıklı hisse kendisindedir. 125 duke, 200 duke, 250 duke, 390 duke serisi ve RC serisinin tamamı bajaj fabrikalarında üretilir.

    Çok yakın zamanda Avrupa’nın birçok ülkesinde bajaj ürünleri de olacaktır. En büyük sorun Euro-4 uyumu sebebi ile idi. Bajaj global karar olarak bundan sonra üreteceği tüm ürünleri Euro-4 normunda üretecektir. Birçok ülkeleri yakın zamanda göreceğiz. Şu anda 72 ülkede satışları var biliyorum.

    Yılda 3,8 milyon motosiklet üretimi vardır.

    Kaliteli mi kalitesiz mi siz karar veriyorsunuz zaten.

    Bajaj'ı çok merak ediyorsanız bajaj global sorularınıza cevap verebilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

    Alıntı fatih. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ekrem abi geçen sene izmirde bakım gününde bana ufak bir kıyak geçecektiniz unuttunuz beni vallahi=) halen sizden haber bekliyorum=)
    değerli fatih bey; bana yazar mısınız? İzmir'e selamlar. Bu sene izmir'de bir aksilik olmaz ise büyük bir festival planımız var.İnşallah bekleriz...

  9. #109
    sdt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı kinyas0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (Bu paylaşımı Bajaj Pulsar 200 NS grubunda da paylaştım. Sayfa admini paylaşımımı sildi. Silme sebebini öğrenmek için yazdığım mesajlara cevap vermediği gibi beni engelledi... Yorum yok!)

    Selam ballı bademlerim.
    Size Avrupa'da Pulsarımın bozulması ve akabinde yaşadığım süreci anlatacağım.
    2017 Eylül ayında erasmus değişim programını için motorumla yurt dışına çıkmıştım. 10 aydır yurt dışındayım. Bu süreçte Balkanlar ve Avrupa'da toplamda 15 ülkeyi Pulsar'ımla gezdim. Avrupa ve Balkanlar'da Bajaj markası, servisi, yedek parçası olmadığı için motorumun bozulması en büyük korkumdu fakat korktuğum başıma geldi. Geçenlerde Polonya'nın Lüblin şehir merkezine 50 km uzakta, etrafta yol ve ağaçlar harici hiçbir şeyin olmadığı bir yol kenarında motorum bir anda yavaşladı, durdu ve bir daha çalışmadı. Polonya'da dağ başında bir yoldasınız, yardım etmek için kimse durmuyor, size yardım için duran bir kişi oluyor ve o da ingilizce bilmiyor, siz de lehçe bilmiyorsunuz. Google'dan çekici bulup aradığınız kimse de ingilizce bilmiyor. Zaten birkaç aramanın ardından arama süreniz de bitiyor... Tahmin edin hislerimi O an stresle baş edebilmek, sakin kalıp içinde bulunduğum durumdam kurtulmak için çözüm bulmak hiç kolay değildi.
    Bir şekilde motorumla kendimi 250 km mesafedeki yaşadığım şehir Bialystok'daki bir motorsiklet servisine getirttim. Yaklaşık bir hafta sonra motoru açıp problemli parçaların neler olduğunu tespit ettiler. Beni tanıyanlar motoruma nasıl baktığımı, nasıl kullandığımı bilir. Motorumu neredeyse hiçbir zaman yüksek devirlerde kullanmamama, periyodik bakımlarını, değişmesi gereken parçaları arıza çıkarıp yolda bırakmasın diye zamanından önce değiştirmeme rağmen daha 30bin km'deki motorumun sübap üst kapağı, sübap, egzantrik, egzantrik zinciri, rulmanları dağılmış!
    Başka marka motorsikletlerin parçaları uyumlu olmayan Pulsar'a özel spesifik parçalar olduğu için parçaları hangi ülkeden ve nasıl en ucuza tedarik edebileceğimi araştırmaya başladım. Bir şekilde Bajaj Ukrayna'nın Kiev'deki yedek parça tedarikçisine ulaştım. İhtiyacım olan parçaların stoklarında olduğunu fakat silindir üst kapağının Ukrayna stoklarında olmadığını, iki hafta sonra Hindistan'dan geleceğini söyledi! Polonya'daki motor servise durumu anlattım ve yalvar yakar silindir üst kapağını torna işi yaparak halletmeye çalışacağı sözünü verdiler. Kiev'deki bir arkadaşıma rica ettim ve parçaları Ukrayna'dan Polonya'ya gelen bir otobüse ile gönderdi ve elime ulaşan parçaları dün motor servisine verdim. Motorumun onarılması için en az 3-4 gün daha beklemek zorundayım...
    Planladığım Nordkapp turumu; Avrupa'da Bajaj'ın, Bajaj yedek parçasının olmaması yüzünden boşa giden 2 haftam ve aptal motorsikletin durduk yere bana 3 milyarlık masraf çıkarmasından dolayı iptal etmek zorunda kalmak, sınavlarımın en yoğun olduğu dönemde bu stresli şeylerle uğraşmak üzücü, yorucu oldu. Bu süreçte Bajaj Türkiye olmak üzere tüm Bajaj yöneticilerinin vizyonlarının ve cimrilik seviyelerinin ne seviyede olduğunu anladım. Benim gezilerim dahil, yurt dışında yapılan gezileri kendi sayfalarında bedava reklam olarak paylaşmayı çok iyi biliyorlar fakat paylaşımlarından dolayı beni önceden beri tanımalarına, müşkül durumda olduğumu bilmelerine rağmen erişemediğim üç beş yedek parça konusunda yardım, sponsorluk talebimi bile kabul etmediler. Global bir markanın, distrübitörünün olmadığı bir ülkedeki son kullanıcının yaşadığı soruna destek olmak, yardım etmek markanın prestiji açısından çok önemlidir fakat bu yönetici kadrosunun bu vizyonda olmadığını yaşayarak öğrenmiş olduk. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak Bajaj'la yurt dışına çıkmayı düşünen arkadaşlara birkaç şey söylemek istiyorum. Eğer yurt dışında özellikle Avrupa ve Balkanlar'da bir problem yaşarsanız Bajaj markası ve Bajaj yedek parçası bulamayacağınızı, yedek parçaya erişmenin kolay olmadığını, arkanızda duran, destek olan hiç kimsenin olmadığını, bitmeyen problemlerle ve çözülmeyen kronik sorunlarla dolu (gruptaki paylaşımlara bakın) her an bir arıza çıkarıp yolda bırakabilecek, konforsuz, bol titreşimli bir motorsiklet kullandıklarını bilsinler.

    Geçen eylül ayında yurt dışına çıkmadan önce İstanbul'da her zaman bakım için yanına gittiğim, çok popüler bir bajaj servisinin "ben senin motoruna nasıl baktığını, nasıl kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" diye yemin edip, söz verip ve bugün sözünde durmamasını, Pulsar facebook sayfasinda paylaşmak istediğim gonderimi markaya zarar gelmesin diye silinmesini (daha nice paylaşımlar vardır silinen), çağrılarıma cevap vermeyen distribütorü, Avrupa ve Balkan ülkelerinde yaptığım geziler ve fotoğraflarım benden izinsizce paylaşarak üzerimden bedava reklam devrişip sıkıntı yaşadığımda cevap vermeyen Bajaj yöneticilerini ve tüm bu olayı ört pas etmeye çalışmalarını unutmayacağım. Bir motorcu arkadaşınız olarak sizin de canınızın yanmaması için Bajaj markası, Bajaj yöneticileri, Pulsar 200 NS facebook sayfası ve bu sayfanın adminleri hakkında uyarmak boynumun borcudur.

    Hepinizi öpüyorum.
    https://www.youtube.com/watch?v=wxJM0h8Ds8M

    * Paylaştığım fotoğrafta kırmızı renkli alan Balkanlar ve Avrupa bölgesi oluyor. Bu alan içerisinde Bajaj markası, servisi, yedek parçası yok. Bajaj'ınınız varsa mavi alandan çıkmamanızı tavsiye ediyorum
    https://photos.app.goo.gl/S1F25Xb1qpQrMcmv6

    *Pulsar 200 NS facebook sayfası admini Kemal Diner Bey'e paylaşımımın neden silindiğini sorduğumda kendisi; sonradan admin olduğunu, asıl adminin ve yöneticinin Semih Karaağaç isimli şahıs olduğunu, paylaşımımı silen kişinin ve sonradan silinme sebebini öğrenmek için mesaj attığımda beni engelleyen kişinin Semih Karaağaç olduğunu söyledi. Pulsar 200 NS facebook grubunda benim gibi belki günde 10 kişi bu tarz büyük problem yaşıyordur fakat %1'ini paylaşıyorlardır, kim bilir. 3-5 kuruş para için insanların doğru bilgiye ulaşmasını engelleyerek büyük bir vebal altına giriyorlar. Çok yazık...
    https://photos.google.com/share/AF1Q...1TMnFkbHREczdB
    Öncelikle büyük geçmiş olsun.
    Ben de daha önce Bajaj kullanıcısı olarak eklemek istediğim ufak bir detayı aktarmak istiyorum.
    Dominar kullanıyordum daha önce. Ancak bitmek bilmeyen zırıltı seslerine ve titreşimine dayanamadım.
    Titreşimin çok etkili olduğunu söylemesem de zırıltı seslerini bir türlü kesemedim.
    Grenajın her tarafını söküp çift taraflı ban ile destekledim.
    Bazı aralıklara silikon sıkıp bazı alanlara da ses kesen süngerlerden yerleştirdim. ama benim şansıma mı bilinmez bir türlü kesemedim zırıltı seslerini.
    En sonunda satıp bu defa da Benelli TRK 502 aldım.
    Şimdilik rodajdayım. Bir şey söylemek için erken olur sanıyorum.
    Ama anladığım şu var ki. Kusursuz insan olmadığı gibi, kusursuz makine de yoktur.

    Son olarak kardeşim eğer senin üzerinden senin bilgilerini paylaşarak ve senden izinsiz kazanç elde ettiklerini savunuyor isen, KVK (Kişisel Verilerin Korunması Kanunu) diye bir hakkın var.
    Bu hakkını kullanarak dava edebilir ve senin üzerinden elde edilen kazançlar için hak arayabilirsin.
    Ayrıca senden izinsiz paylaşılan bir fotoğrafın için bile hak iddia edebilirsin.
    Tabii bu konuda iş senin kararına kalmış.

    Umarım tekrarını yaşamayacağın bir aksilik olarak kalır ve geçmiş olur.
    Tekerin düz bassın kardeşim.

  10. #110

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı Posta12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Bajaj Diskover 125 ST alıcaktım Sogudum yeminle Nasl olucak şimdi Almam artık :D Bu ne bide diyolardı cok kaliteli Motorlar Üretiyolar diye En iyisi Çİn malı Alam bi tane :D
    Değerli Posta12; temiz bir Discover 125ST bulursanız kesinlikle alın. Commuter segmentinin en iyi motorlarındandı. Yakıt ekonomisinde çok iddialı ve keyifli bir motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

    Alıntı metinkilic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baştan sona okudum. İlk önce genç kardeşimize geçmiş olsun. İyi bir tecrübe yaşamış. Şahsen en büyük korkularımdan birisi, motorun uzun yolda bozulması. Hem de yurt dışında.

    Kendimi arkadaşın yerine koyuyorum ve bozulma anında yaşadıklarını gayet iyi anlıyorum.

    Ekrem Bey'in savunması da çok ilginç. En çok satan marka diyor. En çok satması çok kaliteli olduğu anlamına gelmez.

    Şahin ve doğanlar da muhteşem satış rakamlarına ulaştılar. Ancak ne kadar tırt araç olduklarını da her kes kabul ediyor en azından.

    Çıkan arıza, basit ateşleme, kablo, soket, buji vb.olsa anlarım. Ancak motor bloğunda hasar oluşuyor. Bunun kullanıcı hatası olması bana göre biraz zor.

    Kullanan arkadaş, üniversite öğrencisi, belli ki donanımlı bir arkadaş. Cahil bir insan değil. Dolayısı ile motoru düzgün kullanacağından, trafik kurallarına uyacağından eminim. Buna rağmen motor da ciddi bir arıza oluşması, bana direkt malzeme kalitesi hakkında fikir verir.

    Tekrar geçmiş olsun.
    Değerli metinkılıç; en ufak bir olumsuzlukta PULSAR NS 200 modeline bazı haksız eleştiriler sebebi ile beş yıldır satış birinciliği tesadüf olmaz diye yazdım.

    Evet, şahin-doğan örneği çok güzel. Küçük bir fark var. Ama o yılları iyi biliyoruz. Zaten seçenekler şahin-doğan-toros idi. Şu anda PULSAR NS 200 güzel rakipleri ile beraber yarışıyor.

    PULSAR NS 200 ilk defa bu sınıftaki teknoloji ile büyük bir kullanıcı kesimini buluşturdu. Sektörün tarihinde bu yazılacak.

    Teşekkür ederiz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

    Alıntı EUOGLU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bu isi anlamadim burada bir abide var 40 binde ısınsın diye kesiciye vuruyor dklarca hala sağlam tekerde gidiyo bam bam acimiyo ben bu ise akil erdiremedim
    Evet çoğunluk böyle değerli EUOGLU. Teşekkür ederiz.

  11. #111
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Gereksiz abartılmış bir konu. Bajaj ile alakalı olarak tüm şikayetler gereksiz abartılıyor. Ne kadar ekmek o kadar köfte. Eski pulsar sahibi olarak tüm kronik sorunlarını bilip bazılarını deneyimlediğim halde dominar aldım. Siz bindiğiniz motoru araştırmadan mı alıyorsunuz. Yoksa araştırıp riskini göze alarak mı alıyorsunuz.
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  12. #112

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı HaN85 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya arkadaş 2 yıldır ve halen bende 200 NS kullanıyorum. Yani ben mi başka bişey kullanıyorum bu forumlarda yazanlar mı başka bişey kullanıyor çözemedim. Bende hiçbir sorun yok yıllardır çok da memnunum. Yani insanlar sorunlarını sıkıntılarını forumlarda ve sosyal medyada paylaşıyorlar evet bu anlaşılabilir bir durum ama memnun olan binlerce insan foruma veya sosyal medyaya girip memnuniyetini dile getirme gereği duymuyor. Yani kısacası misal 100 kişi bir sorunla karşılaşmış ise 10.000 kişide memnundur ama bunu dile getirme gereği duymaz burda. E olabilir herhangi bir başka marka model de olabilirdi arıza çıkaran. Bu arkadaşın Bajaj ile daha olumsuz bir geçmişi var heralde ama umarım en kısa sürede tekrar motoruna kavuşur. Ben bajajı motorumu seviyorum ancak bir NC750x/s alacak param olursa satarım.
    Teşekkür ederiz. Güle güle kullanın. Bugün 8400 pulsar ns 200 güvenle yollardadır.

  13. #113

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    ben sadece bakıp çıkmaya geldim konu nereye gidecek bakalım ��

  14. #114
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gereksiz abartılmış bir konu. Bajaj ile alakalı olarak tüm şikayetler gereksiz abartılıyor. Ne kadar ekmek o kadar köfte. Eski pulsar sahibi olarak tüm kronik sorunlarını bilip bazılarını deneyimlediğim halde dominar aldım. Siz bindiğiniz motoru araştırmadan mı alıyorsunuz. Yoksa araştırıp riskini göze alarak mı alıyorsunuz.
    O zaman size müstehak diyorsun yani.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  15. #115
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman size müstehak diyorsun yani.
    Müstehak denmez. Benim başıma aman aman bir mevzu gelmedi. Gelirse ve uyuz olursam da koyarım motoru sahibindene satarım gider paramın yettiği başka markaları denerim. Ben kullanıyorum diye bu marka %100 oranla kusursuz üretim yapacak değil ya. Öyle olsa bu fiyata satmazlar. Bu paraya Bmw var da biz mi binmiyoruz ayrıca benzer olayların farklı bir markada başına gelmeyeceğinin de garantisi yok. Kısacası sevmeyen kullanmasın diyorum, ben de başıma kötü bir iş gelirse paylaşırım, düşünenleri diğer kullanıcılarını uyarırım ama kimseyle laf dalaşına da girmem ya da iftira atmam, karalamaya çalışmam, gerek yok.
    tiawern bunu beğendi.
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  16. #116

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    Ekrem ata helal olsun baya ilgilendin cf kullanıcısı olarak tebrik ederim

  17. #117

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Mondial 100 Kh 2006. Honda CBF 150 2017
    Geçmiş olsun. İlla reklam edilmesine gerek yoktu, gerekli parçalar toplanıp kargolanabilirdi, hani nedir yani. Bedavaya yollamasanız bile en azından daha ucuza halledilmesini sağlasaydınız Ekrem bey, hiç yoktan helalleşirdiniz. Anladığım kadarıyla arkadaşın derdi motor falan değil, ihtiyaç olduğun da bazılarının ölü taklidi yapması.
    Cloud bunu beğendi.
    Weak are prey

  18. #118

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Öncelikle ben arkadaşı ilk motosikleti olan bir 200cc Bajaj’la Avrupa’da 15 ülke gezebildiği için bu cesaretinden ve gözü pekliğinden ötürü tebrik ediyorum. Açıkçası ben ikinci Bajaj motosikletimi kullanmama rağmen bırakın Bajaj’ı , Honda, Yamaha ve Avrupalı çok yaygın BMW tarzı bir motosiklet haricinde bunu göze al(a)mazdım doğrusu. Tebrik ederim samimiyetle!

    Bir diğer nokta başkaları da yazmış, bu kadar uzun soluklu bir seyahatte gidilecek her ülkede servis ve yedek parça hizmeti sogulanmalı idi. Ayrıca Bajaj Türkiye’den en kısa zamanda sonuç alınabilecek gerekli telefonlar(satış, servis ve yedek parça için) elde edilmeli idi. (Edilmiş ise bunu dikkate almayınız.)
    Mesela servisiniz Oktay motoru aradınız ve size yedek parça için yardımcı olmadı mı bunu çok net anlamadım ben. Ya da giderken servisinize “Bak sana işim düşerse direkt ulaşmak istiyorum bana bu konuda bir ya da birkaç telefon ver” denebilir miydi?(denmişse dikkate almayınız)

    Başa gelen olay gerçekten çok tatsız, insanın moralini sıfırlayabilecek ve ortada kaldım şimdi n’apacam dedirtebilecek bir olay kabul, ama bu olayın başka herhangi bir marka ile meydana gelmeyeceğinin garantisi yok bunu arkadaş da kabul etmiş zaten. Ekrem bey benim haberim olmadı diyor, arkadaşın iddiası tersi. Oktay usta’dan ses yok v.s. v.s.
    Benim şaşırdığım, hani birileri hep ve hemen diyor ya, şimdi Bajaj kullanıcıları gelir savunmaya geçer filan, bunu anlarım da birileri de aynen tam aksini yapıyorlar şurada yazılan her Bajaj başlığında. Oysa bakıyorum neredeyse her markada benzeri olaylar yığınla, bilhassa şikayet var gibi sitelere girerseniz, motosiklet alma aşamasında pek çok markadan soğutur adamı oradaki yazılanlar.
    Bajaj muhteşemdir, harikadır demek zaten gerçekçi olmaz, tabii ki belli başlı kendini ispatlamış markalarla kıyaslanamaz, bu komik olur zaten. Ama fiyatına göre belli ekonomideki insanların erişebildiği eli yüzü düzgün binilebilir ürünlere sahip bir markadır bana göre. Siz bu markayı alırken ne aldığınızı bilerek alırsınız genelde(şayet iyi araştırdıysanız). Zaten o daha iyi bildiğimiz markalara ulaşamadığımız için bu tip fiyatına göre size o ulaşılamayanların verdikleri donanımı veren markaları tercih ederiz işin başında. Veya benim gibi 250cc motosiklete (hatta genel olarak motosiklete) 20 bin tl üstü bir para vermek istemeyen biri iseniz bu tip fiyatına göre size en fazla şeyi veren ürünleri tercih edersiniz eksisini artısını hesap edip.

    Ekrem bey kişisel tercihle burada ya da benim hiç üye olmadığım sosyal medyadaki platformlarda aktif olarak bulunuyor olabilir, ama şunu kabul etmek gerekir ki, bu insan bir firmanın satış ve pazarlama müdürü yani sizin her mesajınızı her dakika görebilme ya da o anda cevaplayabilme(me) ihtimalini düşünmek lazım. Buna rağmen şahsi deneyimim benim her yazdığım maile, mesaja olabilecek en kısa sürede geri dönüş yapmış, kendisi ilgilenemeyecekse birisine yönlendirmiştir. Belki de kurumsallık anlamında Ekrem bey’in yaptığı mı yanlıştır, yani öyle bir yerde durmalı ki, kimse adını bile bilmemelidir. Asla ulaşamamalıdır filan. Ben Honda, Yamaha filan kullanırken hiçbir müdürün adını bilmiyordum, ulaşma şansım da yoktu. Bu erişilemez yöneticilikse kurumsallık o zaman Ekrem bey yanlış yapıyor. Yok keşke hepsi Ekrem bey gibi olabilse diyorsak yanlış diğerlerinde mi? Kabul dünyada da ülkede de kurumsallık üst yöneticilerin bu işlerle ilgilenmemesi bunu daha alt birimlerin yapmasıdır, ama kendisi ifade ediyor bu benim kendi tercihimdi diye. Soğuk kurumlarla karşı karşıya olmak mı, böyle bir yönetici ile karşı karşıya olmak mı?
    Koruma demiri ve yan ayağı olmadan getirilmiş Honda cbf150 için, müşteri hizmetlerine “bunları temin etme şansımı” sorduğumda bana 2şu an öyle bir düşüncelerinin olmadığını” söylemişler ve bir daha da aramamışlardı zamanında. Neticede servisler kendileri yan sanayii ürünlerle activanın yan ayağını takmak, yerli üretim koruma demirini takmak gibi çözümlerle bunu halletmişlerdi filan. Eee bu da kurumsallık mesela alın size. Ya da aynı markanın bir bayisinin daha çok kuryelere ürün sattığı için aynı malı daha ucuza satıp diğerinin bağdat caddesi motorcularına yöneldiği için daha pahalıya satması v.s.(Hani bu fiyat işi de eleştirilir ya Bajaj da ondan yazdım bu son cümleyi.
    Yani mesele Marka meselesi değil genel olarak bir ülkedeki ticari zihniyet meselesidir sanki.

    Bana göre arkadaşın, “başıma şu şu gelirse n’aparım’ı “çok iyi hesaba katmadan yola çıkmış olduğu izlenimi edindim, ki bu tip büyük seyahatlerde ilk planlanması gerekenlerden biri bu tip arızi sorunlardır bana göre, ama böyle bile olmuş olsa eğer dediği doğruysa bir bayii’nin “öyle bir şey olursa, at o motoru ben sana parasını veririm” demesi bile (tekrar ediyorum şayet bu doğru ise) Bajaj Tr’nin bayii ve servis olayına ciddi el atması gerektiğinin göstergesidir.

    Ekrem bey’i hiç yüz yüze görmedim, telefonla bile konuşmadım burada avukatlığını yapacak değilim, sadece kişisel deneyimimi aktardım.
    Benim arkadaşa tavsiyem ülkeye döner dönmez Ekrem bey’in yukarıdaki çağrısına icabet edip durumu yüz yüze konuşmasıdır, ki bunun diğer pek çok markada asla olamayacağını da hesaba katarak.
    Ve bu başlık altından ya da tümden yeni bir başlıkla sonucu buradan da duyurmasıdır. Açıkça Ekrem bey çağrı yapmış hazır işte.

    Ekrem bey ve Bajaj Türkiye’ye ise naçizane tavsiyem, asıl en sorunlu kullanıcının sorunları çözüldüğünde marka değerinin artacağının düşünülmesidir(Bunu düşünmüyorsunuz demiyorum ama bu tip konuların daha ivedilikle ve daha efektif çözümlenmesi gereği var gibi görünüyor en azından kullanıcı yorumlarından).
    Servislerin kesinlikle kalite düzeyinin ülke çapındaki en iyi servis hangisi ise ona yakın seviyeye getirilmesidir. Eminim servis eğitimleri düzenleniyor, eminim şirket içi ve bayii eğitimleri düzenleniyor, ama benim de gözlemlediğim Bajaj hala bu kurumsallığı tam olarak yansıtamıyor müşterisine. Kişisel memnuniyetlerle idare edilemez, genel memnuniyet ve güvenilirliktir aslolan.
    Yani bizler, bilhassas Bajaj kullanıcıları yarın öbür gün büyük bir sorunla karşılaştığımızda bu kurumsallığı mı, yoksa servislerin basitçe baştan savmalarını mı yaşayacağız tereddütünde olmamalıyız. Çünkü siz de kabul edersiniz ki Bajaj bir Kanuni değil, hem marka hem ürün kalitesi ve gamı olarak üst düzey markalarla pazarda yarışmakta olan bir marka. Epeyce bir süredir başta ns200 olmak üzere Türkiye pazarında olan bir markayı en azından servis imajı konusunda belli bir yere taşımanız şarttır diye düşünüyorum.(Bunu yapmıyorsunuz demiyorum, etkinlikleriniz, servis kamplarınız, bana da yaptığınız gibi ilk bakımı hediye ediyor oluşunuz v.s. bunlar hep olumlu şeyler, ama demek ki bir yerlerde hala eksiklikler var, hala müşterinin en azından bir kısmı halen kullanıyor olduğu motosiklete yeterince güvenemiyor, ilk imkanı olduğunda markayı terk edecek, belki de bir daha dönmeyecek. Bu bir marka için çokça iyi bir şey olmasa gerektir.)

    Arkadaşa geçmiş olsun diyorum, bu yaşadığı da dahil bence bu seyahat hayatının deneyimlerinden biri olmuş ve bence bu durum atlatılmışsa ya da atlatılırsa bunu tecrübe hanesine iyi anlamda yazılmış bir puan olarak görmelidir. Yaşadıkları kulağına küpe olacak belki bir sonraki seyahatinde belki çok daha farklı iyi şeyler yaşayacak.
    Ama yineliyorum mutlaka Ekrem bey’in çağrısını dinleyip gidip yüzyüze de görüşüp bu sorunu net olarak çözüme kavuşturmalıdır, sonra isterse motorunu satsın, isterse yaksın, ama bunu mutlaka yapmalıdır kanaatimce.

    Bu arada bazı yorumcuların şahsen tanımadıkları gerek Ekrem bey, gerekse bu arkadaşa(kinyas0) karşı hitapları çok ağır olmuş yazık, yazanların kendileri adına yazık olmuş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

    Alıntı SlimShady1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun. İlla reklam edilmesine gerek yoktu, gerekli parçalar toplanıp kargolanabilirdi, hani nedir yani. Bedavaya yollamasanız bile en azından daha ucuza halledilmesini sağlasaydınız Ekrem bey, hiç yoktan helalleşirdiniz. Anladığım kadarıyla arkadaşın derdi motor falan değil, ihtiyaç olduğun da bazılarının ölü taklidi yapması.
    Benim de arkadaşın yazdıklarından anladığım ve yukarıda tavsiye etmeye çalıştığım bu tip yaklaşımlara atıftı biraz.
    Mesela Oktay motor ya da başka bir TR servisi ya da Bajaj fabrika(şayet arkadaş ulaşmışsa telefonla bunu tam anlamadım) arkadaşa gerekenleri en kısa zamanda tedarik edip yollayabilirdi. Ama Ekrem bey konudan haberim olmadı demiş zaten.
    Oktay motor aranmış ve ilgilenmemiş midir onu anlamadım ben?

  19. #119
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Müstehak denmez. Benim başıma aman aman bir mevzu gelmedi. Gelirse ve uyuz olursam da koyarım motoru sahibindene satarım gider paramın yettiği başka markaları denerim. Ben kullanıyorum diye bu marka %100 oranla kusursuz üretim yapacak değil ya. Öyle olsa bu fiyata satmazlar. Bu paraya Bmw var da biz mi binmiyoruz ayrıca benzer olayların farklı bir markada başına gelmeyeceğinin de garantisi yok. Kısacası sevmeyen kullanmasın diyorum, ben de başıma kötü bir iş gelirse paylaşırım, düşünenleri diğer kullanıcılarını uyarırım ama kimseyle laf dalaşına da girmem ya da iftira atmam, karalamaya çalışmam, gerek yok.
    Kimsenin karaladığı yok.Yazdığın yorumlar kendi hesabını bağlar.Almayın kullamayın deme hakkın yok.

  20. #120

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dyavol-77;

    Eskiden beri bajaj’a karşı acımasız eleştirilerini çok iyi takip ediyorum. Sakin olursanız cevap vereyim.

    Öncelikle Bajaj Avrupa’da KTM ile var. % 47 sahibi olarak ağırlıklı hisse kendisindedir. 125 duke, 200 duke, 250 duke, 390 duke serisi ve RC serisinin tamamı bajaj fabrikalarında üretilir.

    Çok yakın zamanda Avrupa’nın birçok ülkesinde bajaj ürünleri de olacaktır. En büyük sorun Euro-4 uyumu sebebi ile idi. Bajaj global karar olarak bundan sonra üreteceği tüm ürünleri Euro-4 normunda üretecektir. Birçok ülkeleri yakın zamanda göreceğiz. Şu anda 72 ülkede satışları var biliyorum.

    Yılda 3,8 milyon motosiklet üretimi vardır.

    Kaliteli mi kalitesiz mi siz karar veriyorsunuz zaten.

    Bajaj'ı çok merak ediyorsanız bajaj global sorularınıza cevap verebilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------



    değerli fatih bey; bana yazar mısınız? İzmir'e selamlar. Bu sene izmir'de bir aksilik olmaz ise büyük bir festival planımız var.İnşallah bekleriz...
    Aslında bu konuda haklısınız...Bajaj aynı zamanda Kawasaki ile Avrupada (ER-6F,ninja 300gibi9.Bazı modelleri de Bajaj fabrikada üretiliyor, ama Bajaj logolu motosiklet olarak değil.
    Not: 2018 Yunanistan motosiklet fuarında Bajaj standı vardı. D400,200ns ve 200rs sergilendi. Yunanistanda satışına başlanacak yahut başladı. Komşu Yunanistana hayırlı-uğurlu olsun şimdiden.
    The Power of The Dreams.


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler