Pulsarımın son hızı düştü. 27000km de zinciri gergin. Bakımlarıı tam ama eskiden meyilli yolda kesiciye girip 156-157 yapan alet şimdi max 140 yapıyor. Arada sırada boş yolda basıp bakarım performans kaybı var mı die. Artık olmuş
Pulsarımın son hızı düştü. 27000km de zinciri gergin. Bakımlarıı tam ama eskiden meyilli yolda kesiciye girip 156-157 yapan alet şimdi max 140 yapıyor. Arada sırada boş yolda basıp bakarım performans kaybı var mı die. Artık olmuş
Hangi sınıf yağ kullanıyorsun?
Bujiler ne durumda?
Yokuş çıkarken debriyaj kaçırması varmı?
Buji piposunu çıkar boşta marş yap kıvılcım kuvvetlimi?
En kötü ihtimal yakıt pompası,(2-3 kez 5sn ara ile kontağı kapat/aç pompanın sesinı dinle çalışması sektelimi)
Motorun 8k Rpm'de düzde hızı kaç?
8k rpm deki hızını ancak yarın söyleyebilirim. Malum trafikte gözümü yoldan ayırınca bir arabacı elinde telefonla üstüme kırabiliyor. Motul 5100 15w50 yağ kullanıyorum. Bujiler 7000km önce bakımda değişti. Yokuş çıkarken sorunum yok.
Bugün hava rüzgarlımıydı bilmiyorum tam olarak. Yarın bir uzun yola çıkıp tekrar deneyeceğim.
Bende 3buji var. Hangisinin piposunu çıkarayım?
Sadece son hız düştü lakin motorun dişli setini hiç değiştirmedim. Dişlilerim gözüme sağlam görünüyorlar ama 27xxx km dir aynı dişliler var üstünde. Bu 3.zincir
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------
İlk zinciri 2.el aldığımda değiştirdim. 2.kez de geçenlerde çok bollaştığı için değiştirmiştim. Orjinal zincir.
debriyaj balataları hiç değişmediyse hafiften aşınmış olabilir. 27.000 km debriyaj balatası için az bir değer sayılmaz
Düz yolda 145 in üstüne çıkmaz
Eğimli yolda ve zinciri değiştirirsen 165 kmh hızı görebilmek mümkün
Düz yolda 145 kmh hıza çıkıyorsa motorun sıkıntı yok
Zaten motorun son hızı 136
Tek iken 145 i görüyor
Hız istiyorsan sat 200ns i cbr 250 al
Yahu @Pistonlar kanka. Hız falan istemiyorum sadece son hızına takıldım. Bugün rüzgar varmıydı kestiremedim. Arkamda çakarlı bir Audi yardırıyordu boş alana gelene kadar kaçmak için asıldım gaza. 145km/sa den yukarı çıkmadı. Ondan kafamı kurcaladı. Eskiden aynı yerde gazı açınca kesiciye giriyordu motorum.
Ayrıca daha 165km/sa hız gören 200 NS görmedim.
Debriyaj balatası olayına bir bakacağım ama benimki sağlam kanımca. Çünkü hiç kaçırdığına şahit olmadım. Gene de bir kontrol ederim.
Hocam bende geçen şehir dışına çıktığımda 130 görmüştüm sonraki şehir dışına çıkmamda uzun süre dip gaz gitmeme rağmen 124 ü geçemedim ufak tefek şeyler bile etkiliyor sanırım ama neden böyle bende çözemedim 124 e geldiğimdede uzun süre dik bi yokuş indim 130 u geçerim diye düşünürken 124 te kalmam tuhaf geldi
düz yolda 156 yaptım 3 4 kere farklı zamanlarda.daha fazlası mümkün değil kesici galiba 160 161 de zaten devreye girer.o hızdada o şekilde seyahat edilmez.bujilere bak ayrıca benzinde de sıkıntı olabilir.bajaj istanbul servisi olcak ordaysan fabrika işi olduğundan ilgilenirler olasılıkları en azından aza indirirsin.
Yarın Tekirdağ'a doğru süreceğim. Tekrardan bakacağım son hızına. Amaç zaten vutututututu die kesiciye sokmak yok. Sadece meraktan. Arada sırada 20-30sn full gaz ile gidiyorum. Ortalama hızım 100-110-120 arası.
İçinizde, hiç GPS ile hızını ölçen oldu mu?
Burda bence garip olan motorun 140 a düşmesi değil, 155-160 yapması...
6.vites 8000devir hızı 115km/sa.
Dediğim hızlar 10-20sn yi geçmiyorum. Sebebini anlamak için soruyorum. Yoksa 100-110 ile gidiyorum maksimum. Benim arabamda 110hp ama yolda 90-110 ile hız sabitleyicisini açıp gidiyorum. Öyle abanayım gideyim die bir olayım yok. Bazen sollamada araba sıkıştırdığında kendimi güvenli alana atana kadar anlık gaz açmak zorunda kalıyorum. Değiştirmek istememin sebebi ise az yakıyor ve şehir içinde fazla bile geliyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)