Bajaj satın almış olanların yüzde doksanı sorunsuz bir şekilde motorlarına biniyorlar fakat bazılarının da sorunları bitmek bilmiyor. Mesela ben 2016 yazında 0km RS200 aldım. Şuan 23.000 km'deyim ve hiçbir arıza çıkmadı. Aynı şekilde NS200 ile 200.000 km üstünü görmüş kuryeler var. Çin malı gibi sorunlu makineler olsaydı istanbul'daki kuryeler cbfyi bırakıp NS200 kullanmazlardı.
Bence bu sorun çıkaran motorların hepsi malın dandikliğinden değil ciddi bir kısmı bilinçsizlikten motorlarına hasar veriyorlar sonra lanet olsun bajaj diye ağlıyorlar. Ülkedeki motosiklet kullanıcılarının büyük bir kısmı rodaj nedir bakım nedir bilmiyorlar.
Facebook gruplarının birinde motor bloğu patlamış bir bajaj boxer vardı sahibi "Lanet olsun bu bajaja böyle dandik mal mı olur. Motoru kuma basmışlar(kum kalıba döküm yönteminden bahsediyor)." diyordu. Sonradan zavallı motora yarım tonluk römork bağlayarak sürdüğünü itiraf etti
Tabii bütün bajajlar da sorunsuz değil. Cidden motorların bir kısmında üretim hataları oluyor. Bu da bizim bu motorları alırken aldığımız risk. Neticede japon motorlarının yarı fiyatına aldık bunları. Tabii ki aynı kalitede olmayacaklar.
Not: Bajajcı değilim. Param buna yetti bunu aldım. İlerde elime para geçerse honda cb500f almayı düşünüyorum.