Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Yeni Honda Gold Wing Türkiye'de..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Şubat 2018
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GL1800 hakkaten ayrı bir dünya.
    Pek çok kullanıcı bu kadar pahalı olmasa bile asla almam, motosiklet mi bu ? Otomobil gibi, motosiklet duygusu vermiyor gibi eleştiriler yapıyor ama işin rengi kullanınca değişiyor.
    Alışınca diğer tüm motosikletler gözden düşüyor. BMW K1600 serileri dahi sürüş rafineliği konusunda yanına yaklaşamıyor.
    Ve ilginçtir adamlar bunu 2001 yılında ürettikleri kasa ile başarmışlar.
    2012 yılndaki küçük makyajı saymazsak aynı motor 16 sene boyunca üretildi ve satıldı.
    Bakımı yapıldıktan sonra bozmak da imkansız bu makineyi.
    Evet yenisi çok ama çok pahalı kabul ancak goldwing keyfi yaşamak isteyen biri temiz bir 2005 model ile de nispeten makul rakamlara bunu tecrübe edebilir.
    Honda bu, tabiki en mükemmelini yapıp koyacak

    Crf250 Rally mükemmelll
    CRF 1000L rakipsiz gibiii
    CBR1000RR alayını doverrrr
    CBF150 daha iyi commuter yokkkk(belki ybr)
    PCX bir numaraaaaa

    umarım yeni CB1000 ile de bütün transformers kafalı oyuncak 1000 lik naked larida yere serecezzz

    görüldüğü üzere arkadaşlar bütün segmentlerde bir numarayız,bizi kıskanan Honda düşmanları çatlasınnnnnn!!!!!!!!!! amin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Pink Floyd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda bu, tabiki en mükemmelini yapıp koyacak

    Crf250 Rally mükemmelll
    CRF 1000L rakipsiz gibiii
    CBR1000RR alayını doverrrr
    CBF150 daha iyi commuter yokkkk(belki ybr)
    PCX bir numaraaaaa

    umarım yeni CB1000 ile de bütün transformers kafalı oyuncak 1000 lik naked larida yere serecezzz

    görüldüğü üzere arkadaşlar bütün segmentlerde bir numarayız,bizi kıskanan Honda düşmanları çatlasınnnnnn!!!!!!!!!! amin.
    Bu konuda uzecegim sizi. Honda'yi cogunlukla takdir etmekle birlikte yeri geldiginde elestirmek durumundayim. Yeni CB1000R'in goruntusu mukemmel ama sase ve suspansiyon eger eskisi gibiyse iyi bir motosiklet olmayacaktir. Acikcasi oturus pozisyonu da cok cezbedici degil. Daha once paylasmistim:

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...astirmasi.html

    Düzgün bir naked ilk başta işini yapmalı, yani pratik, hafif, rahat ve kullanımı kolay olmalı. CB1000R büyük hayal kırıklığı oldu benim için. Naked görünümlü spor motosiklet istemiyorum ki ben. Naked motosiklet istiyorum. Eski CB900F öyleydi. Ama CB1000R öyle değildi. Sert şase, yumuşak süspansiyon, tek taraflı arka maşa, hidrolik debriyaj, süper göstergeler, ama toplamda çalışmıyor.

    Açık söyleyeyim, Honda'nın dizayn ettiği motosikleti bizzat dizayn edenlerin 3 ay kullanması lazım. Yoksa nah satarlar. Mesela:

    • CB1000R'in kitapciginda zincir ayarını ölçmek için zinciri 5 cm yukarı esnetin diyor. Ama 3 santim yukarıda arka salıncağa çarpıyor zincir. Yahu Honda da çalışan biri motosikletin zincirini ayarlamayi denemedi mi? Kim bilir hangi modelden copy-paste yaptılar. Ayip.
    • Belli ki yok tutuşu için çalışmışlar. Muhtemelen bi pisti muadillerinden daha kisa surede bitirecek sekilde tune edilmis. Ama test eden kişi muhtemelen 65 kilo, en fazla 70 kilo. Yahu o yaylarla 90 kilo, veya artçılı kim kullanabilir o motosikleti? Kimse durup düşünüp "bi dakka" demedi mi?
    • 3 parça, süper bir gösterge paneli yapmışlar. Mavi. Inanılmaz yakışıklı ve okunaklı. Daha güzelini görmedim. Ama vites göstergesi yok. Yahu 200cc aletlerde var... "Ne yapiyoruz biz" diyen cikmadi mi? Sahi kim uretti bu motosikleti?

    Velhasıl parça parça güzel, ama toplamda saçma. İnternette veya dergide bakar "güzelmiş" dersiniz ama kullanmaya kalkınca "hangi akla binaen böyle yapmışlar bunu" dersiniz. Bilmeyen bişey zannedip alır. Ama o hataya bir kere düşer. Biblo almıyoz. Kafe önünde nasıl göründüğünü umrumda değil. Custom chopper degil sonucta. Pratik, rahat, kullanmasi kolay, arada uzun yola da gidebilecek, esnek bir motosiklet turu naked. Önce adamakıllı naked olmasi lazım. Sonra istedikleri kadar suslesinler.

    Neden Honda yuksek cc naked sinifinda bu kadar basarisiz bir model uretiyor? Muhtemelen kazandirmiyor. Eminim asil ciroyu kucuk cc sinifindaki motosikletlerden yapiyorlar. Üçüncü dünya ülkelerinde 250 cc ve altı Honda alan milyonların "vay be Honda neler yapıyor" demesi mi amaç? Sanki öyle görünüyor...

    Ama ben Italyan Ducati ajanlarinin Honda'yi sabote ettigini dusunuyorum Cunku CB1000R hem dizayn hem üretim İtalya.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)