1 yıldan uzun süredir web sitelerinde motosiklet modelleri gözükmüyor. Kuralkan holding bajaj'ın distribütörlüğünü almasıyla Kanuni'nin fişini çekti heralde.
İlk motorum Windy S'di. Kanuni de tarihin tozlu sayfalarına karıştı.
1 yıldan uzun süredir web sitelerinde motosiklet modelleri gözükmüyor. Kuralkan holding bajaj'ın distribütörlüğünü almasıyla Kanuni'nin fişini çekti heralde.
İlk motorum Windy S'di. Kanuni de tarihin tozlu sayfalarına karıştı.
Ben geçen Bajaj servisindeyken servis ustası tekrar kanuniye dönecekler diyordu tabi işin içinde olmadığımdan tam olarak bilmiyorum.
De gidi Hyosung de. Gitti zamanında bir kör kurşuna.
Yarın birgün bacac'ı da harcamasa bari.
Kanuni'yi ne yaparsa yapsın.
Herkes herkesin benzeriydi zaten. Kuba arora mondi kalbim seni sevdi falan.
İlk motosikletim kanuni seyhan 150'ydi. Mondi kt 125'e göre 3 kat yedek parça fiyatı mı olur be. Geçiriyordu affetmeden.
ATV ile devam ediyor. enazından websitelerinde var. dediklerine göre kuralkanın hyo'yu şutlamasının sebebi bajajmış. bajaj demişki benim motoru satacaksan hyoyu istemem onu satamazsın vs vs. belki şimdide kanuni satma bajaj sat demiş olabilir. öte yandan bajaj'ın ucuz yollu modellerini kanuni modelleriyle baltalamak istememişte olabilirler (baltalamak... tartışılır).
Arkadaşlar paranın yüzü sıcak bajaj'ı seçmelerinini en büyük nedeni discoveriy 125'in üretilme sebebi ybr125 ve cbf150 marka motorlara rakip olmasıydı nithekimde discoveriy125 ile bunu başardı gerek yakıt olarak gerek performan olarak hee çok sıktıgın zaman patlıyodu ama buna rağmen çok rehabet gördü...
Daha sonra bir üst CC olarak pulsar200Ns geldi bu motorlada gene hem Kurye arkadaşlara hemde diğer 200 - 250 cc motorlara rakip olmayı hedefledi ve bence bunuda başardı tama kalite olarak HONDA VE YAMAHA gibi diyemeyiz kimse diyemez ama benim veya bir başkasının diyememesi gerçekleri değiştirmiyor PULSAR200NS 'te patladı gitti şu andada piyasada en çok alınan motorlardan birisi...
Bir arkadaşım bana zamanında şunu söylemişti en sağlam ve en ekonomik motoru her zaman KURYE'ler kullanır demişti çokta doğru dedi
Yani kısacası bajaj müşterilerin kalbini ilk olarak yakıt ve performans olarak daha sonrada servis ve yedek parça olarak vurdu
Bu sebeplede kanuni ve diğer modeller Bajaj'ın gölgesinde kalmakla yetindi..
Türk motosiklet piyasası adına bir kayıp olarak görmüyorum. Zaten modeller mondial, kuba, asya motor gibi firmalarla aynıydı sadece üzerine kendi etiketlerini vuruyorlardı.
Kendisini yenilemeyen halkın isteklerini değil kendi isteklerini ön planda tutan firmaların sonu bu oluyor malesefki
Yeah baby still closed that site . But we don't give a ship..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)