yanlış buji takılırsa ne olur
-
kullanım kılavuzunda ngk CPR6EA–9 yazıyor buji değiştirmiştim adam ngk c7hsa takmış bir şey olur mu
Reklamlar
-
Sence oldu mu bişey ? Var mı büyük farklılık ? Bi sorun olmaz.
ama içim rahat etsin dersen
Sen sele altında yine 1 tane kitapçıkta yazandan yedekte bulundur. İstediğin zaman takarsın
-
GT250rAlanya adlı üyeden alıntı
Sence oldu mu bişey ? Var mı büyük farklılık ? Bi sorun olmaz.
ama içim rahat etsin dersen
Sen sele altında yine 1 tane kitapçıkta yazandan yedekte bulundur. İstediğin zaman takarsın
motor sürekli stop ediyor birde zor çalışıyor az önce aküyü bitirdim çalıştırmaya çalışırken belki karbüratör ayarı bozuktur ama buji de yeni değişti acaba ondan mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------
birde şey sormak istiyorum akü bitti el marşı ile çalışmıyor ayak marşı ile çalıştırsam olduğu yerde 10-15 dk çalışsa şarj olur mu sürmeye vaktim yok
-
ateşleme senkrizasyonu bozulur. Fabrikanın önerdiği bujiyi kullan.
-
j700 adlı üyeden alıntı
motor sürekli stop ediyor birde zor çalışıyor az önce aküyü bitirdim çalıştırmaya çalışırken belki karbüratör ayarı bozuktur ama buji de yeni değişti acaba ondan mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------
birde şey sormak istiyorum akü bitti el marşı ile çalışmıyor ayak marşı ile çalıştırsam olduğu yerde 10-15 dk çalışsa şarj olur mu sürmeye vaktim yok
Olduğu yerde şarj olmaz , aksine dahada gider akü
-
j700 adlı üyeden alıntı
motor sürekli stop ediyor birde zor çalışıyor az önce aküyü bitirdim çalıştırmaya çalışırken belki karbüratör ayarı bozuktur ama buji de yeni değişti acaba ondan mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------
birde şey sormak istiyorum akü bitti el marşı ile çalışmıyor ayak marşı ile çalıştırsam olduğu yerde 10-15 dk çalışsa şarj olur mu sürmeye vaktim yok
Benimki illede sürücen durduğu yerde dolmuyor.Gerçi bu beim farım sürekli yandığı içinde olabilir emin değilim.
-
Demek ki birbirinden çok farklı 2 buji imiş. genelde yakın olanlarda sorun olmaz.
Motora bin, sür, şarj et. Ama yok binmiycem ben illa diyosan, çalıştır, lambayı kapat, ayarlayabiliyorsan belli bi devirde gaz ver, çalıssın 5 10 dk.
-
yarın biraz süreyim bari akü şarj olsun sonra bujileri değiştireyim
-
Önce bujiyi değiştir, sonra şarj et, Motor sıcakken buji değiştirilmez.
"Ve ben 24 yaşındayken kendimi Türkiye'nin bağımsızlığına armağan etmekten onur duyuyorum."
Deniz Gezmiş 28 Şubat 1947 - 6 Mayıs 1972
-
18 Aralık 2017, 01:18
#10
GT250rAlanya adlı üyeden alıntı
Önce bujiyi değiştir, sonra şarj et, Motor sıcakken buji değiştirilmez.
Bence bujiyi değiştirmek için sürmesi gerekiyor o yüzden çalışmışken sürmek istiyor. Sürsün bujiyi alsın sonra soğusun diye bekler
-
18 Aralık 2017, 14:28
#11
ngk nin sitesinden ikisini karşılaştırım bazı yerleri farklı ama bunların anlamları nedir bilmiyorum
birisi Projeksiyonlu
birisi Projeksiyonsuz
birisinde direnç evet yazıyor
birinde hayır yazıyor
ısı derecesi birisinin 6
birisinin 7
boşluk biisinin 0,7mm
birisnin 0,9 mm
projeksiyon nedir
direnç nedir
-
21 Aralık 2017, 17:54
#12
yeni bujiyi aldım taktım eski buji kap kara çıktı daha 2 günlük olmasına rağmen kömür gibi çıktı bu durum normal midir
-
21 Aralık 2017, 18:09
#13
j700 adlı üyeden alıntı
yeni bujiyi aldım taktım eski buji kap kara çıktı daha 2 günlük
olmasına rağmen kömür gibi çıktı bu durum normal midir
Benzini yakamadigi icin daha cabuk kurum birikir, normaldir.
-
21 Aralık 2017, 19:57
#14
Boy olarak aralarında fark var mı? Buna dikkat etmek lazım. Uzun buji takarsak buji pistona değer. Pistona büyük zarar verir.
-
21 Aralık 2017, 20:08
#15
j700 adlı üyeden alıntı
yeni bujiyi aldım taktım eski buji kap kara çıktı daha 2 günlük olmasına rağmen kömür gibi çıktı bu durum normal midir
Hava ayarın bozuk olabilir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)