mt-25 al keyfine bak hocam. Maceraya gerek yok bence.
mt-25 al keyfine bak hocam. Maceraya gerek yok bence.
mt25in 18 bin tl 0 km alabiliceğini düşünürsek bütçeni arttırmaya deler.sesi gidişi titreşim düşük 2 silindir olması zaten pulsar yada cbr ile kıyaslaman pek denk olmaz.bende pulsar kullandım 8000km.her motoruma çiçek gibi bakıyorum tabi bunada baktım.1 kere yamuk yapmadı çok memnun kaldım.1 daha olsa 1 daha alırdım.baktım motor fiyatları gidiyor nisanda r25 aldım.valla çok fark var dersem yalan olmaz.mt25 test sürüşünde kullandım ama oturuş dışında aynı motorlar.pulsarın sadece yakıt üstünlüğü ve kısa mesafelerde kullanım pratikliği ile ön plana çıkar.ayrıca mt25 alırsan elinde paranda olucak bajajda değer kaybı çok ciddi seviyelerde oluyor.15 e alıp 13 e satmak varken bajajda 11 e falan veriyorsun.mt25 uzun kullanımda daha doyurucu olucaktır daha geç sıkılırsın.bajaj dominar suzuki inazuma cbr250 bunlarada bak derim.özellikle dominara 370cc çok daha doyurucu olur
2. motorumu alacaktım. Pulsar ve diğer motorlar aklımda vardı. Pulsar test ettikten sonra vazgeçtim zaten. Ha ilk çıkış fiyatı olan 7.300 TL olsaydı alınırdı. Pulsara gidipte o kadar para verme. Gruplar da yazılan arızaları görsen yanına yaklaşmazsın.İlla ikisinden birini alacaksan kesinlikle mt25 al
250 cc için ben abs yanlısıyım. Yamaha nın ürün kalitesinin bajaj dan daha iyi olduğunu düşünüyorum.ABS benim için ilk tercih oldu (asfalta yapışınca insan bi aydınlanıyor xD ) yaza para ayarlamaya açlışıyorum ve 200 250 cc ikinci el bir ktm ye yöneleceğim. 15 bin tl gibi rakamlarda bulunuyor. Ama o kadar parayı bulamazsam bajajı çok düşünmez alırım.
Arada kalınacak motosikletler değil ki. Biri bajaj biri yamaha.
Mt25 de japon kalitesinde olmadıgı yazılmış. 2009-2010 yıllarından sonra hangi motosikllette özlenen o japon kalitesi var acaba?
Evet abs bir artıdır ama bu yaşıma bu güne kadar absli bir motosikletim olmadı ve fren kaynaklı kaza yapmadım.
Elimden geldiğince fren yapıyorum ve bu da abs yi benim için “olmazsa olmaz” yapmıyor.
Eğer yeni öğreniyorsanız bu sizin için artı olabilir.
Her ne kadar mt nin amortismrlerini beğenmesem de pulsar ile kıyaslamaya dilim varmıyor. Kıyaslayan da sürüş hissi, kapasitesi odaklı değil, kağıt üstünde kıyaslıyordur. Açık ve net
Madem abs de lazım ikinci elde ucuz bi sürü absli ktm var. Mis gibi
Bireysel sürüş dinamiklerini gözden geçir, kararını etkileyecektir. Herşey motorun markası, modeli, fiyatı falan filan değildir. Netice itibarı ile her motor bir gün kazayı tadacaktır Sürüş dinamiğin derken dışarıdan birisinin gözlemini yada genelde nasıl kullandığına ilaveten kendi iç sesini dinle.. Ben burdan geçerim, yat yat yaaat, döndü dönmedi, ha döndü... sıyrılır giderim... bas bas baaaaas, bırak fireni kaçarım şurdan ve hepsinden önemlisi ikilemde kaldığın anları düşün. Kırmızı yandı yanacak, basıp geçsemmi, frene asılsam mı, sağa sinyali vermiş ama kavşağa daha var yapıştır abicim abicim onu bekleyemem, dal sağına kop git... gibi..
Bu dediklerim her ne kadar tecrübede olsa kişinin içinden gelen sabırsızlık ve adrenalin sonucu ortaya çıkabilen etmenlerdir. Bende öyle aman aman tecrübeli bir sürücü değilim. Bana bunları söyleyip, trafikteki halimi yada hiç ummadık zamanda neyin nasıl dürtebileceğini düşündürten çok değerli büyüklerim oldu. İyi şeyler paylaşılır. Bende paylaşmak istedim.
MT-25 i ve birde ABS nin faydasını birdaha düşün derim.
Esen kal.
Abs ve ulaşılabilirlik olarak Pulsar diyorum. Ben olsam pulsar alırdım.
Amaaa, sakın "çoğu" pulsar kullanıcısı gibi saçma sapan hareketler yapma trafikte. Altındaki makinanın 200 cc bir motor olduğunu unutup, mt-10 havalarına girme yeter
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)