2. el alırken herkes kazası var mı çiziği var mı boyası var mı diye bakıyor. Bu başlığı açan arkadaş gibi motorun dışına gözü gibi baksa nolur. Ciğeri sökülmğüş motor almanız olası.
2. el alırken herkes kazası var mı çiziği var mı boyası var mı diye bakıyor. Bu başlığı açan arkadaş gibi motorun dışına gözü gibi baksa nolur. Ciğeri sökülmğüş motor almanız olası.
Birşey olmaz en fazla motor yersin Motosikleti neden kullanıyorsun hoşuna gitti için o zaman haz aldığın işe devam et ....
Ben zararını sordum, kimse sebebini söylemeden motoru eline alırsın şöyle böyle diyor.
Ayrıca zararı var mı dedim ben zararı varsa yapmıycam demedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------
Benim bildiğim 5 vitesli bi motorda 5. vitesteki son hız ile 4 teki son hız aynı sadece 5. viteste devir düşüyor yakıt tasarrufu sağlıyor diye biliyorum. Bi yerden öyle duymuştum. Yani onu geçirtemezsin.
Buradaki olayı şöyle düşünebilirsin Motor devrinin düşük tutularak kullanılan aracın motor ömrünü artırmak amaçlı aktarma organları kullanılmıştır yani şanjuman yada senın deyiminle vitesler sebebi motor devrinin sürekli üst limitlerde kullanılmasını engellemek aşınma ve parça ömrünü artırmak ve max verimi elde etmektir . Senın asıl sorunun cevabı kesicili sürmenin zararı var kardeşim olmaz olur mu motoru zorluyorsun sonucunda neler olabilir bilinmez ama diğerlerinin dediği gibi yatak sarabilir , kol çıkarabilir yağma yetersiz kaldığı için silindir çizilebilir ..... böyle devsm eder gider
Abi valla 2. el cbr500r alacaktım. Apaçisi zorlayanı az olur diye, konuyu görünce almaktan vazgeçtim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)