- Konu Yazar
- #1
Bu konuda tecrübelerinize ihtiyacım var tecrübem çok az olduğu için ne yapılması gerektiğini merak ediyorum yanlışlarımı bulmam lazım.Başımdan geçen olay :
Akşam saatleri trafiğin yoğun olduğu bir saatte sağdan gidiyordum.Birden dörtlüleri yakmış sağda duran arabayı dördüm sol şeritten devam edeyim dedim akıcı bir trafik olduğu için sol şeride geçemedim ani fren yaptım Allah'tan eğitim almıştım durdum.Önümdeki araba birden sol şeritde geçti devam etti arkamdaki tır kornaya basmaya başlayınca heycanlandım sağa geçtim dörlüleri yaktım (en azından şu korkuyu üstümden atıp devam ederim dedim) tır yanımdan 1 milim ya vardır ya yoktur sıfıra yakın bir şekilde kornaya basarak geçti.Verilmiş sadakam varmış eğer bir milim daha sola yakın olsaydım tır altına alırdı Allah(c.c) korusun
Şimdi size sorum böyle durumlarda ne yapmam lazım bir anda sol şeride geçemedim sağ şerit ilerde daralıyordu araba önümde bozulmuştu.İlk önce ben öz eleştiri yapacak olursam bu gibi durumlarda çabuk heycanlanıyorum elim ayağım titriyor ve kararsız kalıyorum sizin tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum görüşlerinizi yazarsanız çok sevinirim.
Akşam saatleri trafiğin yoğun olduğu bir saatte sağdan gidiyordum.Birden dörtlüleri yakmış sağda duran arabayı dördüm sol şeritten devam edeyim dedim akıcı bir trafik olduğu için sol şeride geçemedim ani fren yaptım Allah'tan eğitim almıştım durdum.Önümdeki araba birden sol şeritde geçti devam etti arkamdaki tır kornaya basmaya başlayınca heycanlandım sağa geçtim dörlüleri yaktım (en azından şu korkuyu üstümden atıp devam ederim dedim) tır yanımdan 1 milim ya vardır ya yoktur sıfıra yakın bir şekilde kornaya basarak geçti.Verilmiş sadakam varmış eğer bir milim daha sola yakın olsaydım tır altına alırdı Allah(c.c) korusun
Şimdi size sorum böyle durumlarda ne yapmam lazım bir anda sol şeride geçemedim sağ şerit ilerde daralıyordu araba önümde bozulmuştu.İlk önce ben öz eleştiri yapacak olursam bu gibi durumlarda çabuk heycanlanıyorum elim ayağım titriyor ve kararsız kalıyorum sizin tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum görüşlerinizi yazarsanız çok sevinirim.