Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

patlak lastik ve farkedememe

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Bu gn farkettim arka lastiğim patlamış, yaklaşık 20 km kadar sürmüşüm o şekilde. Gittim bu gün fitil yaptırdım malum servisim kapalıydı bu gün.
    Sanayide bi lastikçiye gidip fitil taktırdım sorun halloldu. Ama ben o 20 km içerisinde jamtı yamultmuş olma ihtimalim var mı?
    Jant 310 lira bide lastik almam gerekiyor 160-170 de o desek epey paraya mal olacak.
    Sizce jant yamulmuşmudur? Lastiği sökmeden anlayabilir miyim yamulup yamulmadığını?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BLUERAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnazuma, Hajoue125 bide cross aldıkmı tamamdır
    Tubeless lastik ise (bknz.google) hareket halindeyken lastik basinci nerdeyse fark edilmeyecek kadar duser. Durdugunuz zaman ise hooop diye iniverir.

    Janti yamultacak kadar yolda inseydi yani darbe janta kadar ulassaydi
    mutlaka farkina varirdiniz.

    Oldu ya bir gun basina geldi. Motoro orta sehpaya al, viteside bosa. birde keceli kalem al. kalemi oyle bir yere sabitle ki, jantin ic yuzeyine neredeyse teğet olsun, cizmesin yani, sonra cevir lastigi bakalim ne olacak. Bu dikey yamulma icin sana rehberlik eder. yanal yamulma icin geç lastigin arkasina cevir ve jantin yan duzlemini takip et.

    Bu sadece fikir verir, en dogrusu, en sagliklisi, motosiklet lastigi takan ve balans makinasi olan bir yerde kontrol ettirmendir.

  3. #3

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı BLUERAY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tubeless lastik ise (bknz.google) hareket halindeyken lastik basinci nerdeyse fark edilmeyecek kadar duser. Durdugunuz zaman ise hooop diye iniverir.

    Janti yamultacak kadar yolda inseydi yani darbe janta kadar ulassaydi
    mutlaka farkina varirdiniz.

    Oldu ya bir gun basina geldi. Motoro orta sehpaya al, viteside bosa. birde keceli kalem al. kalemi oyle bir yere sabitle ki, jantin ic yuzeyine neredeyse teğet olsun, cizmesin yani, sonra cevir lastigi bakalim ne olacak. Bu dikey yamulma icin sana rehberlik eder. yanal yamulma icin geç lastigin arkasina cevir ve jantin yan duzlemini takip et.

    Bu sadece fikir verir, en dogrusu, en sagliklisi, motosiklet lastigi takan ve balans makinasi olan bir yerde kontrol ettirmendir.
    Tamamdır sağolasın.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)