Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Supermoto'ya çevirmek

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Yorumlardan anlaşıldığı üzere bu işin sonu yok. Senin bütçeye uyan 2. el sumolardan alıp bir süre kullan, fazla zarar etmezsin. Benim dönüşüm maaliyetim xtreme enduro sayfasında detayları ile var. Memnun muyum? evet. İşimi görüyor. 250'lik 450'lik ya da 500 lük ktm ister miydim. Evet... ve/fakat Ktm'de sadece 2 jant 2 bin YURO mu ne? Gerisini sen hesapla...
    cebra bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motard işleri çok masraflıymış
    Çinliden çevireceğine eski japondan çevirmen daha sağlıklı olur gibi. Ancak 21 inçlik ön jantı 17 inçe çevirince sürüş ve fren dinamikleri olumsuz etkilenebilir. Supermotoya çevirme işlerini fazla araştırmadım ama jantları değiştirince başla şeyleri de değiştirmek gerekli sanki. İyi araştırmak lazım.

  3. #23

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Sevgili Emir, kaygılarınızı anlıyorum çünki ben de aynı şeyleri düşündüm ve ne yapılır diye meraklandım benim motoru sumoya çevirmeden önce bu yüzden çok araştırma yaptım. Gerçekten çok araştırdım. Gördüklerim, okuduklarım neticesinde şu karara vardım: jantları değiştir devam. Elbette motorun geometrisinde değişiklikler olmakta/oluyor ama avrupada, amerikada da böyle yapıyorlar çünki makul bir maaliyet ve " işçilikle " iş bitiyor... fabrikadan sumo ve cross haliyle çıkmış iki motor alabilirsin, arazide birine yolda öbürüne binilebilir; acayip maaliyet demek. Ya da elinde iki takım jantın yanında arazi ve yol süspansiyonlarını da bulundurursun şasi aynı kalır jant değiştirmek istediğinde süspansiyonları da değişirsin epey maaliyet ve her seferinde acayip işçilik olur. Çözüm basit: Kabul edilebilir sürüş, kolay, ucuz, hızlı şekilde jantları değiştir devam

  4. #24

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Bana sanki upuzun ön amortisörler ve 17 jant ilk frenlemede ya da virajda kendini bırakacakmış gibi geliyor. Tabii işin aslı öyle değil

    Sonradan supermotoya hakkıyla çevrilen cross motorlarda gidon açısı (rake) değiştiriliyor mu?

  5. #25
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Konuyu hortlatmak istiyorum izninizle.

    Arkadaşlar size bi konuda danışmak istiyorum.
    CRF satın almak istiyorum. Fakat SM jantları da alıp çoğunlukla şehir içinde arada da arazide kullanmak için 2 farklı setim olmasını istiyorum.

    Fakat yeni CRF ler ABS'li, Şimdi benim takacağım (nispeten ucuz yollu SM jantı) sette ABS'ye uyumlu olmayacak büyük ihtimalle. Yani ABS'li CRF almaktansa ABS'siz mi almamı tavsiye edersiniz. Yoksa takacağım janta bir şekilde ABS'yi aktif edebilir miyim?
    İlanlarda ikinci el olarak CRF SM olarak satılmakta ama hepsi ABS siz.

    Bu konuda bilgisi olan var mı?
    Teşekkürler.

  6. #26

    Üyelik
    19 Ekim 2019
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    KTM Duke 390 - 2017
    Alıntı yedimsi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Okadar parayı o motosikletlere verip extra üzerine masraf yapmak biraz anlamsız. Ve üstüne üstelik o motosikletleri istedigin zaman elinden çıkaramayacaksın, zarar edeceksin. Alternatifleri düşün derim.
    Bu arkadaş haklı.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)