Cg tip motoru CAFE RACER yapmak?(shoplanmiş ile ön izlemesi var)

Katılım
8 Eyl 2017
Mesajlar
4
Cg tip motor ile cafe racer'a cevirmek istiyorum.Cg yada düz depo adı ile bilinen motorlarda çok seçenek var gibi duryor.Açıkçası benim kafam kanuni bs 125 e yatti.Fiyat uygun yani neden olmasın dedim. Sonrasında bir kaç shoplama yaptım.Sizce cafe racer sınıfına girebilir mi ?
Göze nasıl gözüküyor?
Yapılacaklar listesi

1-Sele demiri(aliş 55), orjinal sele(aliş 165), arka stop(aliş 30), arka çamurluk(aliş 35), ön çamurluk(aliş 45), hava filitresi full(aliş 65)
ayna takımı (aliş 20), gidon(30) uygun fiyatlara satılıcak. Elimize yaklaşik 415 tl geçicek tabi aliş fiyatina gider ise on kötu 300-350 diyelim.
2-Elimize geçen para ile cafe racer selesi-arka stop-ters ayna takılıcak-depo ya mat sıyaha kaplanıcak ya da eski model gri bs 125 deposu ile takas edilicek m tip gidon alınıcak...

Sizce sokaklarda cg ile mi gezmek daha hoş olur yoksa cafe racer mı? proje hakkkındaki yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler... :cherry:

PHOTOSHOP'LAR(BD100 sadece siyah olduğu icin orda)

JOrQBW.jpg

vJdjlm.jpg

PO4lA6.png

GyQ9gN.jpg
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Jantlar tel olsaydi daha bir eskiyi andirabilirdi. Bence cok sik degil.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Cafe racer olarak motorun deposunun kenarları daha yuvarlak toparlak olursa daha hoş duruyor, kutu dikdörtgen gibi depolarla hoş durmuyor bence
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hevesini kırmak istemem ama hiçbir zaman o 4 silindir yada v blok cafe racerlar gibi heybetli albenili olmuyor cg ler tamam yapılıyor yapılmıyor değil ama bir bakıyorsun minicik motor bassan gitmiyor incecik zaten tam yandan fotolar daima aldatıcı oluyor o yüzden bence normal bin daha iyi :)
 
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
106
valla bence o bütçeyle gayet de güzel oluyormuş . illa 20 bin liralık motor alıp 10 bin masraf edip toplamak gerekmiyor . görünce şaşırdım olmuş lan dedim . cafe racer zaten budur hazır almak değil bence yaptıktan sonra daha fazla değiştirirsiniz on numara olur. he unutmadan aynaları eklemeden çıkmayın lütfen küçük gidon altı olsa bile olsun ayna.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bajaj boxer 150 cafe racer versiyonunu canlı gördüm, eleman sağlam modlamış mat siyaha boyatmış, cantlar teldi ve tamamen siyahtı, %70 yol &30 arazi lastiği de takmıştı baya triumph scrambler'ın ufak versiyonu gibi duruyordu.

Aklında bulunsun cg alacağına azıcık daha koy bajaj boxer al.
 
Katılım
8 Eyl 2017
Mesajlar
4
bajaj boxer 150 cafe racer versiyonunu canlı gördüm, eleman sağlam modlamış mat siyaha boyatmış, cantlar teldi ve tamamen siyahtı, %70 yol &30 arazi lastiği de takmıştı baya triumph scrambler'ın ufak versiyonu gibi duruyordu.

Aklında bulunsun cg alacağına azıcık daha koy bajaj boxer al.

Acikcasi ehliyet yaşi tutmuyor 😒 gonlum istemezmi yuksek cc bi cafe racer yapmak ama mükemmel yasalarimiz saolsun a1 alabilmekteyim sadece
Benimde kafamda renk olarak mat siyah ve sele ise acik kahve gibi bir renk planliyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

valla bence o bütçeyle gayet de güzel oluyormuş . illa 20 bin liralık motor alıp 10 bin masraf edip toplamak gerekmiyor . görünce şaşırdım olmuş lan dedim . cafe racer zaten budur hazır almak değil bence yaptıktan sonra daha fazla değiştirirsiniz on numara olur. he unutmadan aynaları eklemeden çıkmayın lütfen küçük gidon altı olsa bile olsun ayna.

Zaten amacim dusuk bütçe cafe racer yapmak :) Cg kullanicilarinin geneli apaçi veya keko malum motorun seside vay canina dedirtmiyo bende keko gibi bi gorunum yerine cafe racer a ceviririm seside cok kulaga batmaz.

Ayna konusuna da gelirsek arada kaynadi yav sanirim o konu :D insallah gidon alti veya yani ayna şart yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst