http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29820870/detay
Şu ilandaki motor o km'de şu haliyle alınır mı?Birde o yılın üretimi 390larda arka abs kapatıp açma varmıydı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29820870/detay
Şu ilandaki motor o km'de şu haliyle alınır mı?Birde o yılın üretimi 390larda arka abs kapatıp açma varmıydı?
O paraya sıfır Benelli TNT 250 veriyorlar. Hiç gerek yok.
Sizdede 390 vardı sanırım kullanıcı sayfasında yorumlarınızı gördüm.Tavsiye ve görüşlerinize hayli açığım.Bir malı iyisiyle kötüsüyle en iyi kullanıcısı yorumlar.2. El böyle bir makine alırsam neyle karşılarışırım.Motor 2013 model ama şase no ve plakasından servis kayıtlarına baktırsam km,değişen parçalar vs. Dışında ne gibi unsurlardan ilerlemeliyim.Bu model için verebileceğiniz tavsiye var mıdır?
Ayrıca sevgili seko'nun önerisine katılıyor musunuz?
Şahsen o paraya 390 daha cazip gibi duruyor.Tek silindirin yakıta etkisi inanılmaz.Tnt250 biraz yakıyor gibi sanki.
km var bayağı, bu kadar süre kimler nasıl kullandı bilinmez. ayrıca satan galerici mi ne?
servis dışında bi yerde tamir gördüyse kaydı falan yoktur; geçmişini bilemezsiniz. ha bu motor belki de çok iyi durumdadır, belli olmaz.
ağır bakımı yapılmış mı, bu da önemli; alır almaz masraf çıkarmasın.
ben de benimkini satacam da daha ilan açmadım, bi ara ben de halledeyim.
Gelerinden motor almak beni her zaman
Ürkütür.
Şu an kullandığım motorun aynısını, Etilerde bir serviste ön kısmını tamamen yok olmuş bir vaziyette gördüm,amortisör den,gidona ..
9.000tl masraf çıkmış.
Daha sonra aynı motoru bir geleride satışta gördüm sahibinden de.
Kişi bu motoru satamadağından, galeriye veriyor,o da işi hallediyor.
Hepsi için demiyorum ama bir miktar risk artıyor bana göre işin içine galeri girince.
Bende istanbuldaki ilanları direk es geçiyorum.İçlerinde çok iyi olanlar illaki vardır ama güvenemiyorum birtürlü.
arkadaş böyle bir cevap verdi.Ama düşmeyle sürtünecek birşey değil o kaldı ki düşse altı nasıl sürtebilir hadi düştü motor sürüklendi diyelim altıda bir yere sürttü depo temiz,gidon,topuzlar,manetler,aynalar,pegler hepsi temiz.Depoyu belgi koruma takozu korumuş olabilir ama gidon topuzları manetler vs. Yine temiz.Manetlerin yerinde farklı manetler var onlarda değişmiş olabilir.
Neyse önemli olan ana bileşenler.Motoru sağlam ve temiz olmalı,bakımlı olmalı bunlar olduktan sonra km fark etmez.Bu duke 390larla 100 bin kmleri devirenler var.Şase düzgün olmalı.Motorun gerek dengesine gerekse sürüşe etki edecek etkenler olmamalı.Elektrik tesisatı,granajlar falan bunlar yapılır yaptırılır.Ama söylediklerim önemli.
http://www.motosiklet.net/forum/fayd...mi-konusu.html
Şu linki incelemekte fayda var.
Yakıt olarak kilo avantajından ve tek silindirin karakterinden dolayı (adedinden değil) KTM sakin kullanımda daha az yakabilir. Performanslı kullanımda ise muhtemelen biraz daha fazla yakacaktır çünkü TNT 250'den çok daha güçlü bir motor. TNT 250'nin avantajı bir kere sıfır olmasında, sonra da Duke 390 ile kıyaslanamayacak kadar konforlu olmasında. Üzerinde binince de çok daha fazla güven veriyor. Performans açısından Duke 390 her türlü fark atar tabi ki...
Motorlardan önce bence konuşulması gereken şey galeriye güvenip bu motorun alınıp alınamayacağıdır. Şahsen ben olsam 10 bin TL bile deseler yanaşmam.
tnt 250 diyonuz; ama o motorun lastikler nasıl? ek olarak o motorda 120-160 lastik var, yani lastik masrafı daha fazla olacak.
Ben 27500de satmistim
Guvenebilirsen problem çıkmayacağıni hissediyorsan al
Benim motoru trump towersin arkasindaki chopper tamir edilen yerden biri almıştı.
Servis bakımlarını sordu sesini dinledi anlaştık sonrasında.
Baya sure çocuk kullandı sonra ne oldu bilemeyeceğim.
Bu kmler bakimli geçmişi bilinen motorlar için bir şey değil.
25k çok kafaya takılacak bir değer değil, tabi motoruna göre.
Benim asıl dikkatimi çeken, tüm ilanlarında hemen hemen aynı cümleleri kurması, geçen TA bakarken görmüştüm aynı kişinin ilanını, diğerleri de aynı.
Galeriden satılık ya adam birebir kullanıcısı kadar bilgi sahibi değil motor hakkında.Bildiğinide motor başında konuşacaktır.Yani motoru kantrol ederken bakın şurası kireçlenmiş şu işe yarıyor böyle kireçlenmemesi gerekiyor deseniz öyle mi ya falan deyip mırın kırın etmeye başlayabilir.Hal böyle olunca ne yapıyorlar.Süslü bir font şirketin arması, yanarlı dönerli gifler falan ilan sayfasını bununla dolduruyorlar.
İkinci el motor büyük risk tir ama motor kendini belli eder, bu motorda bildiğin her motor gibi yan yatmış sürüklenmiş önemli olan kafadan darbe varmı. Sürerken sağa sola çekme varmı şase geometrisi bozukmu, tekerlek aynı hizadamı ve en önemlisi motor ve çekiş gücü yani herşeyi ince ince kontrol etmek lazım
Bu motor düşmüş yerde kaymış ama hafif düşmüş o yüzden hafif çizilmiş. Bunun bir önemi yok eğer ekspertizden geçerse.
Motora gelirsek. 125 bin km tecrubem var. Uzun zamandır sürmekteyim aktif olarak her gün yaz kış. Rc 390'a biniyorum 23 bin'e geldi tüm bakımlarını cicek gibi yaptırıyorum. Motosiklet gidiyor, duruyor, viraja giriyor ve her şeyine ayrı ayrı. Ben cok memnunum. Birileri demiş yok benelli veriyolar o paraya bilmem ne. He benelli 250 ile bu aynı klasman ve kalitede anlıyorum.
Pazarlığını yap herşeyini kontrol et uygunsa eksperden onay alırsan direk al.
Bu arada kmye asla takılma. Ben motoru aldığımda 10 bindeydi cok iyi bakılmıştı. ama şu anda cok daha iyi durumda. Lastikler değişti zincir değişti balatalar habire 3 binde yağ değiştiririm ynai anlatmakla bitmez bakıma verdiğim para ama motor her anlamda mutlu ediyor asla pişman etmez.
Devamlı 2 kişi biniyoruz 140 kilo civarı oluyoruz ben böyle bir hızlanma ivmelenme görmedim. tek bşaıma uçuyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)