Sava mc50 kullanıcılarından yorumları bekliyoruz
Sava mc50 kullanıcılarından yorumları bekliyoruz
Cevap yok mu beyler
Güzeldir Mitas sımdıkı ısmıyle Yumuşak hamurlu güzel bi lastik suan ben kullanıyorum.Memnunum virajlarda İRC Den çok daha iyi ve daha hızlı ısınıyo lastikler.Tavsiye ederim.
Ben de ZZR 250 motorumda 100/80 R17 140/70 R17 ölçülerde kullanıyorum. 12.000 km civarında oldu takalı. Bu süre zarfında hiç düşürecek kadar kaydırmadı.
Yağmurlu havalarda da kullandım, ıslak zeminde de fena değil. Ama yağmur varsa gayet sakin sürüyorum.
Son zamanlarda hem ben biraz agresif sürmeye başladım galiba, hem de sanırım lastik eskimeye başladı. Arada ani vites değişimlerinde veya çok yatırdığım zaman lastik yokluyor, hafif kayıp tekrar toparlıyor.
Prelli ve Michelin lastikli motor hiç kullanmadım. O yüzden karşılaştırma yapamayacağım.
Özetle fiyatına göre güzel bir lastik. Ama ben virajlarda biraz daha güvenli bir lastik istiyorum bu sebeple bir sonraki lastik takımını Michelin veya Prelli almayı düşünüyorum.
Umarım açıklayıcı olmuşumdur.
kurudada yagmurlu havadada iyidir
ben memnunum güzel lastik yanlız bu havalarda 5-10 km yapıp lastigi ısıtmak lazım yoksa kayabiliyor.
karlı havada ve çamurda çok fena kötü kayıyor.
Kimisi iyi kimisi olumsuz yorum yapıyor
Rosso 2 desen kaliteyi düşürmüş
Hangi lastiği alıcam şimdi iyice kararsız kaldım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------
Bu lastik kaydıranların anlamıyorum
200ns im orjinal lastiklerin limitlerini kullanmadığım için bu son 3 ayda bir defa bile kaydırmadım lastikleri
Yağmurda çamurda bozuk yolda yer yerde kullandım lastikleri
Nasıl kullanıyor lastikleri arkadaşlar ki kaydırabiliyor lastikleri anlamış değilim
trafigin yogun oldugu yerde kullanırsan anlarsın
İnşallah kaydırmayı deneyimlemezsin.
Öncelikle her lastiğin kayma ihtimali vardır. Kaydı-kaymadı ayrımını, ancak aynı koşullar altında, aynı yerde ,farklı lastiklerle yapabiliyorsak bir yargı belirtebilir.
Lastiklerin kaymasını yalnızca sürücü hatasına veya sürüşe bağlamak da yanılgı olur.
Asfaltın kalitesi yani sürtünme katsayısı bulunduğunuz bölgede iyi olabilir. Eğer iyi değilse, sizin lastiğinizin kaymamasının nedeni; gerek frenlemede, gerek dönüşlerde gerekse gaz açmalarda lastiği kaydırmaya başlayacak bir zorlamada bulunmamış olmanızdır.
Dediğim gibi bu zorlama yalnızca dönüşlerde meydana gelmez, ani frenlemelerde ve sert gaz açmalarda da karşınıza çıkacaktır. Fren çalışması yapmanızı ve lastiğinizin kaydığı noktaları hafızanıza kazımanızı öneririm
Mc 50 nasıldır... Fiyatına oranla oldukça iyi. Bir rosso 2 kadar kuru havada tutuşu var mı, yok.
Bir de rosso 2 üretiminde benim bildiğim bir değişiklik yok, onu açıklarsanız sevinirim
Kayma yaşadınız mı diye sormamıştım aslında, tekrar okuyabilirsiniz bence.
Abs olmayan her motosiklette her lastik kayar, ön olur da kaymaz ise motosikletin arkası havaya kalkmaya başlar
Pulsar için olan 130 taban rosso 2 lerin üretim yeri ve ondan ziyade lastik yapısı farklıdır. 130 taban olanlar konvansiyonel yapıdadır, 140 ve üstü radyal yapıdadır. Yani kalitede düşme diye bir durum yok, ismen aynı iki ürün var. Aslında aynı değiller
Az silindir, çok iş
Güncel..........
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Güncel......
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)