Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Neden böyle bir şey yapıyorlar ki?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    150-100-49cc
    Herkese merhaba arkadaşlar

    dün bir facede kaydedilmiş canlı yayına denk geldim. Adam anlatıyor işte motor satıyor bide parça. Modifiye parçaları satıyor tamam herşey buraya kadar normal.İnsanların zevklerini yargılayamam yaptıkları şey hoşlarına gidiyor olabilir. Dikkatimi çeken kısım şuydu;

    cg ler 5-7bine cr1 modelleri 10bine mal oluyor modifiye ile. Şİmdi bir insan cg ye neden 7-8 bin tl veya cr1 e 10bin tl veya daha fazla versin ki? bu parçalar çinden geliyor bizde mi pahalıya satıyorlar? 7bine 10bine hatta 5bine bile ne kadar güzel ve kaliteli motosikletler var piyasada


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Cg ciler toplanır birazdan
    Patlamış mısır ve kolamı aldım bekliyorum
    bursalıali ve gitaristgkn bunu beğendiler.

  3. #3
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cg ciler toplanır birazdan
    Patlamış mısır ve kolamı aldım bekliyorum
    Hazırlıklar tamam.Buralar çok karışır.
    bursalıali bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    150-100-49cc
    ya valla cidden merak ediyorum amacım karışıklık değilde :D cg güzel bir motor. Dayanıklı,parçaları ucuz,iş görüyor,motor bloğunu geliştirebiliyorsunuz vs vs ama ne bileyim görsele 4-5bin tl harcamak cidden merak sebebi

  5. #5

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Peki unoya neden turbo takarlar??
    bursalıali bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    150-100-49cc
    Alıntı Alonedark93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki unoya neden turbo takarlar??

    fabrikasyon modeli var , biliyor muydunuz bilmesem de 1.3 ve 1.4 olarak mk1 ve mk2 kasada değişiyor. Turbonun basıncına göre artıp azalabiliyor. Türkiyede 220hp veren model var (turbo büyüttü,farklı egzantrik vs). Başka bir abimde ise orjinal mk1 turbo vardı restore edip sattı

  7. #7
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Dur madem buldum araziyi ikide ben sallayayım.

    Kardeş aynı meraktan ben de muzdaribim, yahu adamın parası bütçesi olmaz cg alır, adam gibi imkanları doğrultusunda korumalarını takar cg sürer başım gözüm üstüne.

    Ulan bir "insan" evladı, neden motorun üstüne uzanarak gider ?
    Bunun akrobatik bir hareket olduğunu mu sanıyorlar cidden.
    Yoksa bu olay, 4 tekerci arkadaşların son ses müzik açınca tüm kızların onlara akın edeceğini sanması gibi birşey mi ? :D
    Kimse bana zevkler renkler felan demesin, böyle zevke sçarım :D

    Ben saygı felan duymuyorum birader vallahi, trafikte görürsem elimden geldiği kadar dışlıyorum, sinirden delirtmek için elinden geleni yapıyorum, gaza getirip peşime takmaya çalışıyorum, kaldırımdan atlatıp , tümsekten geçirip, kasisten frensiz geçirmek için elinden geleni yapıyorum , g*tü başı dökülsünde trafikten bir bir yok olsunlar diye tüm çabalarımı seferber ediyorum...
    Zaten potansiyelleride olduğu için %90 takılıyorlar

    Konuyu açan arkadaş 10bin harcamaktan bahsediyor ben o konuyu hiç acmiycam, o işi yapan benim lugatimda ultra maldır zaten.

    Nacizane düşüncelerimdir, alinmaca darilmaca yok

  8. #8
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    5-7 bine ne cg'si la? Ne modifiyesi? 5 bin liralık cg'nin en az 230 yapması lazım.
    Antep'te urfa'da ünlü ustaların yarış kazanan cg'leri 3-4 bin liraya satılıyor.Araba göstergesiyle 200 neti olan motorlar.

  9. #9
    weirdo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Small minds discuss people.

  10. #10
    redlion999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Şehir
    Turkiye degil
    Motosikleti
    BMW R1250R
    Alıntı weirdo1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Small minds discuss people.
    Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

    Lütfen sözü kırpıp mundar etmeyelim.

  11. #11
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı weirdo1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Small minds discuss people.
    ar yu disko?

  12. #12
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Sizin bahsettiğiniz olay
    5 bine şahin alıp 10 bin modifiye yapılması gibi.mantık aynı mantık.

  13. #13
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    ben tr den örnek vereyim dostum.

    şimdi adana urfa antep gibi yerlerdeki cg olayı çok farklı. ben istanbulda yada büyük şehirlerde, cafe racer, street tracker, scrambler yapmak ve kullanmak isteyen kişiler adına konuşayım. kendim de onlardan biriyim o yüzden cüret ediyorum.

    http://thebikeshed.cc/2015/10/01/pride-motor-cg125/

    bu arkadaşlar türk kadıköyde yerleri. genç kardeşler. bakın bir cg 125 i ne hale getirmişler. bunu hiç bir ustaya yaptıramazsınız. uğraşmaz. uğraşsa da dünyanın parasını ister.

    bakın bu yakıt deposunun üstündeki boya sadece ustasına yaptırmaya kalksanız en az 300 lira para isteyecektir sizden. bunun gibi görselleştirmeler de gerçekten çok pahalı olabiliyor.

    bu arkadaşlar da yaptıkları bu motoru yanlış hatırlamıyorsam sahibinden de 6 yada 7 bin tl gibi bir rakama satılığa çıkarmışlardı.

    ben de yaptım bir cg. 91 model honda cg 125 ayak marşlı idi. 26 yaşında hala taş gibi.

    gönül isterdi ki ülkemizde bir sürü eski cb 750 four olsun, cx 500 olsun bunlarla cafe racer yapılsın. ama yok. olan en klasik retro motor bu cg ler. piyasada hurda haline gelmiş hiçbir cb 750 nin ne parçasını bulabilirsin, ne ustasını. alsan elinde kalır çıldırırsın. elinde kalır.

    bu gibi işçilik ve emek isteyen bir iş olduğu için, bence 3-5 bin lira istenebilir. arz talep olayı.

  14. #14
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Burada bazi siyahi arkadaslar goruyorum, arabanin jantlari arabadan pahali. Dusunuyorum bu adam nasil butce yapmis olabilir diye:

    "Elimde $7000 var... $4000 cant ve lastige ayir, $3000'la da bi araba aliriz artik..."

    Boyle bir dusunce sureci gecirmis olmasi lazim... Aklim almiyor, ama almak zorunda da degil zaten.

    Herkes sıradan olsa ne sıkıcı olur hayat... Gorunce ister istemez neseleniyorum boyle bir araba...

  15. #15
    sezgingulmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2015
    Şehir
    Çorlu/Tekirdağ
    Motosikleti
    Kanuni GT170 / Mondial RX3İ EVO
    müdür cg ciler yarışırken hızlı gitmek için gömlek ceplerini yırtıyorlar, motorun üstüne yatmak teriminin dibini buluyorlar normal karşıla o rakamları

  16. #16

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Zevktir en nihayetinde ne diyelim =)

  17. #17
    Uğur Gündüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    askerden sonra olacak
    Bizzat cg kullanıcısı olarak ve cg motorlarını çok seven biri olarak yapıyorum yorumu.

    Bilmiyorum kimden dinlediniz ve ya araştırdınız ama 7 bin lira gibi bir rakamı kimse cg'ye harcamıyor emin olabilirsiniz. Motor bloğunu gırtlağına kadar doldursanız , aksusarları'da üstüne yığsanız tutacağı en fazla 4 bin lira felan'dır ki onuda kimse yapmıyor.

    Cg bloglu motorlar şu anda Türkiyenin her yerinde sayıca fazla. Bunun sebebi parçalarının kalitesiz olması ve zamanının doğanı , şahini gibi parçasının her yerde bulunması. Parça seçenekleri fazla olunca ortalık salı pazarına dönüyor bir de o tarafı var bu işin tabi.

    Adana , GaziAntep , Mersin binevi cg lerin başkenti diyebiliriz. Şu an ki benim ustam'da yarış motorları yapıyor. İstersen senin makinayı'da 150'ye çekelim demişti geçenlerde ( kendisinin 250 lik gırtlak dolu cg sinin sürdükten sonra kararım değişmedi değil ) usta dedim; " bunu 150cc yapacağız'da fren hortumları , lastikleri , jantları , çitası bu gücü kaldıracak mı?" diye sordum. Bu soruyu sorduktan sonra çok net bir şekilde açıkladı " Allaha Emanetsin ". Ben daha önceleri mz ustasıydım aynı modifiyeleri onlara'da yapıyorduk ve haftada bir otoban köşelerinden ceset topluyorduk felan diye yakında biraz ama bu yarış işlerinin içinde ciddi paralar döndüğünü'de söylüyor 1km yarışlar'da bazen 3 bin 5 bin gibi rakamların ortaya atıldığı konuşuluyor. Ne kadar doğru ne kadar yanlış tam net bir bilgim'de yok benim.

    Diğer o görsel olarak modifiye işlerimde "Türkiyede teq zımBa MaqiNe" diye facebook'ta fotoğraf paylaşan gençler ayrı bir ironi zaten. Ehliyet bile alacak yaşta değiller fakat altlarında 200 lük 250 lik cg lerle pro. makinelerle markacılık oynuyorlar.

    Bende o apaçi grubunda sayılım motorum 100cc olduğu halde trafikten sıyrılmak için elimden gelen her şeyi yapıyorum. Evet İstanbul gibi çok karmaşık değil trafiğimiz ve ya diğer büyük şehirler gibi ama yinede boş bir yolda olmak 3 tane öküzle yolda olmaktan daha iyidir deyip makas ata ata uzayıp gidiyoruz.

    Ha söylemeyi'de unuttum ayna kullanmıyorum. Hatta cg lere dikkat edin bir çoğu ayna kullanmıyor. Orginal aynaları kolumdan başka bir şey göstermiyor. Diğer aynalar'da "emanet bu biraz sonra çıkartacağım" der gibi oldu. Bende hiç kullanmam kararı aldım.

    Zaten bir noktadan sonra'da zevk meselesidir diye geçiştiriyorum, zira bazıları siyah motoru sarı kırmızı bantlarla kaplıyorlar felan, hoş olmuyor

    Kendimen bir kaç fotoğraf atmadan duramayacağım.



  18. #18
    gorefest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT09 Tracer
    Cegecilerin motorla yatar vaziyette yarışmasına bayılıyorum neden bilmiyorum ama aynı hissi mt7 kullanıp 180 ve üzeri hızlara çıkınca da alıyorsun yoksa rüzgar manyağı oluyorsun

    Fakat o motorların modifiyesi de keyiflidir be, bi kere ucuz, ayrıyetten hobi ve kafa dağıtmak için bire bir, güvenli değil işte onun dışında keyiflidir bence

  19. #19

    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dyna Wide Glide
    Alıntı Uğur Gündüz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizzat cg kullanıcısı olarak ve cg motorlarını çok seven biri olarak yapıyorum yorumu.

    Bilmiyorum kimden dinlediniz ve ya araştırdınız ama 7 bin lira gibi bir rakamı kimse cg'ye harcamıyor emin olabilirsiniz. Motor bloğunu gırtlağına kadar doldursanız , aksusarları'da üstüne yığsanız tutacağı en fazla 4 bin lira felan'dır ki onuda kimse yapmıyor.

    Cg bloglu motorlar şu anda Türkiyenin her yerinde sayıca fazla. Bunun sebebi parçalarının kalitesiz olması ve zamanının doğanı , şahini gibi parçasının her yerde bulunması. Parça seçenekleri fazla olunca ortalık salı pazarına dönüyor bir de o tarafı var bu işin tabi.

    Adana , GaziAntep , Mersin binevi cg lerin başkenti diyebiliriz. Şu an ki benim ustam'da yarış motorları yapıyor. İstersen senin makinayı'da 150'ye çekelim demişti geçenlerde ( kendisinin 250 lik gırtlak dolu cg sinin sürdükten sonra kararım değişmedi değil ) usta dedim; " bunu 150cc yapacağız'da fren hortumları , lastikleri , jantları , çitası bu gücü kaldıracak mı?" diye sordum. Bu soruyu sorduktan sonra çok net bir şekilde açıkladı " Allaha Emanetsin ". Ben daha önceleri mz ustasıydım aynı modifiyeleri onlara'da yapıyorduk ve haftada bir otoban köşelerinden ceset topluyorduk felan diye yakında biraz ama bu yarış işlerinin içinde ciddi paralar döndüğünü'de söylüyor 1km yarışlar'da bazen 3 bin 5 bin gibi rakamların ortaya atıldığı konuşuluyor. Ne kadar doğru ne kadar yanlış tam net bir bilgim'de yok benim.

    Diğer o görsel olarak modifiye işlerimde "Türkiyede teq zımBa MaqiNe" diye facebook'ta fotoğraf paylaşan gençler ayrı bir ironi zaten. Ehliyet bile alacak yaşta değiller fakat altlarında 200 lük 250 lik cg lerle pro. makinelerle markacılık oynuyorlar.

    Bende o apaçi grubunda sayılım motorum 100cc olduğu halde trafikten sıyrılmak için elimden gelen her şeyi yapıyorum. Evet İstanbul gibi çok karmaşık değil trafiğimiz ve ya diğer büyük şehirler gibi ama yinede boş bir yolda olmak 3 tane öküzle yolda olmaktan daha iyidir deyip makas ata ata uzayıp gidiyoruz.

    Ha söylemeyi'de unuttum ayna kullanmıyorum. Hatta cg lere dikkat edin bir çoğu ayna kullanmıyor. Orginal aynaları kolumdan başka bir şey göstermiyor. Diğer aynalar'da "emanet bu biraz sonra çıkartacağım" der gibi oldu. Bende hiç kullanmam kararı aldım.

    Zaten bir noktadan sonra'da zevk meselesidir diye geçiştiriyorum, zira bazıları siyah motoru sarı kırmızı bantlarla kaplıyorlar felan, hoş olmuyor

    Kendimen bir kaç fotoğraf atmadan duramayacağım.
    Hocam güzel başladın yanlış bitti.
    Kimi CG, kimi x kimi y sevebilir. Gördüğüm kadarıyla ekipmanlı şekilde sürüyorsun ve bu tarz motor kullananların genelinin dışındasın. Yahut dışında kalmak istiyorsun.

    Sıkıntı şurada yazdıklarında elbette bu motorları sevebilirsin. Bu forumda birçoğumuz ya mobiletle yada mz ile başlamıştır zaten.
    O yüzden bunu yadırgamıyorum. Ancak bu trafiğimiz büyük şehirler kadar sıkıntı değil ama makas ata ata gidiyorum tarzındaki mantık çok yanlış.

    Yanlış anlama ama altındaki motorla uzun yol yapmıyorsun,yapsan bile mantıksız olur. makas atsan kaç dakikada gideceksin atmasan kaç dakika gecikeceksin. Sırf bu tarz davranışlar yüzünden trafikteki araç sürücüleri bir süre sonra kin besliyor. Çünkü insanların, ailelerinin ve çocuklarının hayatını tehlikeye atıyorsunuz. Sonundada bu tarz başlıklarda aynı aracı kullanan insanlar dahil kin besliyor ve arabayla motosiklet düşürme videoları izliyoruz.

    Eğer bu kadar yanlış tanınan bir stilde olduğunuza inanıyorsanız lütfen yaptığınız her hareketin bu tarz sonuçlar doğuracağını düşünün. Ki yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla düşünebilen ve uygulayabilen birisiniz.

    Ek 2 not geçeyim.

    1. O öküzleri biz yaratıyoruz. Bundan biz sorumluyuz.
    2. Ayna kullanmamak kadar saçma birşey yok. Hem meslek olarak hemde ilgi alanı olarak mekanikle ilgileniyorum. Altınızdaki makineler birer hurda yığını. Ayna kullanmadan yaptığın herhangi bir sollamada arkandan sana yetişemeyecek bir araç olduğunu mu düşünüyorsun gerçekten? sol şeritte 200'den yüksek gidebilen binlerce araç var. Bunları dikkate alın derim. Durmanız, kalkmanız, yatmanız , hatta motoru çalıştırmanız dahi mühendislikle alakalı. Motoru 10.000 lik yapsanızda farketmiyor. Pro makine dediğiniz makinelerin 7 bin lirayı geçmeyeceğini söylüyorsunuz.
    Sadece lastik endüstrisi dahi max hızlara göre fiyatlandırma yapıyor. Ve belirli standartlar belirliyor. Sadece 300 km hızla yarım saat yolculuk edebilecek ve sorun çıkarmayacak bir lastiğin maliyetine bakın. toplamda sürücüyle birlikte azami 200 kiloyu 200km hızla giderken aerodinamik eksikliği ile durduracak fren sisteminin fiyatlarına bakın.

    Sadece kendi hayatınızla değil insanlarında hayatlarıyla oynuyorsunuz. Bunu değiştirebilecek olanda sizin gibi mantığa biraz daha yakın olan cg kullanıcılarıdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------

    Son olarak. Hurda yığını derken sizin yahut genel olarak bu tarzı kullanan kullanıcıların kullanım tarzına göre diyelim.

  20. #20

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    150-100-49cc
    Alıntı Uğur Gündüz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizzat cg kullanıcısı olarak ve cg motorlarını çok seven biri olarak yapıyorum yorumu.

    Bilmiyorum kimden dinlediniz ve ya araştırdınız ama 7 bin lira gibi bir rakamı kimse cg'ye harcamıyor emin olabilirsiniz. Motor bloğunu gırtlağına kadar doldursanız , aksusarları'da üstüne yığsanız tutacağı en fazla 4 bin lira felan'dır ki onuda kimse yapmıyor.

    Cg bloglu motorlar şu anda Türkiyenin her yerinde sayıca fazla. Bunun sebebi parçalarının kalitesiz olması ve zamanının doğanı , şahini gibi parçasının her yerde bulunması. Parça seçenekleri fazla olunca ortalık salı pazarına dönüyor bir de o tarafı var bu işin tabi.

    Adana , GaziAntep , Mersin binevi cg lerin başkenti diyebiliriz. Şu an ki benim ustam'da yarış motorları yapıyor. İstersen senin makinayı'da 150'ye çekelim demişti geçenlerde ( kendisinin 250 lik gırtlak dolu cg sinin sürdükten sonra kararım değişmedi değil ) usta dedim; " bunu 150cc yapacağız'da fren hortumları , lastikleri , jantları , çitası bu gücü kaldıracak mı?" diye sordum. Bu soruyu sorduktan sonra çok net bir şekilde açıkladı " Allaha Emanetsin ". Ben daha önceleri mz ustasıydım aynı modifiyeleri onlara'da yapıyorduk ve haftada bir otoban köşelerinden ceset topluyorduk felan diye yakında biraz ama bu yarış işlerinin içinde ciddi paralar döndüğünü'de söylüyor 1km yarışlar'da bazen 3 bin 5 bin gibi rakamların ortaya atıldığı konuşuluyor. Ne kadar doğru ne kadar yanlış tam net bir bilgim'de yok benim.

    Diğer o görsel olarak modifiye işlerimde "Türkiyede teq zımBa MaqiNe" diye facebook'ta fotoğraf paylaşan gençler ayrı bir ironi zaten. Ehliyet bile alacak yaşta değiller fakat altlarında 200 lük 250 lik cg lerle pro. makinelerle markacılık oynuyorlar.

    Bende o apaçi grubunda sayılım motorum 100cc olduğu halde trafikten sıyrılmak için elimden gelen her şeyi yapıyorum. Evet İstanbul gibi çok karmaşık değil trafiğimiz ve ya diğer büyük şehirler gibi ama yinede boş bir yolda olmak 3 tane öküzle yolda olmaktan daha iyidir deyip makas ata ata uzayıp gidiyoruz.

    Ha söylemeyi'de unuttum ayna kullanmıyorum. Hatta cg lere dikkat edin bir çoğu ayna kullanmıyor. Orginal aynaları kolumdan başka bir şey göstermiyor. Diğer aynalar'da "emanet bu biraz sonra çıkartacağım" der gibi oldu. Bende hiç kullanmam kararı aldım.

    Zaten bir noktadan sonra'da zevk meselesidir diye geçiştiriyorum, zira bazıları siyah motoru sarı kırmızı bantlarla kaplıyorlar felan, hoş olmuyor

    Kendimen bir kaç fotoğraf atmadan duramayacağım.
    http://i.hizliresim.com/4PbE8J.jpg
    http://i.hizliresim.com/V0vkXR.jpg
    http://i.hizliresim.com/ldvMvp.jpg



    2006 senesinde çinli cub aldık hala bizde. 2011-2012 gibi de herhalde motoran mt 150 aldık. motoranda standart cg bloğu var. Bu tür motorsikletler cidden güzel hem az yakıyor hem parçası var hemde pratik. Şuana kadar 250cc hatta daha büyük motorda alabilirdik ama işimizi fazlasıyla görüyor ve seviyoruz. Bu arada motorla birlikte 7bin tl fiyatlara mal oluyor demek istemiştim. Bende 2 kişilik yolculukları rahatlatmak adına 200cc düşünmüştüm motora ki hala düşünüyorum. Hatta köyde kullanmak adına bir adet cg almayı bile planlıyoruz. Orjinal honda cg alalım diye düşündüm ama orjinal parçaları zor ve çin parçaları ile ziyan etmeyelim istedim. Nedense çok sempatik geliyor çinli motorlar. Belkide eski retro motorların taklitlerini ürettiği için. Özellikle skyteam firması favorim diyebilirim. Benim gözümde sırf cg si veya x marka motoru var diye motorcu değil bu adam diyip eleyemem. Elememem lazım... Motoranda giderken kask ve mont olmasına rağmen çoğu 600lük kullanıcıları selam bile vermiyor siz selam bile verseniz Onlar gözümde motorcu değil sadece parayı bulmuş motor almış insanlardır...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)