Tablo-7: Taşıt cinslerine göre kayıtlı taşıt, ölümlü yaralanmalı kazaya karışan taşıt, ölen ve yaralanan sürücü sayısı
2015'te 150 bin araba, 46 bin de motosiklet kazaya karışmış. Tablodaki sayıları motosikletçiler ve araba sürücüleri için yorumlarsak şu noktalar ortaya çıkıyor.
1. Trafikte dolanan araç başına rakamlar göz önüne alındığında motosikletlerin kazaya karışma durumu % 12 daha fazla.
2. Motorcular kaza yaptığında yaralanma olasılıkları araba sürücülerinin iki katından fazla.
3. Motorcular kaza yaptığında ölme olasılıkları araba sürücülerinin iki katından fazla.
4. Kazada ölen motorcuların % 40'ı kaza yerinde, % 60'ı ise kazadan daha sonra ölmüş. Arabacılar için kaza yerinde ölmek daha yaygın.
Sonuç olarak, daha çok kazaya karışıyoruz, daha çok yaralanıyoruz, daha çok ölüyoruz. Ama teslim olmak için daha çok, en azından hastaneye kadar direniyoruz.
Not: Birinci madde için, RoadCraft kaynaklarında olduğu gibi, yapılan 100 bin km başına kaza rakamları daha açıklayıcı olur ve muhtemelen motosikletçilerin aleyhine artar.