Bunları görünce motorumu daha çok seviyorum. Ters maşaları yeter.
Ana hakkını yemeyelim 10nm tork 6500 devirde veriyormuş. Yani 10 tork 10 bin lira yamahada. 1 tork 1000 liraya geliyor.
Bunları görünce motorumu daha çok seviyorum. Ters maşaları yeter.
Ana hakkını yemeyelim 10nm tork 6500 devirde veriyormuş. Yani 10 tork 10 bin lira yamahada. 1 tork 1000 liraya geliyor.
@Alonedark93 şimdiden hayırlı olsun. Umarım memnun kalırsınız ys 125 den. Bu arada farkında mısınız bilmiyorum da genel olarak hint markaları Çin ve Japon pazarından ciddi oranda pay çaldılar küçük hacimlerde. 10 yıl önce ybr cbf vardı sadece şimdi seçenek çoğaldı. Bu fiyatlarla japonların payı küçük hacimde daha da azalacak gibi. Çinliler Euro 4 ile ne olur onu bilemiyorum işte. Ha 400 cc dedin mi motorların gücü hızları artıyor. Daha sağlam daha güvenilir olması gerekiyor. Daha iyi durması gerekiyor. Bajajın bu segmentte de kendini ispatlaması gerek daha küçük hacimlerde önceden yaptığı gibi. Ancak o zaman bu hacimde de başarı yalakalarlar, uygun fiyat ile tabi. Bir de boxer ın disk frenli 5 vitesli olanı yapılsaymış tadından yenmezmiş ama o da euro 4 e takılacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------
Yahu ben yanlış başlığa yazmışım. Kusura bakmayın :$
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)