0 km ile ikinci el motosiklet alırken ne kadar masraf farkı var.?
-
Arkadaslar merhaba
Bir senelik bir motosiklet ile ayni modelin 0 km sini alirken, 2. El motosiklet almak ne kadar avantajlıdır. Yapılması zorunlu masraflardan bahsediyorum. Ikinci el bazi motosikletlere bakarken görüyorum. Ornek olarak R25 su an bakiyorum 0 km r25 16700 (2016) yine 2016 model 2.el r25 (800km) 17500 tl istiyor. Hangisini almak daha mantıklı sizce.?
Reklamlar
-
Plaka ruhsat koruma takazu ve lastik masrafı yapacaksın eğer kitabına göre kullanmak istiyorsan. Tutupta akropoviç ve rizoma elcik var diye sıfırdan fazla fiyat çekenlerin motoruna pek yanaşma kişisel görüşüm.
-
okan kükner adlı üyeden alıntı
Plaka ruhsat koruma takazu ve lastik masrafı yapacaksın eğer kitabına göre kullanmak istiyorsan. Tutupta akropoviç ve rizoma elcik var diye sıfırdan fazla fiyat çekenlerin motoruna pek yanaşma kişisel görüşüm.
Birde rodaj olayi kafami karıştırıyor, rodaji düzgün yapılmamış bir motor ne kadar sorunlu olur yada sorunlara yol açar mi?
Akropovic konusuna gelince, bana gore 200 luk yada 250 lik motosiklete takmaya hiç gerek yok, sizinde dediğiniz gibi bu tür motosikletlere bu tür egzoz takandan uzak duracaksin. Ama bir 600 luk 700 luk motor olur o zaman farkli.
Teşekkürler cevap için.
-
sarpgray adlı üyeden alıntı
Birde rodaj olayi kafami karıştırıyor, rodaji düzgün yapılmamış bir motor ne kadar sorunlu olur yada sorunlara yol açar mi?
Akropovic konusuna gelince, bana gore 200 luk yada 250 lik motosiklete takmaya hiç gerek yok, sizinde dediğiniz gibi bu tür motosikletlere bu tür egzoz takandan uzak duracaksin. Ama bir 600 luk 700 luk motor olur o zaman farkli.
Teşekkürler cevap için.
Rodaj eskiden cok ciddiydi simdi lazer kesim oldugu icin dikkat etmezsen uzun vadede problem cikarir kisa vadede degil emin ol itinayla yapan cok az kisi var en iyisi kendin alip yapman
YOU DONT NEED A THERAPIST IF YOU OWN A MOTORCYCLE-Anonymous
-
100-200 tl arası fark ediyor aşağı yukarı.
0 ı 16700 olan motorun aküsü bağlanıp kontağı çevrildiği an fiyatı 15700 olur. binilip kullanıldığı an da ilk bin km için 15000 den bir kuruş fazla vermem.
az daha ekler 0 tertemiz ilk kendim oturcağım , kafamda hiçbir soru işareti kalmayacak( yattımı kalktımı rodajı bilmemnesi tek teker mi yaptı stoppie mi yaptı vs vs vs.) motorumu alır , kahve eşliğinde motoruma bakıp mutlu olurum.
-
Kafa rahatlığı isteniyorsa 0 alınmalı.
-
0 yerine ikinci el her zaman avantajlidir, ancak asagidaki durumlarda.
- 0 ile ayni yila ait az km gormus bir motosiklet (1000-3000 km araliginda)
- daha once motosiklet kullanmis birinden.
Ikinci maddenin nedeni bir motorun yeni baslayana ait degilse ilk 3000 km icinde kazaya karismis olmasi, yatmasi kalkmasi zor bir ihtimaldir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)