olabılır ama yınede kampanaya degısmem
olabılır ama yınede kampanaya degısmem
Yeni yine yeniden
Yok abi benimde dediğim kampana daha iyi arka tekerlekte
___KILIÇ___
[B] ยภยtยlคภlคг ยภยtคภlคгı ครlค ยภยt๓คzlคг ¤ۣۜ __ к ı ℓ ı ç __ [/B]
belkı kampana daha az kayma ıhtımalı var ama kampana ıyı tutmuyor dıske gore bıde zaten yuksek hızdayken kaymıyor 50 ıle gıderken kayıyıor yuksek hızda kaydırmak ıcın ozel caba gerekır
Yeni yine yeniden
DİSK FRENLER
Disk frenler suspansiyon elemanlarına tutturulmuş "kaliperlere" yerleştirilmiş fren balatalarının diskleri bir kıskaç yada mengene gibi sıkıştırması ile bir sürtünme sağlar. Kaliperlerin içinde ise pistonlar anamerkezden aldıkları kuvvet ile balatalara basınç sağlarlar, balatalarda fren diskine sürtünüp aracı yavaşlatırlar. Disk frenler ile bisiklet frenleri aynı prensiplerle çalışırlar.
Disk frenler, diğer birçok otomotiv buluşları gibi, oto yarışları için geliştirilmişlerdir, fakat şimdilerde bütün araçlarda standart parça haline gelmiştir. Bir çok araçta ön frenler disk tipi olup, arkalar ise kampana tipi frenlerdir. Kampana tipi frenler iki tane yarım daire şekilde pabuç balata kullanır ve bu pabuçlarda dışarı doğru açılıp, kampanaların iç yüzeylerine basınç uygularlar. Eski araçların dört tekerindede kampana tipi fren varken şimdilerde birçok otomobillerde dört tekerde disk fren uygulanmaktadır.
Disk frenler suları kampana tipi frenlere göre daha kolay savurduğundan ıslak şartlarda daha iyi bir performans gösterirler. Ama bu sudan etkilenmedikeri anlamına gelmemelidir. Eğer bir su birikintisine hızla girip vede fren yapmaya kalkarsanız, ilk birkaç saniye frenleriniz çalışmayabilir! Disk frenler daha iyi hava soğutması sağladıklarından performansları daha iyidir. Bazı disklerde ise performansı dahada arttırmak için hava kanalları da bulunabilir.
FREN KAMPANALARI
Fren kampanası üstü düz olan bir silindir şeklindedir. Fren yapıldığında pabuç balatalar kampananın iç yüzeyine sürtünerek tekerleklerin dönüşünü yavaşlatırlar.
http://otoyedekleri.com/fren.html Arkadaşlar bu yazı alıntıdır bu da adresi.Sonuç olarak disk fren daha iyidir.
Kampana frenler disk frenlerden daha kolay bloke olur. On kere daha dikkatli olun bu tur motorlarda. Virajda fren yapmak gerekiyorsa once motoru "duzeltin", sonra duz bir hat ustunde fren yapin. Yoldaki-virajdaki bir cisim yada cukur vb. den kurtulmak icin "kivirmaca" (swerving) teknigi ani-sert frenden daha guvenlidir.
Imkaniniz varsa ABS sistemli, hatta kombine fren sistemli bir motosiklet alin. Bu sistemler on tekerlege gerekli basinci uygular ve tekerleklerin bloke olmasina izin vermez. Ornegin BMW RT serisi motorlarda her iki fren pedali (el yada ayak) birbirine baglidir ve optimium fren basinc oranlarini on ve arkaya ayni anda uygular. Herhangi bir motoru BMW RT gibi frenlemek calisma ile pekala mumkundur, ille gidip onu almaniz gerekmez.
http://donald.hypermart.net/Teori/14TATSIZ.htm buda danold amcadan dersler alıntıdır.
arkadaşlar lütfen biraz daha bilgi özellikle bu motorları kullananlardan rica ediyorum hangisi daha sorunsuz onu alayım lütfen biraz daha bikgi verin kafamda soru işareti kalsın istemiyorum
hangisi daha sorunsuz diye bi soru yok çin malı alacaksan ister hs olsun ister rs iş tamamen şansa kalmış şanslıysan çok az sorun yaşayarak kullanırsın şanssızsan çok sorun yaşarsın belki kullanamazsın çünkü bi kalite standartı söz konusu değil saldım çayıra mevlam kayıra durumu söz konusu
Ya ikisidee aynı hiçbir fark yok hatta bu tip motorların hepsi aynı yani bunlar ikiz kardeşler sadece birinde disk war bence disk bazen ii bir olay bazen kötü kampanayı sıkmaktan şahsen avcumun içi ağrıyor ama diskte serçe parmağın ile bile sıkabilirsin sen en iyisi bi tane kara şimşek rs al hs tam bir özenti motoruna benziyor üsütünde racing filan yazıyor sen RS al
ariulu kardeş gerçektende o kadar da sert mi kampana ben sert olduğunu duydumda hiç kampana fren motora binmedim el ağrıtacak kadar sertse en iyisi rs almak ama bakıcaz allah neyi kısmet ederseariulu adlı üyeden alıntı
selam bende rs mi hs mi derken rs yi aldım bana göre rs daha iyi yinede sen bilirsin
tabı 50 ytl ıcın kampana fren kullanılmaz taktırmaya kalksan bısuru para
ama bence sen kararsızsın zar at hangısı gelırse onu al sonucta buyuk fark yok 2 motorda
Yeni yine yeniden
En kötü ihtimalle rs alırsan kaymaktan durmadan yeni lastik alırsın
ınanıkı o durum yanlıs bıılınıyor halk arasında dısk frenı ben su ana kadar hıc kıtlemedım sayılır sadece arka basarsan kılıtlernır ama on ıle bırlıkte basarsanız kıtlenmez
Yeni yine yeniden
geçen gün bir tane çocuk gördüm baya hızlı bir şekilde arkayı bi kitledi bütün cadde boyu motor kaydı ve manyak ses çıkıo sanki tır duruyordu bende denedim motor baya yavaşladıktan sonra kitilio
arkdaşlar biraz daha bilgi hs mi yoksa rs mi lütfennn
arkdaşlar hepiniz çok sağolun kurra çektim rs çıktı zaten bende onu düşünüyodum 1 haftadır yani anliicanız inşallah rs alıcam allahın izniyle
Okan abi bişey sorcam bu iki model arasında disk hariç başka ne tür farklılıklar var.
motorize07 [MT Antalya Burada]
Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E
YOK tip farkı war biri özentiye benzio rs siyah baya güzel
150 hs arkadasim.150 hs yi neden getirdiler 151rs de bazi sorunlar vardi(ayna,egsoz,disk)ben 150hs menden gayet memnunum %100000000000 tavsiye ederim
[B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]
[I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]
RS lerde arka fren disk HS lerde ise kampana disklerde sorun cıkıyoo bu yuzden 1. neden HS
2. neden HS lerin beygir gucu daha yuksek
3. neden RS de olan gereksiz parcalar HS de kaldırılmıs mesela aynalardaki lambalar gibi
4. neden tasarım ve durus acısından HS daha gusel duruyor pek fark yok ama özellikle turuncusu
5. neden gösterge paneli RS den cok daha gusel
YANİ BENCE HS
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)