Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

HONDA CBR 250RR ilk sürüşler.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerçek bir yarış motosikleti gibi gözüken, aynı zamanda çok da yakışıklı ve agresif bir motosiklet üretirseniz, insanların bu niye gitmiyo yaaağ demesi çok doğal değil mi?

    Sizce bu motosikletin tasarımı, başlangıç/öğrenme motosikleti gibi mi? Hayır! Tamamen insanları cezbedici hızlı/spor bir motosiklet edasında,kaldı ki gerçek yarış motosikletleri bile bu kadar güzel bir dizayn'a sahip değil. (Japonlar içerisinde) Ha 160-170 km sürat az mı? 250 CC için gayet yeterli. Ama dediğim gibi 120 beygir bir aletten daha agresif duruşa sahip bir motosiklet yaparsanız, bunlar olağandır.
    honda ne güzel gücüne göre bir görüntü veriyordu rakip firmalar bu işi bozdu haliyle hondanında para kazanması gerekiyordu, yakında arkaya 180lik tekerde koyarlarsa şaşırmam
    insta: veli_montana_


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    24 Mayıs 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    600 metrede bu hıza ulaştı diyor,motorun daha gideri var diyor. Biraz ingiliçce lütfen.. R 25 den teknik olarak pekte farklı olmadığına göre aynı süratleri rahat görecektir ama R 25 den çok daha güzel ve spor duruyor bence

  3. #23
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Ya onu bunu boşverin de, bu motosiklet Türkiye'ye gelecek mi acaba? Distribitör sanki biraz sıkıntı çıkaracak gibi geliyor...
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle burada daha önc ki konumu bilenler var. İstediğim topspeed değil motosikledin 160 170 ile rahat gitmesidir. Beklentim bu yöndeydi 250rr da. 167 topspeed olan motorda 160 ile rahat gidemezsin.Shamy kaç yıllık motorcusun bilmiyorum ama kaç yıldır kitap okumadığın belli.
    160-170 ile rahat giden motosiklet en asagi,500 cc hacminde olur, hatta daha fazla bile. Sen 3 kurusa bes kofte istiyorsun, birde benim motorculugumu sorguluyorsun
    dyavol-77 ve Karalı bunu beğendiler.

  5. #25
    Yiğit_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Motosikleti
    Yzf r125
    top speed diye birşey yazıyor mu? orda adam öylesine gazlıyor. 190 ve üstü son hız bu motorda.

  6. #26
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Alıntı Yiğit_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    top speed diye birşey yazıyor mu? orda adam öylesine gazlıyor. 190 ve üstü son hız bu motorda.
    yazmıyor fakat söylerken topspeed lafı geçiyor tam emin değilim dediğiniz gibi olabilir



    Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    160-170 ile rahat giden motosiklet en asagi,500 cc hacminde olur, hatta daha fazla bile. Sen 3 kurusa bes kofte istiyorsun, birde benim motorculugumu sorguluyorsun
    rc 390 kullanıcılarınn dediğine göre 160 170 lerde rahat seyredilebiliyormuş

  7. #27

    Üyelik
    20 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul / Sarıyer
    Motosikleti
    RKS Veloce 150
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    rc 390 kullanıcılarınn dediğine göre 160 170 lerde rahat seyredilebiliyormuş
    Topspeed olmasın o?

    Bu arada 250cc hacminde adam akıllı sabit gideceğin hız 150-160 zaten.sonrasında nazlanıyor ve yatman gerekiyor. Çünkü rüzgar yediğin için motorun gücü yetmiyor sonrasında. Yatarsan hızlanma devam ediyor. Bu arada 160da rahat gitsin diyorsun da r25 için konuşuyorum devir 11500 - 12000 binlerde geziyor. 14binde redline'a giriyor. bu pek rahat gitmek anlamına gelmiyor

  8. #28
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Alıntı hakaniko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Topspeed olmasın o?

    Bu arada 250cc hacminde adam akıllı sabit gideceğin hız 150-160 zaten.sonrasında nazlanıyor ve yatman gerekiyor. Çünkü rüzgar yediğin için motorun gücü yetmiyor sonrasında. Yatarsan hızlanma devam ediyor. Bu arada 160da rahat gitsin diyorsun da r25 için konuşuyorum devir 11500 - 12000 binlerde geziyor. 14binde redline'a giriyor. bu pek rahat gitmek anlamına gelmiyor
    Alıntı *Heka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu baştan sona okumadım, kullanıcısı olarak bir kaç şey yazıp kaçacağım.

    - Titreşim rahatsız etmiyor.
    - Sabit 160-170 km/h ile kullanabilirsiniz.
    - 0-100 km/h süresi kendi sınıfında lider, üst segmentleri zorlayacak ve şaşırtacak düzeyde.
    - Bakım maliyeti ve yedek parça fiyatı uygun.
    - Uzun yolda (Doğru oturuş pozisyonu ile) sorunsuz. Durmaksızın 200 KM yol yaptığım oldu.
    - Manevra kabiliyeti çok yüksek, YBR vb motosikletler gibi dans edebiliyor.
    - Tasarımı mükemmel, aşırı ilgiden sıkılacaksınız.
    - Yakıtı ekonomik, istediğiniz kadar zorlayın uzun yolda 100km/6lt'den fazla yakamazsınız. (Uzun yol 80-120 km/h arası tüketimi 2,5-3,5 lt arası)
    - Parça kalitesi muazzam.
    - ABS ve Kaydırmalı Debriyaj +
    - Lastik Metzeller

    R25/R3 vb motosikletler ile kıyaslamayı bırakın, her gün R25 kullanma fırsatım var ve ekmek almaya R25 ile gidiyorum.
    Neden mi?
    Ruh yok, titreşim hiç yok, motosiklet kullandığınızı hissetmiyorsunuz, YBR'den farkı yok, tork yok, vites aralığı uzun, oturuş pozisyonu supersport ile uzaktan yakından alakalı değil.
    idi bana cevabı
    *Heka bunu beğendi.

  9. #29

    Üyelik
    20 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul / Sarıyer
    Motosikleti
    RKS Veloce 150
    Alıntı Romedon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    idi bana cevabı
    Motorun topspeed videoları zaten 179 son gösteriyor. Nasıl 170 de rahat gidecek bilemedim.
    İkisi farklı karakter motorlar. Biri tek silindir biri çift, birisi alt devirden tork vermeye başlıyor diğeri 7binden sonra.
    Titreşim yok olayını nasıl bi negatif özellik gibi lanse etmiş pek anlayamadım.
    Yakıt tüketimimiz aynı. hatta şaşırtıcı şekilde birebir gibi birşey.
    Oturuş pozüsyonu göreceli. Bahsettiği gibi tam süpersport olmaması şehiriçinde avantaj. çok yorulmuyorsunuz. Bunu da nasıl negatife çekmiş bilemedim.
    Tasarım göreceli. Hoşuna ne gidiyorsa.
    Manevra konusunda öyle çok zorda kaldığım olmadı. Aynaları kapatıp giremediğim ara yok. Scooterlar apışıp kalırken ben ilerliyorum mesela

    Velhasıl bir gezide 160-170 gittimiz oldu 150km kadar. Ama beraberimde aynı hızda ve artçılı gelen xj6 dan 3-4tl daha az yaktım. 600cc 4 silindir. daha da gider ve tüketim neredeyse kafa kafaya yani. Onlar kapanmadan giderken ben kapanmak zorunda kaldım. Çünkü anlık bir rüzgar geliyor ve motor tıkanıp kalıyor ilerlemiyor. Yatmak gerekiyor.

  10. #30
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Top speed 100 de olsa bu makina alınır

  11. #31
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    yahu şu "rahat gitsin" dediğiniz devir, motorun max devrinin % kaçı oluyor acaba? 250'lik motor 160-170'le nası rahat gitsin lan? 1000'lik enduro mu bu?
    zaferce ve essegesse bunu beğendiler.

  12. #32
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Alıntı hakaniko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun topspeed videoları zaten 179 son gösteriyor. Nasıl 170 de rahat gidecek bilemedim.
    İkisi farklı karakter motorlar. Biri tek silindir biri çift, birisi alt devirden tork vermeye başlıyor diğeri 7binden sonra.
    Titreşim yok olayını nasıl bi negatif özellik gibi lanse etmiş pek anlayamadım.
    Yakıt tüketimimiz aynı. hatta şaşırtıcı şekilde birebir gibi birşey.
    Oturuş pozüsyonu göreceli. Bahsettiği gibi tam süpersport olmaması şehiriçinde avantaj. çok yorulmuyorsunuz. Bunu da nasıl negatife çekmiş bilemedim.
    Tasarım göreceli. Hoşuna ne gidiyorsa.
    Manevra konusunda öyle çok zorda kaldığım olmadı. Aynaları kapatıp giremediğim ara yok. Scooterlar apışıp kalırken ben ilerliyorum mesela

    Velhasıl bir gezide 160-170 gittimiz oldu 150km kadar. Ama beraberimde aynı hızda ve artçılı gelen xj6 dan 3-4tl daha az yaktım. 600cc 4 silindir. daha da gider ve tüketim neredeyse kafa kafaya yani. Onlar kapanmadan giderken ben kapanmak zorunda kaldım. Çünkü anlık bir rüzgar geliyor ve motor tıkanıp kalıyor ilerlemiyor. Yatmak gerekiyor.
    İstediğim tek şey 160 170 lerde rahat gitmek :D

  13. #33
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Top speedi bilmem.Bu motoru alan şehir içinde kullanacak.Önemli soru şu:
    -250cc için bu kadar domaltmaya gerek var mıydı?
    Tarzında en dik sürüşe sahipti cbr250.O özelliği gitmiş.Muslukçu misali bol bol kıllı çatal göreceğiz anlaşılan...
    BDmuxer bunu beğendi.

  14. #34
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    80 km hızdan sonra yaşayan bir ölüyüz 2 tekerde,ister rahat gitsin ister ıkınsın motor...
    Güvenli gidin,hızlı yada yavaş değil.
    BDmuxer ve teknoturk bunu beğendiler.

  15. #35
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    R25 de ruh yokmuş

  16. #36
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 de ruh yokmuş
    Absli r25 gelsin.Yine lider olur.

  17. #37
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Bir bilgi olsun,

    160-170 ferah ferah giden bir motosiklet 1 saatte ortalama 13 litre yakar,
    Versys 1000 - 160-180 km/h ortalama ile 245 km yolda 19-20 litre yakıt yakıyor.

    Yani motor 160-170 ferah ferah gitsede, o bizim gibi insanlar için pek de ferah ferah olmuyor açıkçası.
    PcK0PaT ve Shamy bunu beğendiler.

  18. #38
    neobirzenci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul/Silivri
    Motosikleti
    Pulsar ns 200
    Oturuş pozisyonu çok yatıkya şehir içi nası kullanıcan bunu

  19. #39
    Romedon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-636,Bajaj PULSAR 200 RS
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir bilgi olsun,

    160-170 ferah ferah giden bir motosiklet 1 saatte ortalama 13 litre yakar,
    Versys 1000 - 160-180 km/h ortalama ile 245 km yolda 19-20 litre yakıt yakıyor.

    Yani motor 160-170 ferah ferah gitsede, o bizim gibi insanlar için pek de ferah ferah olmuyor açıkçası.
    orası öyle tabi ben uzun yol yaparken beim motorda 120-140 arası kullanıyorum.Şikayet ettiğim tek şey ben 140 la giderken arkamdan arabanın selektör yapması. Benim sağa kamyonlrın arasına girmek zorunda kalmam.Açıkçası korkutuyor bu beni

  20. #40

    Üyelik
    12 Eylül 2016
    Motosikleti
    Mondial 150 mash--> Kawasaki ninja 300
    Su topspeedci apaciler dogal secilim ile motorcular camiasindan kara toprak camiasina asiri hizli sekilde geciyor zaten. Git 1000rr al 250cc lik motora niye bakiyorsun? Altindaki kuba cita ile yanina gelen hayabusaya isiklarda ara gaz veren tipler genelde "ibrede kac yazıyı la?? Hee 200 mu o zaman maksimum 180 gorur bu" diyen tipler falan filan


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)