Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

mt-07

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    bistraa61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mt-07 ABS RACE BLUE
    merhabalar
    honda 5bin km 125R SONRASINDA 10 bin km 250R kullandım orta sınıfa kendimi yeterli gördüm ve honda cb650f almak isterken fiyat performans bakarak mt07 abs aldım daha yeni (duanızı alırım 2 haftadır kullanıyorum fakat sorularım var. 1. vites gaz çekme yok zaten 2 v3 3 de ya tekere geliyor yada yan atıyor tapa gaz yapıp uzamak için 3 den sonrası ideal anca.üzerinde batlaax lastik var ROSSO 2 LASTİK İLE KULLANAN VARSA YORUM ALABİLİRMİYİM PERFORMANS HAKKINDA.Diğer sorum ise VİRAJA GİRİNCE DUA OKUTUYOR LASTİĞİN DIŞINDA AMORTİSÖRDE SIKINTI amortisörde yabpabileceğimiz birşey varmı ? bilgili tecrübeli deneyen kardeşlerden abilerden destek lütfen.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Bugraaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    14'Honda CBR250R Repsol - Triumph Daytona 675 Red
    Amartisorlerde ne gibi bi sikinti yasadiniz? Yazdiklarinizdan anladigim kadariyla daha alisma suresindesiniz, egitim aldiginizi kabul ederek suan ki mt07 ile tekrar egitim almanizi oneririm yoksa zevk alamassiniz.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Ağustos 2013
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Hayırlı olsun, güle güle kullan. Ne kadar viraj yaptın ki dua okudun?

  4. #4

    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2015 Yamaha MT-07
    Alıntı bistraa61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar
    honda 5bin km 125R SONRASINDA 10 bin km 250R kullandım orta sınıfa kendimi yeterli gördüm ve honda cb650f almak isterken fiyat performans bakarak mt07 abs aldım daha yeni (duanızı alırım 2 haftadır kullanıyorum fakat sorularım var. 1. vites gaz çekme yok zaten 2 v3 3 de ya tekere geliyor yada yan atıyor tapa gaz yapıp uzamak için 3 den sonrası ideal anca.üzerinde batlaax lastik var ROSSO 2 LASTİK İLE KULLANAN VARSA YORUM ALABİLİRMİYİM PERFORMANS HAKKINDA.Diğer sorum ise VİRAJA GİRİNCE DUA OKUTUYOR LASTİĞİN DIŞINDA AMORTİSÖRDE SIKINTI amortisörde yabpabileceğimiz birşey varmı ? bilgili tecrübeli deneyen kardeşlerden abilerden destek lütfen.
    MT-07 kullanıyorum 15 ay oldu alalı. Üzerindeki Battlax lastikleri değişene kadar her virajda fatiha okurdum. Rosso 2 ise o motora olmaz. Alabileceğin en iyi lastik Diablo Rosso Corsa . Rosso 3 ise daha yeni bir lastik fakat Corsa kadar yumuşak değil ama Corsa'dan biraz daha uzun ömürlü.Corsa'ya göre dezavantajı ise çok geç ısınması. Aralarında fiyat farkı da yok denecek kadar az. Benim şahsi oyum Rosso Corsa lastik için.

    Boy / Kilo oranına göre amortisörü kendi kullanımına göre sertleştirmen gerek. Ben 1.76 / 100kg viraj seven biri olarak en sert ayarında kullanıyorum ama dediğim gibi bu kişinin kullanımına göre değişir.

  5. #5
    bistraa61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mt-07 ABS RACE BLUE
    sağol üsdat motoru denemek amaçlı ilk olarak istanbul şile üzeri ağva yaptım yolu biliyorsan kısa sert virajlar var motoru yatırdığımda fazla esneme yaptı birde arkanın gezdiğini hissettim yavaş yavaş bitirdim yolu.düşündüm bu yol kötü asfalt başka yolda denerim diye istanbul bursa yaptım gemlik virajlarında daha yüksek süratarda aynı durumu yaşadım.ya bu motora alışamadım ya da lastik ve amortisör ayarı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

    Alıntı motokeyfo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT-07 kullanıyorum 15 ay oldu alalı. Üzerindeki Battlax lastikleri değişene kadar her virajda fatiha okurdum. Rosso 2 ise o motora olmaz. Alabileceğin en iyi lastik Diablo Rosso Corsa . Rosso 3 ise daha yeni bir lastik fakat Corsa kadar yumuşak değil ama Corsa'dan biraz daha uzun ömürlü.Corsa'ya göre dezavantajı ise çok geç ısınması. Aralarında fiyat farkı da yok denecek kadar az. Benim şahsi oyum Rosso Corsa lastik için.

    Boy / Kilo oranına göre amortisörü kendi kullanımına göre sertleştirmen gerek. Ben 1.76 / 100kg viraj seven biri olarak en sert ayarında kullanıyorum ama dediğim gibi bu kişinin kullanımına göre değişir.
    Önerin için çomk teşekkürler.benimde 178 boy 74 kg.yani o motora göre biraz hafif kalıyorum .ilk işim rosso corsa yı araştırıp bakacaağım

  6. #6
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    motosikletin amortisöründe sıkıntı var , dedi 1-2 sene motor kullanan adam.
    tinerci ve memoly bunu beğendiler.

  7. #7
    bistraa61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mt-07 ABS RACE BLUE
    Alıntı Bugraaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amartisorlerde ne gibi bi sikinti yasadiniz? Yazdiklarinizdan anladigim kadariyla daha alisma suresindesiniz, egitim aldiginizi kabul ederek suan ki mt07 ile tekrar egitim almanizi oneririm yoksa zevk alamassiniz.
    viraja girince esneme ve ve gezme hissettim ve viraja normal gazla giriyorum daha yeni oldupum için bu motorda.

  8. #8
    bumbala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    2015 ABSli var. Lastikler fabrika Battlax ve hiçbir sorun yaşamadım. Battlax iyi bir lastik değil, zor ısınır, fakat bu kadar da sorun yaşamamanız lazım. Kalkışta MT-07 gibi torklu bir motorda fazla gaz açarsanız illaki gezme veya lastik ısınmışsa teker yapar. Süspansiyon fabrika çıkışı biraz yumuşak. Eğer çok rahatsız ediyorsa biraz sertlestirin. Gavurlar lastik olarak Michelin Pilot Road öneriyor.

  9. #9
    SİYAH İNCİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07
    mt 07 için en iyi lastik metzeller m7 sporttur bi araştır bende kullanıyorum uzun zamandır virajlarda gayet başarılı

  10. #10
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosikletin amortisöründe sıkıntı var , dedi 1-2 sene motor kullanan adam.
    Basit bir konu, anlamak için müneccim olmak veya 100.000 km tecrübe sahibi olmak gerekmiyor.


    Dostum, tabii hayırlı olsun ama keşke CBR 650 F alsaymışsın çok daha dengelidir. Amortisor'u sertleştir mutlaka, bir de Rosso Corsa, alamıyorsan da Metzeler M7 RR lastik almanı tavsiye ederim.
    Hayatı güzelleştiren mekanikler.

  11. #11
    bistraa61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mt-07 ABS RACE BLUE
    Alıntı basto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Basit bir konu, anlamak için müneccim olmak veya 100.000 km tecrübe sahibi olmak gerekmiyor.


    Dostum, tabii hayırlı olsun ama keşke CBR 650 F alsaymışsın çok daha dengelidir. Amortisor'u sertleştir mutlaka, bir de Rosso Corsa, alamıyorsan da Metzeler M7 RR lastik almanı tavsiye ederim.
    basto kardeş eşekkür ederim CBR değil benim istediğim cb650f di yani kullandım baktım 200 kg nin nispeten yola oturan ve güvenli hızlnan bir makineydi benim için ama gücüm yetmedi. şimdi mt07 için se mantıklı lastik seçimi için araştırıyorum tutuşun yanı sıra ömür de hergün motor üstündeyim işe gidip geliyorum.m7 ye bakacağım mutlaka.arkadşın duke 390 da vardı hoşuma gıtti o lastik.

  12. #12
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Ne güzel bir konu başlığı değil mi.


    LASTİĞİN DIŞINDA AMORTİSÖRDE SIKINTI amortisörde yabpabileceğimiz birşey varmı ?
    Burada ne demek istedin anlaşılmıyor.

  13. #13
    bistraa61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mt-07 ABS RACE BLUE
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne güzel bir konu başlığı değil mi.




    Burada ne demek istedin anlaşılmıyor.
    BU MOTORDA YENİYİM BİLMEDİKLERİM VAR ÖĞRENİYORUM VE SORUYORUM

    LASTİK İYİ DEĞİL HER MOTORA HER MARKA LASTİK GİTMİYOR MT DE KULLANAN DENEYEN VARSA BİLGİ İSTEDİK.AMORTİSÖR İYİ DEĞİL EN BASİT NASIL ÇÖZÜLÜR BİLGİ İSTEDİK.
    GEREKLİ KİŞİLER GEREKLİ CEVAPLARI VERİYOR SEN VERMESENDE OLUR KARDEŞ.

  14. #14
    bumbala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosikletin amortisöründe sıkıntı var , dedi 1-2 sene motor kullanan adam.
    Yamaha gibi bir marka tehlikeli olacak kadar yanlış bir amortisör koymuş olamaz. Sadece MT-07'nin fabrika çıkışı amortisörleri biraz yumuşak. Bu da şehir için rahat olması için.
    memoly bunu beğendi.

  15. #15
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Alıntı bistraa61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    basto kardeş eşekkür ederim CBR değil benim istediğim cb650f di yani kullandım baktım 200 kg nin nispeten yola oturan ve güvenli hızlnan bir makineydi benim için ama gücüm yetmedi. şimdi mt07 için se mantıklı lastik seçimi için araştırıyorum tutuşun yanı sıra ömür de hergün motor üstündeyim işe gidip geliyorum.m7 ye bakacağım mutlaka.arkadşın duke 390 da vardı hoşuma gıtti o lastik.
    CB 650 F de çok güzel ama haklısın arada 8-10 bin lira fark var neredeyse. MT 7 de asla kötü değildir abicim, ama amortisörlerin yumuşaklığı virajda ciddi dualar okutuyor adama. Sertleştir mutlaka yağı değişerek vs. Bir de ileride gücün olur balata değişebilirsen ondan iyi motor olmaz.

    Lastik konusunda uzun ömür istiyorsan touring lastiklere yönel o zaman. Şehir içi ağırlıklı kullanacakmışsın hem de. Ben şahsen sadece haftasonu viraj için sürüyorum, racing lastikleri tercih ediyorum amaRoad 4 şehir içi kullanım için en mantıklı lastik bence.
    Hayatı güzelleştiren mekanikler.

  16. #16
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    BWS 100
    Alıntı bistraa61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BU MOTORDA YENİYİM BİLMEDİKLERİM VAR ÖĞRENİYORUM VE SORUYORUM

    LASTİK İYİ DEĞİL HER MOTORA HER MARKA LASTİK GİTMİYOR MT DE KULLANAN DENEYEN VARSA BİLGİ İSTEDİK.AMORTİSÖR İYİ DEĞİL EN BASİT NASIL ÇÖZÜLÜR BİLGİ İSTEDİK.
    GEREKLİ KİŞİLER GEREKLİ CEVAPLARI VERİYOR SEN VERMESENDE OLUR KARDEŞ.

  17. #17
    bistraa61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mt-07 ABS RACE BLUE
    Alıntı basto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CB 650 F de çok güzel ama haklısın arada 8-10 bin lira fark var neredeyse. MT 7 de asla kötü değildir abicim, ama amortisörlerin yumuşaklığı virajda ciddi dualar okutuyor adama. Sertleştir mutlaka yağı değişerek vs. Bir de ileride gücün olur balata değişebilirsen ondan iyi motor olmaz.

    Lastik konusunda uzun ömür istiyorsan touring lastiklere yönel o zaman. Şehir içi ağırlıklı kullanacakmışsın hem de. Ben şahsen sadece haftasonu viraj için sürüyorum, racing lastikleri tercih ediyorum amaRoad 4 şehir içi kullanım için en mantıklı lastik bence.
    basto yorumların için teşekkür ederim

  18. #18
    gurkanerkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 07
    Yaklaşık 6 aydır MT 07 kullanıyorum ve hiç bir virajda allaha sığındığımı hatırlamıyorum. Lastikleri değiştirdikten sonra sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum.
    memoly bunu beğendi.

  19. #19
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Test pilotlarının çoğu MT 07'nin süspansiyonlarını beğenmedi.
    Bu nedenle sorun yaşadığını söyleyen kullanıcılar pek haksız sayılmazlar.
    Ben bu yorumlara ek olarak arka lastiği gereksiz şekilde kalın bulduğumu söyleyebilirim.
    Daha ince bir arka tekerle bu motosikleti bir denemek lazım.
    Teorik olarak çok daha iyi olacağını düşünüyorum.

    Önceki yıl yapılan lansmanda bu motosikleti deneyen bütün hanımlar çok beğendi.
    Zaten tip olarak da feminen bir yapıya sahip ve kadınlara çok yakışıyor.
    Tabi yamaha bu yapının kaymağını güzel yedi.
    Geçen yıldan bu yana gördüğüm her on MT07'nin 7-8 tanesinde hatunlar var diyebilirim.
    Hatta özellikle genç kızların kullandığı motosikletlerin çoğunun MT07 olduğunu gözlemlemeye başladım.
    Kadınların erkeklere göre daha hafif yapıda olması ve onlardan fazla şikayet gelmemesi süspansiyonun yamaha tarafından özellikle böyle tasarlandığını düşündürtüyor.
    Bu arada 2 farklı ehliyet grubuna yönelik versiyon ayarlaması sürücü kurslarınıda bu modele yöneltti.


    Öte taraftan süspansiyonu kendinize uygun bir ayara getirirseniz şikayetiniz oldukça azalacaktır.
    Tabi çok şey beklememek lazım.
    Neticede Yamaha bile giriş ve orta seviye kullanıcıları için ucuz bir motosiklet ürettik diye övünüyor.
    İşin içine ucuz kelimesi girdiği zaman beklentiyi düşük tutmak gerek.

    Fakat toplamda maddi olanağı zaten belli olan Türk kullanıcılar için bence korkmadan alınabilecek en ideal motosiklet galiba bu.
    En güzeli yamaha bu modeli Türkiye'de avrupa ile hemen hemen aynı paraya satıyor.
    l3v3nt ve mandarake bunu beğendiler.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  20. #20

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Biz, bir gün stratosfere çıkarsak ...

    Tecrübe olarak da 150 - 250 - 600'lerden bir 20-25'er bin km geçersek...

    700'lük alırız diyoruz...

    Adamlar ürettikleri motora başlangıç motoru diyorlar..

    Ayar oluyorum ...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler