Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Hadi ya? Kötüymüş yahu. Zevk için katlanılır da günlük yolculuk için iyi değil, hele sıcak iklimlerde.

Superduke bayağı iyi bu açıdan. V2 motor 4 silindirlilere göre daha uzak bacaklardan, ısı çok daha az geliyor. Kocaman ve kavisli bir radyatör kullanmışlar. Fan sıcak havalarda bile hemen girmiyor devreye. Sıcak havada ve sıkışık trafikte bir süre bekledikten sonra anca. Girdiğinde de sağ aşağıya üfürüyor. Sağ diz altında biraz hissediliyor, ama yakmıyor, sadece rahatsız ediyor. Zaten sıcak ve sıkışık trafikte bütün vücut terlediği için olan rahatsızlığa çok bir şey eklemiyor. Yüksek hacimli bir motor için bayağı başarılı bir soğutma sistemi dizayn etmişler.
arkadaşımda suzuki dl 650 var. fan konusunda çok başarılı makine çok ısınmıyor fan açma ihtiyacı az duyuyor çok başarılı! 1290 da okadar güçlü makine dediğiniz gibiyse çok iyi bence

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
bendeki duke 690 r idi.
690 r çok iyi makine size şöle bir soru sorsam sanırım tenerede vardı sizde tenere ile 690 r arasındaki titreşim hangisinde fazlaydı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

Alıntı Shamy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Sizler 250 lik motosiklet ile dolasirken, ben 0 km sinin sahibiydim 690 nin. İzmir istanbul yapinca iki gun hasta yattim titresimden, bir ara motosikleti ciddi atacaktim altimdan gelsin beni ambulans alsin diye, birakin totoyu ellerimi bile hissetmez olmustum. Hayatimin en zorlu yolculugu sonrasi daha 8500km bindigim motorumu hatiri sayilir bir zarar ile sattim ve kurtuldum. Ben motosiklet hayatim boyunca 30 tane motosiklet sahibi olmus , bir milyon km yol yapmis, bir tam sezonda 2008 yilinda turkiye pist sampiyonasinda yarismis birisiyim. Buradakilerin yarisindan fazlasi 1999 yilinda ilkokul cocugu iken ben pistte iki zamanli 125 cc ile dönüyordum.

Kissadan hisse biz motorculugu iyi biliriz. 690 sm serileri inanilmaz rahatsiz, yag yakiyor, titriyor, deli gibi hararet yapiyor, yakiti emsallerine gore cok fazla, bakim arakiklari kisa, elinizde anahtar ile dolasiyorsunuz, mubaglagsiz heryeri surekli gevsiyor. Gundelik kullanim heleki uzun yol icin kesinlikle uygun degil.

Ha Hobi ve spor motoru derseniz uzerine yok,muazzam keyifli, aldiginiz surus zevki ni hicbir sey veremez size. Durumunuz musait olur, garajinizda ikinci yada ucuncu motor olarak durur, arada cikar azarsiniz, yada atarsiniz pickup niza hafta sonu piste goturur pistin tozunu alirsiniz. Bu islerin motorudur 690smc ve R .

Tek motor krediyle alayim, herzaman kullanayim, bol bol yol yapayim derseniz yolunuz acik, totonuz ve cebiniz saglam olsun derim

Cok kisa surede yipratan bir motordur kendini, hele biraz aksiyondan sonra, saglam bir bakim ister, gidon aksi civatasina kadar sıkılmak ister.

Tekrar soyluyorum, millet yanlis anliyor ama, motosiklet dedigin 4 silindir olacak arkadas, 4 silindirden otesi anca motorcuk olur, keyif, konfor, guc, ne ararsaniz sihirli 4 lude vardir. Yag gibi akar, gazi acip uzarsiniz. Paranizi bosa vermeyin ona buna,alin bir 4 silindir xj tarzi yag gibi kayan makina, keyifle binin.
Shamy