Motosiklet Taşıma Römorku
-
28 Haziran 2016, 00:22
#1
Motosikletseverler için Motosiklet Taşıma Römorku yaptık. Yere sıfırlanıyor, tek kişi motosikletini römorka yükleyip indirebiliyor. Ön tekerden motosikleti kitliyor, tutuyor. Kayışlarla ekstra güvenlik sağlanıyor.
Aynı römorkun uzaktan kumandalı hidrolik sistemli versiyonu üzerinde çalışıyoruz. Römorku kaldırıp indirme işi uzaktan kumanda ile yapılacak.
Motosiklet ana distribütörleri, bayileri ve off-road motosiklet severler için 3-4 motosiklet taşıma kapasiteli römork da yapıyoruz. Bu römork rampalı olacak.
Görüş ve yorumlarınızı merak ediyoruz.
Teşekkürler.
Reklamlar
-
28 Haziran 2016, 00:40
#2
Genel olrak güzel sistem ama bence makara-halat ve alt demir bağlantısı biraz daha modifiye ister. En azından alt tablaya bağlantı mapa/radansa ile yapılabilir ya da çelik halat kullanılabilir sistemde.
-
28 Haziran 2016, 00:48
#3
godhimself adlı üyeden alıntı
Genel olrak güzel sistem ama bence makara-halat ve alt demir bağlantısı biraz daha modifiye ister. En azından alt tablaya bağlantı mapa/radansa ile yapılabilir ya da çelik halat kullanılabilir sistemde.
El vinçi bir boy büyüğünü ve çift yönlüsünü kullanacağız. Kayışta aynı şekilde daha yüksek taşıma kapasitelisini kullanacağız. Çelik halat kullanmıyoruz çünkü tekne römorklarından edindiğimiz tecrübe yaralanmalara sebep olabildiği yönündedir.
Alt tabla kilit sistemini kendimiz son derece dayanıklı kalın malzemeden tornada yaptık. Testlerimizde bir sorunla karşılaşmadık.
Yorumlarınız için çok teşekkürler.
-
28 Haziran 2016, 05:58
#4
benim enduro için çok iyi olurdu lakin önce taşıyacak aracı almam gerekiyorç
-
28 Haziran 2016, 12:03
#5
Ürünün teknik yönüne bir şey diyemem; kullanışlı gözüküyor.
Yalnız, video daha iyi çekilebilir. Daha iyi bir tanıtım videosu kurgulanabilir.
Kıyafetler tam takım değil; dizliksiz, botsuz binilmesi güzel durmuyor.
Girişteki sürüp gelmesi, park edip inmesi, hatta içerden römorku çekip çıkarması gereksiz süre kaybı.
Ve en sonda, hiç bir araca takılmıyor. Hareket halinde görmüyoruz römorku.
Trafikte nasıl gittiğini göstermek gerek. Dönüşlerde nasıl olduğunu...
Ürün geliştirmedeki başarınızı kutlamak isterim. Başarılarınız devamını dilerim.
Ama tanıtım videosu daha iyi olabilir. Web sayfanız da net verilmiyor videoda. Stickerdaki isimden arattırarak bile zor buldum...
Yine de, hiç yoktan iyi tabii... de ... daha maliyetli olmadan bile daha iyisi çekilebilir...
-
28 Haziran 2016, 12:14
#6
Güzel fikir bence başarılı
Çıkrık tehlikeli ,motoru yere salarken o kolun elden kaçması ciddi sonuçlar doğurur
Ağırlık merkezinizde biraz önde kalmış gibi,römork aksına baktığımda motosikletin motor kısmı aksı geçiyor
Buda öne ve araca fazla yük binmesine neden olur,çeki okuna max 65 kg yük binmeli
-
28 Haziran 2016, 12:18
#7
En güzeli yüksekçe bir pickup'ın çeki kancasına tahtrevalli platform yaptırıp motoru üzerine çıkartıp bağlamak. O şekilde 1000km gidilir arkada motor olduğunun farkına bile varmazsınız.
-
28 Haziran 2016, 20:32
#8
römorkun yay veya amortisörü yok gördüğüm kadarıyla. sert bir çukurda motor yerinden çıkabilir
-
28 Haziran 2016, 21:17
#9
Sayısaldan para çıksın yanınızdayım.
-
29 Haziran 2016, 21:54
#10
GezeGeze adlı üyeden alıntı
Ürünün teknik yönüne bir şey diyemem; kullanışlı gözüküyor.
Yalnız, video daha iyi çekilebilir. Daha iyi bir tanıtım videosu kurgulanabilir.
Kıyafetler tam takım değil; dizliksiz, botsuz binilmesi güzel durmuyor.
Girişteki sürüp gelmesi, park edip inmesi, hatta içerden römorku çekip çıkarması gereksiz süre kaybı.
Ve en sonda, hiç bir araca takılmıyor. Hareket halinde görmüyoruz römorku.
Trafikte nasıl gittiğini göstermek gerek. Dönüşlerde nasıl olduğunu...
Ürün geliştirmedeki başarınızı kutlamak isterim. Başarılarınız devamını dilerim.
Ama tanıtım videosu daha iyi olabilir. Web sayfanız da net verilmiyor videoda. Stickerdaki isimden arattırarak bile zor buldum...
Yine de, hiç yoktan iyi tabii... de ... daha maliyetli olmadan bile daha iyisi çekilebilir...
Trafiğe kapalı alanda kendi üretim tesisimizin bahçesinde temsilen çektik videoyu. Öğle saatlerinde güneş altında 50 derecede çekildi. (Gökova'da) Motosiklet pantolonunu ve montunu giyemedik. Motosiklet ayakkabısı var videoda.
Römorkun elle kolayca çekilebildiğini göstermek istedik.
Araç ve çekme görüntüsü konusunda haklısınız. Bir sonraki videomuz da dediğiniz gibi yapacağız.
Yorumlarınız için çok teşekkür ederiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
oyunageldim adlı üyeden alıntı
Güzel fikir bence başarılı
Çıkrık tehlikeli ,motoru yere salarken o kolun elden kaçması ciddi sonuçlar doğurur
Ağırlık merkezinizde biraz önde kalmış gibi,römork aksına baktığımda motosikletin motor kısmı aksı geçiyor
Buda öne ve araca fazla yük binmesine neden olur,çeki okuna max 65 kg yük binmeli
Kol elden kaçarsa hiç bir şey olmaz, kilit mekanizması var.
Ağırlık merkezinde hesaplandı, sorun yok. Şase tasarımı yükü aksa yönlendiriyor. Motosikletin ağırlığı 200kg altında. Asıl işimiz tekne römorkları 6000kg 'lik motoryat römorklarımız var.
Yorumlarınız için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
En güzeli yüksekçe bir pickup'ın çeki kancasına tahtrevalli platform yaptırıp motoru üzerine çıkartıp bağlamak. O şekilde 1000km gidilir arkada motor olduğunun farkına bile varmazsınız.
Dediğiniz modelden de üretmeyi planlıyoruz. O modelde motosikleti sürücüsünün tek başına indirip bindirmesi mümkün olmayacaktır büyük ihtimalle. Yorumlarınız için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
oxus adlı üyeden alıntı
römorkun yay veya amortisörü yok gördüğüm kadarıyla. sert bir çukurda motor yerinden çıkabilir
Yerinden çıkması mümkün değil. Ön tekerden kitleniyor. Ekstra güvenlik olarak motosiklet önden ve arkadan kayışla römorka bağlanıyor. Kayışların bağlantı yerleri römork üzerinde mevcut.
250kg altı motosikletlerde süspansiyonu lastikler sağlıyor. Motosikletin kendi süspansiyonu da çalışıyor.
250kg üzeri motosikletleri taşıyacak römorklarda torsiyon sistemi kullanıyoruz.
Yorumlarınız için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------
Murat Ceylan adlı üyeden alıntı
Sayısaldan para çıksın yanınızdayım.
Bütçenizi bilmiyoruz ama sayısaldan para çıkmasına gerek olmayabilir belki. Çoğu insanın elinde olan cep telefonlarından daha ekonomik fiyatı var römorkumuzun: 2750 TL. Daha ekonomik model de yapacağız.
-
29 Haziran 2016, 22:03
#11
Hocam aynı römorkun üstü kapalı güvenilir hali yapılırsa almaya niyetlenirim. Garajı olmayan kişiler römorku park alanına çekip içine motosikleti kitleyebilir istediği zaman hareket ettirmesi kolay olur taşınabilir garaj mantığında. Ben yapmayı planlıyordum bilgi ve imkan yetersizliği.
-
29 Haziran 2016, 22:26
#12
Tüm taşıma römorkları motoru aynı şekilde mi sabitliyor bilmiyorum ama taşıma esnasında motor sadece ön janttan sabitlenirse jant ve amortisör boruları virajlarda kolayca zarar görebilir.
-
30 Haziran 2016, 00:30
#13
Römork fiyatına bişey diyemem ancak çeki demiri yoksa büyük külfet açıkçası.Ostimde fiyat aldım aracın çeki demirine montaj ve ruhsat dahil 4350 tl fiyat istediler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler