Atla motosiklete git koy verdiği yerde tamir etmeye çalış baktın olmadı atla uçağa gel
Atla motosiklete git koy verdiği yerde tamir etmeye çalış baktın olmadı atla uçağa gel
biraz bakım biraz kendine güvenle olur.kendine güven hat safhada onu anladık birde motora sağlam bir bakım oldumu tamamdır.sonuçta bmw ile gidip yolda kalanda gördüm.scooterle gidip tur atıp dönende.
http://nihalharmanli.blogspot.com.tr/p/geziler.html
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106336-scooter'la-yunanistan-gezisi.html
bir problem olursa yedek parçayı türkiye'den kargolatmak son seçenek galiba.
Motoruna güveniyor iseniz şuana kadar zorlamadıysanız ve motorda herhangi bi sorun yoksa her 100kmde 1 mola verip rahat rahat gidiceğini umut ediyorum.
hayalperest seni ben o yola cbf ilede cıkmam o kadar uzun bi geziye cıkıcaksan kıyacaksın paraya transalp ler nc750 ler tenereler suzuki vs vs vs vs :D işin özeü japon ama has japon :D tabi bu benim kararım adamlar ybr ile dünya turu atıyor yok aga benım kase izmire bile gitmeye yemez o aletle
yok zorlamadım. ama güvenmiyorum da...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------
abi dediğini yapmasını ben de biliyorum. lakin benim amacım düşük cc ile uzun yol yapmak. zaten 4000 km'lik rotayı günlük 250'şer olarak böldüm. Çok zorlanacağımı sanmıyorum. Benim kase günlük 500'kmye kadar götürüyor :D
Büyük ihtimalle motorsiklet gider fakat sana çile olur emin ol.ruzgar ve titreşim den yolun ortasına gelmeden soymeye başlarsınız 3300km Niğde Ege turunda Yamaha YBR 250 ile yani maket bir makina ile gittim çok rüzgar yiyor ve ne japon ne Alman malı olur ise olsun yol motoru değil ise yorucu oluyor.ama zevkli.kisacasi motor gider fakat sen dayanabilir misin .
Abi yedek parça falan al, onlar önemli de, en önemlisi yanına bir arkadaş(yoldaş) al. Yanlız gitme. Yolculuğa yalnız çıkma. Gideceğin ülkelerde arkadaşın varsa onlarla irtibatta ol. İnsana insan lazım abi.
Not:İnsan olan insan lazım.
Satışının-ustasının olmadığı ülkelere gitmek riskli. O yüzden genelde Hindistan'a İran'a Çin'e doğru gidenlere BMW değil de daha uyduruk motorlarla gidilmesi tavsiye edilir. Pakistan'da BMW den kaç kişi anlayacak.
Bazı olası parçaları da buradan alıp yanınızda götürseniz, herhangi bir usta da takabilir-onarabilir. Mutlaka servise gerek yok.
Burada nice yorumlar okudum adam çok bilindik markalar ile Avrupa turuna çıkıyor, yolda kalınca Türkiye'yi arıyor, yetkililere doğru düzgün ulaşamıyor, dımdızlak kalıyor. Çok da buna kafa yormamak lazım.
uzun yla motorla çıkıcaksan 3 lü denklem var
1 zenginsin paran var huzurun var .. her motorla çıkarsın yola gerekli kasko ulusllar arası sigorta anlaşmalarını yaparsın hangi motorla nerde kalırsan kal lö pasi parid jötem der alırlar motorunu sende çekicide latte mocha nı yudumlarsın..
2 yüksek hacim bir motorla çıkmışsan genelde eski teknoloji kara düzen dediğimiz motorlarla çıkarlar çıkanların yanında yedek parçalarıda olur sorun çıkartabilicek parçalara karşı.. bu insanların eli anahtar tuttuğu için yolda kalsalarda kendileri bir nevi mini servisdir orda tamiraı yapar yola devam ederler..
3 düşük hacim kara düzen bundada genelde güvenlik riski düşük zayıf yerlerden geçicek olanlar tercih ediyor hani gasp talan yağma bir şey olursa hem motoru bırakıp kaçabilirler yada motoru karşı tarafa verebilirler atlar uçağa dönerler yada motor piston kırar kitler yani tamir olamıycak şekilde motor çöp olur bırakırlar motoru orda dönerler falan motorda ucuz bir şey olduğundan gözlerinde büyümez..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)