Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Arka Teker Kayma Sorunu R6 2012

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtalyadan dönünce Versys'i satıp şunu alıcam.


    http://www.powerfrkusa.net/wp-conten...permoto-07.jpg
    parasızlığın gözü kör olsun adam tur için motor satın alıp sonra satıyor

    caglar48 ve Levent bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İtalyadan dönünce Versys'i satıp şunu alıcam.


    http://www.powerfrkusa.net/wp-conten...permoto-07.jpg
    Özüne dondun abi sonunda :D sana zıpmalamı gazlamalı bısı lazım bi an italya bahane dıyıp endurocu olcaksın diye korkmustum ama o motorda tirekşın mırekşın olmaz tabiri caizse "çektim 3ten 2 ye yan yan vutututu" :D

  3. #63

    Üyelik
    14 Aralık 2015
    600 racing öncesi basamak 250lik Racing değil bence. Mt 07 olabilir mesela. Ki mt 07 ye geçince bile afalliyorsun biraz. Motoru yeniden öğrenmiş gibi olmuştum ben.

  4. #64
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Hahaha, buda baya gidiyo Caglar, bi ara sürelim

  5. #65
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hahaha, buda baya gidiyo Caglar, bi ara sürelim
    20sinden sonra niye olmasın abi , İtalyaya hayırlısı ile gıt gel bi şarapların hala beklemede
    https://www.instagram.com/besafes1kr/

  6. #66
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    tamam alcam onları yakında..

  7. #67
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Ufuk Uzun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kez daha konuya yorum yapmayı düşünmüyordum ama yazılan şeyleri okuyunca hem motosiklet kullanıcı kitlesi adına hemde forum adına bir hüsran içindeyim, lastik değiş diyen var virajda yapsa anlarım diyen var yapmaması lazım sorun bu bir baktır diyen var en kötüsü boş ver olur öyle devam et diyen var. Beyler bizi arabalardan ayıran bazı temel kurallar var siz bu yorumlar ile TechTurkey kafası yaşıyorsunuz burada, arkadaşın yaşı genç R6 içinde yeterli tecrübesi yok sizde bu yorumlar ile kendinizi komik duruma düşürme dışında trol olma ayağına kısmen katil sayılıyorsunuz. Yorum yaparken daha bilinçli ve aklı selim olmaya çalışın ortada bir hayat söz konusu bu kişinin kendi aile üyeniz olduğunu var sayın başka insanların hayatına saygınız yoksa en azından.
    Insanlarin baskalarinin hayatina saygisi olmadigi suclasmasini yapmadan da yazabilirsiniz yorumunuzu. Bir cok arkadasin "tecrubesi eksik" yazdigi gibi, hatta sagolsun baska bir arkadasin video koydugu gibi. Insanlarin tecrubelerine binaen samimi tavsiye vermedigini nereden biliyorsunuz?

  8. #68
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hus Te 250 İ - Tri Th 900 C - Duc Pa 1299 S
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Insanlarin baskalarinin hayatina saygisi olmadigi suclasmasini yapmadan da yazabilirsiniz yorumunuzu. Bir cok arkadasin "tecrubesi eksik" yazdigi gibi, hatta sagolsun baska bir arkadasin video koydugu gibi. Insanlarin tecrubelerine binaen samimi tavsiye vermedigini nereden biliyorsunuz?
    Samimiyet konusu ile bir yorum yaptığımı sanmıyorum, konuya kişisel değilde toplumsal bakmanızı öneririm. Kimseye bir üstünlük tasladığım da yok aynı zaman da hiç kimse tecrübeli olarak zaten motosiklet kullanmaya başlamıyor tecrübe zamanla oluşan bir şey ama bu olmayacak yorumlar ile genç bir insanın göz göre hayatını mal olacaksan üzerine cümle kurumları normal, hatta ben sizin bu tepkinizi ve yukarı da yapmış olduğunuz iki yorumu algılayamadım, 700cc üzeri 3 naked diyorsunuz ve gördüğüm kadarı ile bunlardan bir tanesi de 1290R ve 9Bin devirde vites değiştirdiğiniz zaman motosikletlerden hiç birinde oynama olmadığını da söylemenin yanı sıra viraj da olsa anlarım diyorsunuz bu bahsettiğiniz şeyler kusura bakmayın ama bana pek realist ve makul gelmedi veya ben aşırı tecrübesiz de olabilirim kusura gerçekten bakmayın, sizin daha iyi bildiğiniz ve konuya hakim olduğunuz ortada affınıza sığınarak beni hoş görmenizi istiyorum belki zamanla bende sizin gibi olur ve bir şeyler öğrenirim.

  9. #69
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    ben yavaş gidelim geç gidelim diyorum acele hiç i,htiyacımız yok

  10. #70
    Gorkem.IX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Makinede güç var kayacak tabi ki 😂 Fazla gaz açma zaptedemeyecek gibiysen.

  11. #71

    Üyelik
    29 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R6
    Öncelikle herkese iyi veya kötü yorumlarından dolayı teşekkür ederim , Şunu söylemek isterim r25 2 silindir bir motor burda bir çok arkadaş 125 cc makinalarda bile bunu yaptıgını söylemiş ama bende r6 ya geçene kadar olmadı ki cok zorladım 1 de 2 de oluncada haliyle bir sorma danışma geregi hissettim zapdememekle alakası yok yani sadece sallıyor du bunu sormak istedim bu da normalmiş anladıgım yorumlardan kadarıyla , teşekkür ederim

  12. #72

    Üyelik
    18 Kasım 2015
    Motosikleti
    Mondial Rx3i evo
    Bilmeyen arkadaşlar için söylüyorum beyler tek silindir motorlarda patlamalar iki silindire nazaran daha erken gelir. tek silindirli motorların tork eğrileri incelendiğinde tork bantlarının daha geniş olduğu alt devirlerde torklanmalarının da iki silindirlere nazaran daha ani olduğu bilinmekte her ne kadar 35 beygirlik r25 emsallerine göre daha güçlü olsa da tork eğrisi olarak değerlendirildiğinde gücünü torktan değil yüksek devirden alan bir makine olduğu, ve alt devirlerde bu torkun düşük olduğu görülüyor. Çift silindirin motor hacmini ikiye bölmesinden dolayı gaz açma esnasında motosikletin gaza verdiği tepki bu durumda r25 için söylüyorum yumuşaktır. Ama siz özellikle hafif ve tek silindirli 35 beygirlik bir makineye bunları yaptırmak isteseniz gaz kontrolüne daha fazla hassasiyet göstermek zorunda olacaktınız. Bu manada r25 için denilebilir ki hatalarınızı tolare eden bir motosiklettir. Gaz kontrolü ile ilgili pratikler yaparak motosikletin huyuna adapte olmanız nacizane tavsiyemdir. Tekeriniz düz bassın

  13. #73
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Ufuk Uzun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Samimiyet konusu ile bir yorum yaptığımı sanmıyorum, konuya kişisel değilde toplumsal bakmanızı öneririm. Kimseye bir üstünlük tasladığım da yok aynı zaman da hiç kimse tecrübeli olarak zaten motosiklet kullanmaya başlamıyor tecrübe zamanla oluşan bir şey ama bu olmayacak yorumlar ile genç bir insanın göz göre hayatını mal olacaksan üzerine cümle kurumları normal, hatta ben sizin bu tepkinizi ve yukarı da yapmış olduğunuz iki yorumu algılayamadım, 700cc üzeri 3 naked diyorsunuz ve gördüğüm kadarı ile bunlardan bir tanesi de 1290R ve 9Bin devirde vites değiştirdiğiniz zaman motosikletlerden hiç birinde oynama olmadığını da söylemenin yanı sıra viraj da olsa anlarım diyorsunuz bu bahsettiğiniz şeyler kusura bakmayın ama bana pek realist ve makul gelmedi veya ben aşırı tecrübesiz de olabilirim kusura gerçekten bakmayın, sizin daha iyi bildiğiniz ve konuya hakim olduğunuz ortada affınıza sığınarak beni hoş görmenizi istiyorum belki zamanla bende sizin gibi olur ve bir şeyler öğrenirim.
    Rica ederim. Açıklamaya çalışayım:

    Superduke modifiyesiz arka tekerde 150 beygiri geçtiği için agresif bir traction kontrol ile geliyor. Traction kontrolü tümden kapatmadan yere koyamayacağı gücü vermiyor arka tekere, gazı tamamen açsanız bile. Hatta yatma sensörünü de kullanıyor. Mesela viraj ortasında gazı birden açın ve sabit tutun, ilk başta beklediğiniz dengesiz hız artışı olmuyor, ancak viraj çıkışına yakın motor düzeldikçe gücü arttırıyor, elinizle gazı sabit tutuyor olmanıza rağmen. Velhasıl teker gezinme olayı traction kontrolü tümden iptal etmeden Superduke'ta mümkün değil.

    Ama daha öndeki CB1000R'imda hiç bir elektronik destek olmamasına rağmen (ABS bile yoktu) yine de böyle bir şey yaşamadım. Gaza ani abanınca ön teker kalkar, arka teker patinaj yapmaz. Arkanin gezinmesi çekiş (traction) olmamasından kaynaklanır. O da ya lastikten, ya da yoldan olur. Belki de herkesin şikayet ettiği "kalitesiz Türkiye asfaltı" sorununudur.

    Dönüşte durum başka. Çekiş zaten sınırlı olduğu için birden fazla güç arka tekerin kaymasına sebebiyet verebilir. Kaymaya başlayan motor eninde sonunda birden çekiş kazanınca da sürücüyü fırlatıp "high side" durumu oluşuyor tahmin edeceğiniz üzere...


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)