Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

CG Motor - Akıl Almaz Modifiye!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi sadece 65.5 mm silindir ile benim işim çözülüyormu hocam karbüratör felanda alınacak mı şu püskürtmeli 200 cc cg karbüratörlerinden mesela. yada sadece bu haliyle karbüratör ile, gidiş tork düzelirmi rahat gidermi motor 100 ile bağırmadan
    Krankı değiştirmediğin sürece tork artmaz. 100 ile bağırmadan gitmesi için full set 200'lük yapman lazım. 100 km hızda 7300 devir çeviriyo benim motor. Aşırı bir ses de yok titreşim de yok. O hızda benzin deposu bitene kadar gider molasız. Sınırı o değil tabi, 8000 devire kadar sabit hızda sürülebilir o da 110km hıza karşılık geliyor.
    kyagmur bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    benim motorumda şu anda 80 km hızda devir tam 7.000 üzerinde oluyor teşekkürler bilgilendirdiğin için mengu kardeş sağolasın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------

    Alıntı oguzhanlal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piston silindir kısmını Mengu16 yazsın ama eğer 100 ile giderken motorun "bağırmamasını" istiyorsan 300 cc ye de modifiye etsen dişlilerle oynamak zorundasın. Eğer tek sorunun 100 ile giderken daha az devir çevirtmek istemen ise ön dişliyi 1 diş büyük dişli ile değiştirebilirsin. Zaten ucuz bir parça. 10-15 liraya alabilirsin. Bir dene.
    tmm teşekkürler

  3. #83
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Düz yolda 5. vites 90km sabit hızla gidiyorum sonra yokuş geliyo motor bayılmasın diye gaz açıyorum motor 105-110-115 gidiyo öyle Cg modifiye böyle bişey.
    jimi_hendrix ve cenkito bunu beğendiler.

  4. #84

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Alıntı volkanmet86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba millet,

    bir çok kere görmüşüzdür. özellikle antep, adana, mersin civarında bizim cg motorların motor kısmına yükleme yapıyorlar yarışlar falan filan düzenliyorlar. dün akşama kadar bu işin bu kadar ciddi olduğunu düşünmemiştim. şöyle ki,

    bir süredir dökük bi cg aldıp cafe racer uygulamasıyla meşgulüm. en son 200lük silindir, 6 lı baskı balata felan attım ama orijinalden 125 lik olan motordan öyle ahım şahım bi performans almadım. önceden top speed 100 ise, şimdi taş çatlasın 110 olmuştu. ha ara hızlanmalarda gözle görülür bi değişim oldu evet ama pek kesmedi açıkçası. bi cg motordan bu kadar deyip kadere razı oldum.

    geçen motorla giderken benim kornanın demiri kırıldı korna yola düştü. en yakın motorcuya uğrayıp taktırmak istedim. adam motoru görür görmez kaçlık diye sordu. dedim 200 lük. nasıl performansı diye sordu, dedim böyle böyle.

    adam anlatmaya başladı abi istersen sana bi motor toplayalım güçse güç, süratse sürat dedi. her zamanki palavralar olduğunu düşündüğüm için yav he he deyip geçiştrmeye çalıştım.

    benim motoru dükkanın içine aldık. içeride yanlış değilsem 1936 model bi triumph, bi tane 30 küsür model ariel başta olmak üzere bi alay antika motor vardı. ve duvarda motorsiklet klüplerinin düzenlediği organizasyonlarda kazanılmış kupalar vardı. ilgimi çektiği için adama sorular sormaya başladım.

    adam 30lu yaşlarda birisiydi babası 50lerde bi adamla birlikte çalışıyorlarmış. konyaya geleli 1 sene olduğunu söyledi. daha önce mersindelermiş.

    kendisinin sürekli yarışlara katıldığını kupaları kendinin kazandığını söyledi. dedim senin motor ne. köşede duran yıkık dökük cg motoru gösterdi. hani dıştan bakınca herhangi alalade bi cg'den farkı yoktu. işte bu alet 200 filan yapıyordan bi girdi, yarışlardan çıktı...

    inanmadım. abi dedi senin motoru bi toplayalım en az 170km hız garanti dedi. yok ya olur mu öyle şey dedim. istersen benim motora bi bin, havaalanı yoluna bi çık gel abi dedi. tamam dedim. bindim motora.

    1 de kalktım hemen 2 aldım. bi sündürdüm, size yemin ederim aklım başımdan gitti. böyle bi ivmelenme yok yok yok. avuç kadar 65.5lik piston böyle bir gücü nasıl çıkarıyor inanamadım. racing makine gibi sünüyor namussuz. durdum kenara, ceketin önünü kapadım cep telefonundan gps ile hız ölçen programı açtım zira kendi ibreleri sizlere ömür. bi sündürdüm aleti 1-2-3 dedim trafikten fazla basamadım. bitmiyor makine uzadıkça uzuyor böyle bi hızlanma 600lük ve üzerileri hariç başka hiç bir alette görmedim. bi iki kere daha sündürdüm dükkana geri döndüm telefonu bi çıkardım top speed 156 diyor. daha 3. viteste, yarım gazda. aklım gitti.

    dedim anlatın nedir bu iş? adam orada hali hazırda toplamakta olduğu motoru gösterdi. kranklar, egzantrikler psitonlar herşey ama her şeyi elden geçiriyorlar. kartellere özel kaynak attırıp bişeyler yapıyorlar, pistonu iyice inceltip kenarlarına delik açıyorlar yani kısaca motorun içinde hareket eden herşey elden geçiyor, ayarlanıyor.

    uzun silindirler kullanıyorlar. antepden gelyormuş başka yerde bulamazsınız filan dedi. adamlara ve yaptıkları işe saygı duydum. dedim bu motordan istiyorum

    istersen bu motorun aynını çıkarırım ama 3000 liranın üstüne çıkar dedi. 5-6 senede o hale getirmiş adam günlük kullanıyor. bana orta halli bişey topla şöyle 170-180 yapan dedim şaka yollu. tamam abi dedi. bak dedim ben 90 kiloyum, burdan gazı açınca icabında 200 km hiç durmayacam 2 gün sonra kucaklamayalım motoru dedim. tamam dedi. tam o sırada bi çocuk geldi motorla ona da toplamışlar öyle bi motor. bi turda onunkiyle attım. tam kıvamında. çocuk 1 senedir üstünden inmedim abi dedi. 2-3 kere ayara geldim o kadar dedi. kaç yaptın dedim araba ibresiyle 160 dedi. ama çocuk 130 kilo var.

    velhasıl 1250ye anlaştık. bıraktım motoru. 1 hafta sonra teslim alacam. bakalım ne olacak....
    Eee yok mu bir gelişme?

  5. #85

    Üyelik
    11 Mayıs 2014
    Şehir
    Muğla/Uşak
    Motosikleti
    Café Racer
    Güncel!890

  6. #86
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    upupup naptın reyis

  7. #87
    sinan151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Activa S
    Reis Cg'yi alınca foruma gircek vakit bulamadı galiba

  8. #88
    BlackNaked - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2015
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Koca forum ne hallere düştü. Cg = Tofaş trafik terörü resmen . Egzoz patlatmalar cins cins hareketler Allah uzak tutsun isterse 300 km gitsin zevk vermedikten güven vermedikten sonra boş. .. 2 ay sağda solda çalışıp sadece motor alıp kask bile takmayan adamlar bunlar, sorsan motorcuyuz . Ben tam takım giyinip orjinal egzozla güzel güzel kullanan Cg ci de biliyorum onlar adamın dibi işte.
    Metehan07-70, Eski_kasa ve tavsanlili bunu beğendiler.

  9. #89

    Üyelik
    27 Şubat 2016
    Reis suan tek teker yapmakla mesgul
    Eski_kasa bunu beğendi.

  10. #90
    Çorum İl Temsilcisi Furkan Tarık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2014
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    reyis sündürmekle meşgulsün galiba :mrgreen

    Abi şaka maka cidden merak ettik yahu neler yaptınız alet nasıl

  11. #91
    mustafa42121 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2016
    Şehir
    konya
    Alıntı Furkan Tarık adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reyis sündürmekle meşgulsün galiba :mrgreen

    Abi şaka maka cidden merak ettik yahu neler yaptınız alet nasıl
    Az once skygo konusundaydi hemen cagirayim
    Furkan Tarık bunu beğendi.

  12. #92
    KinqEmpires4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2015
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Mondial 100 UAG (209 cc ), Honda CBR 250r HRC 2014
    Her ne kadar bir cg 190-200 yapmıyor desenizde gördüğünüz gibi yapılı düzgün bir cg rahat bi şekilde bu hızları görebiliyor.Ha derseniz cgyle 190-200 ne kadar güvenli olur orası tartışılır.Piyasadada modifiye olarak en çok çeşitliliği olanda CG dir.Motorunu 100,125,150,200,250,300 hatta 350 cc bile yapabilirsin.Gerçekten CG Aşktır :D

  13. #93

    Üyelik
    17 Aralık 2015
    Şehir
    Konya/Ereğli
    Motosikleti
    mondial 150 masti
    Meraktan öldüm be abi

  14. #94
    montrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Gaziantep
    Konuya bekleniyorsun reis

  15. #95
    mustafa42121 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2016
    Şehir
    konya
    Alıntı KinqEmpires4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her ne kadar bir cg 190-200 yapmıyor desenizde gördüğünüz gibi yapılı düzgün bir cg rahat bi şekilde bu hızları görebiliyor.Ha derseniz cgyle 190-200 ne kadar güvenli olur orası tartışılır.Piyasadada modifiye olarak en çok çeşitliliği olanda CG dir.Motorunu 100,125,150,200,250,300 hatta 350 cc bile yapabilirsin.Gerçekten CG Aşktır :D
    Zaten apaci olmayanlarin amaci 100 km hizda daha rahat gidebilmek yoksa cg yine cg

  16. #96
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Cg modifiye güzel ya bu haftasonu yağmur yağmasaydı Ankaraya epey bi gezecektim Ankara'nın uzak köşelerine giderek. 210cc motorumda her devirde mükemmel çekiş var. 4000 devirde olsam bile gazı sonuna kadar çevirince benzersiz bir egzoz kükremesi ile motoru alıp götürüyo 9000 devire kadar aynı akıcılıkla. 3. viteste 20 ile de 80 ile de gidebiliyorum tork bandı neredeyse elektrikli motor gibi olduğundan vitesle fazla oynamak gerekmiyo. Konu başlığında yazdığı gibi en akılalmaz özelliği ise motoru gayet devirli kullanmama rağmen şehiriçinde 3 litrenin altında yakıt tüketimi var. 20 lira benzinle 190km yaptım, 100km'de 2.6 litre yakmış oluyor. Bajaj Pulsar 200'ü çok devirsiz ve yavaş sürmeme rağmen soğuk havalarda 4 litre tüketimi gördüm, normalde de 3.3 litrenin altına pek düşemiyor.
    cenkito bunu beğendi.

  17. #97
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    sana güvenip sattık 600 rr ı neredesin hacı
    cenkito, mustafa_325, burakcvck ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #98
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Cg candır gerisi heyecandır!!

    Sürücülerin %88 i apaçi olmakla beraber ekipman kullanmadıkları da malesef doğrudur :(( Egzoz olaylarını hiç yazmaya bile gerek yok...

  19. #99
    truck123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Motosikleti
    Mh Drift 125
    Bu 200 300 cc yapipda uzun yolda sorun cikarmiyormu bu motorlar acaba krank kiriyo falan diyenler var

  20. #100
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı truck123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu 200 300 cc yapipda uzun yolda sorun cikarmiyormu bu motorlar acaba krank kiriyo falan diyenler var
    Saatler boyu 130-140km hızlara çıkartmayı deneyip zorlarsan motoru eline alabilirsin ama 110km ortalama hızı geçmezsen sorun çıkartacağını pek sanmıyorum. 100km hıza yarım gazla geliyor 210cc motor. O hızlarda rahat rahat çalışan bir motorun krank kırması pek mümkün değil.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)