işaretlediğin yerden yükseklik ayarı yapılır..
motor nedir bilmiyoruz,her motorda olmaz..eğer varsa,
geri sekme ayarı, amortisörün içindeki yağ transferi bir miktar daha engellenerek sertleştirilir..
yukaridakilerin yazdiklari yanlis !!!
tabiki yayi sertlestirmek icin o iki somunu önce birbirine ters acman lazim (kontra = gevsememesi iki tane vardir).. iki somunu birbirinden ayirdikdan sonra önce alttakini serlik istedigin bölgeye kadar özel anahtariyla (sakin cekic ve tornavidayla yapma) cevir sonra üstekini indirip iksini birbiriyle sIk. arka tekerlek ne kadar bosda olursa o kadar kolay döner o somunlar ,hatta elle döndürebilirsin
ince dil somunlar arasında pislik varsakolay dönmüyor ikisini aynıayar yapmayı ınıyitma botu anahtarı ilr yapılıyor
İşaretlediğin yerdeki alttakini c anahtarı ile amortisöre üstten baktığın zaman saat yönüne doğru çevireceksin.
hocam o büyük somunlar yükleme ayarı içindir..
yükleme ayarı : yüke göre arka amortisörün fazladan kapanmasını engellemek için yapılan ayardır. Ancak amortisörü SERTLEŞTİRMEZ ya da YUMUŞATMAZ.... motorun ön ve arka teker yük dağılımı için yapılır...
Geri dönüş hızı (rebound) ayarı : Amortisörün kapandıktan sonra geri dönüş hızının ayarıdır.
Yol tutuşuna direk etki eder...her motorda yoktur mondial mh hakkında bilgim yok
arkadaşın şikayetinin sebebi de amortisörün rebound yani sekme sonrası salınımın fazla olması..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)