Motor-In Uygulama Tanıtım ve Tanışma Toplantısı Etlinliği

Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu uygulama nedir, neyi amaçlıyor?

Mobil uygulama ve diğer ağları üzerinden işleyecek olan Motor-In, öncelikle en büyük soru işareti olan ‘Kaliteli Servis-İşçilik’ sorusunu ortadan kaldırmayı amaç edinmiştir.

Motosiklet camiasının tüm sorularının cevabının bulunduğu ilk uygulama portalı olarak sağlayacağı sayısız fayda ile Motor-In, kullanıcılarının ve sektörün başucu kitabı olarak kaliteli satış – servis – hizmet ve ürün için köprü olacaktır.

Bu hedefler çalışmalarımıza temel teşkil eden ilke, standart ve ideallerdir.



Temel Değerlerimiz;

Kalite,
Güncellik,
Güvenilirlik,
Mesleki Uzmanlık,
Tarafsızlık ve şeffaflık,
Kişisel verilerde gizlilik,
Veri sağlayıcı ve kullanıcılarına saygı.


Misyonu nedir?

-Motor-In kullanıcılarının menfaatini ön planda tutarak motosikletle ilgili tüm alanlarda rehber niteliğinde bir yol gösterici olmayı kural kabul etmiştir. Kararları, seçimleri ve stratejilerinin belirlenmesine rehberlik edecek olan tek kural budur.

E-Posta : [email protected]
Web Sitesi : http://motor-in.com.tr


Motor-In Uygulama Tanıtım ve Tanışma Toplantısı Etlinliği

Merhaba,

Türkiye'nin ilk motosiklet mobil uygulaması için tanıtım toplantımızın ilkini gerçekleştireceğiz.

Sunumda sizlere uygulamamızın yapısı ve içeriği ile ilgili detaylı bilgilendirme yapılacaktır.

Uygulama, içeriği ile motosiklet kullanıcıları ve sektör içerisinde yer alan tüm unsurlara fayda sağlayacak nitelikte tasarlandı.

Amacımız Motor-In ile hep birlikte neler yapabileceğimizi görmek ve varsa geliştirmek adına fikirlerinizi almak.

Saygılarımızla.

Facebook Sayfası

Uygulama Tanıtım ve Tanışma Toplantısı Etkinliği Linki


PS : Uygulama sahibi, kişi ya da kurumlarla birinci dereceden bir yakınlığım olmamakla birlikte, faydalı olabileceğini düşündüğüm bir uygulama olacağına inandığım için siz forum sakinlerine tanıtmak istedim.
Daha önce bu uygulama hakkında konu açılmış olup, yeterli bilgi ve özen gösterilmediği ve etkinlikten haberdar olabilmeniz için güncelliyorum.

Saygılarımla, iyi forumlar.
 
Katılım
3 Şub 2014
Mesajlar
420
Motosikleti
Cruiser
Güzel proje, sağlam bir veri kaynağı ile özellikle de belirttikleri gibi (tarafsızlık ve şeffaflık) muhabbeti olursa harbiden tutar..
Yalnız kafama takılan soru ''Kime ve neye göre''?
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Uygulama, değerlendirmeyi yapabilmek için biz motosiklet kullanıcılarının verilerini ve yorumlarını kullanacak.

Şubat ayında uygulama teste girecek ve gerekli bilgilerinizi sayfaya mesaj atmanız durumunda bu teste dahil olabileceksiniz.
Ayrıntılı bilgileri edindikten sonra güncellemeleri gerçekleştireceğim.
Edit 1 : Uygulama admini ile iletişime geçtim ve testte yer almak isteyen kullanıcılar için bir form oluşturmasını rica ettim, geri dönüş sağladığında buradan formu paylaşacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------

Testte yer alabilmeniz için gerekli form yarın paylaşılacak arkadaşlar.
Umarım ilgisiz kalmazsınız. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Test için kayıt formuna bu linkten ulaşabilirsiniz.

İnanın anlamıyorum sizleri, tüm motosiklet camiasına faydalı olabilecek bir uygulamadan bahsediyoruz ama kimse en ufak bir şey yazmamış.
Bir motosiklete sahip olmadığım halde sizleri ve gelecekteki kendimi düşündüğüm için hata mı ediyorum anlamış değilim.
Bir sürü saçma konu ve bir o kadar gereksiz mesajlar varken bu konunun ilgi görmemesi açıkcası düşündürüyor beni. :sunny:
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
tester olabilirim kayıt oldum,

geçenlerde yine böyle bir uygulama için bir konu açılmıştı baya bişiler yazmıştım,
sizle alakası varmı yokmu hatırlayamadım..

app hazır olduğunda motosiklet net den destek alabilirseniz app nin birlinirliği konusunda iyi olur..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu uygulamayı ilk o konuda gördüm, ilk mesajımda belirttiğim gibi gerekli açıklama ve yeterli bilgi yoktu.
Daha sağlıklı olması açısından konuyu tekrar açtım.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
512
Ne testi yapılacak, ben anlamadım? Daha doğrusu ne için bu uygulama?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Çıkacak olan uygulamanın beta testi yapılacak. Aslında yukarıdaki mesajlarda da yazıyor. Uygulama da motosiklet kullanıcıları için haliyle.
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Konunun ilgi görmeme sebebi; ben de dahil çoğu kullanıcının konu başlığını, gereksiz konular yüzünden görmemesidir tahminen. Ben de kayıt oldum, ticari yönünü bilemem ama sosyal sorumluluk açısından yardımcı olmak isterim.
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
uygulama hakkında biraz daha detay verebilir misiniz,
Motosikletle ilgili olan işletmelere puan mı vereceğiz yorum mu yapacağız?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Tanıtım yazısı ve açıklamaya göre her ikisi de. Yani kullanıcılar servisleri hem yorumlayacak hem puanlayacak.
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Yararlı bir uygulamaya benziyor, denemekte katılmakta fayda var bence :cat:
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Farkı motosiklete özel olması. Ekstra özellikler de varmış ama ilk toplantıda açıklanacak fuardan önce özellikleri.
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Custom projem ile uğraştığımdan dolayı bu konudan biraz uzak kalmıştım, gerekli video paylaşılmış, teşekkürler.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Motor-In mobil uygulaması nedir, ne işe yarar görmek için http://www.motor-in.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Uygulama şu anda Google Play'de, yakında da iOS'ta olacak. Android için indirme linki sitede mevcut.

slider2.png

img2.png

slider3.png
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Sanıyorum tam olarak yürürlüğe girmiş değil. Uygulamada bazı problemler yaşanıyor. Ayrıca Bilgilendirmeleri de yetersiz kanımca... Şu da var ki; gelişmeye, geliştirilmeye ve çok yararlı hale getirilmeye açık bir uygulama. Umarım yeterince üzerine düşülür ve yeterli ilgiyi görür.

Fuarda Tolga Bey birebir görüşmeye gelerek kısaca bahsetti ve davet etti, kendisine teşekkür ederim. Umarım doğru şekilde kullanılır ve güzel yerlere ulaşılır. (Sakarya Motosikletçiler Spor Kulübü adına.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst