Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

michelin pilot street

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Aralık 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    yamaha ybr125
    evet arkadaşlar sahibi oldugum pilot street lastikler asfalttanmı bilmiyorum deli gibi kayıyor motor ybr 125 öncesinde scooterim da dandik kış tekerlekleri ile daha güvenli hissediyodumm virajlarda olsun yagmurda olsun ama bu pilot streetler kışın güven hissi vermiyo gibime geliyo. ayrıca tekerlekler eski değil yani onda sıkıntı yok. yani bu çok övülen lastikler ayrıca cam çivi de çok giriyor resmen mıknatıs gibi. yorumlarınızı bekliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    O lastikler cadde için.Ama kaymak asfaltlı caddeler için.Hafif taşlı bir yol olsun dansöze dönüyon.

  3. #3
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    genelde michelinlerin o lastikleri kuru da kaydırıp, ıslakta tutunmalarıyla tanınırlar. İzmire bugün uzun aradan sonra ilk kez yağmur yağdı, ilk anlarda deli gibi kaydırma yapar. Yollar iyice yıkandıktan sonra bir daha bakmak lazım. Bir de lastik havaları düzgün olmalı

  4. #4

    Üyelik
    26 Ekim 2015
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R Repsol
    pilot lastikler ucaklar için üretiliyor adı üstünde pilot ucak pilotları için sen rosso al 1 kutu işini görür.
    hortumcu35 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    12 Aralık 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    yamaha ybr125
    lastik havalarım sanırım ön 30 arka 33 olması gerekiyo 2 kişilik için ayrıca Keoma parlak asfaltlardada deli gibi kayıyor

  6. #6
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    İzmirde 10bin km deki CeSeTlerle geziyorum hiçbir sıkıntı çekmedim, öyle heryerde istediğim hızla gideyim heryeri istediğim gibi döneyim diye birşey yok daha yavaş gidin otomatik olarak daha az yatırmış olursunuz motoru o zamanda yol tutuşu artmış olur.

  7. #7
    oguzhanlal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    18 000 km dir kullanıyorum. İlk olarak şunu söyleyeyim çiviyi bırakın daha diken bile girmedi . Öyle sırf asfaltta da kullanmıyorum.
    Kayma konusunda benim deneyimlerim şunlar:
    -Yollar çamurluysa her lastikte olduğu gibi kayıyor
    -Lastik soğukken (özellikle soğuk havalarda) kayma yapabiliyor
    -Asfaltta kum veya çakıl varsa baya baya dans edebilirsiniz
    -Asfalt kalitesinin düşük olduğu virajlarda arka lastiğin g.tüm g.tüm kaydığını defalarca hissettim

    Ama bunlara bakarak lastik kötü diyemem. Bu koşullarda tüm lastikler kayacaktır eminim.

    Bu arada 18 000 km sonunda arka lastikte yarıklar oluşmaya başladı. Sanırım lastik değiştireceğim. Bu sefer toprak performansının daha iyi olduğunu umduğum için İRC Winter Grip alacağım.
    hortumcu35 bunu beğendi.

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Pilot street çok dişsiz lastik. Yağmurda kayar. Derin sudan geçince Aquaplaning yapar. Buz varsa yola tutunmaya hiç çaba göstermez kayar. Karda gitmez. Çamurda kayar, batar dişsiz çünkü. Türkiyedeki yol koşullarına hiç uymayan bir lastik. Ama Michelin kalite diye alınıyor. O kadar para verecekseniz Pirelli Duratraction alın lastik deseni her yol şartına uygun.

  9. #9
    yasoyaso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2015
    Motosikleti
    Crf250L
    Lastik basıncı yalnış ön 25 arka 29 olması gerek. Artçı ile kullanırken arka 41 olmalı.

  10. #10
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Dura traction ile salcano wolf varken stopiye doymuştum. Islakta viraja girmiştim, hiç belli etmese de güzel lastik

  11. #11

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    2014 ybr esd
    metzeler me 22 den şaşmam.street berbat bi lastik.ondan önceki sporty serisi iyiydi..

  12. #12

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    bugüne kadar hiç lastiğe falan para vermedim 35 40 tl lik lastik ile bindim hep motosiklete virajdada yattım kar kış demedim okulumada gittim geldim sağolsunlar daha bi kere düşürmediler beni ama ona göre kullanıyorum hiç böyle para basıpta lastik alacak durumum olmadı hep stock lastik devam

  13. #13
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    pilot street kullaniyorum. islakta kuruda gayet iyi fakat son bir iki haftadir ankarada defalarca kayak yaptim asfaltta resmen. nedeni lastigin o sogukta daha gec isinmasi ve yolda olusan gizli buz. stock lastik olsaydi kesinlikle dusmustum. genele baktigimda pilot street guzel bir lastik. parasinin hakkini veriyor. bu sogukta defalarca kaydiysa da bi o kadar da beni dusmekten kaza yapmaktan kurtarmistir. ha bi de unutmadan. ankarada bu sene ilk kar yagdiginda bilkentten mamaga gittim gecenin 1'inde kar ve buzun ustunde. garip bir sekilde fren yapmadigim surece gram kaymadi.

  14. #14

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Billas BL-080 Rulez :D
    YBR125 için lastik basınçları :
    0-90 kg Ön:25psi Arka:29psi
    90-198 kg Ön:25psi Arka:41psi
    yazıyor kitapçıkta.

  15. #15

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    ön 28 psi arka max 32 basın eğer benzinlikte hava bastıysanız tekrar basın 32 bastığınız 30 dan başlayıp tekrar dolduğunu görürsünüz yani çoğu arızalı gösteriyor.

  16. #16

    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    Benim dylanda power pure var antalyada hava aniden soğudu, ısınıncaya kadar yeni asfaltta hızlı kalkarken çok rahat patinaja düşüyor ısındıktan sonra ise virajlarda arkanın önle beraber gram gram kaydığını hissedebiliyorum ama limit virajlarda normal kullanımda ısınıncaya kadar sıkıntı çıkarmıyor, ama hava sıcak olunca yere yapışıyorlar bir sıkıntı biraz çabuk aşınıyor gibime geldi

  17. #17
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Pilot street kullandım. Ybr için en iyi lastik metzeler me22. Bulamazsanız pirelli Dura traction alın.pilot street ler eski pilot sport lar kadar iyi degil

  18. #18
    hakikiteker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir-Çiğli
    Motosikleti
    Corsa 1.3 CDTI :(
    Ilk yağmurda ve lastikteki kir çıkana kadar kayması normal. Benim lastikler bu dediğim şartlar dışında yapışıyor yere, fren deniyorum neredeyse kurudaki kadar tutuyor.

  19. #19
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    GB
    Acemi oldugumdan soruyorum Herkez bii lastik markasindan bahsetmiş her marka lastik her motor cinsine göre veya ebadına göre lastik üretiyor mu? Burda bahsedilen 125cc lik motorlar içinmi?

  20. #20

    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    mondial drift 125
    merhaba bende 3 aydır pilot street kullanıyorum antalya da yaşıyorum çamurda kumlu yollarda her lastik gibi kayma yapıyor ancak ben antalya nın muson yağmurlarında bile en ufak bir kayma yaşamadım


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)