Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Başlangıç motoru için 500r

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Şehir
    Philippines
    Motosikleti
    DavidmipAJ
    90 derece oturus pozisyonu ayaga kalkip ondeki araclari gorme sansi gibi faktorlerden dolayi sana enduro veya supermoto oneriyorum. Ben cruiser naked cross racing hepsinin uzerine oturdum ve uzun boylu birisi icin en idealinin cok yuksek sele yuksekligi falan beni ona itti.

    Yamaha wr125x , 250 r , klx 250 onerebilirim. Gerci 500t isteyen adama enduro onerisi vermek sacma olucak ama olsun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Yanagisawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/ Bostancı
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC gitti Hayabusa Alma Arifesinde
    Uzun süredir forumda okuduğum 3-5 başlık var onlarda sıktı artık !!!

    1. 600 cc ile başlanırmı 250 cc okadar para vermek yerine 600 cc almak daha mantıklı değilmi.

    2. Ehliyetsiz motor kullansam bişey olurmu mahalle arasında geziyorum.

    3. Hangi 250 lik alınır,secemiyorum.

    4. 1800 tl ye motor aldım 1300 tl sigortası tuttu napıyim,sigortasız gezsem bişey olurmu.

    Verilen cevapları sizde biliyorsunuz artık okadar sıkıcı hale geldiki insanın bırak msj yazmayı foruma giresi gelmiyor!

    Gelelim senin soruna 500 r ilk motor olurmu evet olur,çünkü nedesek senin kendince haklı sebeplerin var yine bildiğini okuyacaksın ama son pişmanlık hiç bir zaman fayda etmiycek kalın sağlıcakla..

  3. #43
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    motor hacmini bu kadar dert etmeyin 1000 cc çok uysal makinalar var..

    enduro 650 lik makinalar var gayetde başlanılabilir mesela bmw f650 veya nc 700

    racing denilen tarzda motorlar 250 cc bile olsa ateşli karakterleri,kısa vites oranları ile kullanımı tecrübe yada kendine hakim olabilme yetisi gerektirir..

    197 cm boyundaki biri zaten bu tarz makinalardan uzak durması gerekir eziyet verir iki büklüm olursun üzerinde..


    inazumayı da uzun tur camı takarak başlayabilir ve bu boyla keyifle kullanırsın,tavsiye eden başka arkadaşlar da var bir incele..

  4. #44
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Yanına biri gelir vın vın sonra ibreye bakarsın 170 ama sen sürati sevmiyordun basmazdın.. Bu işler böyledir.
    Mitoqondri ve gokberk6426 bunu beğendiler.

  5. #45

    Üyelik
    08 Kasım 2015
    Motosikleti
    YZF R125
    En son ilk motorum 600 rr diye konu açan bilginozi kullanıcı adlı arkadaşımız vefat etti kendinize buradan da mı sonuç çıkaramıyorsunuz?

  6. #46

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    inazuma al derim

  7. #47

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    Dışarıdan bakıldığında motosiklet kullanmak o kadar kolay ki bisiklete binen buna da biner be var yahu diyor insan.

    Sonra 250 cc bir ss alıyorsun, üzerine çıkıp uzun yola gidiyorsun, yollar bom boş. Asfalt dümdüz. Hafif hafif gaz açmaya başlıyorsun, ibre yavaş yavaş yükseliyor, 90 dan sonra o 3 şeritli yol borunun içinden bakar gibi inceliyor, daralıyor. 3 şerit 1 şerit gibi gözükmeye başlıyor. Alt tarafı 90! Hızlı bile değilsin. Kaskın içinden görüş daralıyor, rüzgar uğuldamaya başlıyor. Şeytan dürtüyor boş yol, biraz daha gazı açıyorsun. İbre 120 gösteriyor, ileride bir viraj gözüküyor. Hani arabanla 150 ile girdiğin hafif virajımsı bir şey.

    Deneyimsiz ve eğitimsiz giriyorsun viraja. Hoş eğitim alsan da bir şey değişmiyor ya...

    Biri cemaata soruyor Hakkı'nızı helal ediyor musunuz....

    Yamaha r25 ile başladım motora. Çanakkale ye 2 saatlik trafik deneyimi ile gittim geldim. İnanır mısın 90 üzerine 1 kere çıktım, aklım yerinden çıktı. Arkamda ki motorda (ninja250sl) eşim vardı. 3,5 saatlik Çanakkale yolunu 7 saate yakın bir sürede geçtik. Kaslarımız ciyak ciyak bağırdı. Her yanımız ağrıdı. Sürekli mola verdik. Alt tarafı 250 cc motor ile gidiyorduk. Ölmeden geri döndük. 89 kilo yola çıktım, döndüğümde 86 kilo idim. Yanımdan 120 140 ile geçen kamyonlar otobüsler önce bizi yana savuruyor, bizi geçtiklerinde ise girdap etkisi ile kendi şeritlerine çekiyorlardı.

    Alt tarafı 250cc idi motorlarımız. Ne olabilirdi ki?

    Çok afedersiniz ödüm bokuma karıştı. Yol boyunca oğlumu düşündüm. Yukarıda arkamda yazmışım. Aslında önümde sürdü eşim motorunu. Ona bakmaktan, onu kollamaktan ne yapacağımı şaşırmış idim. Trafik başladığında kendimi arabalar ile arasına attım. Bana bir şey olursa oğlumu annesi büyütürdü. Ama daha 6 yaşındaki çocuğu ben annesiz zor büyütürdüm. Onu sıkıştırmasınlar diye bir çok kez ezilme tehlikesi atlattım. En son bir bmw aramıza girdi çünkü benim artık mecalim kalmamıştı cambazlık yapmaya. E5 te gece 11 de gs şampiyonluk kutluyordu.


    Sevgili kardeşim. Kilon ne olursa olsun, boyun isterse arşa değsin fark etmez.

    Küçük başla, deneyim kazan. Hani derler rakı şişede durduğu gibi durmaz mideye inince. Motorda aynıdır.

    Git eğitim al, bir müddet öğren. Ben racing beceremedim gittim chopper aldım. Utanmadan sıkılmadan söylüyorum: ss benim harcım değilmiş. Oysa gittim Gis akademiden eğitim aldım. Ekipmanı en pahalı en kalitelisinden seçtim.
    gokberk6426 ve Keoma bunu beğendiler.

  8. #48

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bu tip başlıklar altında cüsse ve kilo konuşulması beni biraz kızdırıyor. Yanlış değerlendirildiğini düşündüğüm bazı noktları tek tek yazıyorum :

    - Motosiklet kullanmanın kiloyla cüsseyle falan bir ilgisi yoktur. Burada konunun motosikletin kullanıcının altında küçük kalması olduğunu biliyorum ama kendisi fiziksel olarak güçlü diye daha güçlü motorlarla motosiklete başlayabileceğini zanneden bazı arkadaşlar için yazdım. 97 kiloluk bir insan 500 cc motor için kuş gibi hafiftir. Ayrıca varsın motor altında küçük kalsın kime ne ? Podyuma çıkıp motorla poz vermeyeceğiz değil mi ?

    - Motosikletin büyük hacimli olması onu iri cüsseli yapmaz. Bana gore CBR250R ile 500 R arasında çok bir cüsse farkı yok. 197 cm boy için cüsse olarak ikisi de aynı kapıya çıkar. Gerçekten cüsseli bir motor istiyorsanız Regal Raptor Daytona 250 veya 350 gibi bir şey bakacaksınız ya da 250 cc başka bir cruiser.

    - Bir diğer yanlış nokta motorun sadece gücüne bakılarak yorum yapılması. 125 cc 45 BG motor ile 500 cc 45 BG motor kullanmak aynı şey zannediliyor. Tork diye bir şey var arkadaşlar. Siz gazı veriğinizde o tork size hızlandırıyor ve bu tork denilen şey 500 cc bir motorda oldukça fazladır, kontrolü acemi için zor olabilir.

    - Son olarak da, sanılıyor ki ben güçlü motoru alırım ama istersem dışı hız yapmam, gaz vermem. Mesele zaten isteyerek gazlamanız değil arkadaşlar, mesele istemeden gazı fazla açmanız, bir anda motorun fırlaması ve o panikle daha fazla açmanız. Böyle bir olayın gerçekleşmeyeceğini hangi kullanıcı garanti edebilir ? Tüm motorların gaz kolu aynı miktarda döner ama bir motor aynı aralıkta 60 Nm torka, 130 BG güce çıkarken diğeri 25 BG güç, 20 Nm torka çıkar. Ona da işte gaz kolu hassasiyeti deniyor. İşin frenleme, ağırlık boyutuna hiç girmiyorum.

    Özetle, 500 cc motor bana gore bu iş için fazladır. Cüsseyi de göz önünde bulundurursak alın bir Inazuma 250 geçin, 10 bin km yapıp 500R'a geçersiniz. Maceraya gerek yok.
    taiga ve krd bunu beğendiler.

  9. #49

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Yeni, hevesli arkadaşım. Hoşgeldin. Bak gözden kaçırdığın bir şey var:
    Teknolojik gelişme!..
    Şu an piyasaya sürülen 250cc motosikletlerin güçlerin 10 yıl önceki 400cc lerin güçlerine eşit hatta bazıları daha da fazla.

    Boyun kilon falan hikaye. Bende 90kg ağırlıktayım. 300cc'de bile 2'den 3'e harş diye attığım zaman gidon parmaklarımın ucuna geliyor ki benim motorun torku 30nm bile değil. sen %30 daha torklu bir makinadan bahsediyorsun. Debriyajı ufacık kaçırırsan neler olur biliyor musun? Hiç youtubede motor kazası izledin mi? Bak sana ufacık 100cc kazaları: 1:14 - 4:15den 10. dk ya kadar izle izle bitmez. https://www.youtube.com/watch?v=z5qOXJM15u8
    500cc alman için önce motosiklette fren yapmayı bilmen gerek. biliyor musun motosiklette fren nasıl yapılır? hiç acil durumda kalıp yaptın mı hızın şöyle 50-60 km hızda? sonra düşün 150km hızda acil freni... sonra senin aklına geldi mi hiç fren yaparsan motorun arka tekeri kalkarsa ne yapacağın?
    500cc alman için motosiklette viraj almayı bilmen lazım. sen biliyor musun nereye bakılır?
    500cc alman için motosikleti döndürmeyi bilmen lazım. sen biliyor musun motosikletler nasıl döner/dönmeye başlar?
    araba sürmeye benzemez motora binmek. araba sürülür motora BİNİLİR..

    Neyse biz sana alma yanlış yaparsın deyip ağabeylik görevimizi yapalım da sen bizi ister dinle; ister dinleme...
    kazasız belasız...
    taiga, AKIN17 ve scorpions_59 bunu beğendiler.

  10. #50
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Kawasaki Ninja 300,Z300-yamaha r25 -suzuki inazuma size uygun motorlar olabilir,
    Özellikle inazuma en cüsseli 250cc motor kesinlikle altınızda küçük kalmaz

  11. #51

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Alıntı supernova8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha Riding Academy'ye gideceğim,eğitim çok önemli.
    Almayı planladığınız eğitimi alın. Ondan sonra hangi motoru istediğinize dair görüşleriniz yeniden şekillenecektir. Eğitim esnasında kendi oturuş pozisyonunuzu, motorun size küçük gelip gelmediğini ne kadar rahat ya da rahatsız oluşunuzu, gaz kolunu kullanma becerinizi gerçekçi bir öz değerlendirmeye tabi tutar, CBR500R gibi bir motora hazır olup olmadığınızı irdelersiniz. Eğitim sonunda sürüşünüzü görmüş olan hocanıza sorarak onun profesyonel görüşünü alırsınız. Burada benim onun gibi hariçten gazel okuyanların görüşlerinden çok daha değerli ve yol gösterici olacaktır.

    Alıntı supernova8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hız yapmayı sevmiyorum,benim için motosiklette efil efil,yavaş yavaş gitmek daha keyif verici.
    O zaman neden CB500F yerine CBR500R diye sorulabilir. Ayrıca kişinin motordan alacağı zevk, gerçekten motor sürmeye başladıktan sonra ortaya çıkıyor. Kimisi otoyolda 300 ile gitmeyi, kimisi şehirde caddelerde sürmeyi, kimisi de keskin virajlı dağ yollarında olmayı seviyor. Kimisi hafif bozuk asfalt yollardan hiç gocunmazken kimisi asfalt zemininin en iyi olduğu yollardan çıkmayı istemiyor. Yani motorla neyi yapmayı seveceğiniz zaman içinde kendini belli edecek. O yüzden ilk motosiklete yıllar boyunca yol arkadaşlığı edecek bir araç gibi değil de motosiklet hayatına adım atmayı kolaylaştırıcı bir basamak olarak bakmak belki de daha sağlıklı. Motor hakkında son karar yine eğitim sonrasına bırakılmak koşuluyla -motosiklete 47 beygirlik bir motor olan MT-03 ile başlamış biri olarak- ben şimdi karar verecek olsam KTM 250 Duke ABS gibi çıplak, ABS'li, hafif ve gücü ortalama bir arabanın gerisinde kalmayacak bir motoru tercih ederdim.

    Eğitim alınacak yer için tercihlerim şöyle olurdu: Sadece kapalı alan yerine hem kapalı alan hem yol eğitimi veren bir yer. Sonuçta sadece otoparkta sürülmeyecek bu meret. Sadece eğitim motosikleti yerine hem eğitim motosikleti hem de kendi motosikletim ile eğitim alabileceğim bir yer. CBF150 veya YBR125 ile eğitim bittikten bir gün sonra kişi kendi motoruna geçince o eğitim esnasında yapılanların aktarılması hiç de kolay olmuyor.

    Boy ve kilodan ziyade aslında yaş ve mentalite önemli.
    dundanbiri bunu beğendi.

  12. #52
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı astrofizik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki Ninja 300,Z300-yamaha r25 -suzuki inazuma size uygun motorlar olabilir,
    Özellikle inazuma en cüsseli 250cc motor kesinlikle altınızda küçük kalmaz
    Hocam Ninja 300 ve R25 gibi motorlar top speed olarak Cbr500r'dan aşa kalır yanları yok. Hatta Ninja 300 günümüz tabiri ile top speed olarak Cbr500r'ın içinden geçiyordu.

    Benim düşüncem motosiklete ilk başlayacak kişinin, önce trafiği çözebilmesi adına SUKUTER ile başlamasından yana.

    Çünkü debriyaj, vites ile uğraşmayarak direk trafiğe odaklanıp, araçların neler yapabileceğini çözüp, motosiklet ile trafiğe alışmanın en kolay yolu diyorum.

    Belli süre tecrübe edip, daha sonra vitesli motosiklete geçiş yapabilir. Bundan sonra Cbr500r düşünülebilir.
    sdirer bunu beğendi.

  13. #53
    Osm@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 - 2016
    Bizim köyde "Öküzüm büyük olsun, varsın çifte gitmesin" derlerdi böyle durumlarda.
    sdirer ve scorpions_59 bunu beğendiler.

  14. #54
    Sti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    Istanbul
    Yazilanlari okudum,belkide birisinin daha ayni seyleri yazmasi,sizin akliniza bir soru isareti daha sokar diye bende yazmak istedim,size wr125x gibi supermoto tavsiye ederim,boy gostermez,inazuma var 250cc nin en kaliplisi,en rahati,10 kisiden 8 i onerir,siz saniyosunuzki cc buyudukce ben motorda daha kucuk gozukurum,yanlis burda zaten cc isi degil,motorun kalip isidir bu,siz o boyla gene uzun kalirsiniz 500r da,yapmayin,motorun zaten yaylari kisa,yere yakin makina,e noldu busefer dizler 90° degilde 85° aci yapti,cokmu sey degisti hayir,ama sizin hayatinizda onemli degisiklikler olabilir,bu 5° lik aci size bisey kazandirmaz,ama cok sey goturebilir,gelin inazuma alin,gelin wr125x alin uzun yillar keyfinize bakin,belki abes kacicak hadi be diyceksiniz ama soylemeden edemedim,7 yasindan beri traktor araba vs bu tarz aletleri bilincli olarak kullanirim,direksiyon tutmayi bilmeyenlerden degilim,220 ile arabayi dalgali yolda ayni cizgi uzerinde goturmuslugum var,iyi biseymi yaptik,hayir tamamen mallik,bi anlik gaza gelme,belkide suanda burda yazamiyobile olabilirdim,3000cc ye kadar her beygirden araba surmuslugum var,gaza bastimmi o 3000cc,2500cc dizellerin torkunu iyi tanirim,koltuga yapismayi iyi bilirim,gecen gun arkadasim spacy ile geldi kapiya beni aradi,in asagi diye,bende motora hevesliyim bu aralar ciddi olarak dusunuyorumda (8 aydir her turlu surus videosunu izlemis,bakisi,cevreye bakmayi,kontrayi teoride bilen biriyim),actim hafif gazi,kafam geriye dogru bi gitti,dedim noluyo,neyse aynalara az cok bakiyorum,kontra isi kolaymis eyvallah,ama gaza alisamadim,sokak cikisinda durdum,saga donucektim,gidonu tam kirmamisim,gazi bi actim park halindeki arabaya dogru gidiyodum,hop asildim on frene busefer lastik kaydi,freni biraktim kendini toparladi ama bana cok buyuk ders verdi,islerin arabadaki gibi olmadigini 110cc nin bile bana neler yapabilecegini gordum (scooter olmasina ragmen),anlayacaginiz hersey boy cusse degil,bende 1.85 boyundayim 65 kiloyum,cusseme gore degil,tecrubeme gore motor almak istiyorum,cunku arastirmalarima gore en dogrusu bu,sizede tanimamama ragmen,bir motorcunun daha cc ye kurban gitmemesi icin bunlari yaziyorum,herkes yazmissa bi bildigi vardir emin olun,sadece insanlari dinleyin,hayatta kalin yeter,
    sdirer bunu beğendi.

  15. #55

    Üyelik
    16 Ağustos 2015
    Şehir
    Söke
    Şu anda freedom 250 kullanıyorum, gerek yeni başladığım, gerekse öğrenene kadar düşme kalkma olur diye. Motoru almadan önce arkadaşlarımdan bir kaçı "enayimisin oğlum, boşuna para bağlayıp 250 CC mi alacaksın, 600 lük alda bişeye benzesin" dedi. Çok şükür kendi düşüncelerine uyan bir insanım, gerek evli olmam gerekse olgun düşünmemden kaynaklı gittim 250 CC aldım, çok ta memnunum. Belki akıl verecek tecrübem yok ama bir kardeş tavsiyesi. Çocuk bile emeklemeden yürüyemiyor, şansını zorlama ufak CC ile başla. Selametle.

  16. #56
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bence de boyun ve kilonun cok bir etkisi yok. Neden?

    1. Motorsikletlerin ergonomileri (elcik, sele ve peg ucgeni) motor hacimlerinden bagimsiz tasarlaniyor. Bilakis, bazi buyuk motorsikletler insana kucuk gelebiliyor. Cok ilginc bir ornek vereyim: Kucuk tekerlekli oyuncak gibi 125cc Honda Grom, 1.80 biri icin 1 litre BMW S1000R'dan daha rahat mesela. Cunku BMW SS'den devsirme, ve peg'ler nispeten yuksek. Katlanip oturmak durumunda kaliyor uzun insanlar.

    2. Asil onemli konu bence agirlik. Hafif motorsiklet, yuksek sele, ve agir insan; kullanimda motorsikletin on arka hareketinin artmasi demek. Bu da suspansiyon, cekis, fren, yol tutusu vs. her seyi etkiliyor. Ancak SS ve modern naked motorsikletlerin yuksek hacimlileri bile cok hafif dizayn ediliyor. 1.3 litre hacminde KTM Superduke ile CB650F asagi yukari ayni agirlikta mesela. Ducatiler de oyle.

    Cruiser'larda bu cok problem olmuyor, cunku sele alcak, iki teker arasi mesafe uzun, motorsiklet nispeten agir. Aslinda adamakilli standard motorsiklet cok kullanisli ve guvenli birsey. CB1100 mesela:

    Alet agir, iki teker arasi mesafe uzun, cetvelle cizilmis gibi dumduz bir tork egrisi var, 1.1 litre motora ragmen sadece 85 beygir, ve 8000 devir civari bitiyor gucu. Serserilige uygun degil, ancak guclu, pratik, ve kullanisli bir motorsiklet. Aklimin bir kosesinde duruyor...

  17. #57
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence de boyun ve kilonun cok bir etkisi yok. Neden?

    1. Motorsikletlerin ergonomileri (elcik, sele ve peg ucgeni) motor hacimlerinden bagimsiz tasarlaniyor. Bilakis, bazi buyuk motorsikletler insana kucuk gelebiliyor. Cok ilginc bir ornek vereyim: Kucuk tekerlekli oyuncak gibi 125cc Honda Grom, 1.80 biri icin 1 litre BMW S1000R'dan daha rahat mesela. Cunku BMW SS'den devsirme, ve peg'ler nispeten yuksek. Katlanip oturmak durumunda kaliyor uzun insanlar.

    2. Asil onemli konu bence agirlik. Hafif motorsiklet, yuksek sele, ve agir insan; kullanimda motorsikletin on arka hareketinin artmasi demek. Bu da suspansiyon, cekis, fren, yol tutusu vs. her seyi etkiliyor. Ancak SS ve modern naked motorsikletlerin yuksek hacimlileri bile cok hafif dizayn ediliyor. 1.3 litre hacminde KTM Superduke ile CB650F asagi yukari ayni agirlikta mesela. Ducatiler de oyle.

    Cruiser'larda bu cok problem olmuyor, cunku sele alcak, iki teker arasi mesafe uzun, motorsiklet nispeten agir. Aslinda adamakilli standard motorsiklet cok kullanisli ve guvenli birsey. CB1100 mesela:
    http://powersports.honda.com/assets/...00_2013_05.jpg
    Alet agir, iki teker arasi mesafe uzun, cetvelle cizilmis gibi dumduz bir tork egrisi var, 1.1 litre motora ragmen sadece 85 beygir, ve 8000 devir civari bitiyor gucu. Serserilige uygun degil, ancak guclu, pratik, ve kullanisli bir motorsiklet. Aklimin bir kosesinde duruyor...
    CB 1100 bulursan yada CB750 alırım valla birtane. çok güzel cafe racer yapılır bundan çünkü

  18. #58
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Sorun sadece motorun gücü , ataklığı değil. Ağırlık da çok önemli. Ağır motor ile tecrübe kazanman zor olacaktır. Sana tavsiyen ikinci ele hiç girmeden 4100 tl ye sıfır km bir honda cb 125 ace alman. Bunu bir sene sev, kullan, temizle , bakımını yaptır, viraj çalış, fren çalış, hatta uzun yol yap. Ekipmanları al, motordan ne beklediğini bu sürede daha iyi anlarsın. Sonra en fazla 1000 lira zararına satıp istediğin motoru alırsın.

  19. #59
    celikat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul / Yeldeğirmeni
    Motosikleti
    Hayabusa
    50 beygirlik motorla başlangıç yaparsan, detaylara fazlasıyla takılan, iri cüsseli, psikolojik ve fiziksel olarak kendini hiç rahat hissetmeyen bir cenaze olursun kardeşim.
    zulu bunu beğendi.

  20. #60

    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Çoğu forumda olduğu gibi mevzu farklı yerlere çekilmiş,doğru düzgün bir soru sormuşken ve gerekçeleri de anlatmışken mercimek kadar beyinle ironi yapmaya çalışan bir arkadaşımız yorum yapmış.Forumun amacı bilgi almaktır zaten,diğer insanlar gayet normal cevap vermişler soruma ama birkaç arkadaşımız kendince işi espriye vurmuş.Abi,insan gibi cevap vermekten bu kadar mı uzaksınız ya?He böyle sorular görmekten sıkıldıysanız da yorum yapmazsın kaparsın çeneni oturursun,ben de ne alacaksam alırım bu kadar basit.Bir de motorun altımda küçük görünmesi değil derdim,onu da ekleyeyim.Rahat edememek.Bana göre fazla olan bir mebla verip o motoru alıyorsam,rahat etmek isterim,bu kadar basit.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)