benim uno bunu yer la
Alternatiften bol birsey yok.
Bir kaç örnek asalim buraya.
Daha dünya var ama markalar aklima gelmiyor.
Camlisi, camsizi, üstü açigi, naylonlusu,plastigi,2 kisilik-4 kisilik olani, hatta pikap türü bile var ve binlerce satiyor bu araçlar.
Fiyatlari da 10bin eurodan asagi degil.
Bu nedenle eger 5bin euro gibi bir fiyatla piyasaya girerlerse ortaligi baya karistirirlar.
Simdi kim aliyor ulem bu salak arabalari diye düsünüyorsunuz degil mi?
Ben biliyorum ama söylemem.
Ha bir de unutmadan!
Yukarida gördügünüz arabalarin maksimum hizi 30-50 km/h arasinda degisiyor.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Binlerce satılıyor diyorsun markalarını bilmiyorum diyorsun. uzun yıllar otomotiv sektörünün içinde çalıştım. Binlerce satıldıklarını nereden çıkardın bu arabaların. Çoğu bir ara üretilip sonra geri çekilen araçlar. koca vW bile Lupo yu sürdüremedi.. Ford KA yı sürdüremedi ki onlar hakikaten küçük otomobillerdi.
Şimdi bu otomobil bile olmayan bir ürün 17 bin TL fiyatla Türkiyede satılabilir diyorsan bunu çok enteresan bulurum.. Hindistanda iş yapar oda 2-3 bin dolara..
Valla elin oglu beceriyor satmayi.
Her gün onlarcasini trafikte görüyorum.
Yani satilmaya devam ediyor bu araçlar öyle iddia ettigin gibi üretimden çekilmis falan degil.
Marka bilmiyorum demedim aklima gelmedi dedim.
Istersen bulurum zor degil.
Ama zaten bir tanesinin markasi plakasinda var.
Belki bir gün bana bile lazim olabilir kim bilir?
Türkiye'de satilir satilmaz bilemem.
Ihtiyaç varsa satilir yoksa satilmaz.
Burada ihtiyaç var.
Hem de çok ihtiyaç var.
Bu nedenle çok satiliyor.
KUNTA-KİNTE pazarı için üretilmiş ...
Ama lansmanı güzel ülkemde..
Vay be..
Hangi ligte oynuyoz anlayın artık...
Yüzde 8 ötv ve ile 250cc altı motosiklet sınıfı vergi dilimine dahilmiş anladığım kadarıyla ve 16.800 nedir ağa. Normal arçalar yüzde 45 iken.
Hindistanda satışı başalayınca fiyatını duyup kuş kadar vergiyle bu fiyata satılmasına iyi saydıracaz gibi geliyor.
Ama en azından getirilmesi hoşuma gitti. O camları sanırım ağırlaşmasın diye muşamba yapmışlar ama en azından ince pilastik cam olmalıydı ağırlık tasarruflu
Herkese pulsar öneren adamlar sonunda araba isteyenlere de cevap verebilecek.
https://www.youtube.com/watch?v=WyNqf3DD428
Hindistan fiyatı 1.25 lakh pulsar RS200 ABS ile aynı
Buna vereceğim paraya gider 2.El smart alırım kafam rahat eder
Araç aslında hindistan pazarını hedef alıyor türkiye de de bir deneyelim demişler heralde.. Alternatif araçlar olması iyidir bence.. Keşke 5-6 km maksimum mesafelerde taksiye alternatif olarak kullansalar.. Taksicilerin kısa mesafe ağzını çekene kadar yarı fiyatına bununla taşırlar..
Hindistan pazarında güvenlik önemli değil insanlar araç olsun yeter dedikleri için airbagsiz birçok araç satılıyor(bknz: aibagsiz vw polo)
Türkiyede de giderlerden kısmak için 'motora binmem tehlikeli' diyen kişiler için ucuz bir alternatif.. Ama 2003 palio fiyatı olması biraz baltalar..
Onun dışında su taşımacılığı,market siparişleri,motosiklet için büyük olan yükler taşınabilir.. Yağmurda motosiklet ile ilaç taşımaktansa buna 5-6 kat fazlası yüklenip dağıtılabilir.. Sonuç olarak işletme maliyeti normal bir araca göre çok daha düşük olacaktır..
Çeşitli ticari işletmelerde geçerli olabilecek bir araç gibi sanki.
Birde perde değilde cam olsa ve 200 cc 13 beygir değilde 400 cc 40 civarı beygiri olsa bu fiyatta tadından yenmezdi.Ha bide o lastikler sıkıntılı boyut olarak.
Alın bu da İstanbul'daki incelemesi!
http://www.sozcu.com.tr/2015/otomoti...t-etti-987741/
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Bu araç yazlık beldelerde vs de kısa mesefalerde kullanılabilir olsa bile fiyatı çok yüksek kesinlikle..Bir otomobil güvenlik yada malzeme kalibresine sahip degil. Üzerinde incecik bir kaporta var sadece. 10 bin TL ye iyi oyuncak olurdu. Ama hala camların yerini neden plastik almış bi hintli üstad çıkıp soylerse memnun olurum..
Yahu bu hintliler hakikaten enteresan bir kafa yaşıyor...Başka örnekleri yok yeryüzünde..
http://www.sozcu.com.tr/2015/otomotiv/en-ucuz-otomobili-ilk-kez-sozcu-tv-test-etti-987741/
Burda bi haberci turlamış test etmiş video nun sonunda dik bir yokuşu 2 kişi ile tam gaz çıkıyorlar ama sürücü 15 km hızla tırmanırken kornaya asılıyor sürekli önüne biri çıkıpta durursa kalkamayacak çünkü...
İzleyin
naylon cam ve 13 beygir bu arabanın Türklere gelmeyecek yanları. Bu araca bajaj ın elindeki pulsar 400 ün 373cc tek silindirli KTMduke390 dan devşirdiği motoru koyup camları en azından plastik camla modifiye etse insanların bakışı daha farklı olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)