Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Sorum var! YZF R25 YAMAHA

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Tony- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Merhabalar ben okan aranıza yeni katıldım katılma konusunu tanışma konusunu açamadım çünkü saat 2 acil birşey sormak istedim kafamda çok soru var. 1. Ben motor sürmeye yeni başlıyorum Altın Elbiseli Adamı uzun zamandır takip ederim yamaha yzf r25 çok hoşuma gitti ve başlangıç motoru olabilir dedi benim hoşuma gitti çünkü scooter'a para vermek istemiyorum açık söylemek gerekirse. 1 olsun pir olsun dedim ayrıca kredi çekmeyi düşünüyorum 20 bin lira cıvarında çünkü motor 15.250TL civarında. Ben hem kredi konusunda yani neresi verebilir şuan çalıştığım işte sigortamda yok işin kötüsü mal mülkte yok ayrıca şöyle birşey var askere gidicem 2 senem falan daha var ama ben bu motoru çok istiyorum gidene kadar kullanmak istiyorum ama daha sonra bu motoru ne yapabilirim yani gelince tekrar kullanmak isterim tabi ki çünkü herkes bu motorun hem şekli hemde rahatlığından bahsediyor falan filan yani soracaklarım bunlar olursa üstüne eklerim çook tecrübeleri abilerimiz var konularda falan gördüm onlar bir el atarsa çok makbule geçer iyi forumlar dilerim!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Dostum oncelıkle belırtmek ısterım ki motora baslarken o şekilde ivmelenmesi olan bi motorla baslaman senın ıcın tamamen ıntıhar olur cunku motor surmenın zorlugu basıp gıtmekte degıl durabılmektedır bence.. daha dusuk cc ıle baslayıp satabılırsın 1 yıl sonra motor elınde patlamıcak yanı bıde o sekılde dusun ve motora bınerken sadece motor parasını masraf olarak dusunme bunun kaskı montu eldıvenı koruma takozu cartı curtu 3000 lırayı falan bulur sadece sıgortaya 1000 lıra vereceksın zaten sana tavsıyem gosterişi sevıyorsan yzf r125 alman olur oda cok ıyı baslangıc sayılmaz fakat zevkıne gore o daha yatkın duruyor canını yolda bulmadın kardesım yapma ben alınca yavaş surerım ayaklarını geçelim motorcu düzlük gordugunde içinde bi kıpraşma olur

  3. #3
    Tony- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum oncelıkle belırtmek ısterım ki motora baslarken o şekilde ivmelenmesi olan bi motorla baslaman senın ıcın tamamen ıntıhar olur cunku motor surmenın zorlugu basıp gıtmekte degıl durabılmektedır bence.. daha dusuk cc ıle baslayıp satabılırsın 1 yıl sonra motor elınde patlamıcak yanı bıde o sekılde dusun ve motora bınerken sadece motor parasını masraf olarak dusunme bunun kaskı montu eldıvenı koruma takozu cartı curtu 3000 lırayı falan bulur sadece sıgortaya 1000 lıra vereceksın zaten sana tavsıyem gosterişi sevıyorsan yzf r125 alman olur oda cok ıyı baslangıc sayılmaz fakat zevkıne gore o daha yatkın duruyor canını yolda bulmadın kardesım yapma ben alınca yavaş surerım ayaklarını geçelim motorcu düzlük gordugunde içinde bi kıpraşma olur
    Yani zaten o yüzden 20 bin çekmeyi düşündüm 15 buçuk araca gider 1000 sigorta cartı curtuydu 3000 dediğin gibi ekipmanlar arai kask düşündüm hatta o konuda çok titizim güvenlik en üst düzeyde olmalı artı şu motorlarda en güvenlikli zincir inşaat demiriyle bile kesilmeyen 350€ civarında onlardan düşündüm kafamda yavaştan bi plan oluşturuyorum bide ehliyet yerinde bu tarz küçük motorlar bulunur mu r125 tarzı hani en azından scooter değilde normal vitesli yarı yarış motoruna benzer sokak motoruyla alışayım diye düşündüm

  4. #4
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı Tony- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar ben okan aranıza yeni katıldım katılma konusunu tanışma konusunu açamadım çünkü saat 2 acil birşey sormak istedim kafamda çok soru var. 1. Ben motor sürmeye yeni başlıyorum Altın Elbiseli Adamı uzun zamandır takip ederim yamaha yzf r25 çok hoşuma gitti ve başlangıç motoru olabilir dedi benim hoşuma gitti çünkü scooter'a para vermek istemiyorum açık söylemek gerekirse. 1 olsun pir olsun dedim ayrıca kredi çekmeyi düşünüyorum 20 bin lira cıvarında çünkü motor 15.250TL civarında. Ben hem kredi konusunda yani neresi verebilir şuan çalıştığım işte sigortamda yok işin kötüsü mal mülkte yok ayrıca şöyle birşey var askere gidicem 2 senem falan daha var ama ben bu motoru çok istiyorum gidene kadar kullanmak istiyorum ama daha sonra bu motoru ne yapabilirim yani gelince tekrar kullanmak isterim tabi ki çünkü herkes bu motorun hem şekli hemde rahatlığından bahsediyor falan filan yani soracaklarım bunlar olursa üstüne eklerim çook tecrübeleri abilerimiz var konularda falan gördüm onlar bir el atarsa çok makbule geçer iyi forumlar dilerim!
    Üzülerek belirtmeliyimki hiçbir banka size 1 lira kredi vermez.Sigorta kaydınızın olması gerekiyor.

  5. #5
    Tony- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı TOTEMONS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üzülerek belirtmeliyimki hiçbir banka size 1 lira kredi vermez.Sigorta kaydınızın olması gerekiyor.
    Evet malesef biliyorum peki vermesi için kaç aylık olması gerekiyor en düşük bilginiz var mı?

  6. #6
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı Tony- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani zaten o yüzden 20 bin çekmeyi düşündüm 15 buçuk araca gider 1000 sigorta cartı curtuydu 3000 dediğin gibi ekipmanlar arai kask düşündüm hatta o konuda çok titizim güvenlik en üst düzeyde olmalı artı şu motorlarda en güvenlikli zincir inşaat demiriyle bile kesilmeyen 350€ civarında onlardan düşündüm kafamda yavaştan bi plan oluşturuyorum bide ehliyet yerinde bu tarz küçük motorlar bulunur mu r125 tarzı hani en azından scooter değilde normal vitesli yarı yarış motoruna benzer sokak motoruyla alışayım diye düşündüm
    Dostum motor surmeye basladıgında ılerde ne tıp motor kullanacagına karar verırsın kımısı racıng manyagıdır kımısı naked sever sen racingden hoslanıyorsun yada hoslandıgını dusunuyorsun bi abimin lafı vardı motorda cc buyutmek motor surmeye yenıden baslamak gıbıdır dıye yavas yavas buyut cc nı bırden 250 600 1000 yaparsan ara segmentlerden zevk almazsın ben 4 yıl 125cc surdum 600cc almayı dusundum fakat arasegmentın zevkını tatmadan gecmek ıstemedım suan 375cc bı naked suruyorum bunda aldıgım zevkı 600ccdede alacaktım cunku ben suan 600cc zevkını bılmıyorum 390 bana hızlı gelıyor yanı anlayacagın acele etmeden her segmentın tadına baka baka ılerle acelen yok onunde yılların var işte acele edersen bırden buyumeye calısırsan onunde yılların yok olabılır tavsıyem r125 alman 1 yıl sonra r25 alırsın sonra 400 500luge gecersın yavas yavas ılerlemende fayda var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

    Alıntı Tony- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet malesef biliyorum peki vermesi için kaç aylık olması gerekiyor en düşük bilginiz var mı?
    10.000 lıra 3 yıl vade ıcın parttıme sıgortalı 6 aylık ısınızın olması ve mınımum 600 lıra gelırınızın olması gerekmekte ve bıldıgım kadarıyla maxımum cekebılecegınız kredı mıktarı aylık gelırınızın 15 veya 10 katı

  7. #7
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    arkadaşlar herşeyi söylemişler zaten.

    1. kredi çıkmaz krediyle alamazsın.
    2. ilk motor olarak 250 cc sınıfının en torklu motorunu seçmen senin için tehlikeli bi durum. illaki ss makina alıcam diyorsan da yzf 125r veya cbr 125-250r bakmanı tavsiye ederim. motosiklet hata affetmez. en ufak bi hatanda canına kadar herşeyini kaybedebilirsin. en azından 20.000-25.000 km yap ki işin mantığını kavra yol okumayı öğren. motor nedir ne değildir bi fikrin olsun. emin ol videolarda izlediğin gibi barkının anlattığı gibi tatlı virajlar güzel ivmelenme falan acemi adam işi değil. tarzından vazgeç demiyorum ama söylediğim gibi cbr veya yzf 125 daha mantıklı bi adım olucaktır senin için.

    yine de karar senin tabi. sürekli motor üstünde olan bi abi tavsiyesi benimki.
    2M is my life
    Music & Motorcycle

  8. #8
    Tony- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum motor surmeye basladıgında ılerde ne tıp motor kullanacagına karar verırsın kımısı racıng manyagıdır kımısı naked sever sen racingden hoslanıyorsun yada hoslandıgını dusunuyorsun bi abimin lafı vardı motorda cc buyutmek motor surmeye yenıden baslamak gıbıdır dıye yavas yavas buyut cc nı bırden 250 600 1000 yaparsan ara segmentlerden zevk almazsın ben 4 yıl 125cc surdum 600cc almayı dusundum fakat arasegmentın zevkını tatmadan gecmek ıstemedım suan 375cc bı naked suruyorum bunda aldıgım zevkı 600ccdede alacaktım cunku ben suan 600cc zevkını bılmıyorum 390 bana hızlı gelıyor yanı anlayacagın acele etmeden her segmentın tadına baka baka ılerle acelen yok onunde yılların var işte acele edersen bırden buyumeye calısırsan onunde yılların yok olabılır tavsıyem r125 alman 1 yıl sonra r25 alırsın sonra 400 500luge gecersın yavas yavas ılerlemende fayda var

    Anladım benim mantık biraz şöyleydi r25 alırsam seneyede giyerim muhabbeti yani uzun yıl sürmeyi düşündüğüm hoş bir motor tipi aslında işin garibi ben gezi motorları harley davidsonlardan çok hoşlanırdım ama bu motoru yani r25'i tanıdıktan sonra bütün herşey alt üst oldu zevkim değişti diyebilirim açık konuşmak gerekirse şekili hızı falan tam böyle iyiymiş gibi kilosuda sanki taşıyabilirim gibi düşündüm çünkü bir ara bir bmw motor vardı oto tamir yerinde çalışmıştım resmen 1950lerden kalma gibi eşek ölüsü gibiydi nerden baksanız 300-400 kilo civarı gibi yinede az uz taşıdım sürerek arada kaldım kısaca bide 125ler çok pahalı geldi yani 2. el motorda çok sıkıntılı bir yere kadar anlarım bide yeni kullanıcı olacağım için sıfırları almak sanırım her zaman daha iyi ama şimdide düşürme olayı olursa diye insan korkuyor bilemedim

  9. #9
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    Alıntı Tony- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım benim mantık biraz şöyleydi r25 alırsam seneyede giyerim muhabbeti yani uzun yıl sürmeyi düşündüğüm hoş bir motor tipi aslında işin garibi ben gezi motorları harley davidsonlardan çok hoşlanırdım ama bu motoru yani r25'i tanıdıktan sonra bütün herşey alt üst oldu zevkim değişti diyebilirim açık konuşmak gerekirse şekili hızı falan tam böyle iyiymiş gibi kilosuda sanki taşıyabilirim gibi düşündüm çünkü bir ara bir bmw motor vardı oto tamir yerinde çalışmıştım resmen 1950lerden kalma gibi eşek ölüsü gibiydi nerden baksanız 300-400 kilo civarı gibi yinede az uz taşıdım sürerek arada kaldım kısaca bide 125ler çok pahalı geldi yani 2. el motorda çok sıkıntılı bir yere kadar anlarım bide yeni kullanıcı olacağım için sıfırları almak sanırım her zaman daha iyi ama şimdide düşürme olayı olursa diye insan korkuyor bilemedim
    acemilikte güçlü bir motor alırsan seneye giyemezsin belki seneyi göremezsin sana öğrenmende yardımcı olucak hata affedebilicek ss tarzı ama güçlü torklu olmayan bi motor alman hayrına olucaktır
    2M is my life
    Music & Motorcycle

  10. #10
    Tony- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı deprogadias adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herşeyi söylemişler zaten.

    1. kredi çıkmaz krediyle alamazsın.
    2. ilk motor olarak 250 cc sınıfının en torklu motorunu seçmen senin için tehlikeli bi durum. illaki ss makina alıcam diyorsan da yzf 125r veya cbr 125-250r bakmanı tavsiye ederim. motosiklet hata affetmez. en ufak bi hatanda canına kadar herşeyini kaybedebilirsin. en azından 20.000-25.000 km yap ki işin mantığını kavra yol okumayı öğren. motor nedir ne değildir bi fikrin olsun. emin ol videolarda izlediğin gibi barkının anlattığı gibi tatlı virajlar güzel ivmelenme falan acemi adam işi değil. tarzından vazgeç demiyorum ama söylediğim gibi cbr veya yzf 125 daha mantıklı bi adım olucaktır senin için.

    yine de karar senin tabi. sürekli motor üstünde olan bi abi tavsiyesi benimki.

    Onlarıda biraz araştırayım dediğim gibi fiyatları epey tuzlu ama iyice araştırdıktan sonra heralde kararımı veririm diye düşünüyorum inşallah

  11. #11
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı Tony- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım benim mantık biraz şöyleydi r25 alırsam seneyede giyerim muhabbeti yani uzun yıl sürmeyi düşündüğüm hoş bir motor tipi aslında işin garibi ben gezi motorları harley davidsonlardan çok hoşlanırdım ama bu motoru yani r25'i tanıdıktan sonra bütün herşey alt üst oldu zevkim değişti diyebilirim açık konuşmak gerekirse şekili hızı falan tam böyle iyiymiş gibi kilosuda sanki taşıyabilirim gibi düşündüm çünkü bir ara bir bmw motor vardı oto tamir yerinde çalışmıştım resmen 1950lerden kalma gibi eşek ölüsü gibiydi nerden baksanız 300-400 kilo civarı gibi yinede az uz taşıdım sürerek arada kaldım kısaca bide 125ler çok pahalı geldi yani 2. el motorda çok sıkıntılı bir yere kadar anlarım bide yeni kullanıcı olacağım için sıfırları almak sanırım her zaman daha iyi ama şimdide düşürme olayı olursa diye insan korkuyor bilemedim
    Bugune kadar sıfır motor almak kısmet olmadı 2. el almanda sakınca gormuyorum daha oncekı baslıklarda bahsettıklerı gıbı duzenlı bakımı parca degısımı yapılmıs ve edeplı bı surucusu olan bı motor 30000km dahi olsa alınabılır bence yolun cok basındasın ben 8 yıldır motor suruyorum ve hala kendımı guvende hıssetmedıgım anlar oluyor ss olarak r125 almanı tavsıye ederım ama bana kalırsa yol okuma motor mantıgını kavraman ıcın scooter alman daha iyi olur pcx bu iş için tam bir biçilmiş kaftan bence

  12. #12
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    Alıntı Tony- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onlarıda biraz araştırayım dediğim gibi fiyatları epey tuzlu ama iyice araştırdıktan sonra heralde kararımı veririm diye düşünüyorum inşallah
    ilk motor her zaman düşer kalkar. çok fazla para verme derim ben. askerlik varmış zaten önünde. 2011-2012 cbr125-250 veya yzf125 bul al iyice öğren motorun herşeyini. ondan sonra askere gider gelirsin. geldiğinde de öğrenmişliğinde olduğu için adam akıllı sigortalı bir işe girer gönlündeki makinayı alırsın. bi hevesle acele karar verme
    2M is my life
    Music & Motorcycle

  13. #13
    Tony- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugune kadar sıfır motor almak kısmet olmadı 2. el almanda sakınca gormuyorum daha oncekı baslıklarda bahsettıklerı gıbı duzenlı bakımı parca degısımı yapılmıs ve edeplı bı surucusu olan bı motor 30000km dahi olsa alınabılır bence yolun cok basındasın ben 8 yıldır motor suruyorum ve hala kendımı guvende hıssetmedıgım anlar oluyor ss olarak r125 almanı tavsıye ederım ama bana kalırsa yol okuma motor mantıgını kavraman ıcın scooter alman daha iyi olur pcx bu iş için tam bir biçilmiş kaftan bence
    Yani doğru bi 2. el motor satan galeriye falan uğramam gerekicek sanırsam internetten araştırmakla olmuyor

    Alıntı deprogadias adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk motor her zaman düşer kalkar. çok fazla para verme derim ben. askerlik varmış zaten önünde. 2011-2012 cbr125-250 veya yzf125 bul al iyice öğren motorun herşeyini. ondan sonra askere gider gelirsin. geldiğinde de öğrenmişliğinde olduğu için adam akıllı sigortalı bir işe girer gönlündeki makinayı alırsın. bi hevesle acele karar verme
    Evet şimdi daha mantıklı gelmeye başladı 125ler

  14. #14
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    Alıntı Tony- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani doğru bi 2. el motor satan galeriye falan uğramam gerekicek sanırsam internetten araştırmakla olmuyor
    galeri her zaman pahalıya kaçar. sahibinden.com u takip et mutlaka kelepir bitane denk gelicektir kmsi çok olmayan bakımları zamanında yapılmış bi motor
    2M is my life
    Music & Motorcycle

  15. #15
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı deprogadias adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herşeyi söylemişler zaten.

    1. kredi çıkmaz krediyle alamazsın.
    2. ilk motor olarak 250 cc sınıfının en torklu motorunu seçmen senin için tehlikeli bi durum. illaki ss makina alıcam diyorsan da yzf 125r veya cbr 125-250r bakmanı tavsiye ederim. motosiklet hata affetmez. en ufak bi hatanda canına kadar herşeyini kaybedebilirsin. en azından 20.000-25.000 km yap ki işin mantığını kavra yol okumayı öğren. motor nedir ne değildir bi fikrin olsun. emin ol videolarda izlediğin gibi barkının anlattığı gibi tatlı virajlar güzel ivmelenme falan acemi adam işi değil. tarzından vazgeç demiyorum ama söylediğim gibi cbr veya yzf 125 daha mantıklı bi adım olucaktır senin için.

    yine de karar senin tabi. sürekli motor üstünde olan bi abi tavsiyesi benimki.
    Yanlışınız var r25 en torklu motosiklet değil, hatta hissettiğm kadarıyla 9-10 devirlere kadar gaza tepkisi çok az. 7 bine kadar uyuz eşek
    O yüzden motorun canını almadıkça aslında en uysalı r25. bir cbr250 nin gaza tepkisi ALT devirde çok daha güçlü.
    250 ile başlanmaz diye bir şey yok başlanır fakat eğitim de yok ise 100 km üstüne çok fazla çıkmamak gerek. Sıkıntı 150,60,70,80 tapa gaz yardırırken olur. Sıkıntı büyük olur

  16. #16
    Tony- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı deprogadias adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    galeri her zaman pahalıya kaçar. sahibinden.com u takip et mutlaka kelepir bitane denk gelicektir kmsi çok olmayan bakımları zamanında yapılmış bi motor
    Ya şuan bakıyorum zaten ama hiç anlamıyorum görsem bile en iyisini bulamam galiba

  17. #17
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı Tony- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani doğru bi 2. el motor satan galeriye falan uğramam gerekicek sanırsam internetten araştırmakla olmuyor



    Evet şimdi daha mantıklı gelmeye başladı 125ler
    hadi hayırlı olsun sımdıden dedıklerımızı bıdaha oku bence aklında ıyıce yer edınsın abılerımızden bu sekılde cok nasıhat aldık sıra bızde :D

  18. #18
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlışınız var r25 en torklu motosiklet değil, hatta hissettiğm kadarıyla 9-10 devirlere kadar gaza tepkisi çok az. 7 bine kadar uyuz eşek
    O yüzden motorun canını almadıkça aslında en uysalı r25. bir cbr250 nin gaza tepkisi ALT devirde çok daha güçlü.
    250 ile başlanmaz diye bir şey yok başlanır fakat eğitim de yok ise 100 km üstüne çok fazla çıkmamak gerek. Sıkıntı 150,60,70,80 tapa gaz yardırırken olur. Sıkıntı büyük olur
    şöyle bişey de var hepimiz biliyoruz ki motora yeni başlayan herkesin içi içine sığmaz bakalım kaç yapıcak nasıl yapıcak denemeleri dürter insanı :D özellikle r25 gibi bi makina varken altta acemi adam için gaz açmamak gaza gelmemek pek olası değil
    2M is my life
    Music & Motorcycle

  19. #19
    Tony- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlışınız var r25 en torklu motosiklet değil, hatta hissettiğm kadarıyla 9-10 devirlere kadar gaza tepkisi çok az. 7 bine kadar uyuz eşek
    O yüzden motorun canını almadıkça aslında en uysalı r25. bir cbr250 nin gaza tepkisi ALT devirde çok daha güçlü.
    250 ile başlanmaz diye bir şey yok başlanır fakat eğitim de yok ise 100 km üstüne çok fazla çıkmamak gerek. Sıkıntı 150,60,70,80 tapa gaz yardırırken olur. Sıkıntı büyük olur
    Yani zaten hız yapmak değil amacım gideceğim yere yavaşta olsa orta hızda olsa gitmek birazda şeklimiz olsun diye ama baya bi gözüm korktu bilemedim ama çok kanım ısındı o motora


    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hadi hayırlı olsun sımdıden dedıklerımızı bıdaha oku bence aklında ıyıce yer edınsın abılerımızden bu sekılde cok nasıhat aldık sıra bızde :D
    Eyvallah bakalım neler olcak :D artı şu sırtlık şeysi ne kadar oluyor korumaları omur iliklerimizi söktürmeyelim teker tekerde :D

  20. #20
    deprogadias - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    Küçükçekmece / İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda Transalp XL 650V & CBF 600 & ZX6-R
    Alıntı Tony- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya şuan bakıyorum zaten ama hiç anlamıyorum görsem bile en iyisini bulamam galiba
    en kötü mesaj at bakım kitapçığı var mı diye sor :D 20.000 de falan motorun daha ömrü vardır iyi bakmışsa bakımları tamsa zamanında yapılmışsa 30.000e kadar bakabilirsin. en iyisini aramak yerine içine sineni bulmaya çalış. bitanesi zaten belli eder kendini hepsi aynı model olsa bile tek bitanesine aşık olursun
    2M is my life
    Music & Motorcycle


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)