125 CC Pist Yarışçısı Olmak
-
24 Ağustos 2015, 21:43
#1
125 CC iki zamanlı klasmanında bir pist yarışmacısı olmak için neler yapılabilir? Bir başlangıç için maksimum 10.000 TL yeterli mi? (Lisans ücreti hariç) forumdan bir abimizin yarışçı olmak isteyenler için yazdığı yazıyı hatim etmiş bulunmaktayım hem sohbet için hemde okuyanların/benim bilgi almam için yazılmış bir statü. İyi forumlar
Reklamlar
-
24 Ağustos 2015, 22:08
#2
link atar mısın bende 100 cc yarışcısı olcam
-
24 Ağustos 2015, 22:23
#3
Lisans aslında ücretsiz bir spor klubüne kayıt yaptırmanız gerekli. Onlar ücret talep eder mi bilemiyorum. Motosiklet, ekipman, lastik ve lisans... Hazırsınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
Bu arada 125 CC iki zamanlı klasmanı yok. 125 CC grubuna 250cc ye kadar 4 zamanlı ve 125 CC ye kadar 2 zamanlı motosikletler katılır
-
24 Ağustos 2015, 22:26
#4
Bi link de bana atın Cg 200 65.5 Full Yapılı motor pist yarışçısı olucam
-
24 Ağustos 2015, 22:30
#5
Pistte CG ile de girenler var ama derece alamıyorlar. Düzde gitse de viraj hızları düşük
-
24 Ağustos 2015, 22:36
#6
http://www.tmf.org.tr/branslar.asp
Branşlarda ayrılmış ondan sordum, Mengu abi senden dalga geçmeni beklemezdim :Dd Snappy Honda cub vardı araştır bence :D
Buda konu linki, http://www.motosiklet.net/forum/moto...labilirim.html
-
24 Ağustos 2015, 22:41
#7
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Pistte CG ile de girenler var ama derece alamıyorlar. Düzde gitse de viraj hızları düşük
Cg değil benim motorum biraz daha kalıplı ama viraj sorunum yok sonuna kadar yatırırım motoru, Bajaj Pulsar'la viraj hızlarım çinliden daha düşük mesela. Pistte virajlar daha sert tabi ama çok ince değilse lastiklerin yine yatırılır motor baya. Cg'ciler genelde drag motoru yapıyo ince lastikli. Onların virajı biraz zor olur işte.
-
24 Ağustos 2015, 22:42
#8
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Cg değil benim motorum biraz daha kalıplı ama viraj sorunum yok sonuna kadar yatırırım motoru, Bajaj Pulsar'la viraj hızlarım çinliden daha düşük mesela. Pistte virajlar daha sert tabi ama çok ince değilse lastiklerin yine yatırılır motor baya. Cg'ciler genelde drag motoru yapıyo ince lastikli. Onların virajı biraz zor olur işte.
Bretonla yattım geçen abi :D Korumalıklar takılınca kendimi yerde buldum lastiklerde IRC :D
-
24 Ağustos 2015, 22:43
#9
2,75 ve 90 veya 100 lastik kullanıyorlar. Hatta gözüm seçebildiyse 90(süratte geri kalmamak adına fazla kalın takmıyorlar)
Sarksalar da etseler de düşmeden bilmemkaç tur atmaları gerekiyor ve viraj hızları yavaş kalıyor. Aslında tamamen lastik ile alakalı bir durum
-
24 Ağustos 2015, 22:52
#10
Sepya adlı üyeden alıntı
Bretonla yattım geçen abi :D Korumalıklar takılınca kendimi yerde buldum lastiklerde IRC :D
Bende ön tekerde 13000km yapmış Unilli UN7109 2.75-18, arka tekerde IRC NR-50 90/90-18 lastik var. 13000km yapmış Unilli lastik sıfır IRC'den iyi yol tutuyo. Kuruda disk freni sonuna kadar sıkmama rağmen hiç bi şekilde kaymıyo. Islakta da freni cart diye sıkmadığın sürece sorun yok. Ben 4 mevsim biniyorum motora, yağmurda da sürsem abartmamak şartıyla hız yaparım hatta yağmurda az ıslanayım diye daha da hızlı giderim bazen. Refleksler psikopat gibi olmuş artık her şartta bi şekilde kurtarıyorum kendimi Virajda hiç sorun yok cidden ama bazen 100km hızla tünele viraj dönerek dalmaya cesaret edemiyosun gaz kesiyosun ölmeyim diye.
-
Bi sorum var fakat konu açıp kirlilik yaratmak istemedim. Bu pist yarışçıları antremanlarını nerede yapıyorlar? Lisansı olanları alıyorlar mı pistlere?
-
Kendi imkanlarıyla. İstanbul parkta seans usulü kiralama oluyor, İzmirde bu iş tamamen bireysel kiralama ile oluyor. Yani tüm pisti kiralamak gerek. Pist sahibi kendi işletmiyor o şekilde. yani lisansın olup olmaması bir şeye değiştirmiyor, tamamen ücretli.
yarış öncesi sıralama turları olur, işte çoğu kişi o gün antrenman yapma şansı buluyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)