Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

125 CC Pist Yarışçısı Olmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Sepya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    -
    125 CC iki zamanlı klasmanında bir pist yarışmacısı olmak için neler yapılabilir? Bir başlangıç için maksimum 10.000 TL yeterli mi? (Lisans ücreti hariç) forumdan bir abimizin yarışçı olmak isteyenler için yazdığı yazıyı hatim etmiş bulunmaktayım hem sohbet için hemde okuyanların/benim bilgi almam için yazılmış bir statü. İyi forumlar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    link atar mısın bende 100 cc yarışcısı olcam
    Sepya bunu beğendi.

  3. #3
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Lisans aslında ücretsiz bir spor klubüne kayıt yaptırmanız gerekli. Onlar ücret talep eder mi bilemiyorum. Motosiklet, ekipman, lastik ve lisans... Hazırsınız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

    Bu arada 125 CC iki zamanlı klasmanı yok. 125 CC grubuna 250cc ye kadar 4 zamanlı ve 125 CC ye kadar 2 zamanlı motosikletler katılır
    Sepya bunu beğendi.

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bi link de bana atın Cg 200 65.5 Full Yapılı motor pist yarışçısı olucam
    Sepya bunu beğendi.

  5. #5
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Pistte CG ile de girenler var ama derece alamıyorlar. Düzde gitse de viraj hızları düşük
    Sepya bunu beğendi.

  6. #6
    Sepya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    -
    http://www.tmf.org.tr/branslar.asp

    Branşlarda ayrılmış ondan sordum, Mengu abi senden dalga geçmeni beklemezdim :Dd Snappy Honda cub vardı araştır bence :D
    Buda konu linki, http://www.motosiklet.net/forum/moto...labilirim.html

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pistte CG ile de girenler var ama derece alamıyorlar. Düzde gitse de viraj hızları düşük
    Cg değil benim motorum biraz daha kalıplı ama viraj sorunum yok sonuna kadar yatırırım motoru, Bajaj Pulsar'la viraj hızlarım çinliden daha düşük mesela. Pistte virajlar daha sert tabi ama çok ince değilse lastiklerin yine yatırılır motor baya. Cg'ciler genelde drag motoru yapıyo ince lastikli. Onların virajı biraz zor olur işte.

  8. #8
    Sepya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    -
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cg değil benim motorum biraz daha kalıplı ama viraj sorunum yok sonuna kadar yatırırım motoru, Bajaj Pulsar'la viraj hızlarım çinliden daha düşük mesela. Pistte virajlar daha sert tabi ama çok ince değilse lastiklerin yine yatırılır motor baya. Cg'ciler genelde drag motoru yapıyo ince lastikli. Onların virajı biraz zor olur işte.
    Bretonla yattım geçen abi :D Korumalıklar takılınca kendimi yerde buldum lastiklerde IRC :D

  9. #9
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    2,75 ve 90 veya 100 lastik kullanıyorlar. Hatta gözüm seçebildiyse 90(süratte geri kalmamak adına fazla kalın takmıyorlar)
    Sarksalar da etseler de düşmeden bilmemkaç tur atmaları gerekiyor ve viraj hızları yavaş kalıyor. Aslında tamamen lastik ile alakalı bir durum
    Sepya bunu beğendi.

  10. #10
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Sepya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bretonla yattım geçen abi :D Korumalıklar takılınca kendimi yerde buldum lastiklerde IRC :D
    Bende ön tekerde 13000km yapmış Unilli UN7109 2.75-18, arka tekerde IRC NR-50 90/90-18 lastik var. 13000km yapmış Unilli lastik sıfır IRC'den iyi yol tutuyo. Kuruda disk freni sonuna kadar sıkmama rağmen hiç bi şekilde kaymıyo. Islakta da freni cart diye sıkmadığın sürece sorun yok. Ben 4 mevsim biniyorum motora, yağmurda da sürsem abartmamak şartıyla hız yaparım hatta yağmurda az ıslanayım diye daha da hızlı giderim bazen. Refleksler psikopat gibi olmuş artık her şartta bi şekilde kurtarıyorum kendimi Virajda hiç sorun yok cidden ama bazen 100km hızla tünele viraj dönerek dalmaya cesaret edemiyosun gaz kesiyosun ölmeyim diye.
    Sepya bunu beğendi.

  11. #11
    Sepya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    -
    Bi sorum var fakat konu açıp kirlilik yaratmak istemedim. Bu pist yarışçıları antremanlarını nerede yapıyorlar? Lisansı olanları alıyorlar mı pistlere?

  12. #12
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Kendi imkanlarıyla. İstanbul parkta seans usulü kiralama oluyor, İzmirde bu iş tamamen bireysel kiralama ile oluyor. Yani tüm pisti kiralamak gerek. Pist sahibi kendi işletmiyor o şekilde. yani lisansın olup olmaması bir şeye değiştirmiyor, tamamen ücretli.
    yarış öncesi sıralama turları olur, işte çoğu kişi o gün antrenman yapma şansı buluyor.
    Sepya bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)